haha oh stom dat ik daar overheen gelezen heb danquote:Op maandag 3 juni 2013 19:46 schreef Kirov het volgende:
[..]
In de boeken leven ze nog, Robb die voert een leger wights aan enzo
Ze staat aan zijn kant toch? Op het moment dat het 'aan' was, stond ze ook aan de kant van Jon? Als Jon dan staat te schermen met die rooie baard, kan ze een pijltje in zijn rug schieten....quote:Op maandag 3 juni 2013 19:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ze is een wildling onder leiding van Mance Rayder. Ze mag blij zijn dat hij nog het fatsoen had om haar om te duwen.
Ze staat wel op dat lijstje van haar. Dat lijstje zal nu wel uitgebreid worden met Frey...quote:Op maandag 3 juni 2013 19:54 schreef whocares86 het volgende:
Ik begin te vrezen voor de Hound. De ervaring leert ons dat als je ook maar iets met Arya te maken hebt je ten dode opgeschreven bent.
Maar stond Jon ook echt aan haar kant? Hij kan haar moeilijk meenemen als hij terugkeert naar de wacht.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:22 schreef Baszh het volgende:
Toch cru dat Ned Stark alweer vermoord wordt aan't einde van een seizoen.
Of Drogonquote:Op maandag 3 juni 2013 20:00 schreef padlarf het volgende:
Overigens gaat Bran straks een Old God wargen en wordt de Iron Throne van hem.
Denk het wel. Ik denk dat Jon te eervol is om haar daar te laten. Zeker aangezien zij wel trouw was aan hem.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:59 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Maar stond Jon ook echt aan haar kant? Hij kan haar moeilijk meenemen als hij terugkeert naar de wacht.
Lijkt me een iets 'realistischere' optie. Anders gelijk voor R'hllor gaan.quote:
Wat whocares al zegt, ik vraag me af in hoe verre Jon aan Ygritte's kant staat. Misschien dat het toch aan hem gaat knagen, maar ik verwacht dat hij eerst Castle Black gaat waarschuwen. Niet alleen voor Mance Rayder, maar vooral voor de White Walkers.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:56 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ze staat aan zijn kant toch? Op het moment dat het 'aan' was, stond ze ook aan de kant van Jon? Als Jon dan staat te schermen met die rooie baard, kan ze een pijltje in zijn rug schieten....
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:
Zou Bran een warg kunnen wargen en daarna als de warg iets anders wargen zonder de eerdere warg te ontwargen?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:00 schreef padlarf het volgende:
Dat zou wel een handig netwerk op kunnen leveren om berichten door te geven.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zou Bran een warg kunnen wargen en daarna als de warg iets anders wargen zonder de eerdere warg te ontwargen?
Vraagje, het is namelijk allemaal al weer een tijd geleden. Wat weet Jon eigenlijk van de White Walkers? Is hij überhaupt in aanraking geweest met hun?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat whocares al zegt, ik vraag me af in hoe verre Jon aan Ygritte's kant staat. Misschien dat het toch aan hem gaat knagen, maar ik verwacht dat hij eerst Castle Black gaat waarschuwen. Niet alleen voor Mance Rayder, maar vooral voor de White Walkers.
Hodor hand (en benen) of the king.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:00 schreef padlarf het volgende:
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zou Bran een warg kunnen wargen en daarna als de warg iets anders wargen zonder de eerdere warg te ontwargen?
Tuurlijk niet de Hound wordt komend seizoen nieuw vaderfiguur voor Arya of zoiets.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:54 schreef whocares86 het volgende:
Ik begin te vrezen voor de Hound. De ervaring leert ons dat als je ook maar iets met Arya te maken hebt je ten dode opgeschreven bent.
Wellicht krijgen zij een betere band idd.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:18 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Tuurlijk niet de Hound wordt komend seizoen nieuw vaderfiguur voor Arya of zoiets.
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:17 schreef DrRapper het volgende:
[..]
Vraagje, het is namelijk allemaal al weer een tijd geleden. Wat weet Jon eigenlijk van de White Walkers? Is hij überhaupt in aanraking geweest met hun?
Juist dan zal hij sterven, SNAP HET NOU EENS!quote:Op maandag 3 juni 2013 20:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Wellicht krijgen zij een betere band idd.
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Om daarna heroïsche dood te gaan.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:18 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Tuurlijk niet de Hound wordt komend seizoen nieuw vaderfiguur voor Arya of zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |