Met nakuur kan jr bij teregt 400 voor complete kuurquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:02 schreef 16meter het volgende:
ethan anabolic
ik zoek test e en winny
wie kan leveren
dm
Werk morgen aan je kaolo verslag battiboiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet aan mijn verslag werken. Morgen maak ik je kapot beta.
haha, op vrijdagavond,loserquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet aan mijn verslag werken. Morgen maak ik je kapot beta.
Filemon is toch die homo wrm wil je in hem shinequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:07 schreef 16meter het volgende:
lol
niet naar utca gaan en shinen in havana en filemon
hjs heerlyk strakquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Filemon is toch die homo wrm wil je in hem shine
Deadlines broeder, deadlines.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Werk morgen aan je kaolo verslag battiboi
Moet zo ook nog trainen. Het leven is mooi.quote:
Godquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:14 schreef 16meter het volgende:
wow kijk die foto dan..
jij heb aardig wat massa opgebouwd vriend
respect
hoe lang ben je al bezig??
Beetje lelijk, ik heb net getraind. Schouders en armen, je weet die pre-weekend workout. En natuurlijk het SBS festival morguquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deadlines broeder, deadlines.
[..]
Moet zo ook nog trainen. Het leven is mooi.
Dahkannie. Hetisvrijdagdusikbenomstipt6uuraanhetbiergegaan. Whehehehehehehehehehehehe hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mwehehehehe goeie grap doe nog eens xddd
Ik ben ook wel benieuwd wat er in mijn notes staat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is toch niet serieus nupje.
[..]
Wanneer ik mijn notes van toen ik dit account net had lees:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dafuq, eerst moest ik drie keer lezen, toen dacht ik HUH hoe laat is het dan?? Ik dacht dat het half zes was ofzoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dahkannie. Hetisvrijdagdusikbenomstipt6uuraanhetbiergegaan. Whehehehehehehehehehehehe he
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef THEFXR het volgende:
nog meer feeders hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu heb ik oogbaltiefus.
Let even op je taalgebruikquote:
ooh, dat gaat je bonuspunten opleverenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
MarMar flink aan het zwoegen in DE GYM!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef THEFXR het volgende:
nog meer feeders hier?Heb toen zo'n film gezien waarbij een man een feeders-fetisj had, want als klein kind was zijn moeder obese en moest hij haar altijd feeden. Later ging die meisjes opsluiten, feeden en filmen, om het vervolgens op internet door te verkopen. Serieus een zieke film. Australisch geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
naam of link naar deze zieke film?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb toen zo'n film gezien waarbij een man een feeders-fetisj had, want als klein kind was zijn moeder obese en moest hij haar altijd feeden. Later ging die meisjes opsluiten, feeden en filmen, om het vervolgens op internet door te verkopen. Serieus een zieke film. Australisch geloof ik.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Goede titel, van de week maar ff downloadenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb hem gevonden. Titel spreekt voor zich: Feed (2005) - IMDb
Ga hem kijken.
Goed verslag.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks. Jammer genoeg kon het niet secuur omdat m'n Bamboo niet wou werken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:53 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Goede titel, van de week maar ff downloaden
ff in evernote zetten
goede photoshop btw
Die gezichtsuitdrukking ook: "Hahaha, wat is dit voor een pussy-gewicht. Ik squat wel 110 kg hoor."quote:
Straf me niet Meester. Ik ben een goede leerling.quote:
lol, mijn hoofd ziet er tijdens workouts heeeeel anders uit, trust mequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die gezichtsuitdrukking ook: "Hahaha, wat is dit voor een pussy-gewicht. Ik squat wel 110 kg hoor."
Oh. Jammer dat ik dan niet in Italië ben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:06 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat is goedkoper dan paracetamol in Italië.
Ik formuleer het even anders: paracetamol is duurder dan dat in Italië.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh. Jammer dat ik dan niet in Italië ben.
Godverquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:26 schreef fathank het volgende:
nog Meer mensen die in de cut 3 maal daags Dreft smeren? Lost het vet op als een malle, kijk maaar je afwas werkt precies hetzelfde.
Srs, ik kwam op t idee op mn werk, als er olie gemorst wordt op het water dan gooien we er dreft over heen om de boel te neutraliseren. Werkt als een tietquote:
oke je horot nog van mijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Met nakuur kan jr bij teregt 400 voor complete kuur
Zie de vreugde in ogen van de alpha female en haar welpje. Maar wees op je hoede, bij het kleinste teken van gevaar slaat ze toe!!!!!quote:
Heeft op geen een reputabele nieuwssite gestaan. Ik zeg hoax.quote:
Er was hier laatst een beest ruim 200kg aan het squatten, zat echt even te kijken of ik goed zag. Nadeel is dat je moet wachten op de kooi dat hoeft bij de spiegel curlers weer niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:23 schreef CarbonC het volgende:
Wat een heerlijke gym is dit toch: er wordt hier nu tegelijkertijd 120kg gesquat, 160kg gedeadlift en 50kg incline ge dumbbell pressed. M.a.w. genoeg mensen om en aan op te trekken.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zie de vreugde in ogen van de alpha female en haar welpje. Maar wees op je hoede, bij het kleinste teken van gevaar slaat ze toe!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef JackieBrown het volgende:
That feel wanneer scenes uit Geordie Shore lijken op stukjes uit je leven.
brb gone to shoot myself
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef JackieBrown het volgende:
That feel wanneer scenes uit Geordie Shore lijken op stukjes uit je leven.
brb gone to shoot myself
Inderdaad. Rust wordt hier niet echt serieus genomen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Rare reeks ook. Doordeweeks is het hier druk tot diep in de nacht en in het weekend liggen ze allemaal vroeg op bed!
Ik mag niet meepraten. Ik kan straks weer beginnen bij mijn oude opwarm gewicht~!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Inderdaad. Rust wordt hier niet echt serieus genomen.![]()
Vandaar al die ecto's waarschijnlijk.
Staan gewoon in de kroeg te pullen en gains te verliezen natuurlijk. Ik lig wel in bed; grootse plannen om mn PR squat te verbrijzelen morgenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Rare reeks ook. Doordeweeks is het hier druk tot diep in de nacht en in het weekend liggen ze allemaal vroeg op bed!
Goed bezig dan!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Staan gewoon in de kroeg te pullen en gains te verliezen natuurlijk. Ik lig wel in bed; grootse plannen om mn PR squat te verbrijzelen morgen
Jaja op vrijdagavond in bed om op zaterdag goed te gymmen.
Feels.jpg
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Goed bezig dan!
Ik ga morgen ook wel wat records breken denk ik, maar dat is op een heel ander flak!![]()
Thxquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:02 schreef JackieBrown het volgende:
Goede armen MarMartvp voor quads en calves
Schouder struggles al week of 9 ofzo... en ga morgen gabbertje spelen in Biddinghuizen! Eckte eckte jwzz! Ojah vlak is met v he?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
?? En waarom kan je niet meer liften??
Tevens; flak?? Was vast met opzet. Toch?Gewoon trollend langs de straten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat witte is brood trouwens.
[ Bericht 10% gewijzigd door Yuri_Boyka op 22-06-2013 00:15:38 ]If not now, then when.
Ik ga zo naar bed omdat ik morgen naar Keulen moet rijden, en dan zondag door naar Antwerpen. Ben ik zondagavond weer thuis. Geweldig weekend.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Staan gewoon in de kroeg te pullen en gains te verliezen natuurlijk. Ik lig wel in bed; grootse plannen om mn PR squat te verbrijzelen morgen
Jaja op vrijdagavond in bed om op zaterdag goed te gymmen.
Feels.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |