Er zijn wel een aantal Fokkers hier in het land hoor!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat word een eenzame editie inderdaad.
Het zal verstandig zijn om hem anders te noemen inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Er zijn wel een aantal Fokkers hier in het land hoor!En road trips zijn helemaal hip. Wordt wel lastig uitleggen... "Oh this? This is just my Fok!stick."
Typisch ja. Al is hij één van de problemen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:54 schreef Broertie het volgende:
Zijn wel die typische voetbalhooligans, 2 jaar geleden waren ze ook al al aan het zieken, precies in een jaar waarin geen WK of EK is, lijkt wel of ze bezig gehouden moeten worden.... sneu....
Hint: er is wel een jeugdkampioenschap, ga daarnaar kijken en verziek een ander zijn plezier niet!
De route 66 editie. Als je maar lang genoeg rechtdoor rijdt kom je wel bij de stok uit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat word een eenzame editie inderdaad.
maar dat word niet gratis uitgezondenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:54 schreef Broertie het volgende:
Zijn wel die typische voetbalhooligans, 2 jaar geleden waren ze ook al al aan het zieken, precies in een jaar waarin geen WK of EK is, lijkt wel of ze bezig gehouden moeten worden.... sneu....
Hint: er is wel een jeugdkampioenschap, ga daarnaar kijken en verziek een ander zijn plezier niet!
Hij lag vlakbij Rotterdam.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:12 schreef Jimbo het volgende:
rotterdamals ie daar ligt ga ik ook meespelen
ohquote:
Nondeju ik krijg er helemaal zin inquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch ja. Al is hij één van de problemen.
[..]
De route 66 editie. Als je maar lang genoeg rechtdoor rijdt kom je wel bij de stok uit.
ik las niks over radioquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:10 schreef Nattekat het volgende:
Iemand nog een idee voor alternatief?
En die stok in Rotterdam, dat was volgens mij na de radio-ontvoering.
Mja, splintergroepering van VBL die hun eigen forum is begonnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik las niks over radioMaar het had van doen met wijzijnvoetbal?
ruzie a of ruzie bquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het weer even teruggelezen, dat was toen gewoon een (erg) gemeen 'grapje'. Nu is er toch echt iets anders aan de hand.
Toen was het een uit de hand gelopen grap, hier wordt er gedreigd. Seek the difference?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:31 schreef t-i-m het volgende:
[..]
ruzie a of ruzie b
whats the difference....
laat vooropstellen dat dreigen ( en het evt. waarmaken ) niet goed is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen was het een uit de hand gelopen grap, hier wordt er gedreigd. Seek the difference?
Behalve dat ook gedreigd is die stok ook te kapenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:34 schreef t-i-m het volgende:
[..]
laat vooropstellen dat dreigen ( en het evt. waarmaken ) niet goed is.
maar, tis een stuk hout..... *sorry dat ik het zeg*
we maken een nieuwe (of pakken een spare) en gaan door
truequote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Behalve dat ook gedreigd is die stok ook te kapen
owwquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Achter de schermen wordt aan een plan gewerkt
Wie zit er 'achter de schermen' dan? Ik bijv. niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Achter de schermen wordt aan een plan gewerkt
Geflipte-Koelkast had een idee en ik weet ervan. Verder Niemand, niks geheimzinnigs.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wie zit er 'achter de schermen' dan? Ik bijv. niet.
Nu is er vaag gedoe, selecte clubjes heb ik het idee. Maar wie sluit je daarin, of daarbuiten?
Mijn laatste verplaatsing was bijv. in juli. Ik heb er wel 12 gedaan, vanaf de 2e ronde in 2004 doe ik al meeDoe ik nu mee?
Maar wie krijgt inspraak in het plan? Why the secrecy?
Daarbij als half VBL hooligans zich distantieert, dan is het toch ondoenlijk voor dat handjevol wat overblijft om bijv. de stok te kapen als hij in Limburg of Groningen ligt?
Tja de eisen zijn blijkbaar nog niet ingewilligdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nog geen vooruitgang zie ik dus.
en wees eerlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tja de eisen zijn blijkbaar nog niet ingewilligd
Nee denk het ook niet, maar dan blijft de stok wel leven denk ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:13 schreef t-i-m het volgende:
[..]
en wees eerlijk
geloof jij dat men die gaat inwilligen ?
IK niet in ieder geval
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een gelul allemaal
Ik heb de stok en morgen zal ik de stok naar zijn nieuwe locatie brengen. Pics volgen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een gelul allemaal
Ik heb de stok en morgen zal ik de stok naar zijn nieuwe locatie brengen. Pics volgen.
Ja, dat zal wat zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een gelul allemaal
Dan jatten ze de sleutel wel...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:15 schreef EdwinvBerkel het volgende:
En als die dan toch dood gaat, dan maar een stalen stok, die je geen stok kan noemen, en een extra dik slot. Kijken of ze hem dan nog doorzagen
Zei ik dat er een sleutel moest zijn?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dan jatten ze de sleutel wel...
Mooi.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een gelul allemaal
Eikel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een gelul allemaal
Je moet wel erg goedgelovig zijn om dit gelijk 100% te geloven hèquote:
Helemaal na het terug lezen van de vorige Fok!stok kidnapping...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet wel erg goedgelovig zijn om dit gelijk 100% te geloven hè
Ik ben al helemaal zo'n wantrouwend type.
Dat,quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Daarbij als half VBL hooligans zich distantieert, dan is het toch ondoenlijk voor dat handjevol wat overblijft om bijv. de stok te kapen als hij in Limburg of Groningen ligt?
Komt helemaal goed!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat,
de stok heeft al ergere dingen meegemaakt dan deze ontvoering.
Het spelletje loopt al 10 jaar, maak ene nieuwe, maak 20 nieuwe indien nodig en ga door
Het ergste wat er kan gebeuren is het stilvallen van het spel en de stok die aan een paal rot.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat,
de stok heeft al ergere dingen meegemaakt dan deze ontvoering.
Het spelletje loopt al 10 jaar, maak ene nieuwe, maak 20 nieuwe indien nodig en ga door
Nee, maar je laat je toch niet kisten hierdoor? De Stok-lui zijn altijd inventief geweestquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ergste wat er kan gebeuren is het stilvallen van het spel en de stok die aan een paal rot.
Op een tweede plek vind ik de dreiging van een paar hooligans om het spel te verpesten, dit is niet de eerste keer dat ie ontvoert is maar wel de eerste keer dat we niet verder kunnen.
En ik dnk niet dat veel zitten te wachten op 20 nieuwe stokken.
In elke provincie 1.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar je laat je toch niet kisten hierdoor? De Stok-lui zijn altijd inventief geweest
niet om het een of ander, maar ook die stok zagl weggehaald worden... Net zo lang tot ze hun zin krijgen..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een gelul allemaal
Ik denk dat de stok morgen weer onderweg kan zijn als de eisen worden ingewilligd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ergste wat er kan gebeuren is het stilvallen van het spel en de stok die aan een paal rot.
Op een tweede plek vind ik de dreiging van een paar hooligans om het spel te verpesten, dit is niet de eerste keer dat ie ontvoert is maar wel de eerste keer dat we niet verder kunnen.
En ik dnk niet dat veel zitten te wachten op 20 nieuwe stokken.
Mag ik hieruit opmaken dat er verder niks gebeurd en wij nu de beurt krijgen ze gek ge maken?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar je laat je toch niet kisten hierdoor? De Stok-lui zijn altijd inventief geweest
Ik wacht diegene gewoon op en leg hem dan die stok in zijn nek.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet om het een of ander, maar ook die stok zagl weggehaald worden... Net zo lang tot ze hun zin krijgen..
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wacht diegene gewoon op en leg hem dan die stok in zijn nek.
Dan gaan ze binnenkort een mod ontvoeren om hun eisen te laten inwilligen, als het zo makkelijk gaat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat de stok morgen weer onderweg kan zijn als de eisen worden ingewilligd.
Dat is wat de ontvoerder wilt toch?
het lijkt me beter als de fas instemmen, zo zijn de boys blij en jullie blijquote:Op zondag 2 juni 2013 00:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wacht diegene gewoon op en leg hem dan die stok in zijn nek.
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het lijkt me beter als de fas instemmen, zo zijn de boys blij en jullie blij
Het is allemaal zo simpel op te lossen
Ik krijg nu ineens zin om overal Fokstokken neer te leggen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet om het een of ander, maar ook die stok zagl weggehaald worden... Net zo lang tot ze hun zin krijgen..
het is slechts de makkelijkste oplossing.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]ga toch niet aan de kant voor die vbl kneuzen.
ik heb vooral zin gekregen om met mn eigen stok te spelenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik krijg nu ineens zin om overal Fokstokken neer te leggen.
Gast ik kom hier nooitquote:Op zondag 2 juni 2013 00:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is slechts de makkelijkste oplossing.
Of jullie spelletje is constant vegalt
Of de fas springen in en laten deze traditie niet dood bloeden en iedereen wint
ik ook niet ! Zijn we nu bff's?quote:
Liever niet.quote:
Leuk idee. Als we allen iets doneren, word die deze week gemaakt.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:09 schreef Fopje het volgende:
Doe er een GPS zendertje aanKunnen we hem gelijk een bezoekje brengen.
ahh komop, dan mag je eens aan een echte fokstok zitten.quote:
Helaas moet er dan wel af en toe een nieuwe batterij inquote:Op zondag 2 juni 2013 00:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Leuk idee. Als we allen iets doneren, word die deze week gemaakt.
Die van jou heeft ook al zeker om veel palen gehangen. Laat maar zitten.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ahh komop, dan mag je eens aan een echte fokstok zitten.
Jij mag mijn stok wel hebbenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beurskrach. De stokmarket is ingestort.
Zin om nog een paar reserves te maken?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dus de nieuwe moet gebruikt worden? Ofwel nog afwachten?
Even goed lezen wat die Jimbo post.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:24 schreef Nattekat het volgende:
Dit gaat allemaal weer de verkeerde kant op...
Verhuis naar VBL of ga on-topic verder.
Met alle genoegen. 10 meter hout is al snel 20 stokkenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zin om nog een paar reserves te maken?
gast ik zeg slechts wat ik hoorquote:Op zondag 2 juni 2013 00:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop dat Jimbo uit zijn nek lult, anders is het wel heel knap sneu dat ze elke stok telkens willen weghalen.![]()
Nu weten we het wel. Ga maar weer weg.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gast ik zeg slechts wat ik hoor
Dit is wat eerder is aangegeven
Nee da's prima hoor, van mij mag je. Maar dan nog hoop ik dat het niet waar is, want dit is wel heel sneu. Een stokkie jatten en daarmee een pakket eisen gaan lopen stellen.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De vermoorde onschuld.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja, zo of weer een stok kwijt aan een paar armlastige intenethelden.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:13 schreef EdwinvBerkel het volgende:
Da's dan ook lekker dan weet niemand waar die is lol als die geen zin in PM'en heeftOw well.
Dat kan wel als er genoeg vraag naar is. Ik vind zo'n groepsding doorgaans maar vervelend omdat er geen overzicht in zit en je hebt een volle PM box elke avond als je thuiskomt.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:23 schreef EdwinvBerkel het volgende:
Kan er niet een groep PM ding gemaakt worden ofzo? Kan ook of toch maar zo dan?
Omdat de stok het meest bekende fysieke ding is op Fok.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:28 schreef Tchock het volgende:
Zeg, mag ik wat vragen? Waarom hebben de VBL-koters juist jullie stok gejat? Ik bedoel, wat heeft dit topic met VBL te maken.
Oh. Dus het heeft eigenlijk helemaal niets met jullie te maken?quote:Op zondag 2 juni 2013 01:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat de stok het meest bekende fysieke ding is op Fok.
Nop. Ze hebben zelfs excuses aan ons geboden daarvoor.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Dus het heeft eigenlijk helemaal niets met jullie te maken?
quote:Op zondag 2 juni 2013 01:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nop. Ze hebben zelfs excuses aan ons geboden daarvoor.
Er is een SC daar en blijkbaar is er minimaal 1 die dit topic zag en in de buurt woont.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:28 schreef Tchock het volgende:
Zeg, mag ik wat vragen? Waarom hebben de VBL-koters juist jullie stok gejat? Ik bedoel, wat heeft dit topic met VBL te maken.
Nee. Want ze willen een statement maken naar de FA's. Die moeten er een paar unbannen en ze willen rechten over hun eigen SC OP. En als dat niet gebeurd gaat er aankomende vrijdag een zaag door de stok.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |