quote:Op maandag 3 juni 2013 11:25 schreef skudkind het volgende:
WTFF dit is zonder twijfel de heftigste aflevering die ik ooit gezien heb...OOIT! Goddamn!
Dit was het 2 weken wachten meer dan waard. Fuck, ik ga hem vanavond nog een keer kijken.
Vraagje: hebben ze Edmure Tully ook vermoord?
Nee, hij heeft aflevering 7 geschreven.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:55 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Dit is echt onzin.
Deze episode is nota bene door de schrijver van de boeken zelf geschreven -_-
Ja dat dacht ik in eerste instantie ook, maar meestal gebeurt er iets groots in de negende aflevering en aangezien ik totaal geen Joffrey etc. zagquote:Op maandag 3 juni 2013 11:25 schreef Bronn het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar ik dacht dat het over de bruiloft van Geoffrey zou gaan.. kut boekenlezers hier
Heb het niet gezien, dus denk (nog) van niet.quote:
Stiekem dacht ik terwijl die scene bezig was. 'YES, nu zien we haar niet meer'quote:Op maandag 3 juni 2013 11:33 schreef Bronn het volgende:
Het insteken op Talissa....
toch wel veruit de heftigste scene! Dat gaat niet meer worden overtroffen denk ik.
oo en
Catelyn dood
Echt, hebben zij zich weer niet in kunnen houden in dit topic? Rottig voor jou, maar goed dat ik dit topic vermeden heb dan, zo triest/ondoordacht weer van die boeklezers..quote:Op maandag 3 juni 2013 11:25 schreef Bronn het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar ik dacht dat het over de bruiloft van Geoffrey zou gaan.. kut boekenlezers hier
[..]
Helemaal mee eens. schijt aan de afwijking tov de boeken.
Idd ik kan daar ook heeel erg slecht tegen. Zelf ook groot hondenliefhebberquote:Op maandag 3 juni 2013 11:38 schreef Mani89 het volgende:
En die arme wolf![]()
Ze kunnen zoveel mannen, vrouwen en kinderen slachten als ze willen, maar toen ik zag dat die wolf eraan ging heb ik gelijk mijn scherm geminimized.
Of Edmure ook dood is, is gewoon nog effe afwachten.quote:
je zag er eigenlijk niets van hoor.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:41 schreef Bronn het volgende:
[..]
Idd ik kan daar ook heeel erg slecht tegen. Zelf ook groot hondenliefhebber
Ja, Kirov of Snowbells geloof ik: 'Is de red wedding al geweest? 'quote:Op maandag 3 juni 2013 11:41 schreef Smeich het volgende:
[..]
Echt, hebben zij zich weer niet in kunnen houden in dit topic? Rottig voor jou, maar goed dat ik dit topic vermeden heb dan, zo triest/ondoordacht weer van die boeklezers..
Hier kan ik me niks van herinneren.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:47 schreef Bronn het volgende:
[..]
Ja, Kirov of Snowbells geloof ik: 'Is de red wedding al geweest? '
-quote:Op maandag 3 juni 2013 11:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hier kan ik me niks van herinneren.Proof or it didn't happen.
Mijn maag draaide andersom man.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:33 schreef Bronn het volgende:
Het insteken op Talissa....
toch wel veruit de heftigste scene! Dat gaat niet meer worden overtroffen denk ik.
oo en
Catelyn dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar reageerde ik nogal heftig op, en toen is heel de boel weer opgeschoond door een moderator. dus kan goed dat je dat hebt gemist (ben blij).quote:Op maandag 3 juni 2013 11:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Omdat het kan.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Snap er alleen geen kloten van waarom al die Starks nu vermoord zijn.
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mijn maag draaide andersom man.Hoezo is dat een spoiler? Ook een niet-boeklezer kan daar aanwijzingen voor hebben. Walder Frey is natuurlijk niet blij geweest met Rob toen ie z'n belofte brak... Lord Bolton is al eerder gezwicht voor de lannisters... En de lannisters willen Rob dood. Ik kan me wel voorstellen hoe dit tot dit punt gekomen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:40 schreef Ripley het volgende:
Zo veel zin in vanavond! Mijn lief kent de spoilers nog niet, dus ben benieuwd naar zijn reactie
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mijn maag draaide andersom man.Bolton en Frey denken dat Robb de oorlog zou verliezen, door hem af te maken zullen de Lannisters hun betalen / laten gaan. Denk ik tenminste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Dan heb je ook niet opgelet. Ik riep al direct toen Robb met die verpleegster ging trouwen dat dat héél fout af zou gaan lopen (belangrijke belofte verbroken). En ik heb geen boek gelezen.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Snap er alleen geen kloten van waarom al die Starks nu vermoord zijn.
Als boeklezers spoileren mag dat dus niet maar als de serie de boeken spoileren mag dat dus wel.quote:Helemaal mee eens. schijt aan de afwijking tov de boeken.
Vond dat ook heel erg niet Robb, die net als Ned altijd met eer bezig is.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan heb je ook niet opgelet. Ik riep al direct toen Robb met die verpleegster ging trouwen dat dat héél fout af zou gaan lopen (belangrijke belofte verbroken). En ik heb geen boek gelezen.
Mee eensquote:Op maandag 3 juni 2013 12:09 schreef Ripley het volgende:
Vond dat ook heel erg niet Robb, die net als Ned altijd met eer bezig is.
Net te laat.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:10 schreef Nic1 het volgende:
Vond de "slag om Yunkai" wel teleurstellend. Had om meer gehoopt eigenlijk.
Budget besparen he.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:10 schreef Nic1 het volgende:
Vond de "slag om Yunkai" wel teleurstellend. Had om meer gehoopt eigenlijk.
Ik dacht dat hij al met haar had geneukt in een moment van zwakte, en dat hij dáárdoor juist met haar trouwde om haar eer te redden, zoiets.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mee eensHet 'paste' al eigenlijk niet. Hij moest wel heel erg verliefd zijn en gestoord in rationeel denken dat hij toch met een ander is getrouwd.
Haha true.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:10 schreef Schalks. het volgende:
De slag om Yunkai was trouwens heftig zeg, de actie spatte van je scherm.
Dat was in het *hoest* waar het wel bij zijn karakter paste, in de serie gebeurd dit niet zo.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:12 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij al met haar had geneukt in een moment van zwakte, en dat hij dáárdoor juist met haar trouwde om haar eer te redden, zoiets.
Het ging wel vlot hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mee eensHet 'paste' al eigenlijk niet. Hij moest wel heel erg verliefd zijn en gestoord in rationeel denken dat hij toch met een ander is getrouwd.
Erg gaaf ja!quote:Op maandag 3 juni 2013 12:13 schreef Khaleesi het volgende:
Btw zagen jullie Grey Worm met dat speer, supersicke skills!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb wel hoop voor Arya!quote:Op maandag 3 juni 2013 12:14 schreef Bonkers. het volgende:
De Starkjes verneuken het altijd wel fraai voor zichzelf.
Beetje de losers van Westeros zo.
Tenminste iemand die de familie-eer nog gaat reddenquote:
Die lijkt tenminste niet zo van dat 'eer en geweten'. Ook mooi moment toen zij die farmer met zijn kar neermepte.quote:
Ik denk dat die twee het juist best goed met elkaar zullen kunnen vindenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop over een paar seizoenen een Arya vs Khaleesi eindbattle ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lachuh joh.and then...
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat die twee het juist best goed met elkaar zullen kunnen vinden.
Ik heb juist zo'n gevoel dat arya nog wel eens met mellisandre in aanraking kan gaan komen. Omdat jaquen, gendry, thoros...quote:Op maandag 3 juni 2013 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat die twee het juist best goed met elkaar zullen kunnen vinden.
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:15 schreef Franknfurter het volgende:
De Starks zijn fucking losersGoedgelovige suckers.
Ik niet. Ik zei iets wat overduidelijk was over Thoros waarop weer eens gejankt werd.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:47 schreef Bronn het volgende:
[..]
Ja, Kirov of Snowbells geloof ik: 'Is de red wedding al geweest? '
Verbazingwekkendquote:Op maandag 3 juni 2013 12:25 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zei iets wat overduidelijk was over Thoros waarop weer eens gejankt werd.
Inderdaad, en dan een wolf als banner hebben. De Starks hebben geen enkele vorm van sluwheid in zichquote:Op maandag 3 juni 2013 12:14 schreef Bonkers. het volgende:
De Starkjes verneuken het altijd wel fraai voor zichzelf.
Beetje de losers van Westeros zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
Ze kunnen beter een magikarp als sigil nemen.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:40 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan een wolf als banner hebben. De Starks hebben geen enkele vorm van sluwheid in zich
Je bent in de war met een vos.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:40 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan een wolf als banner hebben. De Starks hebben geen enkele vorm van sluwheid in zich
niet minder waar maakt.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:42 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een magikarp als sigil nemen.
Oja is ook zoquote:Op maandag 3 juni 2013 13:02 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je bent in de war met een vos.
Wat dit:
[..]
niet minder waar maakt.
Tywin heeft het plan natuurlijk wel mede opgezet toen hij hoorde dat Robb zijn afspraak met de Freys niet was nagekomen. Het briljante is natuurlijk dat Tywin zelf niks heeft hoeven doen om de Starks uit te schakelen. Het enige wat hij heeft gedaan is Robb's leger ontwijken en een complot smeden emt de Freys.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:50 schreef brojo het volgende:
[..]
Ze lijken op elkaar, maar het toch echt Roose
Het lijkt me sterk dat het ongeboren kind al in de foetale fase zit. Ik denk dat je beter kan spreken van een Eddard Embryo. Klinkt ook beter.quote:
Ik had ook een lichtelijk, aardbeving veroorzakend, The Fuck gevoel.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:56 schreef Miousana het volgende:
Man, wat ben ik blij dat ik helemaal niet gespoilerd ben. Ik hoopte nog op een happy ending met de bruiloft.
echt een briljant complot, nu pas kan ik plaatsen waarom die bolton zo zat te slijmen bij de lannisters, hij zat gewoon al die tijd in de pocket bij henquote:Op maandag 3 juni 2013 13:33 schreef padlarf het volgende:
[..]
Tywin zat niet eens in deze aflevering, zo' n baas is hij.
Niet echt. Waarschijnlijk door dat kut accent en dat elke aflevering wel wordt gezegd 'you know nothin' Jon Snow'quote:Op maandag 3 juni 2013 14:03 schreef AMDB het volgende:
Jullie ook zo'n medelijden met Ygritte, toen Jon d'r achter liet?
ja toch wel, zij neemt het voor hem op, brengt haarzelf in gevaar en wat doet hij? loser...quote:Op maandag 3 juni 2013 14:03 schreef AMDB het volgende:
Jullie ook zo'n medelijden met Ygritte, toen Jon d'r achter liet?
de voorlaatste aflevering van een seizoen, je had kunnen verwachten dat er drama zou zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 14:10 schreef gazhims3lv het volgende:
Godverdomme George RR Martin!!!! ik moet verdomme een toets maken vanmiddag en nu is mijn hele dag verpest..![]()
![]()
Dat was zo tof dat ze Rains of Castamere begonnen te spelenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:08 schreef Baszh het volgende:
Kreeg al een zenuwachtig gevoel toen die Lannister muziek begon te spelen, maar die steken op Talisa zag ik echt niet aankomen.
dit wordt misschien een nog traumatischer tv moment dan de onthoofding van nedquote:Op maandag 3 juni 2013 14:11 schreef AMDB het volgende:
Ik zit hier 20 minuten na het kijken nog steeds met kippenvel
Die onthoofding van Ned was voor mij bijzonder traumatisch omdat ik door een interview in een krant begrepen had dat Sean Bean in seizoen 3 ook mee deed. Dat artikel las ik voor we begonnen aan seizoen 1, dus ik maakte me geen enkele zorgen betreffende Ned's gezondheid. Tot het allerlaatste moment dacht ik dat het hoofd afhakken toch niet door zou gaanquote:Op maandag 3 juni 2013 14:16 schreef Slayage het volgende:
dit wordt misschien een nog traumatischer tv moment dan de onthoofding van ned
Iedereen heeft getekend voor 7-8 seizoenen. Ze hoeven het alleen niet allemaal vol te makenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die onthoofding van Ned was voor mij bijzonder traumatisch omdat ik door een interview in een krant begrepen had dat Sean Bean in seizoen 3 ook mee deed. Dat artikel las ik voor we begonnen aan seizoen 1, dus ik maakte me geen enkele zorgen betreffende Ned's gezondheid. Tot het allerlaatste moment dacht ik dat het hoofd afhakken toch niet door zou gaan
had je die interview verkeerd gelezen dan? na seizoen 1 hebben we hem niet meer gezien toch, niet eens met flashbacks (kan het me iig niet herinneren)quote:Op maandag 3 juni 2013 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die onthoofding van Ned was voor mij bijzonder traumatisch omdat ik door een interview in een krant begrepen had dat Sean Bean in seizoen 3 ook mee deed. Dat artikel las ik voor we begonnen aan seizoen 1, dus ik maakte me geen enkele zorgen betreffende Ned's gezondheid. Tot het allerlaatste moment dacht ik dat het hoofd afhakken toch niet door zou gaan
9 maandenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:21 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn man wat gaat de tijd toch snel. Nog maar 1 aflevering en we moeten weer een jaar wachten
Ik had de tekst vluchtig gelezen, want ik keek geen GoT. Stond iets in over Arya die zo jong mee ging doen en dat ze niet wist wie Sean Bean was en mensen in haar omgeving helemaal dol werden dat ze met Sean Bean mocht werken. Aangezien het een interview was vlak voor seizoen 3 begon concludeerde ik ergens in mijn hoofd dat Sean Bean dus ook in seizoen 3 mee deed.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:24 schreef Slayage het volgende:
had je die interview verkeerd gelezen dan? na seizoen 1 hebben we hem niet meer gezien toch, niet eens met flashbacks (kan het me iig niet herinneren)
Hun vader is de echte baas:quote:Op maandag 3 juni 2013 14:31 schreef padlarf het volgende:
Ik kom er net achter dat Lily Allen de zus is van Alfie Allen, de acteur die Theon speelt.
En dit liedje gaat dus over hem:
Lijkt Davos wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hun vader is de echte baas:
https://www.google.nl/sea(...)ysUemsGPLy0gWnqYDIAQ
Ja en Robb natuurlijk. Eerst beloven een of andere dochter te trouwen van een gast die hij gewoon op de knieen had moeten dwingen. Vervolgens de kinglsayer door zijn moeder laten bevrijden. Dan nog een of ander mens trouwen waar hij ook geen flikker aan heeft. Dan nog Theon vrijlaten en zijn boodschapper laten zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:32 schreef Breekfast het volgende:
Eigenlijk is de ondergang van de Starks allemaal te danken aan het kneuzen gedrag van Ned Stark. Eerst aan Cersei vertellen dat je weet van de incest, en daarna pas naar King Robert zelf wil gaan om het te vertellen, en dan verwachten dat Cersei niet een eerste move maakt
zoiets ja en dan minuten lang achterelkaarquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja en Robb natuurlijk. Eerst beloven een of andere dochter te trouwen van een gast die hij gewoon op de knieen had moeten dwingen. Vervolgens de kinglsayer door zijn moeder laten bevrijden. Dan nog een of ander mens trouwen waar hij ook geen flikker aan heeft. Dan nog Theon vrijlaten en zijn boodschapper laten zijn.
Ook nog even een van zijn belangrijkste bannerman onthoofden omdat hij een paar Lannisters killt. En nu weer zijn vrouw en moeder meenemen naar een bruiloft maar geen bewaking.
Behalve die enequote:Op maandag 3 juni 2013 14:46 schreef AMDB het volgende:
Hoe hebben ze al die Freys in godsnaam gecast. Echt geniaal lelijk zijn die mensen.
Blablabla.. *iets met Mad Queen*quote:Op maandag 3 juni 2013 14:47 schreef Khaleesi het volgende:
Ik ben echt verbaasd van alle pro-Starks reacties hier, zo sympathiek waren ze ook niet (meer)...
Starks zijn altijd al mijn favoriet geweestquote:Op maandag 3 juni 2013 14:47 schreef Khaleesi het volgende:
Ik ben echt verbaasd van alle pro-Starks reacties hier, zo sympathiek waren ze ook niet (meer)...
Mja, eerst zat ik zo van NOOOOOO!!quote:Op maandag 3 juni 2013 14:47 schreef Khaleesi het volgende:
Dat wordt weer een leuke scene tussen Joffrey en Sansa gok ik zo.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:50 schreef Khaleesi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Prima, hij voert zijn opdracht uit en doet wat hij al lang van plan was.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja toch wel, zij neemt het voor hem op, brengt haarzelf in gevaar en wat doet hij? loser...
Ik weet ook niet zo goed wat Jon anders had kunnen doen, zonder daarbij te sterven.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:58 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Prima, hij voert zijn opdracht uit en doet wat hij al lang van plan was.
Van mij hoefde alleen Sansa dood. Het lijkt er alles behalve op.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:47 schreef Khaleesi het volgende:
Ik blijf zeker voor Arya, en Bran en Rickon. Ned, Rob en Catelyn hebben alledrie domme fouten gemaakt en daar voor betaald. Sansa zit er voor mij een beetje tussenin. Ze heeft zich natuurlijk mee laten slepen met de gedachte dat ze koningin zou worden, en is nog steeds vreselijk naïef. Maar echte domme fouten van het kaliber Rob heeft ze nog niet op haar naam staan.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Van mij hoefde alleen Sansa dood. Het lijkt er alles behalve op.
rationeel misschien wel het meest verstandige wat hij kon doen idd, maar verraad blijft verraadquote:Op maandag 3 juni 2013 14:58 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Prima, hij voert zijn opdracht uit en doet wat hij al lang van plan was.
Ik vind Sansa een schatje en slachtoffer van haar eigen naïeve kijk op de wereld! Ze is nu nog maar 14 in de serie, hè. Hoe oud was ze denk je toen het meiske dacht met een toekomstige koningquote:Op maandag 3 juni 2013 15:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Van mij hoefde alleen Sansa dood. Het lijkt er alles behalve op.
Verraadquote:Op maandag 3 juni 2013 15:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
rationeel misschien wel het meest verstandige wat hij kon doen idd, maar verraad blijft verraad
Klopt. Maar ze is zo naïef dat er wel een einde aan gemaakt mag worden eigenlijk..quote:Op maandag 3 juni 2013 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Sansa een schatje en slachtoffer van haar eigen naïeve kijk op de wereld! Ze is nu nog maar 14 in de serie, hè. Hoe oud was ze denk je toen het meiske dacht met een toekomstige koningte gaan trouwen? Een kind. En dan een kind zonder internet en google.
Ik had mezelf per ongeluk gespoiled met de informatie dat Robb het leven zou laten op deze bruiloft. Ik had daarbij niet direct het beeld dat het een Bartholomeusnacht zou worden.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:19 schreef JaqenHghar het volgende:
Doe nou niet alsof jullie dit niet zagen aankomen
Tja, dat ben ik allemaal al vergeten.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan heb je ook niet opgelet. Ik riep al direct toen Robb met die verpleegster ging trouwen dat dat héél fout af zou gaan lopen (belangrijke belofte verbroken). En ik heb geen boek gelezen.
Maar hij moest van de vrouwtjes afblijven......??quote:Op maandag 3 juni 2013 15:07 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
VerraadHij is gewoon een man van de NW gebleven hoor.
Die het sletje gaat spelen met Daario zekerquote:Op maandag 3 juni 2013 15:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze is zo naïef dat er wel een einde aan gemaakt mag worden eigenlijk..Als nou straks Arya, Jon of Bran nog sterft wil ik haar misschien nog wel een kans geven
Gelukkig leeft Khaleesi nog
Die stilte was echt perfect ja. Ik had eigenlijk een variant op Rains of Castamere ofzo verwacht.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:22 schreef Maisnon het volgende:
Vind het heel goed verfilmd uit het boek, ik zag het dan wel aankomen maar echt heftig.
Kan me ook niet voorstellen hoe het is als dit uit het niets komt. Expres ook die stille aftiteling erbij enzo
Ik blijf haar maar een naïeve doos vindenquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:19 schreef JaqenHghar het volgende:
Hoezo is dit jammer?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:39 schreef THEALPHA het volgende:
Wat jammer dit. Wist van tevoren dat er iemand van de hoofdpersonen dood zou gaan. ging er vanuit dat het Tywin was (spoiler die niet bleek te kloppen). Dit is dan wel weer jammer.
Ik denk dat de Hound Arya wel genoeg mag om haar niet over te dragen aan de Lannisters.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:39 schreef THEALPHA het volgende:
Nu maar even kijken wat The Hound van plan is en of ze wordt uitgeleverd aan de lannisters. .
Spoilervrij als ik gelukkig ben; neequote:Op maandag 3 juni 2013 15:19 schreef JaqenHghar het volgende:
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:50 schreef THEALPHA het volgende:
Btw voor de mensen die de boeken hebben gelezen. Ik heb nu deel 1 uit en ben bezig met twee.Kan ik dit boek beter overslaan en verder met 3 of mis ik dan teveel? (dus is het verschil boek/seizoen2 groot?)
Mijn doel is om zo snel mogelijk gelijk te lopen met de serie, maarja 800 pagina's per boek he
Lees drie dan maar ook nietquote:Op maandag 3 juni 2013 15:50 schreef THEALPHA het volgende:
Btw voor de mensen die de boeken hebben gelezen. Ik heb nu deel 1 uit en ben bezig met twee.Kan ik dit boek beter overslaan en verder met 3 of mis ik dan teveel? (dus is het verschil boek/seizoen2 groot?)
Mijn doel is om zo snel mogelijk gelijk te lopen met de serie, maarja 800 pagina's per boek he
Waarom overslaan? Je hebt 9 maanden he?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:50 schreef THEALPHA het volgende:
Is het ook. Hoofd eraf en dumpen in de zee, mooi eindequote:Op maandag 3 juni 2013 15:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik blijf haar maar een naïeve doos vinden
Nee, want dat is niet verhalend.. Ik snap hem wel hoor..quote:Op maandag 3 juni 2013 15:55 schreef AMDB het volgende:
800 bladzijden is ook helemaal niet veel. Als je alleen het plot wil weten ga dan op Wikipedia surfen ofzo
Ik heb een paar weken geleden 1 uitgelezen wat min of meer gelijk is aan de serie. Ik ben nu 100 bladzijden in boek 2 en er zijn nu al verschillen.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:50 schreef THEALPHA het volgende:
Nu Robb weg is hoeven de Lannisters dat kind waarschijnlijk niet eens meer zo graag. Voor zo ver als ze weten is Sanasa de sleutel van het Noorden (als ze dat al niet aan Frey of Bolton beloofd hebben). Het lijkt me niet ver gezocht dat de juiste rijke Lord een hogere prijs zou betalen om maar iemand van zo'n oude en nobele familie te trouwen.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:42 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik denk dat de Hound Arya wel genoeg mag om haar niet over te dragen aan de Lannisters.
En als dat nog niet zo is, dan komt dat vast nog wel.
[ afbeelding ]
Ik zou boek 2 zeker lezen, veel gaat anders in het boek vergeleken met de serie.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:50 schreef THEALPHA het volgende:
Ipv boek 2 lezen gewoon seizoen 2 kijken.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:50 schreef THEALPHA het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom Sansa nog als sleutel tot het noorden wordt gezien. Ze is een Stark ja, maar aangezien het belangrijkste deel van de familie is uitgemoord of dood wordt geacht is die achternaam niks meer waard toch? Ze kunnen welke familie dan ook het nieuwe gezag over het noorden geven. Het is ook niet dat alle Noordelingen iemands gezag opeens gaan respecteren alleen omdat diegene toevallig getrouwd is met Sansa.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nu Robb weg is hoeven de Lannisters dat kind waarschijnlijk niet eens meer zo graag. Voor zo ver als ze weten is Sanasa de sleutel van het Noorden (als ze dat al niet aan Frey of Bolton beloofd hebben). Het lijkt me niet ver gezocht dat de juiste rijke Lord een hogere prijs zou betalen om maar iemand van zo'n oude en nobele familie te trouwen.
Daar komt bij dat ik zelf liever heb dat ze naar de Free Cities ontsnapt en in de leer gaat bij de faceless ofzo.
Haar familie is nog steeds de baas in het Noorden. Wettelijk gezien.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom Sansa nog als sleutel tot het noorden wordt gezien. Ze is een Stark ja, maar aangezien het belangrijkste deel van de familie is uitgemoord of dood wordt geacht is die achternaam niks meer waard toch? Ze kunnen welke familie dan ook het nieuwe gezag over het noorden geven. Het is ook niet dat alle Noordelingen iemand gezag meer gaan respecteren als diegene toevallig getrouwd is met Sansa.
En wie geeft daar nog iets om?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Haar familie is nog steeds de baas in het Noorden. Wettelijk gezien.
Weet ik veel, komen we nog achter heh. Misschien komt haar hoofd ook wel op een stok te staan naast die van Robb.quote:
Dat gaat Tyrion nooit goed vindenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:06 schreef 2Happy4U het volgende:
Weet ik veel, komen we nog achter heh. Misschien komt haar hoofd ook wel op een stok te staan naast die van Robb.
Kijk dat wil ik wetenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:03 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ik zou boek 2 zeker lezen, veel gaat anders in het boek vergeleken met de serie.
Het hoofd van Robb komt niet op een stok hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 16:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet ik veel, komen we nog achter heh. Misschien komt haar hoofd ook wel op een stok te staan naast die van Robb.
Joffrey zei dat hij nog 3 punten/stokken over had op dat muurtje, 1 voor Stannis, 1 voor Renly en 1 voor Robb. Ik zou het kunnen zien gebeuren als hij het zou bevelen.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:08 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Het hoofd van Robb komt niet op een stok hoor
De Umbers (de familie waar Rickon naar vertrekt) en misschien de Karstarks zijn in het noorden nog machtig.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:09 schreef Bonkers. het volgende:
De Freys en de Boltons zijn nu toch wel de grootste machthebbers van het noorden? (met goedkeuring van de Lannisters neem ik aan). Ik ken geen andere partij die nog veel macht heeft in dat gebied. Die malle Greyjoy wil toch alleen de baas zijn over zijn eilanden.
Greyjoy bezet volgens mij nog steeds een groot gedeelte. Daarnaast heb je natuurlijk ook de Karstarks nog. Het noorden is groot.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:09 schreef Bonkers. het volgende:
De Freys en de Boltons zijn nu toch wel de grootste machthebbers van het noorden? (met goedkeuring van de Lannisters neem ik aan). Ik ken geen andere partij die nog veel macht heeft in dat gebied. Die malle Greyjoy wil toch alleen de baas zijn over zijn eilanden.
Ik begrijp nu pas wat die term betekentquote:
Een porno met Jenna-Louise Coleman.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:19 schreef Khaleesi het volgende:
Poll: Wat wordt R.Madden's (Robb) volgende grote rol??
• Romantische comedy
• Period movie
• Standup comedy
• Iets met wolven
• We zien hem nooit meer terug
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Als iemand met Sansa trouwt, heeft hij ook het Noorden, omdat het Noorden Sansa accepteert. Dat is de manier waarop vroeger over de hele wereld overnames zonder bloedige oorlogen werden geregeld.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom Sansa nog als sleutel tot het noorden wordt gezien. Ze is een Stark ja, maar aangezien het belangrijkste deel van de familie is uitgemoord of dood wordt geacht is die achternaam niks meer waard toch? Ze kunnen welke familie dan ook het nieuwe gezag over het noorden geven. Het is ook niet dat alle Noordelingen iemands gezag opeens gaan respecteren alleen omdat diegene toevallig getrouwd is met Sansa.
Ben ik het deels mee eens. Ik hoopte toen hij het Noorden wiste te verzamelen, dat we wat leuke veldslagen zouden zien. Maar dat slaan ze dus altijd over. In de afgelopen aflevering ook weer. Erg jammer.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:28 schreef Ripley het volgende:
Ik vind/vond Robb altijd wat kleurloos en zijn verhaallijn was ook de saaiste.
GEZOCHT: MINDER AANTREKKELIJKE MENSENquote:Op maandag 3 juni 2013 16:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Trouwens, waren die kleindochters van Walder Frey nou zwanger?
[ afbeelding ]
Ja echt ugly, waar kwam dat knappe kind opeens vandaan dan? Die hadden ze gewoon nog niet laten zien. Maar volgens mij zijn ze dus zwangerquote:Op maandag 3 juni 2013 16:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
GEZOCHT: MINDER AANTREKKELIJKE MENSEN
Altijd al in een HBO serie willen spelen? En ben je minder aantrekkelijk? Meld je nu aan
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:33 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja echt ugly, waar kwam dat knappe kind opeens vandaan dan? Die hadden ze gewoon nog niet laten zien. Maar volgens mij zijn ze dus zwangervan hun eigen vader denk ik. Of was dat al langer bekend en heb ik dat gewoon gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Het zou kunnen want het waren potentiele bruiden en aangezien Robb inmiddels voorzien was zie ik die oude Walter daar wel voor aan. Het is een soort van legale Crasterquote:Op maandag 3 juni 2013 16:33 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja echt ugly, waar kwam dat knappe kind opeens vandaan dan? Die hadden ze gewoon nog niet laten zien. Maar volgens mij zijn ze dus zwangervan hun eigen vader denk ik. Of was dat al langer bekend en heb ik dat gewoon gemist
Ja precies, moet haast wel, ik denk niet dat die oude brompot andere mannen bij zijn dochters en kleindochters laat tenzij er wat te ruilen valt.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het zou kunnen want het waren potentiele bruiden en aangezien Robb inmiddels voorzien was zie ik die oude Walter daar wel voor aan. Het is een soort van legale Craster
Ze lieten expres Roslin niet zien, je zag ook dat Edmure de bui al zag hangen
Ehmm...Al komt het in de serie minder duidelijk naar voren: het leiderschap van het noorden is gewoon dood of gevangen. De machtsverhoudingen in het noorden liggen na de RW al helemaal overhoop.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De Umbers (de familie waar Rickon naar vertrekt) en misschien de Karstarks zijn in het noorden nog machtig.
Verder zijn de Grayjoys inderdaad ook aanwezig in het Noorden, maar als Mance's plan slaagt om de muur voorbij te komen dan zullen de machtsverhoudingen wel drastisch veranderen.
Wat hadden ze dan ervan gehoopt? Eind goed al goed? Meer gevechten?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:39 schreef Curlbrah het volgende:
Ik denk dat deze serie heel veel mensen heeft aangetrokken die het genre niet zo ligt en nu enigszins zijn teleurgesteld omdat het niet is wat ze ervan gehoopt hadden.
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:39 schreef Curlbrah het volgende:
Ik denk dat deze serie heel veel mensen heeft aangetrokken die het genre niet zo ligt en nu enigszins zijn teleurgesteld omdat het niet is wat ze ervan gehoopt hadden.
Ok... En dan meteen opperbaas Tywin dood willenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:42 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Had liever een lannister dood gehad ipv een stark.
Wat meer actie denk ik inderdaad, ken verscheidene personen die grootste veldslagen hoopten te zien.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan ervan gehoopt? Eind goed al goed? Meer gevechten?
Veel mensen die ik ken die GoT kijken hebben hiervoor nog nooit een soort gelijke serie gekeken, die downloaden het alleen omdat het zo populair is / mensen er zo enthousiast over zijn.quote:
Ja ok, maar zijn zij ook echt teleurgesteld?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:42 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Veel mensen die ik ken die GoT kijken hebben hiervoor nog nooit een soort gelijke serie gekeken, die downloaden het alleen omdat het zo populair is / mensen er zo enthousiast over zijn.
Ja het is denk ik 90% intrige 10% actiequote:Op maandag 3 juni 2013 16:42 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Wat meer actie denk ik inderdaad, ken verscheidene personen die grootste veldslagen hoopten te zien.
[..]
Veel mensen die ik ken die GoT kijken hebben hiervoor nog nooit een soort gelijke serie gekeken, die downloaden het alleen omdat het zo populair is / mensen er zo enthousiast over zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Mike op 03-06-2013 16:50:46 ]Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
nja, niemand gaat natuurlijk ontkennen dat het een kwalitatief goede serie is maar teleurgesteld als in stoppen met kijken wel ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja ok, maar zijn zij ook echt teleurgesteld?
Dacht het ergens te lezen. had liever Cersei of Joffrey zien doodgaan, maar dat zal nu nog wel even duren denk ik.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ok... En dan meteen opperbaas Tywin dood willenBen ik blij dat die rond loopt
Balen. Ik had graag meegedaan.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
GEZOCHT: MINDER AANTREKKELIJKE MENSEN
Altijd al in een HBO serie willen spelen? En ben je minder aantrekkelijk? Meld je nu aan
We hebben nog 1 aflevering heh.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:58 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Dacht het ergens te lezen. had liever Cersei of Joffrey zien doodgaan, maar dat zal nu nog wel even duren denk ik.
Vriendin van me valt in slaap tijdens het kijkenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:47 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nja, niemand gaat natuurlijk ontkennen dat het een kwalitatief goede serie is maar teleurgesteld als in stoppen met kijken wel ja.
Ach, het valt best mee...er zijn er pas drie dood, we hebben nog vier levende Starks en een bastaardquote:
Maar voor hoelang? Tun tun tunnnnnquote:Op maandag 3 juni 2013 17:49 schreef Pek het volgende:
[..]
Ach, het valt best mee...er zijn er pas drie dood, we hebben nog vier levende Starks en een bastaard
quote:
Zag je hem glunderen?quote:
TV / [USA] Game of Thrones #84: Sansa en de dwergquote:Op maandag 3 juni 2013 11:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]ene koekki was de grote schuldige.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Devilswhore en Kirov gingen er op in
There's no cure for being a cunt
Vredequote:Op maandag 3 juni 2013 18:55 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Denk dat het noorden beter af is met Bolton. De Starks maakten er toch maar een potje van.
Eindelijk weer vrede in het rijk.
Het waren de Starks die de boel in het Noorden sinds mensenheugenis bijeen hielden. Nu dequote:Op maandag 3 juni 2013 18:58 schreef padlarf het volgende:
[..]
VredeDaar zullen de rightful queen, de Lord of Light, Mance Rayder, Greyjoy en the walking dead het vast mee eens zijn.
Wat niet is kan nog komen...quote:Op maandag 3 juni 2013 19:02 schreef muzas het volgende:
Wel jammer dat seizoen 2 eindigt met een enorme mars van wights en white walkers, en daar (op een zwarte 'vechtscene' met wat crows na) verder niets van terugkomt in s03.
Ben benieuwd naar de cliffhanger van dit seizoen, want dan weten we wat we iig niet terugzien in s04
Klopt, er moet nog steeds veel gebeuren maar de vrede is wel een stapje dichterbij nu de rebelse noorderlingen er niet meer zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:58 schreef padlarf het volgende:
[..]
VredeDaar zullen de rightful queen, de Lord of Light, Mance Rayder, Greyjoy en the walking dead het vast mee eens zijn.
Ik dacht dat we na de dood van Robert er wel achter waren dat de dood van een koning alleen maar tot chaos lijd. Het noorden is misschien kleiner dan heel Westeros maar het machtsvacuum zal voor een hoop ellende zorgen terwijl iedereen probeert het bijna ontembare beschouwde gebied te veroveren.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:16 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Klopt, er moet nog steeds veel gebeuren maar de vrede is wel een stapje dichterbij nu de rebelse noorderlingen er niet meer zijn.
Ik ook. Maar ook zonder dat kun je gewoon een goede en interessante serie maken. En dat doen ze ook wel, echter zo goed als het eerste seizoen is het gewoon niet. En daar zaten ook geen veldslagen in.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:42 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Wat meer actie denk ik inderdaad, ken verscheidene personen die grootste veldslagen hoopten te zien.
Wat is een soortgelijke serie naast GoT?quote:Veel mensen die ik ken die GoT kijken hebben hiervoor nog nooit een soort gelijke serie gekeken, die downloaden het alleen omdat het zo populair is / mensen er zo enthousiast over zijn.
Het eerste seizoen had dan ook het voordeel dat er een duidelijke rode draad in het verhaal zat. Net als in Lord of the Rings gaat iedereen andere kanten op nadat Sean Bean de pijp uit is waardoor het verhaal iets minder samenhangend word.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:24 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik ook. Maar ook zonder dat kun je gewoon een goede en interessante serie maken. En dat doen ze ook wel, echter zo goed als het eerste seizoen is het gewoon niet. En daar zaten ook geen veldslagen in.
Dit is echt een heel goed punt.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:29 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Het eerste seizoen had dan ook het voordeel dat er een duidelijke rode draad in het verhaal zat. Net als in Lord of the Rings gaat iedereen andere kanten op nadat Sean Bean de pijp uit is waardoor het verhaal iets minder samenhangend word.
Misschien is het onaangenaam om te doen.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:38 schreef daeh het volgende:
Trouwens, Bran krijgt ineens epic Warg skillz, maar dan blijft hij gewoon chillen in die toren ipv die wolven overnemen en Jon volgen of gewoon experimenteren met zijn nieuwe gave?
Zou misschien kunnen bijdragen aan dat idee. Echter had je in het begin ook al het verschil tussen Winterfell, Kingslanding, de Tyrion en derest van de Lannisters (Tywin was nog niet echt belangrijk),, Cathelyn in de Vale en het deel dat daarnaartoe lijdt...quote:Op maandag 3 juni 2013 19:29 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Het eerste seizoen had dan ook het voordeel dat er een duidelijke rode draad in het verhaal zat. Net als in Lord of the Rings gaat iedereen andere kanten op nadat Sean Bean de pijp uit is waardoor het verhaal iets minder samenhangend word.
speciaal voor de serie uitgescreven?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:31 schreef Kirov het volgende:
Eerst zeuren dat er te veel characters zijn om te volgen, worden er een paar speciaal voor de serie uit geschreven, is het nog niet goed
Wat moet hij met Ygritte?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:43 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zou misschien kunnen bijdragen aan dat idee. Echter had je in het begin ook al het verschil tussen Winterfell, Kingslanding, de Tyrion en derest van de Lannisters (Tywin was nog niet echt belangrijk),, Cathelyn in de Vale en het deel dat daarnaartoe lijdt...
Het was echter inderdaad minder en de main characters hadden meer interactie met elkaar, terwijl de main characters nu vooral een eigen verhaal hebben en alleen met side-characters interacteren.
Behalve de quest die ze een voor een aflopen, gebeurt er eigenlijk helemaal niets, tot aan het einde....
Trouwens, apart dat Jon de benen neemt. Hij had alleen die rooie met die baart nog, en dan had hij Ygrid plus Ghostook nog aan zijn zijde.
Natuurlijk laat hij haar niet in de steek en komt hij wel terug. Ik zie echter geen reden om nu te 'ontsnappen', terwijl hij alleen die oude rooie hoeft neer te hakken en dan in alle rust kan doen wat hij wil...
Niemand zegt dat het volledig in beeld gebrachte veldslagen moeten worden. Maar wat meer dan vertellen dat ze gewonnen hebben, mag toch wel. Ik bedoel, de opbouw doen ze wèl.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:34 schreef Bronn het volgende:
Ik ben blij dat er niet veel tijd aan de veldslagen zelf wordt besteed.
De vechtscenes zijn mooi kort en heftig, Grey worm, Ser jorah en de nieuwe gast waren even lekker bezig.
Als je dat langer uitrekt wordt het snel saai. Voor je het weet heb je LOTR deel 2en3. Weinig met het boek te maken en alleen maar veldslagen en grafisch geweld.
In de boeken leven ze nog, Robb die voert een leger wights aan enzoquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:45 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Niemand zegt dat het volledig in beeld gebrachte veldslagen moeten worden. Maar wat meer dan vertellen dat ze gewonnen hebben, mag toch wel. Ik bedoel, de opbouw doen ze wèl.
Die kan toch iets van pijl en boog schieten en bijten of iets dergelijks. Iig die rooie had geen probleem moeten zijn, daar gaat het om.quote:
Hij heeft die gave toch nog niet onder controle? Dat het lukte met Hodor was incidenteel.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:38 schreef daeh het volgende:
Trouwens, Bran krijgt ineens epic Warg skillz, maar dan blijft hij gewoon chillen in die toren ipv die wolven overnemen en Jon volgen of gewoon experimenteren met zijn nieuwe gave?
Iedereen duimen dat bran de clif is danquote:Op maandag 3 juni 2013 19:02 schreef muzas het volgende:
Wel jammer dat seizoen 2 eindigt met een enorme mars van wights en white walkers, en daar (op een zwarte 'vechtscene' met wat crows na) verder niets van terugkomt in s03.
Ben benieuwd naar de cliffhanger van dit seizoen, want dan weten we wat we iig niet terugzien in s04
Ze is een wildling onder leiding van Mance Rayder. Ze mag blij zijn dat hij nog het fatsoen had om haar om te duwen.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:47 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Die kan toch iets van pijl en boog schieten en bijten of iets dergelijks. Iig die rooie had geen probleem moeten zijn, daar gaat het om.
haha oh stom dat ik daar overheen gelezen heb danquote:Op maandag 3 juni 2013 19:46 schreef Kirov het volgende:
[..]
In de boeken leven ze nog, Robb die voert een leger wights aan enzo
Ze staat aan zijn kant toch? Op het moment dat het 'aan' was, stond ze ook aan de kant van Jon? Als Jon dan staat te schermen met die rooie baard, kan ze een pijltje in zijn rug schieten....quote:Op maandag 3 juni 2013 19:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ze is een wildling onder leiding van Mance Rayder. Ze mag blij zijn dat hij nog het fatsoen had om haar om te duwen.
Ze staat wel op dat lijstje van haar. Dat lijstje zal nu wel uitgebreid worden met Frey...quote:Op maandag 3 juni 2013 19:54 schreef whocares86 het volgende:
Ik begin te vrezen voor de Hound. De ervaring leert ons dat als je ook maar iets met Arya te maken hebt je ten dode opgeschreven bent.
Maar stond Jon ook echt aan haar kant? Hij kan haar moeilijk meenemen als hij terugkeert naar de wacht.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:22 schreef Baszh het volgende:
Toch cru dat Ned Stark alweer vermoord wordt aan't einde van een seizoen.
Of Drogonquote:Op maandag 3 juni 2013 20:00 schreef padlarf het volgende:
Overigens gaat Bran straks een Old God wargen en wordt de Iron Throne van hem.
Denk het wel. Ik denk dat Jon te eervol is om haar daar te laten. Zeker aangezien zij wel trouw was aan hem.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:59 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Maar stond Jon ook echt aan haar kant? Hij kan haar moeilijk meenemen als hij terugkeert naar de wacht.
Lijkt me een iets 'realistischere' optie. Anders gelijk voor R'hllor gaan.quote:
Wat whocares al zegt, ik vraag me af in hoe verre Jon aan Ygritte's kant staat. Misschien dat het toch aan hem gaat knagen, maar ik verwacht dat hij eerst Castle Black gaat waarschuwen. Niet alleen voor Mance Rayder, maar vooral voor de White Walkers.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:56 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ze staat aan zijn kant toch? Op het moment dat het 'aan' was, stond ze ook aan de kant van Jon? Als Jon dan staat te schermen met die rooie baard, kan ze een pijltje in zijn rug schieten....
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:
Zou Bran een warg kunnen wargen en daarna als de warg iets anders wargen zonder de eerdere warg te ontwargen?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:00 schreef padlarf het volgende:
Dat zou wel een handig netwerk op kunnen leveren om berichten door te geven.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zou Bran een warg kunnen wargen en daarna als de warg iets anders wargen zonder de eerdere warg te ontwargen?
Vraagje, het is namelijk allemaal al weer een tijd geleden. Wat weet Jon eigenlijk van de White Walkers? Is hij überhaupt in aanraking geweest met hun?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat whocares al zegt, ik vraag me af in hoe verre Jon aan Ygritte's kant staat. Misschien dat het toch aan hem gaat knagen, maar ik verwacht dat hij eerst Castle Black gaat waarschuwen. Niet alleen voor Mance Rayder, maar vooral voor de White Walkers.
Hodor hand (en benen) of the king.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:00 schreef padlarf het volgende:
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zou Bran een warg kunnen wargen en daarna als de warg iets anders wargen zonder de eerdere warg te ontwargen?
Tuurlijk niet de Hound wordt komend seizoen nieuw vaderfiguur voor Arya of zoiets.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:54 schreef whocares86 het volgende:
Ik begin te vrezen voor de Hound. De ervaring leert ons dat als je ook maar iets met Arya te maken hebt je ten dode opgeschreven bent.
Wellicht krijgen zij een betere band idd.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:18 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Tuurlijk niet de Hound wordt komend seizoen nieuw vaderfiguur voor Arya of zoiets.
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:17 schreef DrRapper het volgende:
[..]
Vraagje, het is namelijk allemaal al weer een tijd geleden. Wat weet Jon eigenlijk van de White Walkers? Is hij überhaupt in aanraking geweest met hun?
Juist dan zal hij sterven, SNAP HET NOU EENS!quote:Op maandag 3 juni 2013 20:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Wellicht krijgen zij een betere band idd.
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Om daarna heroïsche dood te gaan.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:18 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Tuurlijk niet de Hound wordt komend seizoen nieuw vaderfiguur voor Arya of zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |