Dat kan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Zou wel een ass smoothie drinken van die chick in de OP.
Wanneer kom je met een nieuw filmpje?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
floor press met niks d'r aan, wijdbeens
of mis ik iets?
Dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
floor press met niks d'r aan, wijdbeens
of mis ik iets?
ah ja hehe. 'k heb al wat lache footage, maar moet nog meer.quote:
Even een roidrage faken, zijn ze zo weg.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:19 schreef RaymondK het volgende:
grappige irritante is wel dat als je dat statiefje neer zet iedereen gelijk begint te lullen tegen je.
quote:Ik ben zelf eigenlijk ook helemaal niet erop uit om een beer te worden. Gewoon trainen, het lichaam beter in vorm beter. Ik ga zelf liever dit:
Misschien iets minder bf, maar het moet ook weer niet te "strak" worden. Mits de spieren duidelijk aanwezig zijn, maar niet te overdreven zichtbaar, ben ik tevreden.
Cool! Ik kijk serieus uit naar je volgende filmpjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah ja hehe. 'k heb al wat lache footage, maar moet nog meer.
'k was alleen niet zo lekker de laatste 1,5 week ben maar 2x geweest![]()
Dat is in geen jaren gebeurt zal maar zeggen heheh.
maar het gaat nu weer gelukkig, vanmiddag weer statiefje mee
grappige irritante is wel dat als je dat statiefje neer zet iedereen gelijk begint te lullen tegen je.
Wat gefilm tijdens een DL of 2, een schouderdagje, en een vraagje over m'n pull up form lolquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Cool! Ik kijk serieus uit naar je volgende filmpjeWaar gaat het trouwens over?
ben je een half jaar verder en dan heb je geen doelen meer, lijkt me ook niks aanquote:
Nah, andere doelen voor ogen. Gr gr.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:26 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Lees: ik ben te lui om mezelf tot het uiterste te pushen.
Wat vragen ze dan? Waarom je filmpjes maakt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah ja hehe. 'k heb al wat lache footage, maar moet nog meer.
'k was alleen niet zo lekker de laatste 1,5 week ben maar 2x geweest![]()
Dat is in geen jaren gebeurt zal maar zeggen heheh.
maar het gaat nu weer gelukkig, vanmiddag weer statiefje mee
lol. 'k zal d'r een paar reacties in mixen in m'n filmpje.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat vragen ze dan? Waarom je filmpjes maakt?
"Voor een stelletje autisten op een forum die niet eens liften."
Wanneer mogen wij deze verwachten?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol. 'k zal d'r een paar reacties in mixen in m'n filmpje.
Gestorven aan roids volgens mijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:42 schreef VMSDKR het volgende:
Waar is StraatSoldaat eigenlijk. Leeft die jongen nog?
ja heeeeejhh hehe. ff wachte heur. anders wordt het een filmpje van 45 seconden nu lol.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer mogen wij deze verwachten?
watquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
keihard gekomen
dima: heb je een filmpje ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |