Wie zit er 'achter de schermen' dan? Ik bijv. niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Achter de schermen wordt aan een plan gewerkt
Geflipte-Koelkast had een idee en ik weet ervan. Verder Niemand, niks geheimzinnigs.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wie zit er 'achter de schermen' dan? Ik bijv. niet.
Nu is er vaag gedoe, selecte clubjes heb ik het idee. Maar wie sluit je daarin, of daarbuiten?
Mijn laatste verplaatsing was bijv. in juli. Ik heb er wel 12 gedaan, vanaf de 2e ronde in 2004 doe ik al meeDoe ik nu mee?
Maar wie krijgt inspraak in het plan? Why the secrecy?
Daarbij als half VBL hooligans zich distantieert, dan is het toch ondoenlijk voor dat handjevol wat overblijft om bijv. de stok te kapen als hij in Limburg of Groningen ligt?
Tja de eisen zijn blijkbaar nog niet ingewilligdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nog geen vooruitgang zie ik dus.
en wees eerlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tja de eisen zijn blijkbaar nog niet ingewilligd
Nee denk het ook niet, maar dan blijft de stok wel leven denk ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:13 schreef t-i-m het volgende:
[..]
en wees eerlijk
geloof jij dat men die gaat inwilligen ?
IK niet in ieder geval
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een gelul allemaal
Ik heb de stok en morgen zal ik de stok naar zijn nieuwe locatie brengen. Pics volgen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een gelul allemaal
Ik heb de stok en morgen zal ik de stok naar zijn nieuwe locatie brengen. Pics volgen.
Ja, dat zal wat zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een gelul allemaal
Dan jatten ze de sleutel wel...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:15 schreef EdwinvBerkel het volgende:
En als die dan toch dood gaat, dan maar een stalen stok, die je geen stok kan noemen, en een extra dik slot. Kijken of ze hem dan nog doorzagen
Zei ik dat er een sleutel moest zijn?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dan jatten ze de sleutel wel...
Mooi.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een gelul allemaal
Eikel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een gelul allemaal
Je moet wel erg goedgelovig zijn om dit gelijk 100% te geloven hčquote:
Helemaal na het terug lezen van de vorige Fok!stok kidnapping...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet wel erg goedgelovig zijn om dit gelijk 100% te geloven hč
Ik ben al helemaal zo'n wantrouwend type.
Dat,quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Daarbij als half VBL hooligans zich distantieert, dan is het toch ondoenlijk voor dat handjevol wat overblijft om bijv. de stok te kapen als hij in Limburg of Groningen ligt?
Komt helemaal goed!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat,
de stok heeft al ergere dingen meegemaakt dan deze ontvoering.
Het spelletje loopt al 10 jaar, maak ene nieuwe, maak 20 nieuwe indien nodig en ga door
Het ergste wat er kan gebeuren is het stilvallen van het spel en de stok die aan een paal rot.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat,
de stok heeft al ergere dingen meegemaakt dan deze ontvoering.
Het spelletje loopt al 10 jaar, maak ene nieuwe, maak 20 nieuwe indien nodig en ga door
Nee, maar je laat je toch niet kisten hierdoor? De Stok-lui zijn altijd inventief geweestquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ergste wat er kan gebeuren is het stilvallen van het spel en de stok die aan een paal rot.
Op een tweede plek vind ik de dreiging van een paar hooligans om het spel te verpesten, dit is niet de eerste keer dat ie ontvoert is maar wel de eerste keer dat we niet verder kunnen.
En ik dnk niet dat veel zitten te wachten op 20 nieuwe stokken.
In elke provincie 1.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar je laat je toch niet kisten hierdoor? De Stok-lui zijn altijd inventief geweest
niet om het een of ander, maar ook die stok zagl weggehaald worden... Net zo lang tot ze hun zin krijgen..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een gelul allemaal
Ik denk dat de stok morgen weer onderweg kan zijn als de eisen worden ingewilligd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ergste wat er kan gebeuren is het stilvallen van het spel en de stok die aan een paal rot.
Op een tweede plek vind ik de dreiging van een paar hooligans om het spel te verpesten, dit is niet de eerste keer dat ie ontvoert is maar wel de eerste keer dat we niet verder kunnen.
En ik dnk niet dat veel zitten te wachten op 20 nieuwe stokken.
Mag ik hieruit opmaken dat er verder niks gebeurd en wij nu de beurt krijgen ze gek ge maken?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar je laat je toch niet kisten hierdoor? De Stok-lui zijn altijd inventief geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |