Dacht het ergens te lezen. had liever Cersei of Joffrey zien doodgaan, maar dat zal nu nog wel even duren denk ik.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ok... En dan meteen opperbaas Tywin dood willenBen ik blij dat die rond loopt
Balen. Ik had graag meegedaan.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
GEZOCHT: MINDER AANTREKKELIJKE MENSEN
Altijd al in een HBO serie willen spelen? En ben je minder aantrekkelijk? Meld je nu aan
We hebben nog 1 aflevering heh.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:58 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Dacht het ergens te lezen. had liever Cersei of Joffrey zien doodgaan, maar dat zal nu nog wel even duren denk ik.
Vriendin van me valt in slaap tijdens het kijkenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:47 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nja, niemand gaat natuurlijk ontkennen dat het een kwalitatief goede serie is maar teleurgesteld als in stoppen met kijken wel ja.
Ach, het valt best mee...er zijn er pas drie dood, we hebben nog vier levende Starks en een bastaardquote:
Maar voor hoelang? Tun tun tunnnnnquote:Op maandag 3 juni 2013 17:49 schreef Pek het volgende:
[..]
Ach, het valt best mee...er zijn er pas drie dood, we hebben nog vier levende Starks en een bastaard
quote:
Zag je hem glunderen?quote:
TV / [USA] Game of Thrones #84: Sansa en de dwergquote:Op maandag 3 juni 2013 11:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hier kan ik me niks van herinneren.Proof or it didn't happen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]ene koekki was de grote schuldige.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Devilswhore en Kirov gingen er op in
There's no cure for being a cunt
Vredequote:Op maandag 3 juni 2013 18:55 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Denk dat het noorden beter af is met Bolton. De Starks maakten er toch maar een potje van.
Eindelijk weer vrede in het rijk.
Het waren de Starks die de boel in het Noorden sinds mensenheugenis bijeen hielden. Nu dequote:Op maandag 3 juni 2013 18:58 schreef padlarf het volgende:
[..]
VredeDaar zullen de rightful queen, de Lord of Light, Mance Rayder, Greyjoy en the walking dead het vast mee eens zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |