Dat kan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Zou wel een ass smoothie drinken van die chick in de OP.
Wanneer kom je met een nieuw filmpje?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
floor press met niks d'r aan, wijdbeens
of mis ik iets?
Dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
floor press met niks d'r aan, wijdbeens
of mis ik iets?
ah ja hehe. 'k heb al wat lache footage, maar moet nog meer.quote:
Even een roidrage faken, zijn ze zo weg.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:19 schreef RaymondK het volgende:
grappige irritante is wel dat als je dat statiefje neer zet iedereen gelijk begint te lullen tegen je.
quote:Ik ben zelf eigenlijk ook helemaal niet erop uit om een beer te worden. Gewoon trainen, het lichaam beter in vorm beter. Ik ga zelf liever dit:
Misschien iets minder bf, maar het moet ook weer niet te "strak" worden. Mits de spieren duidelijk aanwezig zijn, maar niet te overdreven zichtbaar, ben ik tevreden.
Cool! Ik kijk serieus uit naar je volgende filmpjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah ja hehe. 'k heb al wat lache footage, maar moet nog meer.
'k was alleen niet zo lekker de laatste 1,5 week ben maar 2x geweest![]()
Dat is in geen jaren gebeurt zal maar zeggen heheh.
maar het gaat nu weer gelukkig, vanmiddag weer statiefje mee
grappige irritante is wel dat als je dat statiefje neer zet iedereen gelijk begint te lullen tegen je.
Wat gefilm tijdens een DL of 2, een schouderdagje, en een vraagje over m'n pull up form lolquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Cool! Ik kijk serieus uit naar je volgende filmpjeWaar gaat het trouwens over?
ben je een half jaar verder en dan heb je geen doelen meer, lijkt me ook niks aanquote:
Nah, andere doelen voor ogen. Gr gr.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:26 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Lees: ik ben te lui om mezelf tot het uiterste te pushen.
Wat vragen ze dan? Waarom je filmpjes maakt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah ja hehe. 'k heb al wat lache footage, maar moet nog meer.
'k was alleen niet zo lekker de laatste 1,5 week ben maar 2x geweest![]()
Dat is in geen jaren gebeurt zal maar zeggen heheh.
maar het gaat nu weer gelukkig, vanmiddag weer statiefje mee
lol. 'k zal d'r een paar reacties in mixen in m'n filmpje.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat vragen ze dan? Waarom je filmpjes maakt?
"Voor een stelletje autisten op een forum die niet eens liften."
Wanneer mogen wij deze verwachten?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol. 'k zal d'r een paar reacties in mixen in m'n filmpje.
Gestorven aan roids volgens mijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:42 schreef VMSDKR het volgende:
Waar is StraatSoldaat eigenlijk. Leeft die jongen nog?
ja heeeeejhh hehe. ff wachte heur. anders wordt het een filmpje van 45 seconden nu lol.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer mogen wij deze verwachten?
watquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
keihard gekomen
dima: heb je een filmpje ??
Kan gewoon alles nemen toch, gezonder dan bierquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
volgens alle juiceheads in al die riodtopic's niet hoor
Rdam > Adam. Verder: als er maar een fatsoenlijke gym is waar we met z'n allen een keer goed kunnen trainen (dan valt Amsterdam dus af). En een goed all you can eat restaurant dat we leeg kunnen gaan schransen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben ook wel voor een meet maar dan niet in Rotterdam
Ja ik heb ook verzonnen dat ik Fanta-Stick heb gemeet. Stiekem was het gewoon een fantasie van toen ik in bad met mezelf speelde.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:02 schreef Awesome_ het volgende:
Niemand wil meeten gek. Dat is de grootste hoax van FOK!er hebben in de geschiedenis van dit forum nog nooit twee users met elkaar afgesproken. Degene die zeggen van wel liegen.
gebruikt nu een kloonquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:42 schreef VMSDKR het volgende:
Waar is StraatSoldaat eigenlijk. Leeft die jongen nog?
denk eerder dat jij liegt, hebbie de foto's van de vorige keer niet gezien?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:02 schreef Awesome_ het volgende:
Niemand wil meeten gek. Dat is de grootste hoax van FOK!er hebben in de geschiedenis van dit forum nog nooit twee users met elkaar afgesproken. Degene die zeggen van wel liegen.
Groningen: Harimau/Kelderwerk + onbeperkt spareribs?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Rdam > Adam. Verder: als er maar een fatsoenlijke gym is waar we met z'n allen een keer goed kunnen trainen (dan valt Amsterdam dus af). En een goed all you can eat restaurant dat we leeg kunnen gaan schransen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Rdam > Adam. Verder: als er maar een fatsoenlijke gym is waar we met z'n allen een keer goed kunnen trainen (dan valt Amsterdam dus af). En een goed all you can eat restaurant dat we leeg kunnen gaan schransen natuurlijk.
daaromquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik heb ook verzonnen dat ik Fanta-Stick heb gemeet. Stiekem was het gewoon een fantasie van toen ik in bad met mezelf speelde.
quote:25 Sexy Chests to Be Thankful For:
His feet may have made him famous, but Beckham's chiseled chest – which he cools off during a match in Washington, D.C. – has helped him win just as many female fans.
Die zou vrij simpel door de mand vallen.quote:
Lolledquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Die zou vrij simpel door de mand vallen.
'Klaaagklaagklaaag roidsroids aas aas half jaar trainen 155 kg squat klaag klaag roidsroids aas aas'
Lijkt me wel gezelligquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:46 schreef CarbonC het volgende:
@G.R.S.: ik ben voor een meet, maar volgens mij de enige hier.
Damn, wie woont er nou in Groningenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:32 schreef Drommeldaris het volgende:
De helft van dit topic woont toch in 050?
Beter wordt het filmpje het wachten waardquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wat gefilm tijdens een DL of 2, een schouderdagje, en een vraagje over m'n pull up form lol
athans dat is wat ik tot nu toe bij elkaar gesprokkeld heb lol
En dan nog wat panzermaus inspired pics d'r bij. Dat dan wel weer![]()
![]()
Ja geen idee, iets wat centraler? Boeit verder niet veel hoor, kan gewoon naar Groningen rijden. Vrienden van me wonen er ook, kan ik daar gaan slapen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:40 schreef CarbonC het volgende:
Verzin dan zelf iets beters. Groningen is voor sommigen ver weg, maar de gyms zijn ok en de binnenstad ook.
Que? Waar bleef je op hangen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:43 schreef CarbonC het volgende:
DL: 10x100kg, 10×120kg, 103x140kg
Groeten vanuit Sport Arena Eindhoven.
Over dat topic gesproken:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:47 schreef Verbosity het volgende:
Anders regelen we de meet in:
KLB / Iets te kansloze fanatieke bodybuilders#2
Haal weg gek, op DM's openbaren staat een ban.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Over dat topic gesproken:
dfsfss
Volgens mij was het gewoon een manier om de bb-ers eruit te kunnen pikken en vervolgens foto's te regelen voor de eenzame momenten.
fuuuuck zij wil gewoon seksdaten kan niet andersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij was het gewoon een manier om de bb-ers eruit te kunnen pikken en vervolgens foto's te regelen voor de eenzame momenten.
Veel plezier met je ban maatje.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik meet alleen wanneer Etha geen manlet meer is en Panzer gedisciplineerd gaat trainen; nooit dus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wacht maar tot de meet, i will find you and i will rape you.
Nee man ik zei dat ik eerst een foto van haar verwacht. En toen ik na een half uur nog geen reactie had maar een "pls respond" er achteraan gestuurd.quote:
Deze?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:58 schreef CarbonC het volgende:
Kan iemand die W210 auto pic van Raymond met die dikke trol ff in dat nieuwe auto topic (zie mijn history) posten. Zit nu mobiel in de gym.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je wil gewoon die chick nog een keer zien zeker?
nnnnn checkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:58 schreef CarbonC het volgende:
Kan iemand die W210 auto pic van Raymond met die dikke trol ff in dat nieuwe auto topic (zie mijn history) posten. Zit nu mobiel in de gym.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze?is al beurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je wil gewoon die chick nog een keer zien zeker?
dr is werkelijk geen paneel meer recht en heel bij die wagen. Zelfs daar rechts bij de motorkap zit het scheef. Behalve dat spekkie d'r nu op zit dan is dat volgens mij ook verbogen lol.quote:
alleen met het ski luik openquote:
Maar nu de hamvraag, zou je haar geven?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nou weet je wel direct dat hij grote kofferruimte heeft. Opzich wel een creatieve weergave.
De eerste jaren was de roestpreventie en bouwkwaliteit bagger. Bijnaam W210: gammelbenz.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dr is werkelijk geen paneel meer recht en heel bij die wagen. Zelfs daar rechts bij de motorkap zit het scheef. Behalve dat spekkie d'r nu op zit dan is dat volgens mij ook verbogen lol.
En heb je wel eens zo'n benz zien roesten op zo een niveau? Ik nog niet lol.
Is er met een vorkheftruck ingetakeld.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
alleen met het ski luik open
ik weet denk trouwens helemaal hoe dat geklonken moet hebben.
Zo'n briessende stier kwa ademhaling zo van de inspanning van het er in klimmen
Nee, ze hebben die auto om haar heen gebouwd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is er met een vorkheftruck ingetakeld.
oh, ik ken die wagen alleen maar van de enorme power van die 5 cilinder diesel die d'r in ligt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De eerste jaren was de roestpreventie en bouwkwaliteit bagger. Bijnaam W210: gammelbenz.
Is dat CarbonC zelf?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:34 schreef fathank het volgende:
Vooral die 50 kg inclike dumbell press.
Maar jij bent toch wel.sterker ? (kijk zn plaatje mensen)
Vergeet niet diegene die op z'n mobiel zit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:23 schreef CarbonC het volgende:
Wat een heerlijke gym is dit toch: er wordt hier nu tegelijkertijd 120kg gesquat, 160kg gedeadlift en 50kg incline ge dumbbell pressed. M.a.w. genoeg mensen om en aan op te trekken.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vergeet niet diegene die op z'n mobiel zit.
Je hebt gelijk, maar ik was natuurlijk weer eigenwijs.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mm, had je even overnieuw moeten beginnen na die eerste rep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |