Hij is gewoon leuk die filmquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het mist dus een goed verhaal blijkbaar. Dat vind ik toch redelijk belangrijk. Of het moet echt hilarisch zijn.
Mwah verhaallijn is niet Lord of the Rings waardig maar ook niet Jackie Chan slecht.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het mist dus een goed verhaal blijkbaar. Dat vind ik toch redelijk belangrijk. Of het moet echt hilarisch zijn.
Maar ik ben geen fan van actie om de actiequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is gewoon leuk die film
Anders download je gewoon even deel 1 t/m 5
Er zit echt wel een verhaal in.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik ben geen fan van actie om de actie. Het moet wel het verhaal dienen.
Owja, scherp. Heb ook al bijna 3 nachten niet geslapen, hoop vanavond op meer succes.quote:
Lekker spul man. Al vind ik die valium iets te.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:52 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Anders ga ik er een oxazepammetje/valiumpje ingooien.
Mee eens. Zeker in dit soort "nood" gevallen. Wil het eigenlijk niet echt snel doen, maar na 3 nachten niet slapen.... Heb ik er recht opquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker spul man. Al vind ik die valium iets te.
Oxazepam gewoon bazenspul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |