quote:Op maandag 3 juni 2013 11:25 schreef skudkind het volgende:
WTFF dit is zonder twijfel de heftigste aflevering die ik ooit gezien heb...OOIT! Goddamn!
Dit was het 2 weken wachten meer dan waard. Fuck, ik ga hem vanavond nog een keer kijken.
Vraagje: hebben ze Edmure Tully ook vermoord?
Nee, hij heeft aflevering 7 geschreven.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:55 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Dit is echt onzin.
Deze episode is nota bene door de schrijver van de boeken zelf geschreven -_-
Ja dat dacht ik in eerste instantie ook, maar meestal gebeurt er iets groots in de negende aflevering en aangezien ik totaal geen Joffrey etc. zagquote:Op maandag 3 juni 2013 11:25 schreef Bronn het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar ik dacht dat het over de bruiloft van Geoffrey zou gaan.. kut boekenlezers hier
Heb het niet gezien, dus denk (nog) van niet.quote:
Stiekem dacht ik terwijl die scene bezig was. 'YES, nu zien we haar niet meer'quote:Op maandag 3 juni 2013 11:33 schreef Bronn het volgende:
Het insteken op Talissa....
toch wel veruit de heftigste scene! Dat gaat niet meer worden overtroffen denk ik.
oo en
Catelyn dood
Echt, hebben zij zich weer niet in kunnen houden in dit topic? Rottig voor jou, maar goed dat ik dit topic vermeden heb dan, zo triest/ondoordacht weer van die boeklezers..quote:Op maandag 3 juni 2013 11:25 schreef Bronn het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar ik dacht dat het over de bruiloft van Geoffrey zou gaan.. kut boekenlezers hier
[..]
Helemaal mee eens. schijt aan de afwijking tov de boeken.
Idd ik kan daar ook heeel erg slecht tegen. Zelf ook groot hondenliefhebberquote:Op maandag 3 juni 2013 11:38 schreef Mani89 het volgende:
En die arme wolf![]()
Ze kunnen zoveel mannen, vrouwen en kinderen slachten als ze willen, maar toen ik zag dat die wolf eraan ging heb ik gelijk mijn scherm geminimized.
Of Edmure ook dood is, is gewoon nog effe afwachten.quote:
je zag er eigenlijk niets van hoor.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:41 schreef Bronn het volgende:
[..]
Idd ik kan daar ook heeel erg slecht tegen. Zelf ook groot hondenliefhebber
Ja, Kirov of Snowbells geloof ik: 'Is de red wedding al geweest? 'quote:Op maandag 3 juni 2013 11:41 schreef Smeich het volgende:
[..]
Echt, hebben zij zich weer niet in kunnen houden in dit topic? Rottig voor jou, maar goed dat ik dit topic vermeden heb dan, zo triest/ondoordacht weer van die boeklezers..
Hier kan ik me niks van herinneren.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:47 schreef Bronn het volgende:
[..]
Ja, Kirov of Snowbells geloof ik: 'Is de red wedding al geweest? '
-quote:Op maandag 3 juni 2013 11:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hier kan ik me niks van herinneren.Proof or it didn't happen.
Mijn maag draaide andersom man.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:33 schreef Bronn het volgende:
Het insteken op Talissa....
toch wel veruit de heftigste scene! Dat gaat niet meer worden overtroffen denk ik.
oo en
Catelyn dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar reageerde ik nogal heftig op, en toen is heel de boel weer opgeschoond door een moderator. dus kan goed dat je dat hebt gemist (ben blij).quote:Op maandag 3 juni 2013 11:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hier kan ik me niks van herinneren.Proof or it didn't happen.
Omdat het kan.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Snap er alleen geen kloten van waarom al die Starks nu vermoord zijn.
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mijn maag draaide andersom man.Hoezo is dat een spoiler? Ook een niet-boeklezer kan daar aanwijzingen voor hebben. Walder Frey is natuurlijk niet blij geweest met Rob toen ie z'n belofte brak... Lord Bolton is al eerder gezwicht voor de lannisters... En de lannisters willen Rob dood. Ik kan me wel voorstellen hoe dit tot dit punt gekomen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:40 schreef Ripley het volgende:
Zo veel zin in vanavond! Mijn lief kent de spoilers nog niet, dus ben benieuwd naar zijn reactie
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mijn maag draaide andersom man.Bolton en Frey denken dat Robb de oorlog zou verliezen, door hem af te maken zullen de Lannisters hun betalen / laten gaan. Denk ik tenminste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Dan heb je ook niet opgelet. Ik riep al direct toen Robb met die verpleegster ging trouwen dat dat héél fout af zou gaan lopen (belangrijke belofte verbroken). En ik heb geen boek gelezen.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Snap er alleen geen kloten van waarom al die Starks nu vermoord zijn.
Als boeklezers spoileren mag dat dus niet maar als de serie de boeken spoileren mag dat dus wel.quote:Helemaal mee eens. schijt aan de afwijking tov de boeken.
Vond dat ook heel erg niet Robb, die net als Ned altijd met eer bezig is.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan heb je ook niet opgelet. Ik riep al direct toen Robb met die verpleegster ging trouwen dat dat héél fout af zou gaan lopen (belangrijke belofte verbroken). En ik heb geen boek gelezen.
Mee eensquote:Op maandag 3 juni 2013 12:09 schreef Ripley het volgende:
Vond dat ook heel erg niet Robb, die net als Ned altijd met eer bezig is.
Net te laat.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:10 schreef Nic1 het volgende:
Vond de "slag om Yunkai" wel teleurstellend. Had om meer gehoopt eigenlijk.
Budget besparen he.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:10 schreef Nic1 het volgende:
Vond de "slag om Yunkai" wel teleurstellend. Had om meer gehoopt eigenlijk.
Ik dacht dat hij al met haar had geneukt in een moment van zwakte, en dat hij dáárdoor juist met haar trouwde om haar eer te redden, zoiets.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mee eensHet 'paste' al eigenlijk niet. Hij moest wel heel erg verliefd zijn en gestoord in rationeel denken dat hij toch met een ander is getrouwd.
Haha true.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:10 schreef Schalks. het volgende:
De slag om Yunkai was trouwens heftig zeg, de actie spatte van je scherm.
Dat was in het *hoest* waar het wel bij zijn karakter paste, in de serie gebeurd dit niet zo.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:12 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij al met haar had geneukt in een moment van zwakte, en dat hij dáárdoor juist met haar trouwde om haar eer te redden, zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |