Er zijn wel een aantal Fokkers hier in het land hoor!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat word een eenzame editie inderdaad.
Het zal verstandig zijn om hem anders te noemen inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Er zijn wel een aantal Fokkers hier in het land hoor!En road trips zijn helemaal hip. Wordt wel lastig uitleggen... "Oh this? This is just my Fok!stick."
Typisch ja. Al is hij één van de problemen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:54 schreef Broertie het volgende:
Zijn wel die typische voetbalhooligans, 2 jaar geleden waren ze ook al al aan het zieken, precies in een jaar waarin geen WK of EK is, lijkt wel of ze bezig gehouden moeten worden.... sneu....
Hint: er is wel een jeugdkampioenschap, ga daarnaar kijken en verziek een ander zijn plezier niet!
De route 66 editie. Als je maar lang genoeg rechtdoor rijdt kom je wel bij de stok uit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat word een eenzame editie inderdaad.
maar dat word niet gratis uitgezondenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:54 schreef Broertie het volgende:
Zijn wel die typische voetbalhooligans, 2 jaar geleden waren ze ook al al aan het zieken, precies in een jaar waarin geen WK of EK is, lijkt wel of ze bezig gehouden moeten worden.... sneu....
Hint: er is wel een jeugdkampioenschap, ga daarnaar kijken en verziek een ander zijn plezier niet!
Hij lag vlakbij Rotterdam.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:12 schreef Jimbo het volgende:
rotterdamals ie daar ligt ga ik ook meespelen
ohquote:
Nondeju ik krijg er helemaal zin inquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch ja. Al is hij één van de problemen.
[..]
De route 66 editie. Als je maar lang genoeg rechtdoor rijdt kom je wel bij de stok uit.
ik las niks over radioquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:10 schreef Nattekat het volgende:
Iemand nog een idee voor alternatief?
En die stok in Rotterdam, dat was volgens mij na de radio-ontvoering.
Mja, splintergroepering van VBL die hun eigen forum is begonnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik las niks over radioMaar het had van doen met wijzijnvoetbal?
ruzie a of ruzie bquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het weer even teruggelezen, dat was toen gewoon een (erg) gemeen 'grapje'. Nu is er toch echt iets anders aan de hand.
Toen was het een uit de hand gelopen grap, hier wordt er gedreigd. Seek the difference?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:31 schreef t-i-m het volgende:
[..]
ruzie a of ruzie b
whats the difference....
laat vooropstellen dat dreigen ( en het evt. waarmaken ) niet goed is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen was het een uit de hand gelopen grap, hier wordt er gedreigd. Seek the difference?
Behalve dat ook gedreigd is die stok ook te kapenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:34 schreef t-i-m het volgende:
[..]
laat vooropstellen dat dreigen ( en het evt. waarmaken ) niet goed is.
maar, tis een stuk hout..... *sorry dat ik het zeg*
we maken een nieuwe (of pakken een spare) en gaan door
truequote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Behalve dat ook gedreigd is die stok ook te kapen
owwquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Achter de schermen wordt aan een plan gewerkt
Wie zit er 'achter de schermen' dan? Ik bijv. niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Achter de schermen wordt aan een plan gewerkt
Geflipte-Koelkast had een idee en ik weet ervan. Verder Niemand, niks geheimzinnigs.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wie zit er 'achter de schermen' dan? Ik bijv. niet.
Nu is er vaag gedoe, selecte clubjes heb ik het idee. Maar wie sluit je daarin, of daarbuiten?
Mijn laatste verplaatsing was bijv. in juli. Ik heb er wel 12 gedaan, vanaf de 2e ronde in 2004 doe ik al meeDoe ik nu mee?
Maar wie krijgt inspraak in het plan? Why the secrecy?
Daarbij als half VBL hooligans zich distantieert, dan is het toch ondoenlijk voor dat handjevol wat overblijft om bijv. de stok te kapen als hij in Limburg of Groningen ligt?
Tja de eisen zijn blijkbaar nog niet ingewilligdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nog geen vooruitgang zie ik dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |