SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 0% gewijzigd door Puala op 26-05-2013 19:56:10 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
Zou toch veranderd moeten worden nadat de locatie bekend wordt, niet zo'n grote rampquote:
Als iemand een TR doet wel ja. Anders is het wachten totdat er toevallig weer iemand met moderator-rechten voorbij komt, die ook nog eens oplettend genoeg is om op te merken dat de TT weer aan verandering toe is.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou toch veranderd moeten worden nadat de locatie bekend wordt, niet zo'n grote ramp
én het ook nog eens goed doet.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als iemand een TT doet wel ja. Anders is het wachten totdat er toevallig weer iemand met moderator-rechten voorbij komt, die ook nog eens oplettend genoeg is om op te merken dat de TT weer aan verandering toe is.
Zodra de locatie bekend is doe ik een TR, dan moeten er wel modjes naar kijkenquote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als iemand een TT doet wel ja. Anders is het wachten totdat er toevallig weer iemand met moderator-rechten voorbij komt, die ook nog eens oplettend genoeg is om op te merken dat de TT weer aan verandering toe is.
Als je ook nog ff de OP uit de wiki er in plakt, die heb ik ff geupdate en ook direct de stokfoto in de OPquote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra de locatie bekend is doe ik een TR, dan moeten er wel modjes naar kijken
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:49 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als je ook nog ff de OP uit de wiki er in plakt, die heb ik ff geupdate en ook direct de stokfoto in de OP
er wat kleiner ingezet met doorklik naar de grote versie.
Het is dan ook het bord aan de overkant van de weg.quote:
Puala heeft de OP en TT al gefixt.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:52 schreef Nattekat het volgende:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Ok, wat is deze?
Ook schoonquote:Op zondag 26 mei 2013 19:53 schreef swollywood het volgende:
[..]
Het is dan ook het bord aan de overkant van de weg.
[..]
Puala heeft de OP en TT al gefixt.
Opgelostquote:Op zondag 26 mei 2013 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook schoon
Helaas kan ik nu niet meer de OP updaten zolang het topic nog loopt zoals ik eerder deed :c
En dan ook nog hopen dat een Fok!ker uit de regio Zwolle je niet voor is.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:59 schreef Nattekat het volgende:
overstappen 0
totale reistijd 1:28
HEMA dagkaart actie...
Het enige wat nu nog ontbreekt is een vrije middag.
Volgens mij is Gelderland nu ook van de kaart gespeeldquote:Op zondag 26 mei 2013 19:48 schreef swollywood het volgende:
Er is weer een gemeente van de lijst.
De stok ligt in Hattem.
Voorkant bord:
[ afbeelding ]
Achterkant bord:
[ afbeelding ]
Sleutelbord:
[ afbeelding ]
Omgeving:
[ afbeelding ]
Gelderland:quote:Op zondag 26 mei 2013 20:53 schreef boertie het volgende:
[..]
Volgens mij is Gelderland nu ook van de kaart gespeeld
Ja, dat is het totaalquote:Op zondag 26 mei 2013 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
Die gemeentes in de OP waar de stok nog niet is geweest, is dat van alle voorgaande 6 ronden?
Noord-holland weer hopelijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen. Boel bijgewerkt
Weer een gemeente geschrapt. Waar gaan we nu heen?
Noordoostpolder? Of Putten?
Haha, hij ligt in Hattem. Pak je fiets!quote:
quote:
dan schop ik hem voor jequote:Op maandag 27 mei 2013 16:55 schreef Thijz het volgende:
[..]![]()
En nu niet weer de stok 2 weken achterin de taxi laten liggen.![]()
Waar? waar? waar?quote:
quote:
Waarom heb jij Google in het Engels ingesteld?quote:
omdat het kan.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom heb jij Google in het Engels ingesteld?
Leuk.quote:
i've got a surprise 4 uquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:25 schreef Nattekat het volgende:
Het is slechts een gok, maar afgaande van zijn vorige verplaatsing vrees ik dat de stok terug naar het boerenland in Drenthe gaat.
Gelukkig hebven we tegenwoordig een Drenthse motorrijder
Duurt wel iets langer. Hou ons niet langer in spanningquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:30 schreef t-i-m het volgende:
[..]
i've got a surprise 4 u
10 minuutjes nog
Mooi dat je er bent, hoe heb je ooit zo snel mijn locatie gevonden? Ik ben zo lang bezig geweest die plek te vinden...quote:
Ik denk het niet, het is een ander driehoeksbord.quote:
En dit inderdaad.quote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het is een ander driehoeksbord.
Daarbij heb ik hier wel zo'n bord gevonden met in de verte de plaatsnaamborden.
[..]
En dit inderdaad.
grmpflquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het is een ander driehoeksbord.
wel zo'n bord gevonden met in de verte de plaatsnaamborden.
SPOILER: fotootjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:18 schreef t-i-m het volgende:
[..]
grmpfl
![]()
Echt?SPOILER: fotootjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik die laatste foto zo zie, zou ik toch twijfelen.
google foto is van sept 2009quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:44 schreef Maringo het volgende:
Echt?
Als ik die laatste foto zo zie, zou ik toch twijfelen.
ga maar kijken dan.....quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
True, maar het is wel drastisch veranderd dan.
Als ik tijd heb, zal ik dat zeker gaan doen! Als ie er nog ligt... Maar dat zal niet eerder worden dan zaterdag.quote:
Heee das mooi, heb ik direct een excuus om even op visite te gaan van de week.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:30 schreef t-i-m het volgende:
[..]
i've got a surprise 4 u
10 minuutjes nog
doe het lekker hier in
voorkant:
[ afbeelding ]
achterkant:
[ afbeelding ]
sleutel:
[ afbeelding ]
omgeving:
[ afbeelding ]
sorry
beetje gesneden in foto's
![]()
je bedoelt die onder de spoiler ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat is die laatste foto eigenlijk?
Anyway, weer terug in Zuid-Holland
![]()
De westerlingen kunnen weer los. Korendijk en Cromstrijen?
waarvoor dankquote:
Neen, de laatste foto van je eerste reeks, die strepenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:43 schreef t-i-m het volgende:
[..]
je bedoelt die onder de spoiler ?
dat is de 'uncut' versie van het bord
omgevingquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Neen, de laatste foto van je eerste reeks, die strepen
Maakt niet uit. Elke verplaatsing is mooi meegenomen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:01 schreef Hilzillah het volgende:
Hee! dat is bijna 'hier'![]()
Ga hem niet halen omdat ik hem niet leuk kan verplaatsen
gewoon naar suidlandquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:01 schreef Hilzillah het volgende:
En de rest.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat is die laatste foto eigenlijk?
Anyway, weer terug in Zuid-Holland
![]()
De westerlingen kunnen weer los. Korendijk en Cromstrijen?
Klein stukkie verderop, Hellevoetsluisquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:08 schreef t-i-m het volgende:
[..]
gewoon naar suidland
klein stukkie
EN toch verplaatst![]()
hey medeplaatsbewoonster
![]()
kooistee hierquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:29 schreef Hilzillah het volgende:
Klein stukkie verderop, Hellevoetsluis
zie OPquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:44 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ooh dan kan ik zwaaienAchter de Struyter!
EDIT: Hoelang mag je de stok in je bezit hebben?
Als je hem gewoon ergens in Korendijk neersmijt, kunnen wij weer een gemeente afstrepenquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:01 schreef Hilzillah het volgende:
LBquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als je hem gewoon ergens in Korendijk neersmijt, kunnen wij weer een gemeente afstrepen
Tiengemeten zou wel erg gemeen zijn
Wat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:06 schreef jeroendh het volgende:
Gefeliciteerd @miriamasd, jij hebt de @1dagskoopjes pizza gewonnen! Follow ons even, zodat we je kunnen DM-en!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:06 schreef jeroendh het volgende:
Gefeliciteerd @miriamasd, jij hebt de @1dagskoopjes pizza gewonnen! Follow ons even, zodat we je kunnen DM-en!
GC / [HUNT SC] iBOOD #119 - IK WIL EEN BOX!quote:
Beste reeks van vandaag.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
GC / [HUNT SC] iBOOD #119 - IK WIL EEN BOX!
Je kent ibood niet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is dat dan? (behalve een spamtopic)
Dit idd het is wiekentquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:59 schreef Netsplitter het volgende:
Wie heeft de stok als laatste gehad en heeft diegene 'm nog?
Zo nee, waar is die neergelegd en ligt die daar nog steeds?
?quote:
Ah.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef appelen het volgende:
[..]
Dat het weekend is, dus meer tijd om de stok miss te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |