Dit is mijn eerste post hier en volgens mij mag ik hier gewoon posten. Het is toch raar dat iemand die andere mensen zegt door midden te willen zagen mag blijven posten?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga lekker terug maar VBL met je kinderachtig gedoe.
quote:
Gast, waar denk je dat ik al 2 dagen mee bezig benquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:01 schreef m1st1g het volgende:
Als je ballen hebt Jimbo zorg dan gewoon dat die stok terug komt.
Een nieuwe stok wordt gewoon weer gejat door dat groepje, daar schieten we niks mee op.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het probleem nou jongens. Is er al een nieuwe stok in de omloop? Dan lijkt me het probleem snel opgelost.
Ik weet niet of het ''een groepje'' is. Aan de schrijfstijl van de ''mysterieuze'' weet ik wel wie het kán zijn, sluit niet uit dat het iemand anders is. Ik steun deze actie niet, vanwege het feit dat normale users die niets misdaan hebben, het slachtoffer hiervan moeten zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een nieuwe stok wordt gewoon weer gejat door dat groepje, daar schieten we niks mee op.
en dat heb ik al van meer begrepen in het VBLsc-topic.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ''een groepje'' is. Aan de schrijfstijl van de ''mysterieuze'' weet ik wel wie het kán zijn, sluit niet uit dat het iemand anders is. Ik steun deze actie niet, vanwege het feit dat normale users die niets misdaan hebben, het slachtoffer hiervan moeten zijn.
Of op het idee komtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je bent al niet goed in je hoofd als je een zaag meeneemt
Daar zijn er inderdaad meer van geweest van de VBL SC, die zich distantiëren van deze actie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ''een groepje'' is. Aan de schrijfstijl van de ''mysterieuze'' weet ik wel wie het kán zijn, sluit niet uit dat het iemand anders is. Ik steun deze actie niet, vanwege het feit dat normale users die niets misdaan hebben, het slachtoffer hiervan moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het idee is niet zo moeilijk, omdat wij als één van de weinige een fysiek iets hebben. Dus als je als crybaby niet meer op Fok mag omdat je zelf niet normaal kan reageren, dan ga je om je heen schoppen. En de Stok is het enige wat je daarbij kan raken.quote:
Was al duidelijk, niemand hier begrijpt echt wat die lijst inhoudt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie mogen wat mij betreft deze post negeren, maar ik zag mijn naam (via Sherlock) in een lijst genoemd worden. Ik weet nog steeds niet wat er aan de hand is, het enige wat ik weet is dat ik gisteren op een verjaardag was, dus nergens iets mee van doen heb, en ik het dus ook niet zo leuk vind dat ik zwart wordt gemaakt.
Vriendelijke groet.
Die lijst is gewoon alle gebruikers van de VBL SC.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was al duidelijk, niemand hier begrijpt echt wat die lijst inhoudt.
Ik wist van niks, maar nu ik op de lijst sta ga ik toch aan mezelf twijfelen. Ik kan me niet meer zoveel herinneren van die dag.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die lijst is gewoon alle gebruikers van de VBL SC.
Is niet veel aan te begrijpen.
Ik hoop een populariteit lijstquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was al duidelijk, niemand hier begrijpt echt wat die lijst inhoudt.
Hm, ik verkeer in de onderste regionenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop een populariteit lijstWant dan sta ik op 2
Hoe is het toen afgelopen, eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:54 schreef Broertie het volgende:
Zijn wel die typische voetbalhooligans, 2 jaar geleden waren ze ook al al aan het zieken, precies in een jaar waarin geen WK of EK is, lijkt wel of ze bezig gehouden moeten worden.... sneu....
Hint: er is wel een jeugdkampioenschap, ga daarnaar kijken en verziek een ander zijn plezier niet!
En dan ligt ie straks ver in de Ardennen waar niemand hem meer ophaalt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
En België? Er zijn ook een paar verdwaalde Belgen op het forum
Ik heb dat net met plezier terug zitten lezen, dus dat kan ik wel even antwoorden: Hij werd toen aan een paal in Rotterdam teruggelegd (na gejat te zijn in Twente) en het was nogal een obscure wijk en na van hot naar her gestuurd te zijn voor niks eerder was men eerst een beetje terughoudend maar uiteindelijk is iemand hem toen gaan halen en gingen ze vrolijk door (en in de tussentijd was er óók nog een reserve stok).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe is het toen afgelopen, eigenlijk?
Hij gaat anders door heel Nederland hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb dat net met plezier terug zitten lezen, dus dat kan ik wel even antwoorden: Hij werd toen aan een paal in Rotterdam teruggelegd (na gejat te zijn in Twente) en het was nogal een obscure wijk en na van hot naar her gestuurd te zijn voor niks eerder was men eerst een beetje terughoudend maar uiteindelijk is iemand hem toen gaan halen en gingen ze vrolijk door (en in de tussentijd was er óók nog een reserve stok).
Sorry ik heb hier echt niks te zoeken maar het terug lezen was zo leukWou dat ik mee kon doen maar zit net te ver
Ik hoop dat jullie je stok terug krijgen
Jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij gaat anders door heel Nederland hoor.Of zit je in het buitenland?
Dat word een eenzame editie inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja![]()
En een Fok!-stok USA edition lijkt me lastig
Er zijn wel een aantal Fokkers hier in het land hoor!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat word een eenzame editie inderdaad.
Het zal verstandig zijn om hem anders te noemen inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Er zijn wel een aantal Fokkers hier in het land hoor!En road trips zijn helemaal hip. Wordt wel lastig uitleggen... "Oh this? This is just my Fok!stick."
Typisch ja. Al is hij één van de problemen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:54 schreef Broertie het volgende:
Zijn wel die typische voetbalhooligans, 2 jaar geleden waren ze ook al al aan het zieken, precies in een jaar waarin geen WK of EK is, lijkt wel of ze bezig gehouden moeten worden.... sneu....
Hint: er is wel een jeugdkampioenschap, ga daarnaar kijken en verziek een ander zijn plezier niet!
De route 66 editie. Als je maar lang genoeg rechtdoor rijdt kom je wel bij de stok uit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat word een eenzame editie inderdaad.
maar dat word niet gratis uitgezondenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:54 schreef Broertie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |