SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 0% gewijzigd door Puala op 26-05-2013 19:56:10 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
Zou toch veranderd moeten worden nadat de locatie bekend wordt, niet zo'n grote rampquote:
Als iemand een TR doet wel ja. Anders is het wachten totdat er toevallig weer iemand met moderator-rechten voorbij komt, die ook nog eens oplettend genoeg is om op te merken dat de TT weer aan verandering toe is.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou toch veranderd moeten worden nadat de locatie bekend wordt, niet zo'n grote ramp
én het ook nog eens goed doet.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als iemand een TT doet wel ja. Anders is het wachten totdat er toevallig weer iemand met moderator-rechten voorbij komt, die ook nog eens oplettend genoeg is om op te merken dat de TT weer aan verandering toe is.
Zodra de locatie bekend is doe ik een TR, dan moeten er wel modjes naar kijkenquote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als iemand een TT doet wel ja. Anders is het wachten totdat er toevallig weer iemand met moderator-rechten voorbij komt, die ook nog eens oplettend genoeg is om op te merken dat de TT weer aan verandering toe is.
Als je ook nog ff de OP uit de wiki er in plakt, die heb ik ff geupdate en ook direct de stokfoto in de OPquote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra de locatie bekend is doe ik een TR, dan moeten er wel modjes naar kijken
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:49 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als je ook nog ff de OP uit de wiki er in plakt, die heb ik ff geupdate en ook direct de stokfoto in de OP
er wat kleiner ingezet met doorklik naar de grote versie.
Het is dan ook het bord aan de overkant van de weg.quote:
Puala heeft de OP en TT al gefixt.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:52 schreef Nattekat het volgende:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Ok, wat is deze?
Ook schoonquote:Op zondag 26 mei 2013 19:53 schreef swollywood het volgende:
[..]
Het is dan ook het bord aan de overkant van de weg.
[..]
Puala heeft de OP en TT al gefixt.
Opgelostquote:Op zondag 26 mei 2013 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook schoon
Helaas kan ik nu niet meer de OP updaten zolang het topic nog loopt zoals ik eerder deed :c
En dan ook nog hopen dat een Fok!ker uit de regio Zwolle je niet voor is.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:59 schreef Nattekat het volgende:
overstappen 0
totale reistijd 1:28
HEMA dagkaart actie...
Het enige wat nu nog ontbreekt is een vrije middag.
Volgens mij is Gelderland nu ook van de kaart gespeeldquote:Op zondag 26 mei 2013 19:48 schreef swollywood het volgende:
Er is weer een gemeente van de lijst.
De stok ligt in Hattem.
Voorkant bord:
[ afbeelding ]
Achterkant bord:
[ afbeelding ]
Sleutelbord:
[ afbeelding ]
Omgeving:
[ afbeelding ]
Gelderland:quote:Op zondag 26 mei 2013 20:53 schreef boertie het volgende:
[..]
Volgens mij is Gelderland nu ook van de kaart gespeeld
Ja, dat is het totaalquote:Op zondag 26 mei 2013 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
Die gemeentes in de OP waar de stok nog niet is geweest, is dat van alle voorgaande 6 ronden?
Noord-holland weer hopelijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen. Boel bijgewerkt
Weer een gemeente geschrapt. Waar gaan we nu heen?
Noordoostpolder? Of Putten?
Haha, hij ligt in Hattem. Pak je fiets!quote:
quote:
dan schop ik hem voor jequote:Op maandag 27 mei 2013 16:55 schreef Thijz het volgende:
[..]![]()
En nu niet weer de stok 2 weken achterin de taxi laten liggen.![]()
Waar? waar? waar?quote:
quote:
Waarom heb jij Google in het Engels ingesteld?quote:
omdat het kan.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom heb jij Google in het Engels ingesteld?
Leuk.quote:
i've got a surprise 4 uquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:25 schreef Nattekat het volgende:
Het is slechts een gok, maar afgaande van zijn vorige verplaatsing vrees ik dat de stok terug naar het boerenland in Drenthe gaat.
Gelukkig hebven we tegenwoordig een Drenthse motorrijder
Duurt wel iets langer. Hou ons niet langer in spanningquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:30 schreef t-i-m het volgende:
[..]
i've got a surprise 4 u
10 minuutjes nog
Mooi dat je er bent, hoe heb je ooit zo snel mijn locatie gevonden? Ik ben zo lang bezig geweest die plek te vinden...quote:
Ik denk het niet, het is een ander driehoeksbord.quote:
En dit inderdaad.quote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het is een ander driehoeksbord.
Daarbij heb ik hier wel zo'n bord gevonden met in de verte de plaatsnaamborden.
[..]
En dit inderdaad.
grmpflquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het is een ander driehoeksbord.
wel zo'n bord gevonden met in de verte de plaatsnaamborden.
SPOILER: fotootjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:18 schreef t-i-m het volgende:
[..]
grmpfl
![]()
Echt?SPOILER: fotootjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik die laatste foto zo zie, zou ik toch twijfelen.
google foto is van sept 2009quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:44 schreef Maringo het volgende:
Echt?
Als ik die laatste foto zo zie, zou ik toch twijfelen.
ga maar kijken dan.....quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
True, maar het is wel drastisch veranderd dan.
Als ik tijd heb, zal ik dat zeker gaan doen! Als ie er nog ligt... Maar dat zal niet eerder worden dan zaterdag.quote:
Heee das mooi, heb ik direct een excuus om even op visite te gaan van de week.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:30 schreef t-i-m het volgende:
[..]
i've got a surprise 4 u
10 minuutjes nog
doe het lekker hier in
voorkant:
[ afbeelding ]
achterkant:
[ afbeelding ]
sleutel:
[ afbeelding ]
omgeving:
[ afbeelding ]
sorry
beetje gesneden in foto's
![]()
je bedoelt die onder de spoiler ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat is die laatste foto eigenlijk?
Anyway, weer terug in Zuid-Holland
![]()
De westerlingen kunnen weer los. Korendijk en Cromstrijen?
waarvoor dankquote:
Neen, de laatste foto van je eerste reeks, die strepenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:43 schreef t-i-m het volgende:
[..]
je bedoelt die onder de spoiler ?
dat is de 'uncut' versie van het bord
omgevingquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Neen, de laatste foto van je eerste reeks, die strepen
Maakt niet uit. Elke verplaatsing is mooi meegenomen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:01 schreef Hilzillah het volgende:
Hee! dat is bijna 'hier'![]()
Ga hem niet halen omdat ik hem niet leuk kan verplaatsen
gewoon naar suidlandquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:01 schreef Hilzillah het volgende:
En de rest.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat is die laatste foto eigenlijk?
Anyway, weer terug in Zuid-Holland
![]()
De westerlingen kunnen weer los. Korendijk en Cromstrijen?
Klein stukkie verderop, Hellevoetsluisquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:08 schreef t-i-m het volgende:
[..]
gewoon naar suidland
klein stukkie
EN toch verplaatst![]()
hey medeplaatsbewoonster
![]()
kooistee hierquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:29 schreef Hilzillah het volgende:
Klein stukkie verderop, Hellevoetsluis
zie OPquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:44 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ooh dan kan ik zwaaienAchter de Struyter!
EDIT: Hoelang mag je de stok in je bezit hebben?
Als je hem gewoon ergens in Korendijk neersmijt, kunnen wij weer een gemeente afstrepenquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:01 schreef Hilzillah het volgende:
LBquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als je hem gewoon ergens in Korendijk neersmijt, kunnen wij weer een gemeente afstrepen
Tiengemeten zou wel erg gemeen zijn
Wat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:06 schreef jeroendh het volgende:
Gefeliciteerd @miriamasd, jij hebt de @1dagskoopjes pizza gewonnen! Follow ons even, zodat we je kunnen DM-en!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:06 schreef jeroendh het volgende:
Gefeliciteerd @miriamasd, jij hebt de @1dagskoopjes pizza gewonnen! Follow ons even, zodat we je kunnen DM-en!
GC / [HUNT SC] iBOOD #119 - IK WIL EEN BOX!quote:
Beste reeks van vandaag.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
GC / [HUNT SC] iBOOD #119 - IK WIL EEN BOX!
Je kent ibood niet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is dat dan? (behalve een spamtopic)
Dit idd het is wiekentquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:59 schreef Netsplitter het volgende:
Wie heeft de stok als laatste gehad en heeft diegene 'm nog?
Zo nee, waar is die neergelegd en ligt die daar nog steeds?
?quote:
Ah.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef appelen het volgende:
[..]
Dat het weekend is, dus meer tijd om de stok miss te halen
Wil eerst duidelijkheid hebben of die stok daar nog ligt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:08 schreef Nattekat het volgende:
Posts verdwijnen... Kan iemand mij zeggen wat er aan de hand is?
Of dat ie verplaatst is inclusief foto's?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wil eerst duidelijkheid hebben of die stok daar nog ligt.
Hoop het wel. Niemand heeft aangegeven hem te halen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of dat ie verplaatst is inclusief foto's?
hij ligt er niet, zat een plaatje in de op met een stok en een krant van gister/vandaagquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft iemand vanuit de VBL SC de stok gepakt en wil diegene 'm gebruiken als chantage middel.
Je kan aan t-i-m of Hilzillah vragen om te kijken, die wonen praktisch om de hoek daar. Voor mij is het te ver weg om 'even' te kijken.quote:
Dat wil iedereen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:14 schreef Doublepain het volgende:
Mag ik duidelijkheid?
Wil alleen weten of het waar is, wtf man
Lieve netsplitter, meld je even op IRC, ik kan je aan de bron voorstellenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat wil iedereen.
Gaan roepen of hij al doormidden is, is stom en daarom verwijderd.
Quote het even, volgensmij riep ik dat niet. Ik vroeg alleen of het zo was, is heel wat anders toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat wil iedereen.
Gaan roepen of hij al doormidden is, is stom en daarom verwijderd.
Roepen, vragen, komt op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Quote het even, volgensmij riep ik dat niet. Ik vroeg alleen of het zo was, is heel wat anders toch?
Om het meteen te gaan verwijderen vind ik te ver gaan
volgens die op gaat ie over een week in 2enquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Quote het even, volgensmij riep ik dat niet. Ik vroeg alleen of het zo was, is heel wat anders toch?
Om het meteen te gaan verwijderen vind ik te ver gaan
Over een week pas? Doe het dan vanavond nog. Dan kunnen we morgen weer verder met een van de reservestokken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgens die op gaat ie over een week in 2en
kom er net vandaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kan aan t-i-m of Hilzillah vragen om te kijken, die wonen praktisch om de hoek daar. Voor mij is het te ver weg om 'even' te kijken.
Een of ander figuur van de VBL SC die geband is wil wraak nemen en heeft de FOK! stok gepakt en een post gemaakt met een dreigement erin met een paar eisen erin.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:39 schreef t-i-m het volgende:
[..]
no problemo
maar wil wel even een update
desnoods via pm/dm
snap dr nix meer van....
maken we gewoon weer een nieuwequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een of ander figuur van de VBL SC die geband is wil wraak nemen en heeft de FOK! stok gepakt en een post gemaakt met een dreigement erin met een paar eisen erin.
Als die eisen ingewilligd zijn komt de stok weer terug.
het gaat om alle bans, niet 1.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een of ander figuur van de VBL SC die geband is wil wraak nemen en heeft de FOK! stok gepakt en een post gemaakt met een dreigement erin met een paar eisen erin.
Precies.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef t-i-m het volgende:
[..]
maken we gewoon weer een nieuwe
stuk hout halen morgen
grijns
we laten ons niet sjanteren
Oh boo-freaking-hoo. Ga met ze alle lekker ergens anders huilen, maar dit is echt te kansloos voor woorden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het gaat om alle bans, niet 1.
stuk of 5-6 oid
Wacht nog ff, we hebben nog twee en halve reserve stok.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef t-i-m het volgende:
[..]
maken we gewoon weer een nieuwe
stuk hout halen morgen
grijns
we laten ons niet sjanteren
Woon je dicht bij Eindhoven?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Gelukkig heb ik een reserve zo uit de schuur
Denken ons te hebben hiermee
gast val mij eens even niet aan hieropquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh boo-freaking-hoo. Ga met ze alle lekker ergens anders huilen, maar dit is echt te kansloos voor woorden.
Of open je eigen forum. Oh wacht, flashback
Het is een algemene "je".quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gast val mij eens even niet aan hieropik probeer hier godverdomme wat antwoorden te regelen voor jullie
quote:
Hoe kan iemand dat nou posten als diegene een ban heeftquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:55 schreef Maringo het volgende:
En ik wil geen antwoorden, ik wil daden. Ik wil een foto van óf een doorgezaagde stok óf de stok aan een plaatsnaambord. Het liefst vanavond nog.
Blijkbaar heeft Jimbo contacten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe kan iemand dat nou posten als diegene een ban heeft
wie was t dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe kan iemand dat nou posten als diegene een ban heeft
ik weet alles altijdquote:
Weet ik veel????quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Misschien is NETSPLITTER wel HMFquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:00 schreef Adames het volgende:
[..]
welk persoon dat dan en hoe weet netsplitter dat, is hij soms vriendjes met HMF?
hmf is geen persoon, hmf is een idee. slechts een man achter een maskerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien is NETSPLITTER wel HMF
wie het ook is, het is wel een man van eer. dus dat zal bestquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:02 schreef Maringo het volgende:
Ik vraag me af of degene die debiel genoeg is om dit te verzinnen ook debiel genoeg is om de Stok terug te plaatsen als zijn eisen echt zouden worden ingewilligd.
hashtagstokkwijt
Next ->
Leg je hem vanavond nog weg Koelkast?
Welke eer heeft ie toch nog toe behaald dan? Een blok hout waar geen enkele mod of FA die in dit verhaal is betrokken enige affectie mee heeft stelen en dreigen die door te zagen??quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:03 schreef Adames het volgende:
[..]
wie het ook is, het is wel een man van eer. dus dat zal best
jammer dat je fok niet als eenheid ziet, juist door dat soort groepjesvorming krijg je de versplintering die dit soort problemen veroorzaakt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Welke eer heeft ie toch nog toe behaald dan? Een blok hout waar geen enkele mod of FA die in dit verhaal is betrokken enige affectie mee heeft stelen en dreigen die door te zagen??
Dat is hetzelfde als de Taliban naar Zimbabwe gaat om te dreigen een heilige boom om te zagen om Amerika een lesje te leren.
Risico is er altijd, ben er zelf slachtoffer van. Maar dit is verschrikkelijk kinderachtig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Even heel serieus. Vinden jullie het spel juist niet leuker worden met een externe risicofactor in het spel?
Ik stond volledig los van deze actie, maar een spel zonder risico is toch niet leuk? Dat is als pokerspeler met luciferhoutjes.
volgende keer staan ze de stok op te wachtenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Even heel serieus. Vinden jullie het spel juist niet leuker worden met een externe risicofactor in het spel?
Ik stond volledig los van deze actie, maar een spel zonder risico is toch niet leuk? Dat is als pokerspeler met luciferhoutjes.
Wie heeft een reserve dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Kom maar op met die reserve, kansloze kleuters.
Geen grap. Koelkast, Pico en 2cv hebben nog een stok liggen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie heeft een reserve dan?
Of is dat een grap?
is een geverfd stuk hout. goede kans dat er wel een reserve isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Of is dat een grap?
Gefliptw koelkast had er 3? gemaakt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Of is dat een grap?
Er moet eerst nog een slot gekocht worden + de tekst.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:02 schreef Maringo het volgende:
Ik vraag me af of degene die debiel genoeg is om dit te verzinnen ook debiel genoeg is om de Stok terug te plaatsen als zijn eisen echt zouden worden ingewilligd.
hashtagstokkwijt
Next ->
Leg je hem vanavond nog weg Koelkast?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:19 schreef EdwinvBerkel het volgende:
Als die een hengst gaat krijgen, inform dan, wil me slot terug van vorige stok
GPS? Wifi-tracker?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Er moet eerst nog een slot gekocht worden + de tekst.
Maar als er zo lullig gaat gedaan worden, moet er iets verzonnen worden.
quote:
DM waar de sleutel ligt bijvoorbeeld. Als er een rare vlieg DMt, dan gaat er van zelf een bel rinkelen.quote:
Nee joh, veels te duur.quote:
wat voor slot?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Er moet eerst nog een slot gekocht worden + de tekst.
Maar als er zo lullig gaat gedaan worden, moet er iets verzonnen worden.
Zo vaak zal dat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:22 schreef Nattekat het volgende:
Tja, wat nou als er een nieuw iemand bij komt zoals laatst?
Maar toch, het gebeurt. Zo komt er natuurlijk niet zo snel iemand bij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo vaak zal dat niet gebeuren.
Dat kan ik me niet voorstellen althans.
beetje onzin, moet toch een spelletje voor iedereen blijven.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar toch, het gebeurt. Zo komt er natuurlijk niet zo snel iemand bij.
Wees blij dat het een stok isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Sommige vinden het normaal dat die stok gejat word en gezaagd?
Kinderachtig, en lekker laten gaan. Met klagen los je toch niks op. Ik kan het wel begrijpen dat jij zo denkt, als maker van de stok.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Sommige vinden het normaal dat die stok gejat word en gezaagd?
Een beetje overacting vind je niet?quote:
Ja, maar zo blijven we reserve maken. Snap het punt niet waarom je die stok moet pakken zonder het te melden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een beetje overacting vind je niet?
Iemand jat hem zonder te zeggen wie hem heeft(dit kan je verwachten als je het online zet ), er zijn reserve dus ik snap het probleem niet echt.
Ja ik ook niet, maar je geeft nu iedereen de schuld.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:29 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, maar zo blijven we reserve maken. Snap het punt niet waarom je die stok moet pakken zonder het te melden.
Excuus, ik doel op de gene die hem heeft gepakt/gejat/zoietsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ik ook niet, maar je geeft nu iedereen de schuld.
Ja, 24 uur bewaking.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef Jimbo het volgende:
jullie hadden er een stokje voor moeten steken
Zoals?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef Jimbo het volgende:
jullie hadden er een stokje voor moeten steken
de enige die voor paal staan zijn degene die buiten hun eigen SC proberen te stoken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knokploeg dit dat. Jullie staan nu wel een beetje voor paal.
Moet de dief zich wel even melden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knokploeg dit dat. Jullie staan nu wel een beetje voor paal.
die zou nietm eer posten, maar hier een quote van hemquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:33 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Moet de dief zich wel even melden.
Ik denk niet dat de dief uit het juiste hout gesneden is. Daar was zijn hele post iets houterig voor. Al ben ik het met jullie eens dat hij de plank volledig misslaat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:33 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Moet de dief zich wel even melden.
En is er uberhaupt iemand op heel Fok die denkt dat de FA's zich laten omkopen voor een stuk hout waarvan er zelfs een paar reserve van zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die zou nietm eer posten, maar hier een quote van hem
'als de FA's op de eisen ingaan ligt ie over twee dagen gewoon ergens @ een plaatsnaambord, zagen is van toepassing als er na 1 week nog niet door een FA op is gereageerd'
Dude.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de dief uit het juiste hout gesneden is. Daar was zijn hele post iets houterig voor. Al ben ik het met jullie eens dat hij de plank volledig misslaat.
Maar het is geen reden om de vlag halfstok te hangen toch? Ik blijf stokstijf achter jullie staan in deze moeilijke tijd.
Ja ik weet het. Maar ik heb zoiets, maak een nieuwe en ga lekker verder met een spelletje!quote:
deze postquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de dief uit het juiste hout gesneden is. Daar was zijn hele post iets houterig voor. Al ben ik het met jullie eens dat hij de plank volledig misslaat.
Maar het is geen reden om de vlag halfstok te hangen toch? Ik blijf stokstijf achter jullie staan in deze moeilijke tijd.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verdwenen wel, maar niet met zo'n reden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar ik heb zoiets, maak een nieuwe en ga lekker verder met een spelletje!
2 Weken geleden wilde ik hem zelf nog verplaatsen. Maar helaas geen vervoer.
Maar die hele ophef
hij is toch wel eerder verdwenen?
Ik ben niet zo van het IRC, hoe precies kan ik daar komen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:38 schreef Jimbo het volgende:
voor de liefhebbers, kom even op IRC in kanaal #FOKSTOK , ik zet een meeting op voor jullie
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bovenin op chat klikken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het IRC, hoe precies kan ik daar komen?
ik gok /join #FOKSTOKquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo ver kwam ik ook wel, maar het kanaal?
irc.fok.nl , dan kan je daar naar het kanaal (in het scherm na inloggen, hoeft ggeen PW) naar kanaal /join #fokstokquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het IRC, hoe precies kan ik daar komen?
/join #fokstok invullenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo ver kwam ik ook wel, maar het kanaal?
Aha ok, dat wist ik niet. maar dan nog, werd er gewoon een nieuwe gemaakt tochquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Verdwenen wel, maar niet met zo'n reden.
Echt waarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:42 schreef Nattekat het volgende:
Er is eerder een ontvoering geweest, die kwam tenminste op de radio
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha ok, dat wist ik niet. maar dan nog, werd er gewoon een nieuwe gemaakt toch
Dat ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:46 schreef Nattekat het volgende:
Leuk hoe mensen daar namen van anderen gebruiken
Dat verbaast me niks. Je haalt er immers ook plezier uit om een stok van punt a naar punt b te verplaatsen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb alle 135 topics al eens doorgelezen
immersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks. Je haalt er immers ook plezier uit om een stok van punt a naar punt b te verplaatsen.
tijd voor een FOK autoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
Misschien is het tijd voor iets nieuws, met dezelfde mensen die de FOK!STOK! altijd al verplaatsenIets dat ook zo leuk is als de stok verplaatsen
Wat dachten we van een fietsquote:
van houtquote:
De Fok!magneet!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
Misschien is het tijd voor iets nieuws, met dezelfde mensen die de FOK!STOK! altijd al verplaatsenIets dat ook zo leuk is als de stok verplaatsen
dan is ie binnen een week gejatquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat dachten we van een fietsEn dat mensen die dan van station naar station fietsen
Dikke chip/gps ding er inquote:
Nee de mijne, jouw quote stond nog in mn replyscherm.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gebruikt iemand mijn naam? Waar????
Mja, en M was ook ignoredquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw naamgenoot had wel recht tot spraak gekregen
Toevallig jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee de mijne, jouw quote stond nog in mn replyscherm.
Met alle plezier. Laat ze duidelijk zijn dat ze normaal moeten doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef NoBody122 het volgende:
Wat is dit nou weer allemaal voor heisa met GC, gekaapt, bans...
Die lui krijgen in ieder geval exact wat ze willen, namelijk: -volop- aandacht
Ow okquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee de mijne, jouw quote stond nog in mn replyscherm.
Zie DMquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:01 schreef Nattekat het volgende:
Mocht er een nieuwe in omloop komen, moeten we het echt tijdelijk tot een select groepje users houden vrees ik.
okquote:
Dit iddquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef NoBody122 het volgende:
Wat is dit nou weer allemaal voor heisa met GC, gekaapt, bans...
Die lui krijgen in ieder geval exact wat ze willen, namelijk: -volop- aandacht
je kan beter wie niet vragen..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit idd![]()
Wat een kutstreek.
Wie zijn er allemaal gebanned dan?
Ja maar alleen de mensen die de stok wel eens opgehaald hebben?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:01 schreef Nattekat het volgende:
Mocht er een nieuwe in omloop komen, moeten we het echt tijdelijk tot een select groepje users houden vrees ik.
Een stuk of 12 dacht ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit idd![]()
Wat een kutstreek.
Wie zijn er allemaal gebanned dan?
vergeet het maar vieze vbl-erquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar alleen de mensen die de stok wel eens opgehaald hebben?
Dat zou ik jammer vinden. Ik bedoel, ik zou ook best graag mee willen doen dan. 2 weken geleden had ik geen vervoer (Vierpolders lag hij toen geloof ik) Maar binnenkort heb ik weer een auto tot mijn beschikking.
dat zijn niet de gevandenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Een stuk of 12 dacht ik
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
AFCNiels
Zoekteenleven
VANDERMAR
Mensen die in de sc hebben gepost zijn al gelijk uitgesloten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar alleen de mensen die de stok wel eens opgehaald hebben?
Dat zou ik jammer vinden. Ik bedoel, ik zou ook best graag mee willen doen dan. 2 weken geleden had ik geen vervoer (Vierpolders lag hij toen geloof ik) Maar binnenkort heb ik weer een auto tot mijn beschikking.
waarom sta ik in deze lijst ??quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Een stuk of 12 dacht ik
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
AFCNiels
Zoekteenleven
VANDERMAR
In de vbl sc?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die in de sc hebben gepost zijn al gelijk uitgesloten.
Ik krijg die melding ook, raar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mja, en M was ook ignored
Ik ben in ieder geval onde rmn egen naam op de chat... om mee te lezen.
Hallo wat is dit voor een lijst?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Een stuk of 12 dacht ik
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
AFCNiels
Zoekteenleven
VANDERMAR
Al klaar zie ik, thnx iig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stuur even PM naar die bovenste user met FOKSTOK in de naam
Ik sta op 2, dus een popijopi lijstquote:
Hé pannenkoek. Ik ben niet geband. Het is buiten mijn medeweten gedaan. Idioot.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Een stuk of 12 dacht ik
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
AFCNiels
Zoekteenleven
VANDERMAR
ik distantieer mij daarvanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
De "VBL"-hooligans volgens een of andere pastebin
ditquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Hé pannenkoek. Ik ben niet geband. Het is buiten mijn medeweten gedaan. Idioot.
Ja, sorry hoor. Heb alleen even het lijstje geplaktquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Hé pannenkoek. Ik ben niet geband. Het is buiten mijn medeweten gedaan. Idioot.
Ik ook niet want ik was uitetenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:15 schreef Hilzillah het volgende:
Even ter verduidelijking. Ik heb hem niet gestolenvind het wel jammer. was benieuwd naar waar hij hierna verplaatst ging worden...
Jij bent er zo'n een die alles op FB post ja?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
Zo, dit alles is te checken op mijn FB van mij en mijn man![]()
Wanneer gaan we weer meeten?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook niet want ik was uiteten
Werken tot 18:15 uur.
18:15 naar huis fietsen, douchen en hond uitlaten
19:00 uur uiteten bij Maxima Dos
Zo, dit alles is te checken op mijn FB van mij en mijn man
Geheel wederzijds.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:24 schreef Nattekat het volgende:
Stelletje hersenlozen bij VBL, ik heb er echt 0 respect voor.
Heel triest.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Triest toch?
Maar goed, tijd voor een Zwarte Bontstok.
Ik heb ingecheckt bij het restaurant ja (goede vriendin is de eigenaar, dus gratis reclame voor haarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent er zo'n een die alles op FB post ja?
Doenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:24 schreef Maringo het volgende:
Als we nu eens virtuele Stok gaan invoeren? Foto maken bij het bord waar ie lag en een bord waar je hem naartoe brengt. Niks fysieks meer bij.
Gedoemd om de mislukken. Lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:24 schreef Maringo het volgende:
Als we nu eens virtuele Stok gaan invoeren? Foto maken bij het bord waar ie lag en een bord waar je hem naartoe brengt. Niks fysieks meer bij.
Neem aan dat ze er achter de schermen wel mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:26 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik wil wel een reactie zien van de mods....
Ik zit in Liwadden op school, heb dan waarschijnlijk stage dus ben ik daar nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja was een gezellig meet he
Ik ga weer naar SR dit jaar
Ik blijf zelfs slapen
ik heb helemaal niks gedaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:24 schreef Nattekat het volgende:
Stelletje hersenlozen bij VBL, ik heb er echt 0 respect voor.
Ik zeg toch niks over jou? Ik heb het over een select groepje users daar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks gedaan
aparte gast ben jij zeg
Gewoon ziekmeldenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit in Liwadden op school, heb dan waarschijnlijk stage dus ben ik daar nietIk moet maar eens met m'n leraren praten over dat de stage niet die week is
Klonen etc. Dus lijkt me niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:26 schreef EdwinvBerkel het volgende:
Op een forum kun je toch wat regelen dat gebande personen dit allemaal niet eens kunnen zien?...
Niet zo generaliseren gekkie. Het praten voor iedereen gedeelte is met een korrelzout te nemen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Een stuk of 12 dacht ik
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
AFCNiels
Zoekteenleven
VANDERMAR
Ditquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks gedaan
aparte gast ben jij zeg
Ik dacht, mooi een week dag/nacht zuipen en overdag even op school bijslapenquote:
dat kan ookquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht, mooi een week dag/nacht zuipen en overdag even op school bijslapen
Holaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
Charmed_ angel
Pathe marathon buddies 4evah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |