echt een briljant complot, nu pas kan ik plaatsen waarom die bolton zo zat te slijmen bij de lannisters, hij zat gewoon al die tijd in de pocket bij henquote:Op maandag 3 juni 2013 13:33 schreef padlarf het volgende:
[..]
Tywin zat niet eens in deze aflevering, zo' n baas is hij.
Niet echt. Waarschijnlijk door dat kut accent en dat elke aflevering wel wordt gezegd 'you know nothin' Jon Snow'quote:Op maandag 3 juni 2013 14:03 schreef AMDB het volgende:
Jullie ook zo'n medelijden met Ygritte, toen Jon d'r achter liet?
ja toch wel, zij neemt het voor hem op, brengt haarzelf in gevaar en wat doet hij? loser...quote:Op maandag 3 juni 2013 14:03 schreef AMDB het volgende:
Jullie ook zo'n medelijden met Ygritte, toen Jon d'r achter liet?
de voorlaatste aflevering van een seizoen, je had kunnen verwachten dat er drama zou zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 14:10 schreef gazhims3lv het volgende:
Godverdomme George RR Martin!!!! ik moet verdomme een toets maken vanmiddag en nu is mijn hele dag verpest..![]()
![]()
Dat was zo tof dat ze Rains of Castamere begonnen te spelenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:08 schreef Baszh het volgende:
Kreeg al een zenuwachtig gevoel toen die Lannister muziek begon te spelen, maar die steken op Talisa zag ik echt niet aankomen.
dit wordt misschien een nog traumatischer tv moment dan de onthoofding van nedquote:Op maandag 3 juni 2013 14:11 schreef AMDB het volgende:
Ik zit hier 20 minuten na het kijken nog steeds met kippenvel
Die onthoofding van Ned was voor mij bijzonder traumatisch omdat ik door een interview in een krant begrepen had dat Sean Bean in seizoen 3 ook mee deed. Dat artikel las ik voor we begonnen aan seizoen 1, dus ik maakte me geen enkele zorgen betreffende Ned's gezondheid. Tot het allerlaatste moment dacht ik dat het hoofd afhakken toch niet door zou gaanquote:Op maandag 3 juni 2013 14:16 schreef Slayage het volgende:
dit wordt misschien een nog traumatischer tv moment dan de onthoofding van ned
Iedereen heeft getekend voor 7-8 seizoenen. Ze hoeven het alleen niet allemaal vol te makenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die onthoofding van Ned was voor mij bijzonder traumatisch omdat ik door een interview in een krant begrepen had dat Sean Bean in seizoen 3 ook mee deed. Dat artikel las ik voor we begonnen aan seizoen 1, dus ik maakte me geen enkele zorgen betreffende Ned's gezondheid. Tot het allerlaatste moment dacht ik dat het hoofd afhakken toch niet door zou gaan
had je die interview verkeerd gelezen dan? na seizoen 1 hebben we hem niet meer gezien toch, niet eens met flashbacks (kan het me iig niet herinneren)quote:Op maandag 3 juni 2013 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die onthoofding van Ned was voor mij bijzonder traumatisch omdat ik door een interview in een krant begrepen had dat Sean Bean in seizoen 3 ook mee deed. Dat artikel las ik voor we begonnen aan seizoen 1, dus ik maakte me geen enkele zorgen betreffende Ned's gezondheid. Tot het allerlaatste moment dacht ik dat het hoofd afhakken toch niet door zou gaan
9 maandenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:21 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn man wat gaat de tijd toch snel. Nog maar 1 aflevering en we moeten weer een jaar wachten
Ik had de tekst vluchtig gelezen, want ik keek geen GoT. Stond iets in over Arya die zo jong mee ging doen en dat ze niet wist wie Sean Bean was en mensen in haar omgeving helemaal dol werden dat ze met Sean Bean mocht werken. Aangezien het een interview was vlak voor seizoen 3 begon concludeerde ik ergens in mijn hoofd dat Sean Bean dus ook in seizoen 3 mee deed.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:24 schreef Slayage het volgende:
had je die interview verkeerd gelezen dan? na seizoen 1 hebben we hem niet meer gezien toch, niet eens met flashbacks (kan het me iig niet herinneren)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |