Wil eerst duidelijkheid hebben of die stok daar nog ligt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:08 schreef Nattekat het volgende:
Posts verdwijnen... Kan iemand mij zeggen wat er aan de hand is?
Of dat ie verplaatst is inclusief foto's?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wil eerst duidelijkheid hebben of die stok daar nog ligt.
Hoop het wel. Niemand heeft aangegeven hem te halen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of dat ie verplaatst is inclusief foto's?
hij ligt er niet, zat een plaatje in de op met een stok en een krant van gister/vandaagquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft iemand vanuit de VBL SC de stok gepakt en wil diegene 'm gebruiken als chantage middel.
Je kan aan t-i-m of Hilzillah vragen om te kijken, die wonen praktisch om de hoek daar. Voor mij is het te ver weg om 'even' te kijken.quote:
Dat wil iedereen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:14 schreef Doublepain het volgende:
Mag ik duidelijkheid?
Wil alleen weten of het waar is, wtf man
Lieve netsplitter, meld je even op IRC, ik kan je aan de bron voorstellenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat wil iedereen.
Gaan roepen of hij al doormidden is, is stom en daarom verwijderd.
Quote het even, volgensmij riep ik dat niet. Ik vroeg alleen of het zo was, is heel wat anders toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat wil iedereen.
Gaan roepen of hij al doormidden is, is stom en daarom verwijderd.
Roepen, vragen, komt op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Quote het even, volgensmij riep ik dat niet. Ik vroeg alleen of het zo was, is heel wat anders toch?
Om het meteen te gaan verwijderen vind ik te ver gaan
volgens die op gaat ie over een week in 2enquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Quote het even, volgensmij riep ik dat niet. Ik vroeg alleen of het zo was, is heel wat anders toch?
Om het meteen te gaan verwijderen vind ik te ver gaan
Over een week pas? Doe het dan vanavond nog. Dan kunnen we morgen weer verder met een van de reservestokken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgens die op gaat ie over een week in 2en
kom er net vandaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kan aan t-i-m of Hilzillah vragen om te kijken, die wonen praktisch om de hoek daar. Voor mij is het te ver weg om 'even' te kijken.
Een of ander figuur van de VBL SC die geband is wil wraak nemen en heeft de FOK! stok gepakt en een post gemaakt met een dreigement erin met een paar eisen erin.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:39 schreef t-i-m het volgende:
[..]
no problemo
maar wil wel even een update
desnoods via pm/dm
snap dr nix meer van....
maken we gewoon weer een nieuwequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een of ander figuur van de VBL SC die geband is wil wraak nemen en heeft de FOK! stok gepakt en een post gemaakt met een dreigement erin met een paar eisen erin.
Als die eisen ingewilligd zijn komt de stok weer terug.
het gaat om alle bans, niet 1.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een of ander figuur van de VBL SC die geband is wil wraak nemen en heeft de FOK! stok gepakt en een post gemaakt met een dreigement erin met een paar eisen erin.
Als die eisen ingewilligd zijn komt de stok weer terug.
Precies.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef t-i-m het volgende:
[..]
maken we gewoon weer een nieuwe
stuk hout halen morgen
grijns
we laten ons niet sjanteren
Oh boo-freaking-hoo. Ga met ze alle lekker ergens anders huilen, maar dit is echt te kansloos voor woorden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het gaat om alle bans, niet 1.
stuk of 5-6 oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |