Waar? waar? waar?quote:
quote:
Waarom heb jij Google in het Engels ingesteld?quote:
omdat het kan.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom heb jij Google in het Engels ingesteld?
Leuk.quote:
i've got a surprise 4 uquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:25 schreef Nattekat het volgende:
Het is slechts een gok, maar afgaande van zijn vorige verplaatsing vrees ik dat de stok terug naar het boerenland in Drenthe gaat.
Gelukkig hebven we tegenwoordig een Drenthse motorrijder
Duurt wel iets langer. Hou ons niet langer in spanningquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:30 schreef t-i-m het volgende:
[..]
i've got a surprise 4 u
10 minuutjes nog
Mooi dat je er bent, hoe heb je ooit zo snel mijn locatie gevonden? Ik ben zo lang bezig geweest die plek te vinden...quote:
Ik denk het niet, het is een ander driehoeksbord.quote:
En dit inderdaad.quote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het is een ander driehoeksbord.
Daarbij heb ik hier wel zo'n bord gevonden met in de verte de plaatsnaamborden.
[..]
En dit inderdaad.
grmpflquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het is een ander driehoeksbord.
wel zo'n bord gevonden met in de verte de plaatsnaamborden.
SPOILER: fotootjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:18 schreef t-i-m het volgende:
[..]
grmpfl
![]()
Echt?SPOILER: fotootjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik die laatste foto zo zie, zou ik toch twijfelen.
google foto is van sept 2009quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:44 schreef Maringo het volgende:
Echt?
Als ik die laatste foto zo zie, zou ik toch twijfelen.
ga maar kijken dan.....quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
True, maar het is wel drastisch veranderd dan.
Als ik tijd heb, zal ik dat zeker gaan doen! Als ie er nog ligt... Maar dat zal niet eerder worden dan zaterdag.quote:
Heee das mooi, heb ik direct een excuus om even op visite te gaan van de week.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:30 schreef t-i-m het volgende:
[..]
i've got a surprise 4 u
10 minuutjes nog
doe het lekker hier in
voorkant:
[ afbeelding ]
achterkant:
[ afbeelding ]
sleutel:
[ afbeelding ]
omgeving:
[ afbeelding ]