SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 1% gewijzigd door Geflipte-Koelkast op 31-05-2013 23:58:57 ]
welke dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ingecheckt bij het restaurant ja (goede vriendin is de eigenaar, dus gratis reclame voor haar)
wat is het verschil dan ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef Hilzillah het volgende:
ik vind maxima in Waterland beter eigenlijk
belachelijkquote:
Ja het is heerlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:37 schreef t-i-m het volgende:
[..]
is dat te eten daaro ?
vlakbij hier dus lijkt me wel een keer wat![]()
Echt waar?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef Hilzillah het volgende:
ik vind maxima in Waterland beter eigenlijk
hmmmquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het is heerlijk
Kleine menu kaart qua gerechten.
Wel erg veel tapas
Echt een aanrader
Jep... Een echte Argentijn veel vlees. En als je tappas wil eten moet je naar Olijf. to die for!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:39 schreef t-i-m het volgende:
[..]
wat is het verschil dan ?
eigenaar ? gerechten ?
Sowieso duurderquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:46 schreef t-i-m het volgende:
[..]
hmmm
klinkt goed
en wat hilzilla zegt,
die in waterland
wat is het verschil ??
al gelezen
lol
VBL / [VBL Slowchat] #2121: NKquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:47 schreef Nattekat het volgende:
Dat geouwehoer mogen jullie verplaatsen naar de vbl sc.
Ja? Nog nooit bij Olijf geweest eigenlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:47 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Jep... Een echte Argentijn veel vlees. En als je tappas wil eten moet je naar Olijf. to die for!
sorryquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kan die SC over restaurantjes hier stoppen?
Écht... slechte dag van de kok misschien?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik heb daar ook wel eens gegeten, en toen zijn we letterlijk weggegaan omdat het zo slecht was
Ik moet zeggen dat het al weer een paar jaar geleden was
Jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ja na deze vraag beantwoord te hebben:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Antwoord dan even, dan kunnen we over de stok verderquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Nou nou nou, niet gelijk zo hatelijk doen
Jeetje
Ik vind Maxima Dos beter dan Maximaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Antwoord dan even, dan kunnen we over de stok verder
veel voor weinig? niet chagrijnig ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind Maxima Dos beter dan Maxima
Komt goedquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Koelkast, wil je trouwens de OP uit de wiki gebruiken? Die is up to date
Of een stok SCquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:04 schreef Nattekat het volgende:
Ok dit gaat echt helemaal nergens meer over, ik heb nu nog liever een tijdelijk slotje op dit topic.
Lijkt mij wel een goeie, even rustquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:04 schreef Nattekat het volgende:
Ok dit gaat echt helemaal nergens meer over, ik heb nu nog liever een tijdelijk slotje op dit topic.
Ik zal ophouden. Dit is mijn laatste post hier. Tijdelijk slotje helpt niet als wij de sleutel vinden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben net terug uit mn werk. Heb nog niets verwijderd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Jij verwijdert hier dus alles?
Aangezien het dreigement ook eventuele vervangende stokken aangaat, denk ik dat we het even moeten afwachten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:45 schreef Fopje het volgende:
Iemand is dus zo grappig geweest om de FOK!stok te jatten, maar dat hadden jullie vast wel al door
Het is echt heel triest om zoiets voor een groep mensen te verzieken, het rukken op Cristano Ronaldo gaf blijkbaar niet genoeg voldoening.
De FA's zijn er druk mee bezig om het uit te zoeken hoe en wat.
Probeer het verder even te laten rusten hoe moeilijk dat misschien ook is, maar vertrouw op de FA's dat ze het hier niet bij zullen laten.
Voor de rest kan ik er ook nog niet echt iets zinnigs over zeggen.
leuk idee maar zou nooit werken, die halen ze weg en veel van ons willen niet bij andere clubs over de vloer komen behalve bij uit-dagenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Idee trouwens voor de VBL hooligans: Eigen FOK!stok, die je ipv aan plaatsnaamborden bij lokale voetbalclubs voor de ingang legt
Ieder kutdorpje heeft wel een voetbalclub toch?
Ik wil even melden dat ik hier geen flikker mee te maken heb. Nooit geweten dat er eentje van plan was dit te doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Een stuk of 12 dacht ik
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
AFCNiels
Zoekteenleven
VANDERMAR
Nogmaals, dit komt uit het bericht.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil even melden dat ik hier geen flikker mee te maken heb. Nooit geweten dat er eentje van plan was dit te doen.
Bedankt voor de verheldering.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nogmaals, dit komt uit het bericht.
Nou ja, zaagje en je hebt hem dacht ik zoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:04 schreef Mokkels het volgende:
Waarom geen code slot? Of is dat veel te onhandig?
En het is natuurlijk ook makkelijk te jatten maar net iets moeilijker dan anders.
Ja klopt.. dat is ook zo maar het is altijd moeilijker dan alleen de sleutel te zoeken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:30 schreef EdwinvBerkel het volgende:
[..]
Nou ja, zaagje en je hebt hem dacht ik zo
Je bent al niet goed in je hoofd als je een zaag meeneemtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:30 schreef EdwinvBerkel het volgende:
[..]
Nou ja, zaagje en je hebt hem dacht ik zo
Heb jij nog geen ban? Met je mensen door midden zagen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 07:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Goedemorgen mensen. Nu zijn zelfs mijn normale posts verwijdert...?
Ga lekker terug maar VBL met je kinderachtig gedoe.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb jij nog geen ban? Met je mensen door midden zagen.
Dit is mijn eerste post hier en volgens mij mag ik hier gewoon posten. Het is toch raar dat iemand die andere mensen zegt door midden te willen zagen mag blijven posten?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga lekker terug maar VBL met je kinderachtig gedoe.
quote:
Gast, waar denk je dat ik al 2 dagen mee bezig benquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:01 schreef m1st1g het volgende:
Als je ballen hebt Jimbo zorg dan gewoon dat die stok terug komt.
Een nieuwe stok wordt gewoon weer gejat door dat groepje, daar schieten we niks mee op.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het probleem nou jongens. Is er al een nieuwe stok in de omloop? Dan lijkt me het probleem snel opgelost.
Ik weet niet of het ''een groepje'' is. Aan de schrijfstijl van de ''mysterieuze'' weet ik wel wie het kán zijn, sluit niet uit dat het iemand anders is. Ik steun deze actie niet, vanwege het feit dat normale users die niets misdaan hebben, het slachtoffer hiervan moeten zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een nieuwe stok wordt gewoon weer gejat door dat groepje, daar schieten we niks mee op.
en dat heb ik al van meer begrepen in het VBLsc-topic.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ''een groepje'' is. Aan de schrijfstijl van de ''mysterieuze'' weet ik wel wie het kán zijn, sluit niet uit dat het iemand anders is. Ik steun deze actie niet, vanwege het feit dat normale users die niets misdaan hebben, het slachtoffer hiervan moeten zijn.
Of op het idee komtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je bent al niet goed in je hoofd als je een zaag meeneemt
Daar zijn er inderdaad meer van geweest van de VBL SC, die zich distantiëren van deze actie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ''een groepje'' is. Aan de schrijfstijl van de ''mysterieuze'' weet ik wel wie het kán zijn, sluit niet uit dat het iemand anders is. Ik steun deze actie niet, vanwege het feit dat normale users die niets misdaan hebben, het slachtoffer hiervan moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het idee is niet zo moeilijk, omdat wij als één van de weinige een fysiek iets hebben. Dus als je als crybaby niet meer op Fok mag omdat je zelf niet normaal kan reageren, dan ga je om je heen schoppen. En de Stok is het enige wat je daarbij kan raken.quote:
Was al duidelijk, niemand hier begrijpt echt wat die lijst inhoudt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie mogen wat mij betreft deze post negeren, maar ik zag mijn naam (via Sherlock) in een lijst genoemd worden. Ik weet nog steeds niet wat er aan de hand is, het enige wat ik weet is dat ik gisteren op een verjaardag was, dus nergens iets mee van doen heb, en ik het dus ook niet zo leuk vind dat ik zwart wordt gemaakt.
Vriendelijke groet.
Die lijst is gewoon alle gebruikers van de VBL SC.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was al duidelijk, niemand hier begrijpt echt wat die lijst inhoudt.
Ik wist van niks, maar nu ik op de lijst sta ga ik toch aan mezelf twijfelen. Ik kan me niet meer zoveel herinneren van die dag.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die lijst is gewoon alle gebruikers van de VBL SC.
Is niet veel aan te begrijpen.
Ik hoop een populariteit lijstquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was al duidelijk, niemand hier begrijpt echt wat die lijst inhoudt.
Hm, ik verkeer in de onderste regionenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop een populariteit lijstWant dan sta ik op 2
Hoe is het toen afgelopen, eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:54 schreef Broertie het volgende:
Zijn wel die typische voetbalhooligans, 2 jaar geleden waren ze ook al al aan het zieken, precies in een jaar waarin geen WK of EK is, lijkt wel of ze bezig gehouden moeten worden.... sneu....
Hint: er is wel een jeugdkampioenschap, ga daarnaar kijken en verziek een ander zijn plezier niet!
En dan ligt ie straks ver in de Ardennen waar niemand hem meer ophaalt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
En België? Er zijn ook een paar verdwaalde Belgen op het forum
Ik heb dat net met plezier terug zitten lezen, dus dat kan ik wel even antwoorden: Hij werd toen aan een paal in Rotterdam teruggelegd (na gejat te zijn in Twente) en het was nogal een obscure wijk en na van hot naar her gestuurd te zijn voor niks eerder was men eerst een beetje terughoudend maar uiteindelijk is iemand hem toen gaan halen en gingen ze vrolijk door (en in de tussentijd was er óók nog een reserve stok).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe is het toen afgelopen, eigenlijk?
Hij gaat anders door heel Nederland hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb dat net met plezier terug zitten lezen, dus dat kan ik wel even antwoorden: Hij werd toen aan een paal in Rotterdam teruggelegd (na gejat te zijn in Twente) en het was nogal een obscure wijk en na van hot naar her gestuurd te zijn voor niks eerder was men eerst een beetje terughoudend maar uiteindelijk is iemand hem toen gaan halen en gingen ze vrolijk door (en in de tussentijd was er óók nog een reserve stok).
Sorry ik heb hier echt niks te zoeken maar het terug lezen was zo leukWou dat ik mee kon doen maar zit net te ver
Ik hoop dat jullie je stok terug krijgen
Jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij gaat anders door heel Nederland hoor.Of zit je in het buitenland?
Dat word een eenzame editie inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja![]()
En een Fok!-stok USA edition lijkt me lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |