quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Aanschouw hier de Bosnische 'McDonalds' - het typische 'fastfood' gerecht. Gelukkig niet zo 'ongezond', maar fucking lekker. Als je dit hebt gehad, wil je niet anders meer.
Ziet er een beetje uit als de kattenbak na een week niet schoonmaken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het rode licht nog wat in Antwerpen of afgebouwd zoals in Adam?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed omdat ik morgen naar Keulen moet rijden, en dan zondag door naar Antwerpen. Ben ik zondagavond weer thuis. Geweldig weekend.
Als die kattenbak net zo lekker smaakt, dan wil ik hem elke week graag thuisbezorgd hebben. Wel gratis.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als de kattenbak na een week niet schoonmaken...
idd, fucking goor, jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als de kattenbak na een week niet schoonmaken...
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Schouder struggles al week of 9 ofzo... en ga morgen gabbertje spelen in Biddinghuizen! Eckte eckte jwzz! Ojah vlak is met v he?Ojaa defqon he. Lekker beige doodshoofdjes klappen (not srs)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klote man schouder, doe je nog wel leg extensions enzo?
Ik sla een beurt over.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als die kattenbak net zo lekker smaakt, dan wil ik hem elke week graag thuisbezorgd hebben. Wel gratis.
Benen komen elke week nog wel netjes 2 (soms 3)x aan de beurt. Blijf in VP% en gewicht (als in weegschaal) ook wel gelijk terwijl mijn bovenlichaam als sneeuw voor de zon verdwijnt. Benen gaan dus ook wel goede kant op.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ojaa defqon he. Lekker beige doodshoofdjes klappen (not srs)
Klote man schouder, doe je nog wel leg extensions enzo?
Volgens mij heb je die worstjes in Spanje ook. In Spanje heb je trouwens dat gigantisch lekkere varkensvlees op een stok, weet je toevallig hoe het heet?quote:
Kom maar halen, heb twee kattebakken hier.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als die kattenbak net zo lekker smaakt, dan wil ik hem elke week graag thuisbezorgd hebben. Wel gratis.
Wat een beest zeg gvdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze man is echt goed bezig. 2.18m - 130kg schoon aan de haak.
https://www.facebook.com/(...)evant_count=1&ref=nf
ik denk dat niemand hier liftquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Rare reeks ook. Doordeweeks is het hier druk tot diep in de nacht en in het weekend liggen ze allemaal vroeg op bed!
Seems legit.quote:
Thuisbezorgd, gratis.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:18 schreef MarMar het volgende:
[..]
Kom maar halen, heb twee kattebakken hier.
Mirin' parkinson. Link van liedje in kwestie?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:27 schreef VMSDKR het volgende:
pomp mezelf al op met adrenaline in auto als ik naar de gym rijd altyd laatste tijd
http://tinypic.com/r/e6ps20/5
Moeilijk stilzitten met deze speakers, al komt dat niet helemaal naar voren door die telefoon.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mirin' parkinson. Link van liedje in kwestie?
Ken je deze al? http://www.stumptuous.com(...)rembling-but-no-fearquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nu ik het over parkinson had, check deze shit. Echt zo awesome dat er techniek bestaat om parkinson onder controle te houden.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Aanschouw hier de Bosnische 'McDonalds' - het typische 'fastfood' gerecht. Gelukkig niet zo 'ongezond', maar fucking lekker. Als je dit hebt gehad, wil je niet anders meer.
Is dat cevapcici?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat witte is brood trouwens.![]()
![]()
This isn't even my final form.
Kwestie van tijd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nu ik het over parkinson had, check deze shit. Echt zo awesome dat er techniek bestaat om parkinson onder controle te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |