quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
MarMar flink aan het zwoegen in DE GYM!
[ afbeelding ]
Goede titel, van de week maar ff downloadenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb hem gevonden. Titel spreekt voor zich: Feed (2005) - IMDb
Ga hem kijken.
Goed verslag.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks. Jammer genoeg kon het niet secuur omdat m'n Bamboo niet wou werken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:53 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Goede titel, van de week maar ff downloaden
ff in evernote zetten
goede photoshop btw
Die gezichtsuitdrukking ook: "Hahaha, wat is dit voor een pussy-gewicht. Ik squat wel 110 kg hoor."quote:
Straf me niet Meester. Ik ben een goede leerling.quote:
lol, mijn hoofd ziet er tijdens workouts heeeeel anders uit, trust mequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die gezichtsuitdrukking ook: "Hahaha, wat is dit voor een pussy-gewicht. Ik squat wel 110 kg hoor."
Oh. Jammer dat ik dan niet in Italië ben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:06 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat is goedkoper dan paracetamol in Italië.
Ik formuleer het even anders: paracetamol is duurder dan dat in Italië.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh. Jammer dat ik dan niet in Italië ben.
Godverquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:26 schreef fathank het volgende:
nog Meer mensen die in de cut 3 maal daags Dreft smeren? Lost het vet op als een malle, kijk maaar je afwas werkt precies hetzelfde.
Srs, ik kwam op t idee op mn werk, als er olie gemorst wordt op het water dan gooien we er dreft over heen om de boel te neutraliseren. Werkt als een tietquote:
oke je horot nog van mijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Met nakuur kan jr bij teregt 400 voor complete kuur
Zie de vreugde in ogen van de alpha female en haar welpje. Maar wees op je hoede, bij het kleinste teken van gevaar slaat ze toe!!!!!quote:
Heeft op geen een reputabele nieuwssite gestaan. Ik zeg hoax.quote:
Er was hier laatst een beest ruim 200kg aan het squatten, zat echt even te kijken of ik goed zag. Nadeel is dat je moet wachten op de kooi dat hoeft bij de spiegel curlers weer niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:23 schreef CarbonC het volgende:
Wat een heerlijke gym is dit toch: er wordt hier nu tegelijkertijd 120kg gesquat, 160kg gedeadlift en 50kg incline ge dumbbell pressed. M.a.w. genoeg mensen om en aan op te trekken.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zie de vreugde in ogen van de alpha female en haar welpje. Maar wees op je hoede, bij het kleinste teken van gevaar slaat ze toe!!!!!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |