Ik wacht diegene gewoon op en leg hem dan die stok in zijn nek.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet om het een of ander, maar ook die stok zagl weggehaald worden... Net zo lang tot ze hun zin krijgen..
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wacht diegene gewoon op en leg hem dan die stok in zijn nek.
Dan gaan ze binnenkort een mod ontvoeren om hun eisen te laten inwilligen, als het zo makkelijk gaat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat de stok morgen weer onderweg kan zijn als de eisen worden ingewilligd.
Dat is wat de ontvoerder wilt toch?
het lijkt me beter als de fas instemmen, zo zijn de boys blij en jullie blijquote:Op zondag 2 juni 2013 00:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wacht diegene gewoon op en leg hem dan die stok in zijn nek.
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het lijkt me beter als de fas instemmen, zo zijn de boys blij en jullie blij
Het is allemaal zo simpel op te lossen
Ik krijg nu ineens zin om overal Fokstokken neer te leggen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet om het een of ander, maar ook die stok zagl weggehaald worden... Net zo lang tot ze hun zin krijgen..
het is slechts de makkelijkste oplossing.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]ga toch niet aan de kant voor die vbl kneuzen.
ik heb vooral zin gekregen om met mn eigen stok te spelenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik krijg nu ineens zin om overal Fokstokken neer te leggen.
Gast ik kom hier nooitquote:Op zondag 2 juni 2013 00:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is slechts de makkelijkste oplossing.
Of jullie spelletje is constant vegalt
Of de fas springen in en laten deze traditie niet dood bloeden en iedereen wint
ik ook niet ! Zijn we nu bff's?quote:
Liever niet.quote:
Leuk idee. Als we allen iets doneren, word die deze week gemaakt.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:09 schreef Fopje het volgende:
Doe er een GPS zendertje aanKunnen we hem gelijk een bezoekje brengen.
ahh komop, dan mag je eens aan een echte fokstok zitten.quote:
Helaas moet er dan wel af en toe een nieuwe batterij inquote:Op zondag 2 juni 2013 00:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Leuk idee. Als we allen iets doneren, word die deze week gemaakt.
Die van jou heeft ook al zeker om veel palen gehangen. Laat maar zitten.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ahh komop, dan mag je eens aan een echte fokstok zitten.
Jij mag mijn stok wel hebbenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beurskrach. De stokmarket is ingestort.
Zin om nog een paar reserves te maken?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dus de nieuwe moet gebruikt worden? Ofwel nog afwachten?
Even goed lezen wat die Jimbo post.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:24 schreef Nattekat het volgende:
Dit gaat allemaal weer de verkeerde kant op...
Verhuis naar VBL of ga on-topic verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |