Mirin' parkinson. Link van liedje in kwestie?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:27 schreef VMSDKR het volgende:
pomp mezelf al op met adrenaline in auto als ik naar de gym rijd altyd laatste tijd
http://tinypic.com/r/e6ps20/5
Moeilijk stilzitten met deze speakers, al komt dat niet helemaal naar voren door die telefoon.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mirin' parkinson. Link van liedje in kwestie?
Ken je deze al? http://www.stumptuous.com(...)rembling-but-no-fearquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nu ik het over parkinson had, check deze shit. Echt zo awesome dat er techniek bestaat om parkinson onder controle te houden.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Aanschouw hier de Bosnische 'McDonalds' - het typische 'fastfood' gerecht. Gelukkig niet zo 'ongezond', maar fucking lekker. Als je dit hebt gehad, wil je niet anders meer.
Is dat cevapcici?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat witte is brood trouwens.![]()
![]()
This isn't even my final form.
Kwestie van tijd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nu ik het over parkinson had, check deze shit. Echt zo awesome dat er techniek bestaat om parkinson onder controle te houden.
gast, ik ben begonnen in een gym, die toestellen had uit 1950 met versleten touwen ipv smooth geoliede ketting en katrollen, jullie hebben het nu fucking easy en vooral omdat er toen geen inet bestond om info uit te wisselen.quote:
Nice, hij staat op Spotify. Jammer genoeg niet de mix, maar de originele voldoet. Thanks.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Moeilijk stilzitten met deze speakers, al komt dat niet helemaal naar voren door die telefoon.
Nope. Heb part 1 en 2 even globaal doorgelezen. Indrukwekkend. Had ooit al eens gelezen dat krachttraining een positieve invloed heeft op iemand die parkinson heeft. Ik ga het morgen even helemaal doorlezen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ken je deze al? http://www.stumptuous.com(...)rembling-but-no-fear
Zekers kardes!quote:
Dat jij een stommerik bent.quote:
Jep. Ik vind het onder andere ook interessant dat ze steeds slimmere protheses hebben, en dan voornamelijk bionische armen. Erg indrukwekkend allemaal. Ben ook nog steeds benieuwd naar jouw squat filmpje.quote:
That gymquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is een foto die Fanta mij gestuurd heeft. Ik heb zojuist ook een foto van MarMar ontvangen met bewijs dat ze 110 kg kan squatten. Hopelijk wordt die niet verwijderd.
[ afbeelding ]
Wel eens zo'n diepvriesversie gehad van Mekkafood, was lekker, maar handgemaakt zal wel lekkerder zijn. Heeft wel wat weg van köfte (/kofta/kufta)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zekers kardes!Mijn moeder is gisteren teruggekeerd uit Bosnië. Ze heeft voor mij twee porties meegenomen.
![]()
Heb je het ooit gehad?
Zoals ik vandaag meegekregen heb zuigen de gyms in Amsterdam. Erg jammer. Zou spontaan in Eindhoven op kamers gaan alleen al voor die gym waar CarbonC vandaag getraind had.quote:
Die zooi is minder lekker. Om de perfecte cevapcici te bereiden heb je een speciaal ratio van vlees nodig, met een speciale hoeveelheid vet erin. Is ook half rund en half schaap. Dat brood heet 'samun', moet je ook wel kennen. Kofte ken ik wel ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wel eens zo'n diepvriesversie gehad van Mekkafood, was lekker, maar handgemaakt zal wel lekkerder zijn. Heeft wel wat weg van köfte (/kofta/kufta)
Is dat echt MarMar? Wat een zieke gym.
Wacht, is het Fanta zelf? Die was toch chubby?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat is een foto die Fanta mij gestuurd heeft.
Hebben we toch ooit afgesproken man.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:52 schreef Levolution het volgende:
Yuri ga je niet gym met mij openen later brah?
Respect voor MarMar trouwens.
Ze is erg goed bezig met haar cut.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wacht, is het Fanta zelf? Die was toch chubby?
Nice gymquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is een foto die Fanta mij gestuurd heeft. Ik heb zojuist ook een foto van MarMar ontvangen met bewijs dat ze 110 kg kan squatten. Hopelijk wordt die niet verwijderd.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze is erg goed bezig met haar cut.
Jij bent oud.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gast, ik ben begonnen in een gym, die toestellen had uit 1950 met versleten touwen ipv smooth geoliede ketting en katrollen, jullie hebben het nu fucking easy en vooral omdat er toen geen inet bestond om info uit te wisselen.
Echt lange mannenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze man is echt goed bezig. 2.18m - 130kg schoon aan de haak.
https://www.facebook.com/(...)evant_count=1&ref=nf
dit is toch 20+ 2x25+ 2x10=90quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |