Dat zijn idd de optiesquote:Op zondag 2 juni 2013 01:58 schreef NoBody122 het volgende:
Alle geopperde 'oplossingen' ten spijt; het hele Fok!stok-spel stoelt op het publieke karakter ervan en de mogelijkheid voor iedere (nieuwe) Fok!er om hem ook te kunnen verplaatsen.
Iedere 'oplossing' met cijfercode's, PM-systemen, etc, ondermijnt dat fundament en zal op al dan niet korte termijn het einde van dit spel betekenen.
De opties zijn dus simpel:
• Nieuwe stok regelen (cq dat ding van die Maringo, die dus ergens bij Den Haag ligt) en simpelweg verder spelen en zien hoe het loopt, of
• Dit hele schoolplein-geleuter verder uit laten modderen en zien waar dat op uitdraait.
Zeg het maar.
Gewoon 12 stokken weg leggen en dan zijn ze voorlopig nog wel even druk.quote:Op zondag 2 juni 2013 08:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Misschien had Maringo daarom de stok wat verder weg moeten leggen en eens zien hoever die VBL-gekken willen rijden voor een nieuwe kaping
Dan is de vraag of je die stok dan nog wel wil gebruiken.quote:Op zondag 2 juni 2013 09:59 schreef t-i-m het volgende:
LOL
SEX / [SEX SC #1373] Amsterdam O+ O+ O+ O+
SEX / [SEX SC #1373] Amsterdam O+ O+ O+ O+
hij is gevonden.....
![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 10:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan is de vraag of je die stok dan nog wel wil gebruiken.
Het zijn er meerderen, en we weten niet waar ze zitten. En het geheimzinnig doen lijkt me toch beter dan 3 stokken kwijtraken en vervolgens maar ouderwets in de achterhoek verder.quote:Op zondag 2 juni 2013 08:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat zijn idd de opties
Maar die patje zou hem evt toch ergens neergooien?
Maar mbt punt 1, dat vage gedoe met PM's en cijfercodes etc is inderdaad ondermijnend.
Misschien had Maringo daarom de stok wat verder weg moeten leggen en eens zien hoever die VBL-gekken willen rijden voor een nieuwe kaping
Mailen naar forum@fok.nlquote:Op zondag 2 juni 2013 13:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen nieuwe aanwas meer.
Win je niks mee denk ik . Iemand maakt een kloon aan, of ze vragen aan iemand of hij daar even wilt aanmelden. En dan heb je al weer iemand die alles door kan geven de "buitenwereld"quote:
Dan zou je een bepaald postaantal moeten instellen ofzoquote:Op zondag 2 juni 2013 14:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Win je niks mee denk ik . Iemand maakt een kloon aan, of ze vragen aan iemand of hij daar even wilt aanmelden. En dan heb je al weer iemand die alles door kan geven de "buitenwereld"
Wat is het verschil eigenlijk tussen de tijdelijke stok, en een echte stok?quote:Op zondag 2 juni 2013 14:09 schreef Nattekat het volgende:
We hebben nu een 'tijdelijke' stok. Waarom doen we nu dan eigenlijk zo geheimzinnig? Zodra dit over is kunnen we verder met een echte versie die Koelkast nog reserve heeft liggen
Ik heb er nog even over na gedacht, en dit is echt niet een goede oplossing.
Gewoon doorgaan en die VBL figuren hard uitlachen.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dan zou je een bepaald postaantal moeten instellen ofzo
Gewoon VBL verwijderen. Opgelost, slotje.
Dit dus, ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan en die VBL figuren hard uitlachen.
Hopelijk is het ook maar een tijdelijke oplossing.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:20 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wat is het verschil eigenlijk tussen de tijdelijke stok, en een echte stok?![]()
Dat met die PMs haalt het spontane en speelse er enorm uit, zowel om te doen als om te volgen.
Wat is er mis met de mijne.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:09 schreef Nattekat het volgende:
We hebben nu een 'tijdelijke' stok. Waarom doen we nu dan eigenlijk zo geheimzinnig? Zodra dit over is kunnen we verder met een echte versie die Koelkast nog reserve heeft liggen.
Het werkt gewoon niet, ik ben het nu al kwijt. Gewoon de locatie en al het nieuws in dit topic doorgeven en enkel de locatie van de sleutel aan een groepje in dm/pm doorgeven zodat er altijd wel iemand online is om het eventueel door te geven.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hopelijk is het ook maar een tijdelijke oplossing.
Ik hebhem nog. Niet gezien in daglicht.quote:
Locatie van de sleutel zal niet moeilijk te achterhalen als je eenmaal de pinpoint weet eh. Het zal een bord in de buurt zijn.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het werkt gewoon niet, ik ben het nu al kwijt. Gewoon de locatie en al het nieuws in dit topic doorgeven en enkel de locatie van de sleutel aan een groepje in dm/pm doorgeven zodat er altijd wel iemand online is om het eventueel door te geven.
Dan leg je hem een eindje verderop. We moeten nu gewoon doorgaan, dan hebben die hooligans ook niks meer om mee te dreigen.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Locatie van de sleutel zal niet moeilijk te achterhalen als je eenmaal de pinpoint weet eh. Het zal een bord in de buurt zijn.
Dit doet ook af aan de charme van het spel, maar het is in ieder geval iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |