quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha ok, dat wist ik niet. maar dan nog, werd er gewoon een nieuwe gemaakt toch
Dat ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:46 schreef Nattekat het volgende:
Leuk hoe mensen daar namen van anderen gebruiken
Dat verbaast me niks. Je haalt er immers ook plezier uit om een stok van punt a naar punt b te verplaatsen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb alle 135 topics al eens doorgelezen
immersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks. Je haalt er immers ook plezier uit om een stok van punt a naar punt b te verplaatsen.
tijd voor een FOK autoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
Misschien is het tijd voor iets nieuws, met dezelfde mensen die de FOK!STOK! altijd al verplaatsenIets dat ook zo leuk is als de stok verplaatsen
Wat dachten we van een fietsquote:
van houtquote:
De Fok!magneet!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
Misschien is het tijd voor iets nieuws, met dezelfde mensen die de FOK!STOK! altijd al verplaatsenIets dat ook zo leuk is als de stok verplaatsen
dan is ie binnen een week gejatquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat dachten we van een fietsEn dat mensen die dan van station naar station fietsen
Dikke chip/gps ding er inquote:
Nee de mijne, jouw quote stond nog in mn replyscherm.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gebruikt iemand mijn naam? Waar????
Mja, en M was ook ignoredquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw naamgenoot had wel recht tot spraak gekregen
Toevallig jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee de mijne, jouw quote stond nog in mn replyscherm.
Met alle plezier. Laat ze duidelijk zijn dat ze normaal moeten doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef NoBody122 het volgende:
Wat is dit nou weer allemaal voor heisa met GC, gekaapt, bans...
Die lui krijgen in ieder geval exact wat ze willen, namelijk: -volop- aandacht
Ow okquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee de mijne, jouw quote stond nog in mn replyscherm.
Zie DMquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:01 schreef Nattekat het volgende:
Mocht er een nieuwe in omloop komen, moeten we het echt tijdelijk tot een select groepje users houden vrees ik.
okquote:
Dit iddquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef NoBody122 het volgende:
Wat is dit nou weer allemaal voor heisa met GC, gekaapt, bans...
Die lui krijgen in ieder geval exact wat ze willen, namelijk: -volop- aandacht
je kan beter wie niet vragen..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit idd![]()
Wat een kutstreek.
Wie zijn er allemaal gebanned dan?
Ja maar alleen de mensen die de stok wel eens opgehaald hebben?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:01 schreef Nattekat het volgende:
Mocht er een nieuwe in omloop komen, moeten we het echt tijdelijk tot een select groepje users houden vrees ik.
Een stuk of 12 dacht ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit idd![]()
Wat een kutstreek.
Wie zijn er allemaal gebanned dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |