je viel toch op meisjes, je wilde tussen de dijen van een meid slurpenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Echt lange mannen....en goede kop ook.
Ik eet van twee walletjes.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je viel toch op meisjes, je wilde tussen de dijen van een meid slurpen
Houdt het zweet lekker vast.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je wilt heel veel haar tussen je benen?
Serieuze streef:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zoveel haren heb je nu ook weer niet, he Yuri
Volgens mij hebben ze zijn (Sergei's) account verwijderd. Werd inderdaad saai.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:11 schreef seto het volgende:
[..]
die slechte vertalingen heb je ook wel gezien na 3x
die gast vreet alleen maar roids en niks anders, natty when hell freezes over....quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Houdt het zweet lekker vast.
[..]
Serieuze streef:
[ afbeelding ]
Heb exact hetzelfde frame, dus dat komt goed uit. Volgens mij is hij natty ook nog. Geen overdreven schouders, upper chest en schouders, aangezien roids hard op die specifieke receptoren hitten. Wat denk jij?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:25 schreef Panzermaus het volgende:
Mooie foto daar Yuri, maar jij bent veel te chubby daarvoor. Met je McDonalds kip&rijst dieet.
Ze zeiden van jou dat je ook niet natty kon zijn. Kijk waar je nu bent.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:31 schreef Ethanolic het volgende:
Als die dude natty is eet ik mijn (letterlijke) hoed op.
#ethaout
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 06:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
BOOOM niggers. Zeven kopjes koffie verder (voor de verhoogde 150% vetverbranding) en mijn verslag is klaar. Nu eindelijk 'chillen' als een baas. Alleen nog presenteren en dan done, maar dat is leuk om te doen.
Voor de Defqon gangers: veel plezier, stay safe, drink genoeg water en doe een paar dansjes voor mij. [ afbeelding ]
Uitgeprint en gekomen.quote:
Drink koffie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 06:52 schreef Beach het volgende:
beroerd geslapenhopelijk geen last van in de gym
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 06:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Uitgeprint en gekomen.
*fast ejaculation crew*
[..]
Drink koffie.
Ik ook van de weekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |