dr is werkelijk geen paneel meer recht en heel bij die wagen. Zelfs daar rechts bij de motorkap zit het scheef. Behalve dat spekkie d'r nu op zit dan is dat volgens mij ook verbogen lol.quote:
alleen met het ski luik openquote:
Maar nu de hamvraag, zou je haar geven?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nou weet je wel direct dat hij grote kofferruimte heeft. Opzich wel een creatieve weergave.
De eerste jaren was de roestpreventie en bouwkwaliteit bagger. Bijnaam W210: gammelbenz.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dr is werkelijk geen paneel meer recht en heel bij die wagen. Zelfs daar rechts bij de motorkap zit het scheef. Behalve dat spekkie d'r nu op zit dan is dat volgens mij ook verbogen lol.
En heb je wel eens zo'n benz zien roesten op zo een niveau? Ik nog niet lol.
Is er met een vorkheftruck ingetakeld.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
alleen met het ski luik open
ik weet denk trouwens helemaal hoe dat geklonken moet hebben.
Zo'n briessende stier kwa ademhaling zo van de inspanning van het er in klimmen
Nee, ze hebben die auto om haar heen gebouwd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is er met een vorkheftruck ingetakeld.
oh, ik ken die wagen alleen maar van de enorme power van die 5 cilinder diesel die d'r in ligt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De eerste jaren was de roestpreventie en bouwkwaliteit bagger. Bijnaam W210: gammelbenz.
Is dat CarbonC zelf?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:34 schreef fathank het volgende:
Vooral die 50 kg inclike dumbell press.
Maar jij bent toch wel.sterker ? (kijk zn plaatje mensen)
Vergeet niet diegene die op z'n mobiel zit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:23 schreef CarbonC het volgende:
Wat een heerlijke gym is dit toch: er wordt hier nu tegelijkertijd 120kg gesquat, 160kg gedeadlift en 50kg incline ge dumbbell pressed. M.a.w. genoeg mensen om en aan op te trekken.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vergeet niet diegene die op z'n mobiel zit.
Je hebt gelijk, maar ik was natuurlijk weer eigenwijs.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mm, had je even overnieuw moeten beginnen na die eerste rep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |