Inderdaad, en dan een wolf als banner hebben. De Starks hebben geen enkele vorm van sluwheid in zichquote:Op maandag 3 juni 2013 12:14 schreef Bonkers. het volgende:
De Starkjes verneuken het altijd wel fraai voor zichzelf.
Beetje de losers van Westeros zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
Ze kunnen beter een magikarp als sigil nemen.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:40 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan een wolf als banner hebben. De Starks hebben geen enkele vorm van sluwheid in zich
Je bent in de war met een vos.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:40 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan een wolf als banner hebben. De Starks hebben geen enkele vorm van sluwheid in zich
niet minder waar maakt.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:42 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een magikarp als sigil nemen.
Oja is ook zoquote:Op maandag 3 juni 2013 13:02 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je bent in de war met een vos.
Wat dit:
[..]
niet minder waar maakt.
Tywin heeft het plan natuurlijk wel mede opgezet toen hij hoorde dat Robb zijn afspraak met de Freys niet was nagekomen. Het briljante is natuurlijk dat Tywin zelf niks heeft hoeven doen om de Starks uit te schakelen. Het enige wat hij heeft gedaan is Robb's leger ontwijken en een complot smeden emt de Freys.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:50 schreef brojo het volgende:
[..]
Ze lijken op elkaar, maar het toch echt Roose
Het lijkt me sterk dat het ongeboren kind al in de foetale fase zit. Ik denk dat je beter kan spreken van een Eddard Embryo. Klinkt ook beter.quote:
Ik had ook een lichtelijk, aardbeving veroorzakend, The Fuck gevoel.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:56 schreef Miousana het volgende:
Man, wat ben ik blij dat ik helemaal niet gespoilerd ben. Ik hoopte nog op een happy ending met de bruiloft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |