Hun vader is de echte baas:quote:Op maandag 3 juni 2013 14:31 schreef padlarf het volgende:
Ik kom er net achter dat Lily Allen de zus is van Alfie Allen, de acteur die Theon speelt.
En dit liedje gaat dus over hem:
Lijkt Davos wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hun vader is de echte baas:
https://www.google.nl/sea(...)ysUemsGPLy0gWnqYDIAQ
Ja en Robb natuurlijk. Eerst beloven een of andere dochter te trouwen van een gast die hij gewoon op de knieen had moeten dwingen. Vervolgens de kinglsayer door zijn moeder laten bevrijden. Dan nog een of ander mens trouwen waar hij ook geen flikker aan heeft. Dan nog Theon vrijlaten en zijn boodschapper laten zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:32 schreef Breekfast het volgende:
Eigenlijk is de ondergang van de Starks allemaal te danken aan het kneuzen gedrag van Ned Stark. Eerst aan Cersei vertellen dat je weet van de incest, en daarna pas naar King Robert zelf wil gaan om het te vertellen, en dan verwachten dat Cersei niet een eerste move maakt
zoiets ja en dan minuten lang achterelkaarquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja en Robb natuurlijk. Eerst beloven een of andere dochter te trouwen van een gast die hij gewoon op de knieen had moeten dwingen. Vervolgens de kinglsayer door zijn moeder laten bevrijden. Dan nog een of ander mens trouwen waar hij ook geen flikker aan heeft. Dan nog Theon vrijlaten en zijn boodschapper laten zijn.
Ook nog even een van zijn belangrijkste bannerman onthoofden omdat hij een paar Lannisters killt. En nu weer zijn vrouw en moeder meenemen naar een bruiloft maar geen bewaking.
Behalve die enequote:Op maandag 3 juni 2013 14:46 schreef AMDB het volgende:
Hoe hebben ze al die Freys in godsnaam gecast. Echt geniaal lelijk zijn die mensen.
Blablabla.. *iets met Mad Queen*quote:Op maandag 3 juni 2013 14:47 schreef Khaleesi het volgende:
Ik ben echt verbaasd van alle pro-Starks reacties hier, zo sympathiek waren ze ook niet (meer)...
Starks zijn altijd al mijn favoriet geweestquote:Op maandag 3 juni 2013 14:47 schreef Khaleesi het volgende:
Ik ben echt verbaasd van alle pro-Starks reacties hier, zo sympathiek waren ze ook niet (meer)...
Mja, eerst zat ik zo van NOOOOOO!!quote:Op maandag 3 juni 2013 14:47 schreef Khaleesi het volgende:
Dat wordt weer een leuke scene tussen Joffrey en Sansa gok ik zo.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:50 schreef Khaleesi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Prima, hij voert zijn opdracht uit en doet wat hij al lang van plan was.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja toch wel, zij neemt het voor hem op, brengt haarzelf in gevaar en wat doet hij? loser...
Ik weet ook niet zo goed wat Jon anders had kunnen doen, zonder daarbij te sterven.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:58 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Prima, hij voert zijn opdracht uit en doet wat hij al lang van plan was.
Van mij hoefde alleen Sansa dood. Het lijkt er alles behalve op.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:47 schreef Khaleesi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |