Met alle genoegen. 10 meter hout is al snel 20 stokkenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zin om nog een paar reserves te maken?
gast ik zeg slechts wat ik hoorquote:Op zondag 2 juni 2013 00:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop dat Jimbo uit zijn nek lult, anders is het wel heel knap sneu dat ze elke stok telkens willen weghalen.![]()
Nu weten we het wel. Ga maar weer weg.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gast ik zeg slechts wat ik hoor
Dit is wat eerder is aangegeven
Nee da's prima hoor, van mij mag je. Maar dan nog hoop ik dat het niet waar is, want dit is wel heel sneu. Een stokkie jatten en daarmee een pakket eisen gaan lopen stellen.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De vermoorde onschuld.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja, zo of weer een stok kwijt aan een paar armlastige intenethelden.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:13 schreef EdwinvBerkel het volgende:
Da's dan ook lekker dan weet niemand waar die is lol als die geen zin in PM'en heeftOw well.
Dat kan wel als er genoeg vraag naar is. Ik vind zo'n groepsding doorgaans maar vervelend omdat er geen overzicht in zit en je hebt een volle PM box elke avond als je thuiskomt.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:23 schreef EdwinvBerkel het volgende:
Kan er niet een groep PM ding gemaakt worden ofzo? Kan ook of toch maar zo dan?
Omdat de stok het meest bekende fysieke ding is op Fok.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:28 schreef Tchock het volgende:
Zeg, mag ik wat vragen? Waarom hebben de VBL-koters juist jullie stok gejat? Ik bedoel, wat heeft dit topic met VBL te maken.
Oh. Dus het heeft eigenlijk helemaal niets met jullie te maken?quote:Op zondag 2 juni 2013 01:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat de stok het meest bekende fysieke ding is op Fok.
Nop. Ze hebben zelfs excuses aan ons geboden daarvoor.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Dus het heeft eigenlijk helemaal niets met jullie te maken?
quote:Op zondag 2 juni 2013 01:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nop. Ze hebben zelfs excuses aan ons geboden daarvoor.
Er is een SC daar en blijkbaar is er minimaal 1 die dit topic zag en in de buurt woont.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:28 schreef Tchock het volgende:
Zeg, mag ik wat vragen? Waarom hebben de VBL-koters juist jullie stok gejat? Ik bedoel, wat heeft dit topic met VBL te maken.
Nee. Want ze willen een statement maken naar de FA's. Die moeten er een paar unbannen en ze willen rechten over hun eigen SC OP. En als dat niet gebeurd gaat er aankomende vrijdag een zaag door de stok.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |