het was in je voordeel, niet tegen je.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:16 schreef AdoraBelle het volgende:
Nee hoor, dat is gewoon een feit. Als je niet kunt discussiëren dan ga je mensen op taalfouten pakken in plaats van inhoud.
Dat is wat zij doet.
Mannen die constant bezig zijn met hun lichaam op het obsessievelijke toe vind ik gewoon niet aantrekkelijk, ik zoek nuchterheid.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Want dat laatste gaat niet samen met bepaalde onzekerheden. Ik hoor het al, hier is is onze denkpinda weer in de bocht. Iedereen meeschrijven nu, nog even en ons orakel brengt wereldvrede en een realistische oplossing voor global warming.
Wat doe je hier dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:18 schreef AdoraBelle het volgende:
Het eerste deel was al kut, ik zie geen reden voor een vervolg erop.
Wie moeten we bashen in dit topic?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:18 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Niet vergeten, ze heeft nu Paint-Man aan haar hand hè
Oh, het kwam over alsof je het over mijn reactie had.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:17 schreef MrKikker het volgende:
[..]
het was in je voordeel, niet tegen je.
Gast, kun je ook een keer normaal reageren?quote:
Proef ik hier jaloezie?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:16 schreef Paint-Man het volgende:
Klacht: Bodybuilders die leven om te bodybuilden.
En zo zijn er nog wel honderden voorbeelden te vinden. Alsof spiermassa automatisch betekent dat je een domme meathead bentquote:Ronnie Coleman graduated cum laude from Grambling State University (GSU) in 1986 with a BSc in accounting.
ja m'n reactie had beter gekund.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, het kwam over alsof je het over mijn reactie had.
Probeer je nou te ontkrachten dat er bodybuilders zijn die dom zijn? Want dat gaat je niet lukken. Die zijn er nou eenmaal.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
Over bodybuilders die dom zijn:
[..]
En zo zijn er nog wel honderden voorbeelden te vinden. Alsof spiermassa automatisch betekent dat je een domme meathead bent
Er zitten nog 4 miljoen opties tussen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Proef ik hier jaloezie?Op zo'n manier met je lichaam bezig zijn vereist veel wilskracht en doorzettingsvermogen, niks mis mee. Beter dan een zoutzak die op de bank chips en ijs zit weg te stouwen, terwijl-ie nog een peuk opsteekt.
Weet ik, ik overdrijf graag.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er zitten nog 4 miljoen opties tussen.
Ik vond het anders een doodnormale vraag hoor. Dat jij je hierdoor alweer aangevallen voelt zegt meer over jou dan over mij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gast, kun je ook een keer normaal reageren?
Lekker kinderachtig op mij te happen de hele tijd.
Ik ben niet de man van de originele OP. Maar ik vind het wel ziekelijk als iemand niet meegaat uit eten omdat hij zich aan zijn voedingsschema moet houden. Of iemand die totaal stopt met alcohol omdat hij met zijn lichaam bezig is. Dan schiet je je doel voorbij in mijn ogen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Proef ik hier jaloezie?Op zo'n manier met je lichaam bezig zijn vereist veel wilskracht en doorzettingsvermogen, niks mis mee. Beter dan een zoutzak die op de bank chips en ijs zit weg te stouwen, terwijl-ie nog een peuk opsteekt.
Natuurlijk zijn er wel domme bodybuilders, sportschoolsjonnies en Jersey Shore types. Maar er is ook een grote groep die niet dom is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Probeer je nou te ontkrachten dat er bodybuilders zijn die dom zijn? Want dat gaat je niet lukken. Die zijn er nou eenmaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |