Er moet eerst nog een slot gekocht worden + de tekst.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:02 schreef Maringo het volgende:
Ik vraag me af of degene die debiel genoeg is om dit te verzinnen ook debiel genoeg is om de Stok terug te plaatsen als zijn eisen echt zouden worden ingewilligd.
hashtagstokkwijt
Next ->
Leg je hem vanavond nog weg Koelkast?

quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:19 schreef EdwinvBerkel het volgende:
Als die een hengst gaat krijgen, inform dan, wil me slot terug van vorige stok

GPS? Wifi-tracker?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Er moet eerst nog een slot gekocht worden + de tekst.
Maar als er zo lullig gaat gedaan worden, moet er iets verzonnen worden.

quote:
DM waar de sleutel ligt bijvoorbeeld. Als er een rare vlieg DMt, dan gaat er van zelf een bel rinkelen.quote:

Nee joh, veels te duur.quote:

wat voor slot?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Er moet eerst nog een slot gekocht worden + de tekst.
Maar als er zo lullig gaat gedaan worden, moet er iets verzonnen worden.

Zo vaak zal dat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:22 schreef Nattekat het volgende:
Tja, wat nou als er een nieuw iemand bij komt zoals laatst?

Maar toch, het gebeurt. Zo komt er natuurlijk niet zo snel iemand bij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo vaak zal dat niet gebeuren.
Dat kan ik me niet voorstellen althans.

beetje onzin, moet toch een spelletje voor iedereen blijven.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar toch, het gebeurt. Zo komt er natuurlijk niet zo snel iemand bij.

Wees blij dat het een stok isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Sommige vinden het normaal dat die stok gejat word en gezaagd?

Kinderachtig, en lekker laten gaan. Met klagen los je toch niks op. Ik kan het wel begrijpen dat jij zo denkt, als maker van de stok.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Sommige vinden het normaal dat die stok gejat word en gezaagd?

Een beetje overacting vind je niet?quote:

Ja, maar zo blijven we reserve maken. Snap het punt niet waarom je die stok moet pakken zonder het te melden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een beetje overacting vind je niet?
Iemand jat hem zonder te zeggen wie hem heeft(dit kan je verwachten als je het online zet ), er zijn reserve dus ik snap het probleem niet echt.

Ja ik ook niet, maar je geeft nu iedereen de schuld.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:29 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, maar zo blijven we reserve maken. Snap het punt niet waarom je die stok moet pakken zonder het te melden.

Excuus, ik doel op de gene die hem heeft gepakt/gejat/zoietsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ik ook niet, maar je geeft nu iedereen de schuld.

Ja, 24 uur bewaking.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef Jimbo het volgende:
jullie hadden er een stokje voor moeten steken

Zoals?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef Jimbo het volgende:
jullie hadden er een stokje voor moeten steken

de enige die voor paal staan zijn degene die buiten hun eigen SC proberen te stoken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knokploeg dit dat. Jullie staan nu wel een beetje voor paal.

Moet de dief zich wel even melden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knokploeg dit dat. Jullie staan nu wel een beetje voor paal.

die zou nietm eer posten, maar hier een quote van hemquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:33 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Moet de dief zich wel even melden.

Ik denk niet dat de dief uit het juiste hout gesneden is. Daar was zijn hele post iets houterig voor. Al ben ik het met jullie eens dat hij de plank volledig misslaat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:33 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Moet de dief zich wel even melden.

En is er uberhaupt iemand op heel Fok die denkt dat de FA's zich laten omkopen voor een stuk hout waarvan er zelfs een paar reserve van zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die zou nietm eer posten, maar hier een quote van hem
'als de FA's op de eisen ingaan ligt ie over twee dagen gewoon ergens @ een plaatsnaambord, zagen is van toepassing als er na 1 week nog niet door een FA op is gereageerd'

Dude.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de dief uit het juiste hout gesneden is. Daar was zijn hele post iets houterig voor. Al ben ik het met jullie eens dat hij de plank volledig misslaat.
Maar het is geen reden om de vlag halfstok te hangen toch? Ik blijf stokstijf achter jullie staan in deze moeilijke tijd.

Ja ik weet het. Maar ik heb zoiets, maak een nieuwe en ga lekker verder met een spelletje!quote:

deze postquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de dief uit het juiste hout gesneden is. Daar was zijn hele post iets houterig voor. Al ben ik het met jullie eens dat hij de plank volledig misslaat.
Maar het is geen reden om de vlag halfstok te hangen toch? Ik blijf stokstijf achter jullie staan in deze moeilijke tijd.

quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]

Verdwenen wel, maar niet met zo'n reden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar ik heb zoiets, maak een nieuwe en ga lekker verder met een spelletje!
2 Weken geleden wilde ik hem zelf nog verplaatsen. Maar helaas geen vervoer.
Maar die hele ophef
hij is toch wel eerder verdwenen?

Ik ben niet zo van het IRC, hoe precies kan ik daar komen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:38 schreef Jimbo het volgende:
voor de liefhebbers, kom even op IRC in kanaal #FOKSTOK , ik zet een meeting op voor jullie

quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]

Bovenin op chat klikken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het IRC, hoe precies kan ik daar komen?

ik gok /join #FOKSTOKquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo ver kwam ik ook wel, maar het kanaal?

irc.fok.nl , dan kan je daar naar het kanaal (in het scherm na inloggen, hoeft ggeen PW) naar kanaal /join #fokstokquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het IRC, hoe precies kan ik daar komen?

/join #fokstok invullenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo ver kwam ik ook wel, maar het kanaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |