Ja ik heb ook verzonnen dat ik Fanta-Stick heb gemeet. Stiekem was het gewoon een fantasie van toen ik in bad met mezelf speelde.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:02 schreef Awesome_ het volgende:
Niemand wil meeten gek. Dat is de grootste hoax van FOK!er hebben in de geschiedenis van dit forum nog nooit twee users met elkaar afgesproken. Degene die zeggen van wel liegen.
gebruikt nu een kloonquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:42 schreef VMSDKR het volgende:
Waar is StraatSoldaat eigenlijk. Leeft die jongen nog?
denk eerder dat jij liegt, hebbie de foto's van de vorige keer niet gezien?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:02 schreef Awesome_ het volgende:
Niemand wil meeten gek. Dat is de grootste hoax van FOK!er hebben in de geschiedenis van dit forum nog nooit twee users met elkaar afgesproken. Degene die zeggen van wel liegen.
Groningen: Harimau/Kelderwerk + onbeperkt spareribs?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Rdam > Adam. Verder: als er maar een fatsoenlijke gym is waar we met z'n allen een keer goed kunnen trainen (dan valt Amsterdam dus af). En een goed all you can eat restaurant dat we leeg kunnen gaan schransen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Rdam > Adam. Verder: als er maar een fatsoenlijke gym is waar we met z'n allen een keer goed kunnen trainen (dan valt Amsterdam dus af). En een goed all you can eat restaurant dat we leeg kunnen gaan schransen natuurlijk.
daaromquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik heb ook verzonnen dat ik Fanta-Stick heb gemeet. Stiekem was het gewoon een fantasie van toen ik in bad met mezelf speelde.
quote:25 Sexy Chests to Be Thankful For:
His feet may have made him famous, but Beckham's chiseled chest – which he cools off during a match in Washington, D.C. – has helped him win just as many female fans.
Die zou vrij simpel door de mand vallen.quote:
Lolledquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Die zou vrij simpel door de mand vallen.
'Klaaagklaagklaaag roidsroids aas aas half jaar trainen 155 kg squat klaag klaag roidsroids aas aas'
Lijkt me wel gezelligquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:46 schreef CarbonC het volgende:
@G.R.S.: ik ben voor een meet, maar volgens mij de enige hier.
Damn, wie woont er nou in Groningenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:32 schreef Drommeldaris het volgende:
De helft van dit topic woont toch in 050?
Beter wordt het filmpje het wachten waardquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wat gefilm tijdens een DL of 2, een schouderdagje, en een vraagje over m'n pull up form lol
athans dat is wat ik tot nu toe bij elkaar gesprokkeld heb lol
En dan nog wat panzermaus inspired pics d'r bij. Dat dan wel weer![]()
![]()
Ja geen idee, iets wat centraler? Boeit verder niet veel hoor, kan gewoon naar Groningen rijden. Vrienden van me wonen er ook, kan ik daar gaan slapen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:40 schreef CarbonC het volgende:
Verzin dan zelf iets beters. Groningen is voor sommigen ver weg, maar de gyms zijn ok en de binnenstad ook.
Que? Waar bleef je op hangen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:43 schreef CarbonC het volgende:
DL: 10x100kg, 10×120kg, 103x140kg
Groeten vanuit Sport Arena Eindhoven.
Over dat topic gesproken:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:47 schreef Verbosity het volgende:
Anders regelen we de meet in:
KLB / Iets te kansloze fanatieke bodybuilders#2
Haal weg gek, op DM's openbaren staat een ban.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Over dat topic gesproken:
dfsfss
Volgens mij was het gewoon een manier om de bb-ers eruit te kunnen pikken en vervolgens foto's te regelen voor de eenzame momenten.
fuuuuck zij wil gewoon seksdaten kan niet andersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij was het gewoon een manier om de bb-ers eruit te kunnen pikken en vervolgens foto's te regelen voor de eenzame momenten.
Veel plezier met je ban maatje.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |