Haha true.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:10 schreef Schalks. het volgende:
De slag om Yunkai was trouwens heftig zeg, de actie spatte van je scherm.
Dat was in het *hoest* waar het wel bij zijn karakter paste, in de serie gebeurd dit niet zo.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:12 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij al met haar had geneukt in een moment van zwakte, en dat hij dáárdoor juist met haar trouwde om haar eer te redden, zoiets.
Het ging wel vlot hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mee eensHet 'paste' al eigenlijk niet. Hij moest wel heel erg verliefd zijn en gestoord in rationeel denken dat hij toch met een ander is getrouwd.
Erg gaaf ja!quote:Op maandag 3 juni 2013 12:13 schreef Khaleesi het volgende:
Btw zagen jullie Grey Worm met dat speer, supersicke skills!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb wel hoop voor Arya!quote:Op maandag 3 juni 2013 12:14 schreef Bonkers. het volgende:
De Starkjes verneuken het altijd wel fraai voor zichzelf.
Beetje de losers van Westeros zo.
Tenminste iemand die de familie-eer nog gaat reddenquote:
Die lijkt tenminste niet zo van dat 'eer en geweten'. Ook mooi moment toen zij die farmer met zijn kar neermepte.quote:
Ik denk dat die twee het juist best goed met elkaar zullen kunnen vindenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop over een paar seizoenen een Arya vs Khaleesi eindbattle ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lachuh joh.and then...
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat die twee het juist best goed met elkaar zullen kunnen vinden.
Ik heb juist zo'n gevoel dat arya nog wel eens met mellisandre in aanraking kan gaan komen. Omdat jaquen, gendry, thoros...quote:Op maandag 3 juni 2013 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat die twee het juist best goed met elkaar zullen kunnen vinden.
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:15 schreef Franknfurter het volgende:
De Starks zijn fucking losersGoedgelovige suckers.
Ik niet. Ik zei iets wat overduidelijk was over Thoros waarop weer eens gejankt werd.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:47 schreef Bronn het volgende:
[..]
Ja, Kirov of Snowbells geloof ik: 'Is de red wedding al geweest? '
Verbazingwekkendquote:Op maandag 3 juni 2013 12:25 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zei iets wat overduidelijk was over Thoros waarop weer eens gejankt werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |