Wil eerst duidelijkheid hebben of die stok daar nog ligt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:08 schreef Nattekat het volgende:
Posts verdwijnen... Kan iemand mij zeggen wat er aan de hand is?
Of dat ie verplaatst is inclusief foto's?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wil eerst duidelijkheid hebben of die stok daar nog ligt.
Hoop het wel. Niemand heeft aangegeven hem te halen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of dat ie verplaatst is inclusief foto's?
hij ligt er niet, zat een plaatje in de op met een stok en een krant van gister/vandaagquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft iemand vanuit de VBL SC de stok gepakt en wil diegene 'm gebruiken als chantage middel.
Je kan aan t-i-m of Hilzillah vragen om te kijken, die wonen praktisch om de hoek daar. Voor mij is het te ver weg om 'even' te kijken.quote:
Dat wil iedereen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:14 schreef Doublepain het volgende:
Mag ik duidelijkheid?
Wil alleen weten of het waar is, wtf man
Lieve netsplitter, meld je even op IRC, ik kan je aan de bron voorstellenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat wil iedereen.
Gaan roepen of hij al doormidden is, is stom en daarom verwijderd.
Quote het even, volgensmij riep ik dat niet. Ik vroeg alleen of het zo was, is heel wat anders toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat wil iedereen.
Gaan roepen of hij al doormidden is, is stom en daarom verwijderd.
Roepen, vragen, komt op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Quote het even, volgensmij riep ik dat niet. Ik vroeg alleen of het zo was, is heel wat anders toch?
Om het meteen te gaan verwijderen vind ik te ver gaan
volgens die op gaat ie over een week in 2enquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Quote het even, volgensmij riep ik dat niet. Ik vroeg alleen of het zo was, is heel wat anders toch?
Om het meteen te gaan verwijderen vind ik te ver gaan
Over een week pas? Doe het dan vanavond nog. Dan kunnen we morgen weer verder met een van de reservestokken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgens die op gaat ie over een week in 2en
kom er net vandaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kan aan t-i-m of Hilzillah vragen om te kijken, die wonen praktisch om de hoek daar. Voor mij is het te ver weg om 'even' te kijken.
Een of ander figuur van de VBL SC die geband is wil wraak nemen en heeft de FOK! stok gepakt en een post gemaakt met een dreigement erin met een paar eisen erin.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:39 schreef t-i-m het volgende:
[..]
no problemo
maar wil wel even een update
desnoods via pm/dm
snap dr nix meer van....
maken we gewoon weer een nieuwequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een of ander figuur van de VBL SC die geband is wil wraak nemen en heeft de FOK! stok gepakt en een post gemaakt met een dreigement erin met een paar eisen erin.
Als die eisen ingewilligd zijn komt de stok weer terug.
het gaat om alle bans, niet 1.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een of ander figuur van de VBL SC die geband is wil wraak nemen en heeft de FOK! stok gepakt en een post gemaakt met een dreigement erin met een paar eisen erin.
Precies.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef t-i-m het volgende:
[..]
maken we gewoon weer een nieuwe
stuk hout halen morgen
grijns
we laten ons niet sjanteren
Oh boo-freaking-hoo. Ga met ze alle lekker ergens anders huilen, maar dit is echt te kansloos voor woorden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het gaat om alle bans, niet 1.
stuk of 5-6 oid
Wacht nog ff, we hebben nog twee en halve reserve stok.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef t-i-m het volgende:
[..]
maken we gewoon weer een nieuwe
stuk hout halen morgen
grijns
we laten ons niet sjanteren
Woon je dicht bij Eindhoven?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Gelukkig heb ik een reserve zo uit de schuur
Denken ons te hebben hiermee
gast val mij eens even niet aan hieropquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh boo-freaking-hoo. Ga met ze alle lekker ergens anders huilen, maar dit is echt te kansloos voor woorden.
Of open je eigen forum. Oh wacht, flashback
Het is een algemene "je".quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gast val mij eens even niet aan hieropik probeer hier godverdomme wat antwoorden te regelen voor jullie
quote:
Hoe kan iemand dat nou posten als diegene een ban heeftquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:55 schreef Maringo het volgende:
En ik wil geen antwoorden, ik wil daden. Ik wil een foto van óf een doorgezaagde stok óf de stok aan een plaatsnaambord. Het liefst vanavond nog.
Blijkbaar heeft Jimbo contacten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe kan iemand dat nou posten als diegene een ban heeft
wie was t dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe kan iemand dat nou posten als diegene een ban heeft
ik weet alles altijdquote:
Weet ik veel????quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Misschien is NETSPLITTER wel HMFquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:00 schreef Adames het volgende:
[..]
welk persoon dat dan en hoe weet netsplitter dat, is hij soms vriendjes met HMF?
hmf is geen persoon, hmf is een idee. slechts een man achter een maskerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien is NETSPLITTER wel HMF
wie het ook is, het is wel een man van eer. dus dat zal bestquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:02 schreef Maringo het volgende:
Ik vraag me af of degene die debiel genoeg is om dit te verzinnen ook debiel genoeg is om de Stok terug te plaatsen als zijn eisen echt zouden worden ingewilligd.
hashtagstokkwijt
Next ->
Leg je hem vanavond nog weg Koelkast?
Welke eer heeft ie toch nog toe behaald dan? Een blok hout waar geen enkele mod of FA die in dit verhaal is betrokken enige affectie mee heeft stelen en dreigen die door te zagen??quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:03 schreef Adames het volgende:
[..]
wie het ook is, het is wel een man van eer. dus dat zal best
jammer dat je fok niet als eenheid ziet, juist door dat soort groepjesvorming krijg je de versplintering die dit soort problemen veroorzaakt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Welke eer heeft ie toch nog toe behaald dan? Een blok hout waar geen enkele mod of FA die in dit verhaal is betrokken enige affectie mee heeft stelen en dreigen die door te zagen??
Dat is hetzelfde als de Taliban naar Zimbabwe gaat om te dreigen een heilige boom om te zagen om Amerika een lesje te leren.
Risico is er altijd, ben er zelf slachtoffer van. Maar dit is verschrikkelijk kinderachtig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Even heel serieus. Vinden jullie het spel juist niet leuker worden met een externe risicofactor in het spel?
Ik stond volledig los van deze actie, maar een spel zonder risico is toch niet leuk? Dat is als pokerspeler met luciferhoutjes.
volgende keer staan ze de stok op te wachtenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Even heel serieus. Vinden jullie het spel juist niet leuker worden met een externe risicofactor in het spel?
Ik stond volledig los van deze actie, maar een spel zonder risico is toch niet leuk? Dat is als pokerspeler met luciferhoutjes.
Wie heeft een reserve dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Kom maar op met die reserve, kansloze kleuters.
Geen grap. Koelkast, Pico en 2cv hebben nog een stok liggen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie heeft een reserve dan?
Of is dat een grap?
is een geverfd stuk hout. goede kans dat er wel een reserve isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Of is dat een grap?
Gefliptw koelkast had er 3? gemaakt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Of is dat een grap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |