Sowieso duurderquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:46 schreef t-i-m het volgende:
[..]
hmmm
klinkt goed
en wat hilzilla zegt,
die in waterland
wat is het verschil ??
al gelezen
lol
VBL / [VBL Slowchat] #2121: NKquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:47 schreef Nattekat het volgende:
Dat geouwehoer mogen jullie verplaatsen naar de vbl sc.
Ja? Nog nooit bij Olijf geweest eigenlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:47 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Jep... Een echte Argentijn veel vlees. En als je tappas wil eten moet je naar Olijf. to die for!
sorryquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kan die SC over restaurantjes hier stoppen?
Écht... slechte dag van de kok misschien?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik heb daar ook wel eens gegeten, en toen zijn we letterlijk weggegaan omdat het zo slecht was
Ik moet zeggen dat het al weer een paar jaar geleden was
Jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ja na deze vraag beantwoord te hebben:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Antwoord dan even, dan kunnen we over de stok verderquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Nou nou nou, niet gelijk zo hatelijk doen
Jeetje
Ik vind Maxima Dos beter dan Maximaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Antwoord dan even, dan kunnen we over de stok verder
veel voor weinig? niet chagrijnig ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind Maxima Dos beter dan Maxima
Komt goedquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Koelkast, wil je trouwens de OP uit de wiki gebruiken? Die is up to date
Of een stok SCquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:04 schreef Nattekat het volgende:
Ok dit gaat echt helemaal nergens meer over, ik heb nu nog liever een tijdelijk slotje op dit topic.
Lijkt mij wel een goeie, even rustquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:04 schreef Nattekat het volgende:
Ok dit gaat echt helemaal nergens meer over, ik heb nu nog liever een tijdelijk slotje op dit topic.
Ik zal ophouden. Dit is mijn laatste post hier. Tijdelijk slotje helpt niet als wij de sleutel vinden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:04 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |