SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 1% gewijzigd door Geflipte-Koelkast op 31-05-2013 23:58:57 ]
welke dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ingecheckt bij het restaurant ja (goede vriendin is de eigenaar, dus gratis reclame voor haar)
wat is het verschil dan ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef Hilzillah het volgende:
ik vind maxima in Waterland beter eigenlijk
belachelijkquote:
Ja het is heerlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:37 schreef t-i-m het volgende:
[..]
is dat te eten daaro ?
vlakbij hier dus lijkt me wel een keer wat![]()
Echt waar?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef Hilzillah het volgende:
ik vind maxima in Waterland beter eigenlijk
hmmmquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het is heerlijk
Kleine menu kaart qua gerechten.
Wel erg veel tapas
Echt een aanrader
Jep... Een echte Argentijn veel vlees. En als je tappas wil eten moet je naar Olijf. to die for!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:39 schreef t-i-m het volgende:
[..]
wat is het verschil dan ?
eigenaar ? gerechten ?
Sowieso duurderquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:46 schreef t-i-m het volgende:
[..]
hmmm
klinkt goed
en wat hilzilla zegt,
die in waterland
wat is het verschil ??
al gelezen
lol
VBL / [VBL Slowchat] #2121: NKquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:47 schreef Nattekat het volgende:
Dat geouwehoer mogen jullie verplaatsen naar de vbl sc.
Ja? Nog nooit bij Olijf geweest eigenlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:47 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Jep... Een echte Argentijn veel vlees. En als je tappas wil eten moet je naar Olijf. to die for!
sorryquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kan die SC over restaurantjes hier stoppen?
Écht... slechte dag van de kok misschien?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik heb daar ook wel eens gegeten, en toen zijn we letterlijk weggegaan omdat het zo slecht was
Ik moet zeggen dat het al weer een paar jaar geleden was
Jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ja na deze vraag beantwoord te hebben:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Antwoord dan even, dan kunnen we over de stok verderquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Nou nou nou, niet gelijk zo hatelijk doen
Jeetje
Ik vind Maxima Dos beter dan Maximaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Antwoord dan even, dan kunnen we over de stok verder
veel voor weinig? niet chagrijnig ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind Maxima Dos beter dan Maxima
Komt goedquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Koelkast, wil je trouwens de OP uit de wiki gebruiken? Die is up to date
Of een stok SCquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:04 schreef Nattekat het volgende:
Ok dit gaat echt helemaal nergens meer over, ik heb nu nog liever een tijdelijk slotje op dit topic.
Lijkt mij wel een goeie, even rustquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:04 schreef Nattekat het volgende:
Ok dit gaat echt helemaal nergens meer over, ik heb nu nog liever een tijdelijk slotje op dit topic.
Ik zal ophouden. Dit is mijn laatste post hier. Tijdelijk slotje helpt niet als wij de sleutel vinden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben net terug uit mn werk. Heb nog niets verwijderd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Jij verwijdert hier dus alles?
Aangezien het dreigement ook eventuele vervangende stokken aangaat, denk ik dat we het even moeten afwachten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:45 schreef Fopje het volgende:
Iemand is dus zo grappig geweest om de FOK!stok te jatten, maar dat hadden jullie vast wel al door
Het is echt heel triest om zoiets voor een groep mensen te verzieken, het rukken op Cristano Ronaldo gaf blijkbaar niet genoeg voldoening.
De FA's zijn er druk mee bezig om het uit te zoeken hoe en wat.
Probeer het verder even te laten rusten hoe moeilijk dat misschien ook is, maar vertrouw op de FA's dat ze het hier niet bij zullen laten.
Voor de rest kan ik er ook nog niet echt iets zinnigs over zeggen.
leuk idee maar zou nooit werken, die halen ze weg en veel van ons willen niet bij andere clubs over de vloer komen behalve bij uit-dagenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Idee trouwens voor de VBL hooligans: Eigen FOK!stok, die je ipv aan plaatsnaamborden bij lokale voetbalclubs voor de ingang legt
Ieder kutdorpje heeft wel een voetbalclub toch?
Ik wil even melden dat ik hier geen flikker mee te maken heb. Nooit geweten dat er eentje van plan was dit te doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Een stuk of 12 dacht ik
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
AFCNiels
Zoekteenleven
VANDERMAR
Nogmaals, dit komt uit het bericht.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil even melden dat ik hier geen flikker mee te maken heb. Nooit geweten dat er eentje van plan was dit te doen.
Bedankt voor de verheldering.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nogmaals, dit komt uit het bericht.
Nou ja, zaagje en je hebt hem dacht ik zoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:04 schreef Mokkels het volgende:
Waarom geen code slot? Of is dat veel te onhandig?
En het is natuurlijk ook makkelijk te jatten maar net iets moeilijker dan anders.
Ja klopt.. dat is ook zo maar het is altijd moeilijker dan alleen de sleutel te zoeken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:30 schreef EdwinvBerkel het volgende:
[..]
Nou ja, zaagje en je hebt hem dacht ik zo
Je bent al niet goed in je hoofd als je een zaag meeneemtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:30 schreef EdwinvBerkel het volgende:
[..]
Nou ja, zaagje en je hebt hem dacht ik zo
Heb jij nog geen ban? Met je mensen door midden zagen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 07:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Goedemorgen mensen. Nu zijn zelfs mijn normale posts verwijdert...?
Ga lekker terug maar VBL met je kinderachtig gedoe.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb jij nog geen ban? Met je mensen door midden zagen.
Dit is mijn eerste post hier en volgens mij mag ik hier gewoon posten. Het is toch raar dat iemand die andere mensen zegt door midden te willen zagen mag blijven posten?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga lekker terug maar VBL met je kinderachtig gedoe.
quote:
Gast, waar denk je dat ik al 2 dagen mee bezig benquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:01 schreef m1st1g het volgende:
Als je ballen hebt Jimbo zorg dan gewoon dat die stok terug komt.
Een nieuwe stok wordt gewoon weer gejat door dat groepje, daar schieten we niks mee op.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het probleem nou jongens. Is er al een nieuwe stok in de omloop? Dan lijkt me het probleem snel opgelost.
Ik weet niet of het ''een groepje'' is. Aan de schrijfstijl van de ''mysterieuze'' weet ik wel wie het kán zijn, sluit niet uit dat het iemand anders is. Ik steun deze actie niet, vanwege het feit dat normale users die niets misdaan hebben, het slachtoffer hiervan moeten zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een nieuwe stok wordt gewoon weer gejat door dat groepje, daar schieten we niks mee op.
en dat heb ik al van meer begrepen in het VBLsc-topic.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ''een groepje'' is. Aan de schrijfstijl van de ''mysterieuze'' weet ik wel wie het kán zijn, sluit niet uit dat het iemand anders is. Ik steun deze actie niet, vanwege het feit dat normale users die niets misdaan hebben, het slachtoffer hiervan moeten zijn.
Of op het idee komtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je bent al niet goed in je hoofd als je een zaag meeneemt
Daar zijn er inderdaad meer van geweest van de VBL SC, die zich distantiëren van deze actie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ''een groepje'' is. Aan de schrijfstijl van de ''mysterieuze'' weet ik wel wie het kán zijn, sluit niet uit dat het iemand anders is. Ik steun deze actie niet, vanwege het feit dat normale users die niets misdaan hebben, het slachtoffer hiervan moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het idee is niet zo moeilijk, omdat wij als één van de weinige een fysiek iets hebben. Dus als je als crybaby niet meer op Fok mag omdat je zelf niet normaal kan reageren, dan ga je om je heen schoppen. En de Stok is het enige wat je daarbij kan raken.quote:
Was al duidelijk, niemand hier begrijpt echt wat die lijst inhoudt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie mogen wat mij betreft deze post negeren, maar ik zag mijn naam (via Sherlock) in een lijst genoemd worden. Ik weet nog steeds niet wat er aan de hand is, het enige wat ik weet is dat ik gisteren op een verjaardag was, dus nergens iets mee van doen heb, en ik het dus ook niet zo leuk vind dat ik zwart wordt gemaakt.
Vriendelijke groet.
Die lijst is gewoon alle gebruikers van de VBL SC.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was al duidelijk, niemand hier begrijpt echt wat die lijst inhoudt.
Ik wist van niks, maar nu ik op de lijst sta ga ik toch aan mezelf twijfelen. Ik kan me niet meer zoveel herinneren van die dag.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die lijst is gewoon alle gebruikers van de VBL SC.
Is niet veel aan te begrijpen.
Ik hoop een populariteit lijstquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was al duidelijk, niemand hier begrijpt echt wat die lijst inhoudt.
Hm, ik verkeer in de onderste regionenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop een populariteit lijstWant dan sta ik op 2
Hoe is het toen afgelopen, eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:54 schreef Broertie het volgende:
Zijn wel die typische voetbalhooligans, 2 jaar geleden waren ze ook al al aan het zieken, precies in een jaar waarin geen WK of EK is, lijkt wel of ze bezig gehouden moeten worden.... sneu....
Hint: er is wel een jeugdkampioenschap, ga daarnaar kijken en verziek een ander zijn plezier niet!
En dan ligt ie straks ver in de Ardennen waar niemand hem meer ophaalt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
En België? Er zijn ook een paar verdwaalde Belgen op het forum
Ik heb dat net met plezier terug zitten lezen, dus dat kan ik wel even antwoorden: Hij werd toen aan een paal in Rotterdam teruggelegd (na gejat te zijn in Twente) en het was nogal een obscure wijk en na van hot naar her gestuurd te zijn voor niks eerder was men eerst een beetje terughoudend maar uiteindelijk is iemand hem toen gaan halen en gingen ze vrolijk door (en in de tussentijd was er óók nog een reserve stok).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe is het toen afgelopen, eigenlijk?
Hij gaat anders door heel Nederland hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb dat net met plezier terug zitten lezen, dus dat kan ik wel even antwoorden: Hij werd toen aan een paal in Rotterdam teruggelegd (na gejat te zijn in Twente) en het was nogal een obscure wijk en na van hot naar her gestuurd te zijn voor niks eerder was men eerst een beetje terughoudend maar uiteindelijk is iemand hem toen gaan halen en gingen ze vrolijk door (en in de tussentijd was er óók nog een reserve stok).
Sorry ik heb hier echt niks te zoeken maar het terug lezen was zo leukWou dat ik mee kon doen maar zit net te ver
Ik hoop dat jullie je stok terug krijgen
Jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij gaat anders door heel Nederland hoor.Of zit je in het buitenland?
Dat word een eenzame editie inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja![]()
En een Fok!-stok USA edition lijkt me lastig
Er zijn wel een aantal Fokkers hier in het land hoor!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat word een eenzame editie inderdaad.
Het zal verstandig zijn om hem anders te noemen inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Er zijn wel een aantal Fokkers hier in het land hoor!En road trips zijn helemaal hip. Wordt wel lastig uitleggen... "Oh this? This is just my Fok!stick."
Typisch ja. Al is hij één van de problemen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:54 schreef Broertie het volgende:
Zijn wel die typische voetbalhooligans, 2 jaar geleden waren ze ook al al aan het zieken, precies in een jaar waarin geen WK of EK is, lijkt wel of ze bezig gehouden moeten worden.... sneu....
Hint: er is wel een jeugdkampioenschap, ga daarnaar kijken en verziek een ander zijn plezier niet!
De route 66 editie. Als je maar lang genoeg rechtdoor rijdt kom je wel bij de stok uit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat word een eenzame editie inderdaad.
maar dat word niet gratis uitgezondenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:54 schreef Broertie het volgende:
Hij lag vlakbij Rotterdam.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:12 schreef Jimbo het volgende:
rotterdamals ie daar ligt ga ik ook meespelen
ohquote:
Nondeju ik krijg er helemaal zin inquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch ja. Al is hij één van de problemen.
[..]
De route 66 editie. Als je maar lang genoeg rechtdoor rijdt kom je wel bij de stok uit.
ik las niks over radioquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:10 schreef Nattekat het volgende:
Iemand nog een idee voor alternatief?
En die stok in Rotterdam, dat was volgens mij na de radio-ontvoering.
Mja, splintergroepering van VBL die hun eigen forum is begonnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik las niks over radioMaar het had van doen met wijzijnvoetbal?
ruzie a of ruzie bquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het weer even teruggelezen, dat was toen gewoon een (erg) gemeen 'grapje'. Nu is er toch echt iets anders aan de hand.
Toen was het een uit de hand gelopen grap, hier wordt er gedreigd. Seek the difference?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:31 schreef t-i-m het volgende:
[..]
ruzie a of ruzie b
whats the difference....
laat vooropstellen dat dreigen ( en het evt. waarmaken ) niet goed is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen was het een uit de hand gelopen grap, hier wordt er gedreigd. Seek the difference?
Behalve dat ook gedreigd is die stok ook te kapenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:34 schreef t-i-m het volgende:
[..]
laat vooropstellen dat dreigen ( en het evt. waarmaken ) niet goed is.
maar, tis een stuk hout..... *sorry dat ik het zeg*
we maken een nieuwe (of pakken een spare) en gaan door
truequote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Behalve dat ook gedreigd is die stok ook te kapen
owwquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Achter de schermen wordt aan een plan gewerkt
Wie zit er 'achter de schermen' dan? Ik bijv. niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Achter de schermen wordt aan een plan gewerkt
Geflipte-Koelkast had een idee en ik weet ervan. Verder Niemand, niks geheimzinnigs.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wie zit er 'achter de schermen' dan? Ik bijv. niet.
Nu is er vaag gedoe, selecte clubjes heb ik het idee. Maar wie sluit je daarin, of daarbuiten?
Mijn laatste verplaatsing was bijv. in juli. Ik heb er wel 12 gedaan, vanaf de 2e ronde in 2004 doe ik al meeDoe ik nu mee?
Maar wie krijgt inspraak in het plan? Why the secrecy?
Daarbij als half VBL hooligans zich distantieert, dan is het toch ondoenlijk voor dat handjevol wat overblijft om bijv. de stok te kapen als hij in Limburg of Groningen ligt?
Tja de eisen zijn blijkbaar nog niet ingewilligdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nog geen vooruitgang zie ik dus.
en wees eerlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tja de eisen zijn blijkbaar nog niet ingewilligd
Nee denk het ook niet, maar dan blijft de stok wel leven denk ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:13 schreef t-i-m het volgende:
[..]
en wees eerlijk
geloof jij dat men die gaat inwilligen ?
IK niet in ieder geval
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een gelul allemaal
Ik heb de stok en morgen zal ik de stok naar zijn nieuwe locatie brengen. Pics volgen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een gelul allemaal
Ik heb de stok en morgen zal ik de stok naar zijn nieuwe locatie brengen. Pics volgen.
Ja, dat zal wat zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een gelul allemaal
Dan jatten ze de sleutel wel...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:15 schreef EdwinvBerkel het volgende:
En als die dan toch dood gaat, dan maar een stalen stok, die je geen stok kan noemen, en een extra dik slot. Kijken of ze hem dan nog doorzagen
Zei ik dat er een sleutel moest zijn?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dan jatten ze de sleutel wel...
Mooi.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een gelul allemaal
Eikel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een gelul allemaal
Je moet wel erg goedgelovig zijn om dit gelijk 100% te geloven hèquote:
Helemaal na het terug lezen van de vorige Fok!stok kidnapping...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet wel erg goedgelovig zijn om dit gelijk 100% te geloven hè
Ik ben al helemaal zo'n wantrouwend type.
Dat,quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Daarbij als half VBL hooligans zich distantieert, dan is het toch ondoenlijk voor dat handjevol wat overblijft om bijv. de stok te kapen als hij in Limburg of Groningen ligt?
Komt helemaal goed!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat,
de stok heeft al ergere dingen meegemaakt dan deze ontvoering.
Het spelletje loopt al 10 jaar, maak ene nieuwe, maak 20 nieuwe indien nodig en ga door
Het ergste wat er kan gebeuren is het stilvallen van het spel en de stok die aan een paal rot.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat,
de stok heeft al ergere dingen meegemaakt dan deze ontvoering.
Het spelletje loopt al 10 jaar, maak ene nieuwe, maak 20 nieuwe indien nodig en ga door
Nee, maar je laat je toch niet kisten hierdoor? De Stok-lui zijn altijd inventief geweestquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ergste wat er kan gebeuren is het stilvallen van het spel en de stok die aan een paal rot.
Op een tweede plek vind ik de dreiging van een paar hooligans om het spel te verpesten, dit is niet de eerste keer dat ie ontvoert is maar wel de eerste keer dat we niet verder kunnen.
En ik dnk niet dat veel zitten te wachten op 20 nieuwe stokken.
In elke provincie 1.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar je laat je toch niet kisten hierdoor? De Stok-lui zijn altijd inventief geweest
niet om het een of ander, maar ook die stok zagl weggehaald worden... Net zo lang tot ze hun zin krijgen..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een gelul allemaal
Ik denk dat de stok morgen weer onderweg kan zijn als de eisen worden ingewilligd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ergste wat er kan gebeuren is het stilvallen van het spel en de stok die aan een paal rot.
Op een tweede plek vind ik de dreiging van een paar hooligans om het spel te verpesten, dit is niet de eerste keer dat ie ontvoert is maar wel de eerste keer dat we niet verder kunnen.
En ik dnk niet dat veel zitten te wachten op 20 nieuwe stokken.
Mag ik hieruit opmaken dat er verder niks gebeurd en wij nu de beurt krijgen ze gek ge maken?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar je laat je toch niet kisten hierdoor? De Stok-lui zijn altijd inventief geweest
Ik wacht diegene gewoon op en leg hem dan die stok in zijn nek.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet om het een of ander, maar ook die stok zagl weggehaald worden... Net zo lang tot ze hun zin krijgen..
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wacht diegene gewoon op en leg hem dan die stok in zijn nek.
Dan gaan ze binnenkort een mod ontvoeren om hun eisen te laten inwilligen, als het zo makkelijk gaat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat de stok morgen weer onderweg kan zijn als de eisen worden ingewilligd.
Dat is wat de ontvoerder wilt toch?
het lijkt me beter als de fas instemmen, zo zijn de boys blij en jullie blijquote:Op zondag 2 juni 2013 00:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wacht diegene gewoon op en leg hem dan die stok in zijn nek.
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het lijkt me beter als de fas instemmen, zo zijn de boys blij en jullie blij
Het is allemaal zo simpel op te lossen
Ik krijg nu ineens zin om overal Fokstokken neer te leggen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet om het een of ander, maar ook die stok zagl weggehaald worden... Net zo lang tot ze hun zin krijgen..
het is slechts de makkelijkste oplossing.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]ga toch niet aan de kant voor die vbl kneuzen.
ik heb vooral zin gekregen om met mn eigen stok te spelenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik krijg nu ineens zin om overal Fokstokken neer te leggen.
Gast ik kom hier nooitquote:Op zondag 2 juni 2013 00:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is slechts de makkelijkste oplossing.
Of jullie spelletje is constant vegalt
Of de fas springen in en laten deze traditie niet dood bloeden en iedereen wint
ik ook niet ! Zijn we nu bff's?quote:
Liever niet.quote:
Leuk idee. Als we allen iets doneren, word die deze week gemaakt.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:09 schreef Fopje het volgende:
Doe er een GPS zendertje aanKunnen we hem gelijk een bezoekje brengen.
ahh komop, dan mag je eens aan een echte fokstok zitten.quote:
Helaas moet er dan wel af en toe een nieuwe batterij inquote:Op zondag 2 juni 2013 00:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Leuk idee. Als we allen iets doneren, word die deze week gemaakt.
Die van jou heeft ook al zeker om veel palen gehangen. Laat maar zitten.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ahh komop, dan mag je eens aan een echte fokstok zitten.
Jij mag mijn stok wel hebbenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beurskrach. De stokmarket is ingestort.
Zin om nog een paar reserves te maken?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dus de nieuwe moet gebruikt worden? Ofwel nog afwachten?
Even goed lezen wat die Jimbo post.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:24 schreef Nattekat het volgende:
Dit gaat allemaal weer de verkeerde kant op...
Verhuis naar VBL of ga on-topic verder.
Met alle genoegen. 10 meter hout is al snel 20 stokkenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zin om nog een paar reserves te maken?
gast ik zeg slechts wat ik hoorquote:Op zondag 2 juni 2013 00:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop dat Jimbo uit zijn nek lult, anders is het wel heel knap sneu dat ze elke stok telkens willen weghalen.![]()
Nu weten we het wel. Ga maar weer weg.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gast ik zeg slechts wat ik hoor
Dit is wat eerder is aangegeven
Nee da's prima hoor, van mij mag je. Maar dan nog hoop ik dat het niet waar is, want dit is wel heel sneu. Een stokkie jatten en daarmee een pakket eisen gaan lopen stellen.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De vermoorde onschuld.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja, zo of weer een stok kwijt aan een paar armlastige intenethelden.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:13 schreef EdwinvBerkel het volgende:
Da's dan ook lekker dan weet niemand waar die is lol als die geen zin in PM'en heeftOw well.
Dat kan wel als er genoeg vraag naar is. Ik vind zo'n groepsding doorgaans maar vervelend omdat er geen overzicht in zit en je hebt een volle PM box elke avond als je thuiskomt.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:23 schreef EdwinvBerkel het volgende:
Kan er niet een groep PM ding gemaakt worden ofzo? Kan ook of toch maar zo dan?
Omdat de stok het meest bekende fysieke ding is op Fok.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:28 schreef Tchock het volgende:
Zeg, mag ik wat vragen? Waarom hebben de VBL-koters juist jullie stok gejat? Ik bedoel, wat heeft dit topic met VBL te maken.
Oh. Dus het heeft eigenlijk helemaal niets met jullie te maken?quote:Op zondag 2 juni 2013 01:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat de stok het meest bekende fysieke ding is op Fok.
Nop. Ze hebben zelfs excuses aan ons geboden daarvoor.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Dus het heeft eigenlijk helemaal niets met jullie te maken?
quote:Op zondag 2 juni 2013 01:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nop. Ze hebben zelfs excuses aan ons geboden daarvoor.
Er is een SC daar en blijkbaar is er minimaal 1 die dit topic zag en in de buurt woont.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:28 schreef Tchock het volgende:
Zeg, mag ik wat vragen? Waarom hebben de VBL-koters juist jullie stok gejat? Ik bedoel, wat heeft dit topic met VBL te maken.
Nee. Want ze willen een statement maken naar de FA's. Die moeten er een paar unbannen en ze willen rechten over hun eigen SC OP. En als dat niet gebeurd gaat er aankomende vrijdag een zaag door de stok.quote:
Wat naar zeg. Een nieuwe stok maken is waarschijnlijk niet eens veel moeite maar dit verpest natuurlijk wel aardig jullie spelletje.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee. Want ze willen een statement maken naar de FA's. Die moeten er een paar unbannen en ze willen rechten over hun eigen SC OP. En als dat niet gebeurd gaat er aankomende vrijdag een zaag door de stok.
Vooral dat laatste inderdaad.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat naar zeg. Een nieuwe stok maken is waarschijnlijk niet eens veel moeite maar dit verpest natuurlijk wel aardig jullie spelletje.
Huh slot? Kunnen jullie 'm niet gewoon laten liggen?quote:Op zondag 2 juni 2013 01:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vooral dat laatste inderdaad.
Maar steeds een nieuwe stok maken en een slot erbij kost ook wel wat.
Dan moet die stok steeds om hoge palen anders heeft een slot ook weinig nut?quote:Op zondag 2 juni 2013 01:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vooral dat laatste inderdaad.
Maar steeds een nieuwe stok maken en een slot erbij kost ook wel wat.
Dat is meer dat niet elke malloot die er toevallig overheen struikelt en nooit van het internet heeft gehoord dat ding meeneemt.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huh slot? Kunnen jullie 'm niet gewoon laten liggen?
Een plaatsnaambord met twee palen is al goed genoeg.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan moet die stok steeds om hoge palen anders heeft een slot ook weinig nut?
Nieuwe mensen met goede bedoelingen zijn altijd welkom.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:44 schreef Tchock het volgende:
Ik zie dat de stok nog nooit in een gemeente is geweest waar ik vlak bij woon. Mag ik - als er een nieuwe stok is - gewoon meedoen of is dat niet de bedoeling?
Google Maps.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:46 schreef Tchock het volgende:
Ik zou niet weten waar ik een plaatsnaambord moet vinden, trouwens.
Een paar steeksleutels ook.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Een plaatsnaambord met twee palen is al goed genoeg.Daar kan je hem immers niet overheen wippen. Maar die simpele fietssloten zijn klein genoeg dat je hem ook niet over een bord heen kan schuiven.
Dit is niet echt een gehucht. Maar ik heb het al! Is maar 20 minuten met het OV. Nu wachten tot die stok weer terecht en hier ergens in de buurt is.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Google Maps.
Maar elk gehucht heeft er wel eentje of meerdere aan de rand staan.
Laatste foto's zijn uit Oudenhoorn. Bij Hellevoetsluis ergens.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:49 schreef yvonne het volgende:
Waar is die stok eik gegapt? Zet maar in dm.
Het is ook wel vaker gebeurd dat ie opeens weg was. Maar dat was niet met zo'n reden. Nu kunnen we onze boosheid gericht botvieren. Plus dat het ook zo kan zijn dat een platsoenendienst oid hem heeft doorgeknipt en heeft meegenomen.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:49 schreef sig000 het volgende:
Het is lullig dat het ding gejat is maar dat kan altijd gebeuren toch?
Yep GC / FOK!STOK door Nederland #135 Oudenhoornquote:Op zondag 2 juni 2013 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laatste foto's zijn uit Oudenhoorn. Bij Hellevoetsluis ergens.
We gaan 'm opsporen.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is ook wel vaker gebeurd dat ie opeens weg was. Maar dat was niet met zo'n reden. Nu kunnen we onze boosheid gericht botvieren. Plus dat het ook zo kan zijn dat een platsoenendienst oid hem heeft doorgeknipt en heeft meegenomen.
Hahaha daar geloof ik niets van. Dat gaat niet zó snel, toch?quote:Op zondag 2 juni 2013 01:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is ook wel vaker gebeurd dat ie opeens weg was. Maar dat was niet met zo'n reden. Nu kunnen we onze boosheid gericht botvieren. Plus dat het ook zo kan zijn dat een platsoenendienst oid hem heeft doorgeknipt en heeft meegenomen.
In de zomer sneller dan in de winter verwacht ik.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha daar geloof ik niets van. Dat gaat niet zó snel, toch?
Hij ligt soms wel es een paar weken ergens stil.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha daar geloof ik niets van. Dat gaat niet zó snel, toch?
Ik stem voor 1 met PM zolang het geleuter actief is. Daarna kunnen we wel weer terugvallen in onze oude gewoontes.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:58 schreef NoBody122 het volgende:
Alle geopperde 'oplossingen' ten spijt; het hele Fok!stok-spel stoelt op het publieke karakter ervan en de mogelijkheid voor iedere (nieuwe) Fok!er om hem ook te kunnen verplaatsen.
Iedere 'oplossing' met cijfercode's, PM-systemen, etc, ondermijnt dat fundament en zal op al dan niet korte termijn het einde van dit spel betekenen.
De opties zijn dus simpel:
• Nieuwe stok regelen (cq dat ding van die Maringo, die dus ergens bij Den Haag ligt) en simpelweg verder spelen en zien hoe het loopt, of
• Dit hele schoolplein-geleuter verder uit laten modderen en zien waar dat op uitdraait.
Zeg het maar.
Dat zijn idd de optiesquote:Op zondag 2 juni 2013 01:58 schreef NoBody122 het volgende:
Alle geopperde 'oplossingen' ten spijt; het hele Fok!stok-spel stoelt op het publieke karakter ervan en de mogelijkheid voor iedere (nieuwe) Fok!er om hem ook te kunnen verplaatsen.
Iedere 'oplossing' met cijfercode's, PM-systemen, etc, ondermijnt dat fundament en zal op al dan niet korte termijn het einde van dit spel betekenen.
De opties zijn dus simpel:
• Nieuwe stok regelen (cq dat ding van die Maringo, die dus ergens bij Den Haag ligt) en simpelweg verder spelen en zien hoe het loopt, of
• Dit hele schoolplein-geleuter verder uit laten modderen en zien waar dat op uitdraait.
Zeg het maar.
Gewoon 12 stokken weg leggen en dan zijn ze voorlopig nog wel even druk.quote:Op zondag 2 juni 2013 08:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Misschien had Maringo daarom de stok wat verder weg moeten leggen en eens zien hoever die VBL-gekken willen rijden voor een nieuwe kaping
Dan is de vraag of je die stok dan nog wel wil gebruiken.quote:Op zondag 2 juni 2013 09:59 schreef t-i-m het volgende:
LOL
SEX / [SEX SC #1373] Amsterdam O+ O+ O+ O+
SEX / [SEX SC #1373] Amsterdam O+ O+ O+ O+
hij is gevonden.....
![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 10:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan is de vraag of je die stok dan nog wel wil gebruiken.
Het zijn er meerderen, en we weten niet waar ze zitten. En het geheimzinnig doen lijkt me toch beter dan 3 stokken kwijtraken en vervolgens maar ouderwets in de achterhoek verder.quote:Op zondag 2 juni 2013 08:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat zijn idd de opties
Maar die patje zou hem evt toch ergens neergooien?
Maar mbt punt 1, dat vage gedoe met PM's en cijfercodes etc is inderdaad ondermijnend.
Misschien had Maringo daarom de stok wat verder weg moeten leggen en eens zien hoever die VBL-gekken willen rijden voor een nieuwe kaping
Mailen naar forum@fok.nlquote:Op zondag 2 juni 2013 13:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen nieuwe aanwas meer.
Win je niks mee denk ik . Iemand maakt een kloon aan, of ze vragen aan iemand of hij daar even wilt aanmelden. En dan heb je al weer iemand die alles door kan geven de "buitenwereld"quote:
Dan zou je een bepaald postaantal moeten instellen ofzoquote:Op zondag 2 juni 2013 14:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Win je niks mee denk ik . Iemand maakt een kloon aan, of ze vragen aan iemand of hij daar even wilt aanmelden. En dan heb je al weer iemand die alles door kan geven de "buitenwereld"
Wat is het verschil eigenlijk tussen de tijdelijke stok, en een echte stok?quote:Op zondag 2 juni 2013 14:09 schreef Nattekat het volgende:
We hebben nu een 'tijdelijke' stok. Waarom doen we nu dan eigenlijk zo geheimzinnig? Zodra dit over is kunnen we verder met een echte versie die Koelkast nog reserve heeft liggen
Ik heb er nog even over na gedacht, en dit is echt niet een goede oplossing.
Gewoon doorgaan en die VBL figuren hard uitlachen.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dan zou je een bepaald postaantal moeten instellen ofzo
Gewoon VBL verwijderen. Opgelost, slotje.
Dit dus, ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan en die VBL figuren hard uitlachen.
Hopelijk is het ook maar een tijdelijke oplossing.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:20 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wat is het verschil eigenlijk tussen de tijdelijke stok, en een echte stok?![]()
Dat met die PMs haalt het spontane en speelse er enorm uit, zowel om te doen als om te volgen.
Wat is er mis met de mijne.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:09 schreef Nattekat het volgende:
We hebben nu een 'tijdelijke' stok. Waarom doen we nu dan eigenlijk zo geheimzinnig? Zodra dit over is kunnen we verder met een echte versie die Koelkast nog reserve heeft liggen.
Het werkt gewoon niet, ik ben het nu al kwijt. Gewoon de locatie en al het nieuws in dit topic doorgeven en enkel de locatie van de sleutel aan een groepje in dm/pm doorgeven zodat er altijd wel iemand online is om het eventueel door te geven.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hopelijk is het ook maar een tijdelijke oplossing.
Ik hebhem nog. Niet gezien in daglicht.quote:
Locatie van de sleutel zal niet moeilijk te achterhalen als je eenmaal de pinpoint weet eh. Het zal een bord in de buurt zijn.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het werkt gewoon niet, ik ben het nu al kwijt. Gewoon de locatie en al het nieuws in dit topic doorgeven en enkel de locatie van de sleutel aan een groepje in dm/pm doorgeven zodat er altijd wel iemand online is om het eventueel door te geven.
Dan leg je hem een eindje verderop. We moeten nu gewoon doorgaan, dan hebben die hooligans ook niks meer om mee te dreigen.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Locatie van de sleutel zal niet moeilijk te achterhalen als je eenmaal de pinpoint weet eh. Het zal een bord in de buurt zijn.
Dit doet ook af aan de charme van het spel, maar het is in ieder geval iets.
Eens.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dan wordt de drempel wel hoog om mee te doen(als buitenstaander zijnde)
Net zo veel als wij uitgeven om hem te verplaatsenquote:Op zondag 2 juni 2013 14:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Eens.
Daarom hopelijk een tijdelijke oplossing.
Ik vraag me af hoeveel geld ze eraan uit willen geven om steeds weer die stok te willen kapen.
De Dordtse Courant stond op die eerste foto, dus het was inderdaad niet zo ver weg.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zo veel als wij uitgeven om hem te verplaatsen
en het is vast een jochie die niet veel verder dan 5km van zijn woonplaats komt.
Wordt die dan zo ver van Dord nog verspreid?quote:Op zondag 2 juni 2013 14:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
De Dordtse Courant stond op die eerste foto, dus het was inderdaad niet zo ver weg.
In de buurt van Den Haagquote:Op zondag 2 juni 2013 15:29 schreef Kwaliteit het volgende:
waar ligt de stok nu dat eigenlijk een balk is?
En een andere in de buurt van Dordrecht.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:29 schreef Kwaliteit het volgende:
waar ligt de stok nu dat eigenlijk een balk is?
Omdat dan nog steeds jan en alleman het kan zien. Je kan een kloon aanmaken en alsnog alles bekijken.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:28 schreef GekkePoes het volgende:
Wat denken we dan van een forum waar je speciale toestemming voor nodig hebt? Of dat je deze pas ziet nadat je je hebt aangemeld op Fok ?
Je hebt geen kloon nodig om het te zien, want dan zit je al op Fok, het gaat erom dat als je niet op Fok, zit het niet kan lezenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat dan nog steeds jan en alleman het kan zien. Je kan een kloon aanmaken en alsnog alles bekijken.
Maar als ze het dus per se willen weten, kunnen ze zich alsnog aanmelden en zien.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Je hebt geen kloon nodig om het te zien, want dan zit je al op Fok, het gaat erom dat als je niet op Fok, zit het niet kan lezen En met speciale toestemming ( of pas na zoveel berichten) is er toch een beetje de kijk op wie weet waar de stok ligt.
Je kan KPD ook niet zomaar op met een account die je aanmaakt. en dan maar even snel 50 onzin berichten doet. Dan moeten we de procedure veranderen in minimaal 1000 berichtjes en een half jaar op Fok, en een goede beoordeling van 10 medefokkers. maar dat is dan overdrevenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar als ze het dus per se willen weten, kunnen ze zich alsnog aanmelden en zien.
Rustig aan. Eerst de gemoederen laten rusten.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:47 schreef Nattekat het volgende:
Toch, we moeten weer gewoon stoopen met dat geheimzinnige gedoe en gewoon tijdelijk met een goedkope stok verder.
De stok een maand in opslag tot de media hype voorbij is?quote:Op zondag 2 juni 2013 15:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Rustig aan. Eerst de gemoederen laten rusten.
Gewoon een tak neerleggenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:47 schreef Nattekat het volgende:
Toch, we moeten weer gewoon stoopen met dat geheimzinnige gedoe en gewoon tijdelijk met een goedkope stok verder.
Daarom ook een goedkope stok, hebben die hooligans ook niks meer om mee te dreigen.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Rustig aan. Eerst de gemoederen laten rusten.
Nee, er is een paar weken geleden een nieuwe ronde begonnen, met een echte stok. Deze is nu weg.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:06 schreef BELASTING het volgende:
De stok die nu gejat was, was toch sowieso een 'tijdelijke' stok? De originele lag toch bij Maringo?
Gewoon daar mee verder gaan, ik zie het probleem niet zo.
Het enige wat ik hieruit opmaak is dat jij hem wel of niet hebt...quote:Op zondag 2 juni 2013 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stok lekker naar het mooie noorden/oosten hiero, even daar rondhangen en dan kan ie zo weer terug als de kleurtjes klaar zijn met stampvoeten.
quote:Op zondag 2 juni 2013 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige wat ik hieruit opmaak is dat jij hem wel of niet hebt...
Praat eens Nederlands
Er is al belangstelling geweest om deze op te halen, hoor.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:25 schreef Dingest het volgende:
Ik geloof dat we nu 'spelen' met een exemplaar van Maringo en die ergens in de buurt van Den Haag ligt, maar dat er niet echt belangstelling voor is als het op deze methode moet
Die door de (ex-)VBL-user(s) weggehaald zou zijn is bij mijn weten nog steeds niet terecht.
Het is toch aan Koelkast om het spel te herstarten met zijn reservestok.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:26 schreef picodealion het volgende:
Die is nog niet terug inderdaad, maar reservestokken genoeg. Komt wel goed, ik denk eigenlijk dat we gewoon door moeten spelen.
Als jij hem mee naar "huis" neemt is dat wel een epic verplaatsingquote:Op zondag 2 juni 2013 14:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dan wordt de drempel wel hoog om mee te doen(als buitenstaander zijnde)
Speen en luiers voor de dadersquote:Op zondag 2 juni 2013 21:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, die is nog steeds in bezit van de 'hooligans'
Gewoon doorgaan hoorquote:Op zondag 2 juni 2013 21:26 schreef picodealion het volgende:
Die is nog niet terug inderdaad, maar reservestokken genoeg. Komt wel goed, ik denk eigenlijk dat we gewoon door moeten spelen.
Waarom koelkast eigenlijk? Als daar al geen consensus over is...quote:Op zondag 2 juni 2013 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is toch aan Koelkast om het spel te herstarten met zijn reservestok.
Oh, okéquote:Op zondag 2 juni 2013 21:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Er is al belangstelling geweest om deze op te halen, hoor.
Buiten het topic om inderdaad.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:29 schreef Dingest het volgende:
[..]
Waarom koelkast eigenlijk? Als daar al geen consensus over is... :p
[..]
Oh, oké. Dan heb ik dat of gemist, of het ging buiten dit topic om.
Hij heeft de reservestokkenquote:Op zondag 2 juni 2013 21:29 schreef Dingest het volgende:
[..]
Waarom koelkast eigenlijk? Als daar al geen consensus over is...
Ah kijk, dat bevestigd wel een beetje het argument dat het de betrokkenheid er nogal uit haaltquote:
True. Ik vond het nog te vroeg om meteen open en bloot weer een locatie aan te geven.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:31 schreef Dingest het volgende:
Ah kijk, dat bevestigd wel een beetje het argument dat het de betrokkenheid er nogal uit haalt
Wel al volgescheten luiers bij voorkeur. En een zure speen.quote:
Inderdaad, oplossingen via PM en besloten fora lijkt me helemaal niks, precies om deze reden.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:31 schreef Dingest het volgende:
Ah kijk, dat bevestigd wel een beetje het argument dat het de betrokkenheid er nogal uit haalt
Jaja...quote:Op zondag 2 juni 2013 21:37 schreef Dingest het volgende:
Ik kan anders ook wel via mijn moeder een volwassenen-luier regelen hoorAl dan niet met katheter
![]()
Omdat ze bij thuiszorg werkt overigens, niet omdat ze bejaard en incontinent is
Dat blijft sowieso een risico natuurlijk. Ik loop maar een paar maanden mee in deze reeks en in de tussentijd is hij al 2 keer door kinderachtige lui gestolen (en deed zwarte_hand een zwarte_hand). Ik vind het ook triest dat sommige mensen het nodig vinden zo het spelletje te verpesten, maar ik hoop toch een beetje op het goede van de mensquote:Op zondag 2 juni 2013 21:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
True. Ik vond het nog te vroeg om meteen open en bloot weer een locatie aan te geven.
2 keer? Dan loop je langer dan een paar maanden mee, in de tijd dat ik dit volg is het de eerste keer (sinds Januari dus, twee maanden nadat hij in mijn woonplaats lagquote:Op zondag 2 juni 2013 21:44 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat blijft sowieso een risico natuurlijk. Ik loop maar een paar maanden mee in deze reeks en in de tussentijd is hij al 2 keer door kinderachtige lui gestolen (en deed zwarte_hand een zwarte_hand). Ik vind het ook triest dat sommige mensen het nodig vinden zo het spelletje te verpesten, maar ik hoop toch een beetje op het goede van de mens
Twee keer.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2 keer? Dan loop je langer dan een paar maanden mee, in de tijd dat ik dit volg is het de eerste keer (sinds Januari dus, twee maanden nadat hij in mijn woonplaats lag).
Bij Rhenen was het een zwarte_hand van iemand anders.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:54 schreef Dingest het volgende:
Iemand heeft mij toen uit de Drenthe SC weggetrokken omdat het ding al een eeuw in Dalen lag, toen heb ik hem verplaatstDat is eind maart geweest denk ik? Hij is toen bij Rhenen gestolen, en nu dus weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |