SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ok dan nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit dus
Dus laat maar
Veel plezier met de radio mensjes
Hupsie, ik heb het echt druk hoor, ik ben echt een plekje aan het zoeken om je te meeten
Met stip de meest bizarre fetisj waar ik ooit van heb gehoord.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij gaat mij leren Amsterdams te praten![]()
Boh dan kan ik mezelf voortaan gewoon naar een orgasme praten
Hoi.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk hoor ik niet in dit topic te postenRare TT
Dank uquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met stip de meest bizarre fetisj waar ik ooit van heb gehoord.
Amsterdamquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Dat zei ik niet!!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt, wat een aanstellerijDat van jou snap ik c_a
Maar zeggen dat ik aan het zeiken was?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei ik niet!!
Zet je bril eens op sulle!!
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
Je was van de week nog de efteling aan het afzeiken
Ik woon erquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Afzeiken is toch iets anders als zeiken!!quote:
Nee dat is hetzelfdequote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Afzeiken is toch iets anders als zeiken!!
Jezus zeg. Haal die stok eens uit je aars ofzo
De FOK!-stok is gevondenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Afzeiken is toch iets anders als zeiken!!
Jezus zeg. Haal die stok eens uit je aars ofzo
Leugens!!quote:
Ik denk niet dat hij hem terug wil gevenquote:
We hebben maanden geleden al geconstateerd dat het feit dat jij het niet ziet niet wil zeggen dat het er niet is !!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil tussen afzeiken of zeiken
Wat is het verschil dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben maanden geleden al geconstateerd dat het feit dat jij het niet ziet niet wil zeggen dat het er niet is !!
Dat dus !!quote:
Ah, blijkbaar heb je ook minpunten.quote:
IJspack op je hoofd terwijl je in bad zit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het heet. Nou ja mijn hoofd
Rest van het lichaam is koud
Laterquote:
Ouchquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier, ik heb gelijk iets!
[ afbeelding ]
Betaald
En als bonus nog "bezorg bon".
Zeuren is niet hetzelfde als afkraken, dus neequote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je iets af kraakt zeur je ergens over dus hetzelfde.
Te druk gemaakt?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het heet. Nou ja mijn hoofd
Rest van het lichaam is koud
Schubbekutteveen. Hoezo?quote:
Nou, opzich wel, ik vind de combinatie van BBQ-saus en hawaii wel erg goed smaken. Maar deze keer had ik een dijkdoorbraak aan een stukje dus daar was de saus uitgelopen. De saus was ook sowieso helemaal naar één kant geschoven.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ouch![]()
Zó jammer!
Maar was 't lekker?
[..]
Maar ik zit bij schoonouders, beetje raar om in bad te gaan liggenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
IJspack op je hoofd terwijl je in bad zit.
Oh, dan is het wel lastig jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik zit bij schoonouders, beetje raar om in bad te gaan liggen
Preciesquote:
BBQ-sausquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, opzich wel, ik vind de combinatie van BBQ-saus en hawaii wel erg goed smaken. Maar deze keer had ik een dijkdoorbraak aan een stukje dus daar was de saus uitgelopen. De saus was ook sowieso helemaal naar één kant geschoven.
Dus dat is een verbeterpuntje. Maar voor de rest dus goed te doen!
Denk dat niemand er raar van op kijktquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon doen johquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Over fruit gesproken, als een echte jongen dronk ik er natuurlijk Yogho Yogho bij, maar ik had dus de Drakenfruitversie. Dat klonk veel hipper dan dat het lekker was.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
PreciesGeen recht van spreken!
[..]
BBQ-sausmaar ik heb iets tegen warm fruit
Daar ligt de foon nu in maar hij is nu niet in de buurt van zijn foonquote:
Juist wel, ik weet daardoor als geen ander wanneer een stad een kutplaats is. En Amsterdam is zo'n kutplaats.quote:
Oh bestaat Yogho Yogho nogquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Over fruit gesproken, als een echte jongen dronk ik er natuurlijk Yogho Yogho bij, maar ik had dus de Drakenfruitversie. Dat klonk veel hipper dan dat het lekker was.
Aha. Onhandig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ligt de foon nu in maar hij is nu niet in de buurt van zijn foon
Nou ja je bent in ieder geval wél een aanwinst voor Schubbekutteveen. Veel geluk samenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juist wel, ik weet daardoor als geen ander wanneer een stad een kutplaats is. En Amsterdam is zo'n kutplaats.
Jazeker! Zullen er samen een keer lekker Yogho Yogho gaan drinken als graaf dracula?quote:
Dat komt goed.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:00 schreef -Miauw- het volgende:
Nou ja je bent in ieder geval wél een aanwinst voor Schubbekutteveen. Veel geluk samen
Wel met cape,toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jazeker! Zullen er samen een keer lekker Yogho Yogho gaan drinken als graaf dracula?
Ik kan niet tegen melkproductenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
yogho yogho
Ik ben meer van de fristi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |