Wat niet is kan nog komen...quote:Op maandag 3 juni 2013 19:02 schreef muzas het volgende:
Wel jammer dat seizoen 2 eindigt met een enorme mars van wights en white walkers, en daar (op een zwarte 'vechtscene' met wat crows na) verder niets van terugkomt in s03.
Ben benieuwd naar de cliffhanger van dit seizoen, want dan weten we wat we iig niet terugzien in s04
Klopt, er moet nog steeds veel gebeuren maar de vrede is wel een stapje dichterbij nu de rebelse noorderlingen er niet meer zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:58 schreef padlarf het volgende:
[..]
VredeDaar zullen de rightful queen, de Lord of Light, Mance Rayder, Greyjoy en the walking dead het vast mee eens zijn.
Ik dacht dat we na de dood van Robert er wel achter waren dat de dood van een koning alleen maar tot chaos lijd. Het noorden is misschien kleiner dan heel Westeros maar het machtsvacuum zal voor een hoop ellende zorgen terwijl iedereen probeert het bijna ontembare beschouwde gebied te veroveren.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:16 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Klopt, er moet nog steeds veel gebeuren maar de vrede is wel een stapje dichterbij nu de rebelse noorderlingen er niet meer zijn.
Ik ook. Maar ook zonder dat kun je gewoon een goede en interessante serie maken. En dat doen ze ook wel, echter zo goed als het eerste seizoen is het gewoon niet. En daar zaten ook geen veldslagen in.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:42 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Wat meer actie denk ik inderdaad, ken verscheidene personen die grootste veldslagen hoopten te zien.
Wat is een soortgelijke serie naast GoT?quote:Veel mensen die ik ken die GoT kijken hebben hiervoor nog nooit een soort gelijke serie gekeken, die downloaden het alleen omdat het zo populair is / mensen er zo enthousiast over zijn.
Het eerste seizoen had dan ook het voordeel dat er een duidelijke rode draad in het verhaal zat. Net als in Lord of the Rings gaat iedereen andere kanten op nadat Sean Bean de pijp uit is waardoor het verhaal iets minder samenhangend word.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:24 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik ook. Maar ook zonder dat kun je gewoon een goede en interessante serie maken. En dat doen ze ook wel, echter zo goed als het eerste seizoen is het gewoon niet. En daar zaten ook geen veldslagen in.
Dit is echt een heel goed punt.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:29 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Het eerste seizoen had dan ook het voordeel dat er een duidelijke rode draad in het verhaal zat. Net als in Lord of the Rings gaat iedereen andere kanten op nadat Sean Bean de pijp uit is waardoor het verhaal iets minder samenhangend word.
Misschien is het onaangenaam om te doen.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:38 schreef daeh het volgende:
Trouwens, Bran krijgt ineens epic Warg skillz, maar dan blijft hij gewoon chillen in die toren ipv die wolven overnemen en Jon volgen of gewoon experimenteren met zijn nieuwe gave?
Zou misschien kunnen bijdragen aan dat idee. Echter had je in het begin ook al het verschil tussen Winterfell, Kingslanding, de Tyrion en derest van de Lannisters (Tywin was nog niet echt belangrijk),, Cathelyn in de Vale en het deel dat daarnaartoe lijdt...quote:Op maandag 3 juni 2013 19:29 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Het eerste seizoen had dan ook het voordeel dat er een duidelijke rode draad in het verhaal zat. Net als in Lord of the Rings gaat iedereen andere kanten op nadat Sean Bean de pijp uit is waardoor het verhaal iets minder samenhangend word.
speciaal voor de serie uitgescreven?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:31 schreef Kirov het volgende:
Eerst zeuren dat er te veel characters zijn om te volgen, worden er een paar speciaal voor de serie uit geschreven, is het nog niet goed
Wat moet hij met Ygritte?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:43 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zou misschien kunnen bijdragen aan dat idee. Echter had je in het begin ook al het verschil tussen Winterfell, Kingslanding, de Tyrion en derest van de Lannisters (Tywin was nog niet echt belangrijk),, Cathelyn in de Vale en het deel dat daarnaartoe lijdt...
Het was echter inderdaad minder en de main characters hadden meer interactie met elkaar, terwijl de main characters nu vooral een eigen verhaal hebben en alleen met side-characters interacteren.
Behalve de quest die ze een voor een aflopen, gebeurt er eigenlijk helemaal niets, tot aan het einde....
Trouwens, apart dat Jon de benen neemt. Hij had alleen die rooie met die baart nog, en dan had hij Ygrid plus Ghostook nog aan zijn zijde.
Natuurlijk laat hij haar niet in de steek en komt hij wel terug. Ik zie echter geen reden om nu te 'ontsnappen', terwijl hij alleen die oude rooie hoeft neer te hakken en dan in alle rust kan doen wat hij wil...
Niemand zegt dat het volledig in beeld gebrachte veldslagen moeten worden. Maar wat meer dan vertellen dat ze gewonnen hebben, mag toch wel. Ik bedoel, de opbouw doen ze wèl.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:34 schreef Bronn het volgende:
Ik ben blij dat er niet veel tijd aan de veldslagen zelf wordt besteed.
De vechtscenes zijn mooi kort en heftig, Grey worm, Ser jorah en de nieuwe gast waren even lekker bezig.
Als je dat langer uitrekt wordt het snel saai. Voor je het weet heb je LOTR deel 2en3. Weinig met het boek te maken en alleen maar veldslagen en grafisch geweld.
In de boeken leven ze nog, Robb die voert een leger wights aan enzoquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:45 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Niemand zegt dat het volledig in beeld gebrachte veldslagen moeten worden. Maar wat meer dan vertellen dat ze gewonnen hebben, mag toch wel. Ik bedoel, de opbouw doen ze wèl.
Die kan toch iets van pijl en boog schieten en bijten of iets dergelijks. Iig die rooie had geen probleem moeten zijn, daar gaat het om.quote:
Hij heeft die gave toch nog niet onder controle? Dat het lukte met Hodor was incidenteel.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:38 schreef daeh het volgende:
Trouwens, Bran krijgt ineens epic Warg skillz, maar dan blijft hij gewoon chillen in die toren ipv die wolven overnemen en Jon volgen of gewoon experimenteren met zijn nieuwe gave?
Iedereen duimen dat bran de clif is danquote:Op maandag 3 juni 2013 19:02 schreef muzas het volgende:
Wel jammer dat seizoen 2 eindigt met een enorme mars van wights en white walkers, en daar (op een zwarte 'vechtscene' met wat crows na) verder niets van terugkomt in s03.
Ben benieuwd naar de cliffhanger van dit seizoen, want dan weten we wat we iig niet terugzien in s04
Ze is een wildling onder leiding van Mance Rayder. Ze mag blij zijn dat hij nog het fatsoen had om haar om te duwen.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:47 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Die kan toch iets van pijl en boog schieten en bijten of iets dergelijks. Iig die rooie had geen probleem moeten zijn, daar gaat het om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |