Nee echt niet.quote:
Jij kent overduidelijk de theorieën over Jons mamma niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Fuck no.
Tenzij John ook een Targaryan is.Wincest
Mijn droombeeld is verpest door de boeken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:45 schreef Forbry het volgende:
Ik ben mij er volledig van bewust dat mijn droomeinde een vreselijk, zelfs onrustbarend te noemen, "Ken & Barbie"-gehalte heeft![]()
Ben wel benieuwd wat anderen hier graag zouden willen zien op het aller- allerlaatst
Ai (en ik neem aan dat je niet kan zeggen wat dat was ivm spoilersquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn droombeeld is verpest door de boeken.
Die zijn wel enigszins problematisch voor mijn droomeinde iigquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij kent overduidelijk de theorieën over Jons mamma niet.
John is stiekem een Targaryen en Dany is stiekem een Stark.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Fuck no.
Tenzij John ook een Targaryan is.Wincest
Aerys heeft Lyanna ook genaaid?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:18 schreef padlarf het volgende:
[..]
John is stiekem een Targaryen en Dany is stiekem een Stark.
Godver niet weer he.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Onzin. Jon is een Lannisterquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:18 schreef padlarf het volgende:
[..]
Cersei is stiekem ook een Targaryen, daarom is ze geschift.quote:
Jawelquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:18 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:51 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Onzin. Jon is een Lannister
[ afbeelding ]
Half-hand of the king ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:45 schreef timmmmm het volgende:
Mijn droomeinde is Stannis op de troon, Davos heeft zich van mellisandre ontdaan (sorry Carice) en is hand of the king.
Stannis? Die pussy-whipped dodo?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:45 schreef timmmmm het volgende:
Mijn droomeinde is Stannis op de troon, Davos heeft zich van mellisandre ontdaan (sorry Carice) en is hand of the king.
Over my dead body!quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef Dawnbreaker het volgende:
mijn droomeinde is Joffrey en Loras als King & Queer van Westeros
Wat zien jullie toch allemaal in die Stannis?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:08 schreef iAvani het volgende:
Ik denk dat Dany binnen de kortste keren wordt verslagen door "de grote mannen" op Westeros. (Waarschijnlijk door Stannis m.b.v Melissandre tegen de draakjes)
Stannis en Robb gaan eindelijk slim doen om samen tegen Tyrion te vechten en uiteindelijk is Robb "King in the North" en Stannis de koning.
We zullen zien
Op zich niet vreemd lijkt me, zoals hij ook in de vorige aflevering uitlegde.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die laat Melissandre (nou ja, haar God) ff de zaken bepalen.
Dan nog vind ik 't een beetje een loser. Geen heroische of rechtschapen koning of zo.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:27 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Op zich niet vreemd lijkt me, zoals hij ook in de vorige aflevering uitlegde.
Ik zat te denken: Die is nog super jong!quote:
In het boek speelt ie in het begin iemand van 7, in de serie moet je daar dan 2-3 jaar bij doen denk ik. Als je van 6-7 boeken uitgaat, is hij uiteindelijk oud genoeg om koning te worden. Lijkt me leuk, zo'n cripple koning die gewoon de hele dag op zijn dire wolf door de stad paradeert.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat te denken: Die is nog super jong!
Maar hoeveel jaar zit er eigenlijk tussen Joffrey en Brandon?
Geen van de andere "kandidaten" hebben zoals hij vooraan gestaan bij het vechten. Lijkt me aardig heroisch.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nog vind ik 't een beetje een loser. Geen heroische of rechtschapen koning of zo.
Of op de rug van Hodorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:38 schreef ThaTim het volgende:
[..]
In het boek speelt ie in het begin iemand van 7, in de serie moet je daar dan 2-3 jaar bij doen denk ik. Als je van 6-7 boeken uitgaat, is hij uiteindelijk oud genoeg om koning te worden. Lijkt me leuk, zo'n cripple koning die gewoon de hele dag op zijn dire wolf door de stad paradeert.
Ik denk niet dat Tyrion het gaat overleven, zal vast een heroïsche dood sterven.quote:
Danaerys vind ik anders ook best heldhaftig met woorden (oke, de daden zijn haar draken).quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:39 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Geen van de andere "kandidaten" hebben zoals hij vooraan gestaan bij het vechten. Lijkt me aardig heroisch.
Robb heeft dat ook meerdere malen, alleen zien we dat niet als kijker. Maar hij is zeker ook wel steeds vooraan bij de gevechten..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:39 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Geen van de andere "kandidaten" hebben zoals hij vooraan gestaan bij het vechten. Lijkt me aardig heroisch.
Het is +/- 3800 km van Astapor naar Kings Landing, ik denk dat dat nog wel ff duurt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:08 schreef iAvani het volgende:
Ik denk dat Dany binnen de kortste keren wordt verslagen door "de grote mannen" op Westeros. (Waarschijnlijk door Stannis m.b.v Melissandre tegen de draakjes)
Stannis en Robb gaan eindelijk slim doen om samen tegen Tyrion te vechten en uiteindelijk is Robb "King in the North" en Stannis de koning.
We zullen zien
KLM vliegt zeker niet op Astapor?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Het is +/- 3800 km van Astapor naar Kings Landing, ik denk dat dat nog wel ff duurt.
Nee alleen StanisAir en DornishAirways. En beiden hebben een nogal stricte policy wbt wapens aan boord.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:01 schreef padlarf het volgende:
Hodor op de Iron Throne! ALL HAIL HODOR, HODOR OF THE HODORS AND THE FIRST HODOR, HODOR OF THE SEVEN HODORS![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:56 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nee alleen StanisAir en DornishAirways. En beiden hebben een nogal stricte policy wbt wapens aan boord.
Sommige mensen denken dat Rhaegar dat gedaan heeft.quote:
KingslayAirquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:56 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nee alleen StanisAir en DornishAirways. En beiden hebben een nogal stricte policy wbt wapens aan boord.
Kloptquote:
Helemaal eens! Ik begin zijn verhaallijn gelukkig wel boeiend te vinden nu, maar voor de rest vind ik die Stannis nog steeds een lul de behanger en daar mag sinds de laatste aflevering ook "een creep" aan worden toegevoegd en dan niet creepy zoals een Tywin, maar "man met de lange jas en daaronder niks" creepy.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Danaerys vind ik anders ook best heldhaftig met woorden (oke, de daden zijn haar draken).
Robb hebben we idd zelf nog weinig zien doen. Joffrey rent liever weg. Renley is dood (RIP honey).
Maar ik weet niet... op mij komt Stannis echt over als een beetje een dommige slappe zak. Oke, hij heeft gelijk als hij zegt dat het lijkt alsof Melissandre's god een echte is (misschien zelfs DE echte), want haar magie doet iets. Maar ik vind hem als een soort schaap er achteraan hobbelen, en zijn acties richting zijn vrouw, zijn kind en zijn ridder (meneer onion) vind ik ook niet echt getuigen van een ruggegraat. En dat t.o.v. gendry ook niet (al ziet ie zelf wel in dat dat niet helemaal kan,w aardoor ie Uitje bevrijd).
Dan zie ik liever een (wellicht tikkeltje overmoedige) Khaleesi.
Denk ik ookquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:49 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Robb heeft dat ook meerdere malen, alleen zien we dat niet als kijker. Maar hij is zeker ook wel steeds vooraan bij de gevechten..
Zou op zich wel passen en heel "Ice and Fire" zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
J en D een stelletje en dan samen koning en koningin van Westeros (en evt. “behond”) is wel echt een beetje mijn droom, maar niemand hier hoeft op zijn/haar achterste poten te gaan staan, want het is niet iets wat ik ook daadwerkelijk zie gebeuren
Dus zeg maar de oude situatie weer terug? I think not.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:08 schreef iAvani het volgende:
We zullen zien
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:51 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Onzin. Jon is een Lannister
[ afbeelding ]
Met "behond" bedoelde ik trouwens "beyond" (altijd leuk om fouten te zien als iemand je tekst quotequote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:00 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Zou op zich wel passen en heel "Ice and Fire" zijn.
Hij was dik aan het winnen anders, totdat Tywin te hulp kwam.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niets heldhaftigs zien doen! Wat, king's landing aanvallen? Nou DAT was een succes
Het lijkt me geweldig, dat stel als koning en koninginquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:45 schreef Forbry het volgende:
Ik ben mij er volledig van bewust dat mijn droomeinde een vreselijk, zelfs onrustbarend te noemen, "Ken & Barbie"-gehalte heeft![]()
Ben wel benieuwd wat anderen hier graag zouden willen zien op het aller- allerlaatst
Dit hebben we te danken aan het voormalige Noorden van de VS, dat zo nodig de slavernij wilde afschaffen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:13 schreef Maanvis het volgende:
OKE WIE HEEFT DAT KUT MEMORIAL DAY BEDACHT
Heel game of trhones gaat over slaven bevrijden, dus waarom zenden ze dat dan niet gewoon uit!?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit hebben we te danken aan het voormalige Noorden van de VS, dat zo nodig de slavernij wilde afschaffen.
Ik wou dat ik jou wasquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:52 schreef Deceit het volgende:
heb seizoen 1 en 2 gehaald en vanaaf maar eens beginnen met s01e01
Grey Worm approves this message.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heel game of trhones gaat over slaven bevrijden, dus waarom zenden ze dat dan niet gewoon uit!?
Davos is een paar vingers kwijt. Toen Stannis hem beloonde voor zijn hulp, heeft hij hem tegelijk ook gestraft voor zijn gesmokkel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:52 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik snap 'm nie (zou ik alleen doen als het Tyrion of Jamie betrof)
"The good doesn't wash out the bad"quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Davos is een paar vingers kwijt. Toen Stannis hem beloonde voor zijn hulp, heeft hij hem tegelijk ook gestraft voor zijn gesmokkel.
Die vingers lagen ook bij de tentoonstellingquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Davos is een paar vingers kwijt. Toen Stannis hem beloonde voor zijn hulp, heeft hij hem tegelijk ook gestraft voor zijn gesmokkel.
Lekker als je alle seizoenen nog voor de boeg hebtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:52 schreef Deceit het volgende:
heb seizoen 1 en 2 gehaald en vanaaf maar eens beginnen met s01e01
Ik heb ze op foto's gezien ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vingers lagen ook bij de tentoonstelling
als dat skarminkel de leider van een slavenleger voor moet stellen hoe slechte kut casting heb je dan!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:54 schreef DO2 het volgende:
[..]
Grey Worm approves this message.
[ afbeelding ]
Hij heeft geen tietjes he?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:00 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
als dat skarminkel de leider van een slavenleger voor moet stellen hoe slechte kut casting heb je dan!
Nee, ze kwamen mij iig sowieso al niet bekend voor. Het is dat het er bij stond op een bordjequote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb ze op foto's gezien ja.Volgens mij hebben we ze in de serie niet eens gezien, of wel? De vingers zelf bedoel ik dan, het zakje heb ik wel gezien.
Ligt eraan welk beeld je wil scheppen. Alleen heb ik het idee dat ze dat bij de casting niet helemaal weten. Als je een meer realistisch beeld wil scheppen, moet je qua fysiek eigenlijk geen goed getrainde mensen inhuren. Een mooi getraind komt in zo'n ongeavanceerde wereld als die van Westeros/Essos waarschijnlijk niet voor. Op Aarde kwamen zulke lichamen meer dan 150 jaar geleden eigenlijk ook niet voor. Maar het is een fantasyserie, dus als maker heb je de vrijheid om voor zeer gespierde knappe mensen te kiezen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:00 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
als dat skarminkel de leider van een slavenleger voor moet stellen hoe slechte kut casting heb je dan!
Dat slavenleger werd door de slavenhandelaar als krachte (welliswaar gecastreerde) meedogenloze huurlingen neergezet. Het lijken verdomme wel uitgehongerde Ethiopiërs.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ligt eraan welk beeld je wil scheppen. Alleen heb ik het idee dat ze dat bij de casting niet helemaal weten. Als je een meer realistisch beeld wil scheppen, moet je qua fysiek eigenlijk geen goed getrainde mensen inhuren. Een mooi getraind komt in zo'n ongeavanceerde wereld als die van Westeros/Essos waarschijnlijk niet voor. Op Aarde kwamen zulke lichamen meer dan 150 jaar geleden eigenlijk ook niet voor. Maar het is een fantasyserie, dus als maker heb je de vrijheid om voor zeer gespierde knappe mensen te kiezen.
Kom er net ook achter, zat even inside the episode te kijken op youtube. Daarna even op IMDb en dan ja hoor 2 juni pasquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:13 schreef Maanvis het volgende:
OKE WIE HEEFT DAT KUT MEMORIAL DAY BEDACHT
oh ik dacht dat vroeger iedereeen kei gespierd was aangezien ze alles me de hand moesten doen.. maar dat is dus niet zo?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ligt eraan welk beeld je wil scheppen. Alleen heb ik het idee dat ze dat bij de casting niet helemaal weten. Als je een meer realistisch beeld wil scheppen, moet je qua fysiek eigenlijk geen goed getrainde mensen inhuren. Een mooi getraind komt in zo'n ongeavanceerde wereld als die van Westeros/Essos waarschijnlijk niet voor. Op Aarde kwamen zulke lichamen meer dan 150 jaar geleden eigenlijk ook niet voor. Maar het is een fantasyserie, dus als maker heb je de vrijheid om voor zeer gespierde knappe mensen te kiezen.
Ze zien er goed gevoed uit vind ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:15 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dat slavenleger werd door de slavenhandelaar als krachte (welliswaar gecastreerde) meedogenloze huurlingen neergezet. Het lijken verdomme wel uitgehongerde Ethiopiërs.
Oh ja, dat was ik ff helemaal vergeten!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb ze nog op de foto staan geloof ik ook, extra stom dat ik het vergeten was dusquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vingers lagen ook bij de tentoonstelling
Gespierder dan mij, maar niet zo gespierd als dat je wordt van een goede training waarbij de oefeningen en spullen die je gebruikt allemaal goed bedacht zijn. Het kan natuurlijk anders zijn in Game of Thrones, omdat je die wereld niet 1-op-1 mag vergelijken met de echte wereld, maar dat soort gespierde lichamen kwamen bij ons pas voor toen we genoeg begrepen over het lichaam.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh ik dacht dat vroeger iedereeen kei gespierd was aangezien ze alles me de hand moesten doen.. maar dat is dus niet zo?
Dit was ik compleet vergeten.. totdat ik vanmiddag de vingers van de Onion Knight zag liggen bij de GoT tentoonstelling.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
euh stephen fry is toch geen wetenschapper?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Gespierder dan mij, maar niet zo gespierd als dat je wordt van een goede training waarbij de oefeningen en spullen die je gebruikt allemaal goed bedacht zijn. Het kan natuurlijk anders zijn in Game of Thrones, omdat je die wereld niet 1-op-1 mag vergelijken met de echte wereld, maar dat soort gespierde lichamen kwamen bij ons pas voor toen we genoeg begrepen over het lichaam.
Althans, dat is wat Stephen Fry erover te vertellen had.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:15 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dat slavenleger werd door de slavenhandelaar als krachte (welliswaar gecastreerde) meedogenloze huurlingen neergezet. Het lijken verdomme wel uitgehongerde Ethiopiërs.
Nee, maar Stephen Fry (en de mensen die in zijn oortje fluisteren) weet wel een heleboel feitjes. En 99 van de 100 keer kloppen ze.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
euh stephen fry is toch geen wetenschapper?
maareh ik dacht dat ook timmermannen en metselaars zo gespierd waren ondanks hun geringe fitness, dat doen ze al op het werk.
ja oke maar vroeger was er dus nog geen fast food, dus toen kregen ze spierballen maar geen vet. dus daarom dacht ik dat men vroeger wel gespierd was als men goed doorvoed was en zwaar werk had dat men dan dus gespierd wasquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, maar Stephen Fry (en de mensen die in zijn oortje fluisteren) weet wel een heleboel feitjes. En 99 van de 100 keer kloppen ze.
Overigens hebben de timmermannen en metselaars die ik ken nou niet bepaald een goed afgetraind lijf. Ze hebben wel spierballen, maar daarmee kom je nog niet op plaatjes als die van een gemiddelde Dothraki krijger uit Game of Thrones.
Er waren anders genoeg dikke rijkelui hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja oke maar vroeger was er dus nog geen fast food, dus toen kregen ze spierballen maar geen vet. dus daarom dacht ik dat men vroeger wel gespierd was als men goed doorvoed was en zwaar werk had dat men dan dus gespierd was
een lekker wild geslacht zwijn!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er waren anders genoeg dikke rijkelui hoor
Da's echt niet alleen van een Big Mac.
Dat is de grap. In z'n prime was hij vrij duidelijk de beste vechter van Westeros. Toen er echter niet meer gevochten hoefde te worden werd hij snel een dikzak.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
PS: Vonden jullie robert barratheon ook een vetzak ten opzichte van wat ie bereikt heeft op het slagveld?
WOWquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:41 schreef Vlindur het volgende:
Mn man heeft een goodiebag gekregen![]()
Hij weet alleen niet wat er in zit want hij heeft nog niet gekeken
![]()
![]()
Ook hebben ze nog een rondleiding gehad, ze zijn zelfs in de kelder geweest. Geen idee verder, maar ik ben stikjaloersZe waren er om 11:00 en waren er om 15:00 nog
Dat eerste: Werd ook ergens in de serie wel aangegeven/duidelijk gemaakt volgens mij.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is de grap. In z'n prime was hij vrij duidelijk de beste vechter van Westeros. Toen er echter niet meer gevochten hoefde te worden werd hij snel een dikzak.
Wel jammer trouwens dat de man dood is. Het hoort bij het verhaal maar ik vond het een leuk karakter met een goede acteur
Ik kan niet van alles zien wat het is, maar ziet er zeker niet mals uit zo bij elkaar!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:53 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Goodiebag!![]()
![]()
Dat pik ik allemaal in hè. U begrijpt
Klopt, meerdere malen zelfs. Onlangs nog door Barristan: "Great fighter, terrible king".quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat eerste: Werd ook ergens in de serie wel aangegeven/duidelijk gemaakt volgens mij.
Wat een taille he, ons Carieske!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:57 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van zn collega.
quote:
Ik hoop eigenlijk dat het een personage is waarvan je het gewoon niet verwacht of een personage wat erg gehaat wordt. GoT mag gewoon niet goed aflopen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Klopt![]()
J en D een stelletje en dan samen koning en koningin van Westeros (en evt. “beyond”) is wel echt een beetje mijn droom, maar niemand hier hoeft op zijn/haar achterste poten te gaan staan, want het is niet iets wat ik ook daadwerkelijk zie gebeuren(alhoewel ik wel het idee heb dat het beide “favorietjes” van GRRM zijn, maar dat kan ook heel goed projectie zijn). Wél denk ik dat het Dany (zonder Jon), Jon (zonder Dany), Arya of Bran is, die uiteindelijk op de IJzeren Troon komt te zitten. Kan ik ook prima mee leven en met uiteindelijk Tyrion op de troon ook.
![]()
Is overigens wat ik op dit moment denk, kan in GoT heel goed dat ik in de toekomst alsnog helemaal afknap op één van mijn favorieten of mijn gewenste kandidaten voor op de troon. Een soort van standaard GoT-disclaimer zeg maar
Ik zou raar opkijken als Mitt Romney op de Iron Throne eindigt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat het een personage is waarvan je het gewoon niet verwacht of een personage wat erg gehaat wordt. GoT mag gewoon niet goed aflopen.
Teruglezen is niet je sterkte punt of wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:05 schreef Rijst het volgende:
Zijn er mensen van hier naar de game of thrones exhibition geweest in Amsterdam?
Ja, ik ben gisteren geweest.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:05 schreef Rijst het volgende:
Zijn er mensen van hier naar de game of thrones exhibition geweest in Amsterdam?
haha klopt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:22 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Teruglezen is niet je sterkte punt of wel.
Maar waarom eindigt Mitt Romney niet op de Iron Throne?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 04:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zou raar opkijken als Mitt Romney op de Iron Throne eindigt.
Ik schaam mij voor het feit dat ik hardop moest lachen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar waarom eindigt Mitt Romney niet op de Iron Throne?
Daaromney.
Ditquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik schaam mij voor het feit dat ik hardop moest lachen.
Afgezien van hem en Dany waren er toch geen ursurpers meer? Renly is dood en Robb heeft er geen interesse in.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:22 schreef Poemgirl het volgende:
Stannis is volgens mij nog de enige eervolle troonkandidaatBovendien heeft hij best een goed hart.
Dany is geen usurper. Al zal Joffrey dat wel zo zien.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:49 schreef Kirov het volgende:
[..]
Afgezien van hem en Dany waren er toch geen ursurpers meer? Renly is dood en Robb heeft er geen interesse in.
Balon Greyjoy.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:49 schreef Kirov het volgende:
[..]
Afgezien van hem en Dany waren er toch geen ursurpers meer? Renly is dood en Robb heeft er geen interesse in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recht op de troonquote:Op zondag 26 mei 2013 00:25 schreef Franknfurter het volgende:
Dany is de rechtmatige koningin hoor, Joffrey heeft er in ieder geval geen enkel recht op. Dan nog eerder Gendry.
Nee, inderdaad, Joffrey heeft sowieso helemaal geen recht op die troon!quote:Op zondag 26 mei 2013 00:25 schreef Franknfurter het volgende:
Dany is de rechtmatige koningin hoor, Joffrey heeft er in ieder geval geen enkel recht op. Dan nog eerder Gendry.
Arya snijd zijn pik eraf, irritant varkenquote:Op zondag 26 mei 2013 01:27 schreef DO2 het volgende:
Sam op de throne. Arya als z'n sletje. Eeuwige Vrede. The End.
Stannis is de rechtmatige koning, Dany is gewoon afgezet, Joffrey is een bastaard zonder familieband met Robert en Gendry is een niet erkende bastaard.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:25 schreef Franknfurter het volgende:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:08 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Balon Greyjoy.Ja maar hij heeft geen interesse in de Iron Throne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dany is geen usurper. Al zal Joffrey dat wel zo zien.
Beneath the gold, the bitter steel
Maar wel in een groot deel van het rijk en daar gaat het om.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:27 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft geen interesse in de Iron Throne.
Zoals ik het begrijp wil hij alleen op zijn eilandje zitten en de rest plunderen maar goedquote:Op zondag 26 mei 2013 09:37 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Maar wel in een groot deel van het rijk en daar gaat het om.
Het enige 'bewijs' wat we daarvoor hebben is dat baratheons normaal allemaal zwart haar hebben. het is niet of je daar middels DNAtests uitsluitsel over kan geven. Gewoon een rumourquote:Op zondag 26 mei 2013 00:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, Joffrey heeft sowieso helemaal geen recht op die troon!
Als je het zo bekijkt, vind jij mubarak ook de rechtmatige heerser van egypte? Enge familie van gekke dictators wordt afgezet, komt een nieuwe dictator voor. Tja, als je dat rechtmatig vindt...quote:Op zondag 26 mei 2013 00:25 schreef Franknfurter het volgende:
"We" als seriekijker weten genoeg. Voor de anderen is het gewoon een gerucht, daarom zit hij ook nog op de troon.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het enige 'bewijs' wat we daarvoor hebben is dat baratheons normaal allemaal zwart haar hebben. het is niet of je daar middels DNAtests uitsluitsel over kan geven. Gewoon een rumour
Er moet degelijk wel enig draagvlak zijn bij de andere huizen, daarom is het wel van belang wie er rechtmatig koning(in) is.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rechtmatig is volgens het recht. Volgens de heersende erfopvolging is, als je er vanuit gaat dat jeoffrey, dat meske en Tommen van Jaime zijn, Stannis de rechtmatige heerser.
Dat het recht van de sterkste geldt is een ander vrrhaal
En dat is Stannis, Dany heeft een goede claim maar is niet meer de rechtmatige Koning.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:53 schreef Nic1 het volgende:
[..]
[..]
Er moet degelijk wel enig draagvlak zijn bij de andere huizen, daarom is het wel van belang wie er rechtmatig koning(in) is.
We weten het als seriekijker ook helemaal niet zeker toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 10:53 schreef Nic1 het volgende:
[..]
"We" als seriekijker weten genoeg. Voor de anderen is het gewoon een gerucht, daarom zit hij ook nog op de troon.
[..]
Er moet degelijk wel enig draagvlak zijn bij de andere huizen, daarom is het wel van belang wie er rechtmatig koning(in) is.
Jawel, sinds de eerste aflevering al.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We weten het als seriekijker ook helemaal niet zeker toch?
De vraag is, wie bepaalt wie de rechtmatige claim heeft? Zowel de pretendent van huis Baratheon als die van huis Targaryen heeft draagvlak nodig onder hen die de macht hebben en dat zijn de andere huizen. Dany heeft een goede claim, omdat huis Targaryen al een lange dynastie op de troon heeft. De Baratheons zijn door een opstand op de troon gekomen. Aanhangers van Targaryen zien de Baratheons daarom als "usurpers". De Baratheons zien het weer anders.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:55 schreef Kirov het volgende:
[..]
En dat is Stannis, Dany heeft een goede claim maar is niet meer de rechtmatige Koning.
Maar Robert Baratheon (en dus ook Stannis) heeft via een oma o.i.d. ook Targaryenbloed, en na de dood van Aerys en Rhaegar had hij dus ook wettelijk het meeste recht op de troon.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De vraag is, wie bepaalt wie de rechtmatige claim heeft? Zowel de pretendent van huis Baratheon als die van huis Targaryen heeft draagvlak nodig onder hen die de macht hebben en dat zijn de andere huizen. Dany heeft een goede claim, omdat huis Targaryen al een lange dynastie op de troon heeft. De Baratheons zijn door een opstand op de troon gekomen. Aanhangers van Targaryen zien de Baratheons daarom als "usurpers". De Baratheons zien het weer anders.
In feite kan elk huis een opstand beginnen en op de troon eindigen, zolang ze maar genoeg draagvlak hebben. Zo werkt het ook in het echte leven.
De hele Baratheon lijn is vermoedelijk uit een Targaryen bastaard voorgekomenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:53 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Maar Robert Baratheon (en dus ook Stannis) heeft via een oma o.i.d. ook Targaryenbloed, en na de dood van Aerys en Rhaegar had hij dus ook wettelijk het meeste recht op de troon.
Daarom was Viserys ook zo boos, want hij was er immers ook nog.
Ja, verdomme. Laat die kerel daar dan 7 boeken over volschrijven. Oh wacht..quote:
Wat ik maar wil zeggen is dat het geen neuk uitmaakt wie recht heeft op de troon.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:51 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, verdomme. Laat die kerel daar dan 7 boeken over volschrijven. Oh wacht..
Klopt, en dat is ook altijd zo geweest. Wij zijn ook alleen maar met wimlex en bea opgescheept omdat hun overgrootopa een keer heeft gezegd dat hij vanaf nu koning is.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:15 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat ik maar wil zeggen is dat het geen neuk uitmaakt wie recht heeft op de troon.
Wie op de troon zit, zit op de troon.
Ga je nu echt een fantasiewereld vergelijken met onze wereld?quote:Op zondag 26 mei 2013 10:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt, vind jij mubarak ook de rechtmatige heerser van egypte? Enge familie van gekke dictators wordt afgezet, komt een nieuwe dictator voor. Tja, als je dat rechtmatig vindt...
Rechtmatig is volgens het recht. Volgens de heersende erfopvolging is, als je er vanuit gaat dat jeoffrey, dat meske en Tommen van Jaime zijn, Stannis de rechtmatige heerser.
Dat het recht van de sterkste geldt is een ander vrrhaal
Jaime heeft toegegeven dat het zijn kinderen zijn toen hij nog gevangen zat in het kamp van Robb geloof ik, dus het is wel al voor meerdere mensen geen rumour meer.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het enige 'bewijs' wat we daarvoor hebben is dat baratheons normaal allemaal zwart haar hebben. het is niet of je daar middels DNAtests uitsluitsel over kan geven. Gewoon een rumour
Hij zei het tegen zijn neef geloof ik die hij vervolgens vermoordde, dus hoezo is het nu geen gerucht meer voor meerdere mensen want voordat ie doodging heeft ie verder niemand anders gesproken omdat ie in die kooi zat opgesloten?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:30 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Jaime heeft toegegeven dat het zijn kinderen zijn toen hij nog gevangen zat in het kamp van Robb geloof ik, dus het is wel al voor meerdere mensen geen rumour meer.
Robert was toch de usurpator? Het Targaryenbloed heeft daar geen enkele rol in gespeeld, toch? Het zijn allemaal usurpators, behalve Danaerys volgens mij.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:25 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ga je nu echt een fantasiewereld vergelijken met onze wereld?natuurlijk vind ik dat niet in 'het echte leven'. Maar punt is dat Daenerys de enige afstammeling is van de oorspronkelijke koning, waardoor zij dus in Westerosi-customs het meeste recht heeft op de troon. De reden dat Robert na de rebellion op de troon kwam was dan ook omdat hij het dichtst bij Targaryenbloed kwam.
Jawel. Hij heeft via-via ook Targaryen bloed in zich. Zoek maar ff op de baratheon stamboomquote:Op zondag 26 mei 2013 15:01 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Robert was toch de usurpator? Het Targaryenbloed heeft daar geen enkele rol in gespeeld, toch?
Ja, ik weet dat het zo is, maar ik dacht dat het geen rol speelde bij de troonovername.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Jawel. Hij heeft via-via ook Targaryen bloed in zich. Zoek maar ff op de baratheon stamboom
Jawel, juist essentieel.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:08 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het zo is, maar ik dacht dat het geen rol speelde bij de troonovername.
Ik dacht dat hij had aan Catelyn had verteld, maar daar kan ik ook naast zitten uiteraard.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij zei het tegen zijn neef geloof ik die hij vervolgens vermoordde, dus hoezo is het nu geen gerucht meer voor meerdere mensen want voordat ie doodging heeft ie verder niemand anders gesproken omdat ie in die kooi zat opgesloten?
Robert was de usurpator ja, maar aangezien hij Targaryenbloed ergens in zijn stamboom heeft werd hij op de troon gezet omdat hij dus de beste claim had van iedereen die mee had gedaan in de rebellionquote:Op zondag 26 mei 2013 15:01 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Robert was toch de usurpator? Het Targaryenbloed heeft daar geen enkele rol in gespeeld, toch? Het zijn allemaal usurpators, behalve Danaerys volgens mij.
Goh. En het is vanwege Memorial Day.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:00 schreef wolfrolf het volgende:
Let op, deze week GEEN aflevering.
Vanwege een holiday weekend in de USA,!!!
Haha die Tyrion. Wedden dat dat ook een populair halloweenkostuum gaat worden/is geworden onder de kleineren van ons volk?quote:
Lol. Die met die blauwe jurk moet zeker Dany voorstellen. Ze lijkt echter meer opquote:
Nee, ik denk dat die opmerking bloedserieus was.quote:
Het was al bekend ofzo?quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:44 schreef Sjapoela het volgende:
Nog 2 weekjes en we mogen weer een jaar gaan wachten
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat die opmerking bloedserieus was.
Apart.quote:
Ach ik vond 'm wel ok. Maar volgende week moet het echt knallen worden, toch?! Lastig downloaden trouwens, deze week.quote:
Check je PM.quote:Op maandag 27 mei 2013 06:45 schreef ThaTim het volgende:
Kak, kan de episode niet vinden. Kan iemand me even een goede torrent sturen per DM?
Alvast bedankt.
quote:Op maandag 27 mei 2013 03:48 schreef ems. het volgende:
Gewoon wat bloed van wimlex in het vuur gooien en "Putin, Obama, Bieber, China" zeggen.
Oh ja? Hij was vrij makkelijk te vinden.quote:Op maandag 27 mei 2013 06:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ach ik vond 'm wel ok. Maar volgende week moet het echt knallen worden, toch?! Lastig downloaden trouwens, deze week.
Je hebt DM.quote:Op maandag 27 mei 2013 06:45 schreef ThaTim het volgende:
Kak, kan de episode niet vinden. Kan iemand me even een goede torrent sturen per DM?
Alvast bedankt.
De hommos willen het juist NIETquote:Op maandag 27 mei 2013 02:50 schreef RickoKun het volgende:
Hommos die stannis als opvolger willen ziendie loser wordt geleid door religie
(Al is religie best wel handig in die wereld aangezien er daadwerkelijk Goden bestaan)
En dit natuurlijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:23 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vond dit nog de beste aflevering van Catelyn tot nu toe. Eindelijk loopt ze eens een keer niet zo te zeiken.
Ik weiger dit nog te geloven zolang we geen lijk hebben gezien.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:40 schreef Kirov het volgende:
dit was wel een vermakelijke aflevering. had niet verwacht dat 1 van danys draken zou sterven.
ik vond het anders wel over duidelijk. Dat kan dat beest nooit overleeft hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik weiger dit nog te geloven zolang we geen lijk hebben gezien.
Is daar geen gifje van?quote:Op maandag 27 mei 2013 08:42 schreef Khaleesi het volgende:
Ik vond het het leukste toen Tywin ging dansen.
Goeie ep.
volgens mij heb jij een andere aflevering gezien :pquote:Op maandag 27 mei 2013 08:42 schreef Khaleesi het volgende:
Ik vond het het leukste toen Tywin ging dansen.
Goeie ep.
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 27 mei 2013 08:43 schreef Luigi het volgende:
Iemand screencaps van Sansa d'r tetten? Tijdens die lesbo-scene dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op maandag 27 mei 2013 08:53 schreef Khaleesi het volgende:
Nieuwe film met Emilia Clarke erin!![]()
![]()
[ afbeelding ]Kekke tuinbroek hoor. Is dat Bran op de eerste foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.and then...
Lolquote:Op maandag 27 mei 2013 08:57 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Kekke tuinbroek hoor. Is dat Bran op de eerste foto?
Perks was gewoon een goede film, heeft niet voor niets een 8.1 op imdb...quote:Op maandag 27 mei 2013 08:59 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Lol![]()
Volgens mij is dit weer zo'n gevalletje als Perks of Being a Wallflower, waar de vrouwelijke bijrol de helft van de kijkers de bios in loodst.![]()
IMDB rating is iig niet best, 5,6 ofzo...
Scratch that, Emma Watson was gewoon verantwoordelijk voor 100% van de kijkers van Perks...
Ik ga hier geen hele discussie ontketenen maar m.i. was Perks absoluut geen goeie film en die 8,1 onwaardig.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:01 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Perks was gewoon een goede film, heeft niet voor niets een 8.1 op imdb...
En dat mag, maar weet dat je in de minderheid bent.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:03 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik ga hier geen hele discussie ontketenen maar m.i. was Perks absoluut geen goeie film en die 8,1 onwaardig.
IMDB ratings kunnen nogal eens een vertekend beeld geven. Kijk over een paar jaar nog maar eens en ik garandeer je dat ie de 7 niet meer haalt.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:04 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
En dat mag, maar weet dat je in de minderheid bent.
Dan nog heeft Perks op RT een rating van 82% onder de top critics met een 7.3. En 90% met een 4.3 onder de 'normale' kijkers.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:07 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
IMDB ratings kunnen nogal eens een vertekend beeld geven. Kijk over een paar jaar nog maar eens en ik garandeer je dat ie de 7 niet meer haalt.
Ik denk dat je onderschat hoe populair het boek is.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:59 schreef Khaleesi het volgende:
Scratch that, Emma Watson was gewoon verantwoordelijk voor 100% van de kijkers van Perks...
Dat speelt ergens ook wel mee maar ik blijf erbij dat de film onopgemerkt was gebleven als Emma niet meegespeeld had.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe populair het boek is.
quote:Op maandag 27 mei 2013 09:18 schreef Exentric90 het volgende:
Iets over een draken lijk? Huh welke episode hebben jullie t over? S03E08?
En dat is gewoon niet waar, het is één van de populairdere boeken onder tieners in de VS, het wordt op dezelfde hoogte gewaardeerd als Catcher in the Rye, het staat consequent als één van de verbannen boeken in het nieuws, een film van dat boek, zeker als de schrijver zelf het regisseert, zal worden opgemerkt. Ongeacht wie erin acteert.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dat speelt ergens ook wel mee maar ik blijf erbij dat de film onopgemerkt was gebleven als Emma niet meegespeeld had.
Very well. I stand corrected. Dat zijn je USA viewers. En de rest van de wereld?quote:Op maandag 27 mei 2013 09:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat is gewoon niet waar, het is één van de populairdere boeken onder tieners in de VS, het wordt op dezelfde hoogte gewaardeerd als Catcher in the Rye, het staat consequent als één van de verbannen boeken in het nieuws, een film van dat boek, zeker als de schrijver zelf het regisseert, zal worden opgemerkt. Ongeacht wie erin acteert.
Een film die in de VS populair is is dat negen van de tien keer ook in de rest van de wereld, in dit geval omdat het een goede film is. En niet omdat Emma Watson er toevallig in speelt. Hoe graag je dat ook wil.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:35 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Very well. I stand corrected. Dat zijn je USA viewers. En de rest van de wereld?
Als jij wil beweren dat de film dezelfde populariteit vergaard had zonder Emma Watson, dan zijn we gewoon echt klaar met discussiëren.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een film die in de VS populair is is dat negen van de tien keer ook in de rest van de wereld, in dit geval omdat het een goede film is. En niet omdat Emma Watson er toevallig in speelt. Hoe graag je dat ook wil.
S03E09quote:Op maandag 27 mei 2013 09:18 schreef Exentric90 het volgende:
Iets over een draken lijk? Huh welke episode hebben jullie t over? S03E08?
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:05 schreef daeh het volgende:
Kan iemand me even een helpen? Is er nou wel of geen nieuwe episode uitgekomen? Want de site waar ik normaal gesproken kijk heeft er nog geen nieuwe EP op staan en ik dacht dat ik hier gelezen had dat er geen nieuwe EP kwam deze week? Ik durf niet terug te lezen in het topic ivm spoilers. Kan iemand anders een torrent linkje oid PMen, want daar heb ik verder weinig ervaring mee.
Mijn dank is groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Er is geen nieuwe ep. jonguh!quote:Op maandag 27 mei 2013 10:05 schreef daeh het volgende:
Kan iemand me even een helpen? Is er nou wel of geen nieuwe episode uitgekomen? Want de site waar ik normaal gesproken kijk heeft er nog geen nieuwe EP op staan en ik dacht dat ik hier gelezen had dat er geen nieuwe EP kwam deze week? Ik durf niet terug te lezen in het topic ivm spoilers. Kan iemand anders een torrent linkje oid PMen, want daar heb ik verder weinig ervaring mee.
Mijn dank is groot
Zeker!quote:Op maandag 27 mei 2013 09:01 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Perks was gewoon een goede film, heeft niet voor niets een 8.1 op imdb...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dat was inderdaad een mooi moment, beter dan die nieuwe incestrelatie tussen Joffrey en Cersei. De dood van Tyrion heb ik trouwens helemaal niet zien aankomen en zeker niet op deze manier.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik was trouwens wel blij dat in de aflevering van gisteren John Snow eindelijk zijn liefde voor Loras bekende. BAM! Natuurlijk blijft Renly de grote liefde van Loras, maar ik hoop dat Snow 't gat kan vullen (pun intended).
gvd kun je dat nie ff in spoilers zetten??????????????????quote:Op maandag 27 mei 2013 11:07 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een mooi moment, beter dan die nieuwe incestrelatie tussen Joffrey en Cersei. De dood van Tyrion heb ik trouwens helemaal niet zien aankomen en zeker niet op deze manier.
Al met al een goede aflevering.
Die orgie met Dany, Melisandre en Margaery zag ik ook niet aankomen.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:07 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een mooi moment, beter dan die nieuwe incestrelatie tussen Joffrey en Cersei. De dood van Tyrion heb ik trouwens helemaal niet zien aankomen en zeker niet op deze manier.
Alleen die bloedzuiger op die clit... *ril*quote:Op maandag 27 mei 2013 11:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die orgie met Dany, Melisandre en Margaery zag ik ook niet aankomen.
Ja was wel sneu inderdaad dat dwergwerpen toch z'n weg naar Westeros heeft gevonden! En die Hound kan dus ECHT niet gooien...quote:Op maandag 27 mei 2013 11:07 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen die bloedzuiger op die clit... *ril*
Die melissandre is one kinky bitch!
[..]
Ja was wel sneu inderdaad dat dwergwerpen toch z'n weg naar Westeros heeft gevonden! En die Hound kan dus ECHT niet gooien...
[..]
[..]
Ja was wel sneu inderdaad dat dwergwerpen toch z'n weg naar Westeros heeft gevonden! En die Hound kan dus ECHT niet gooien...
[..]
[..]
Die is er nog niet ivm. Memorial day dus helaasquote:
Wtf! Wat heb ik dan net zitten kijken!quote:Op maandag 27 mei 2013 11:58 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Die is er nog niet ivm. Memorial day dus helaas
Had Dexter ook een tijdje gevolgd en dan is de overstap ineens niet zo drastisch meer.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ook een geweldige serie idd (maar wel heeeeeeeeel iets anders).
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:19 schreef RickoKun het volgende:
Vond die tepels wel erg kleinmaarja zal er wel bij horen aangezien ze 14 is
Dan zou ik toch gaan heroverwegen om de serie verder af te kijken.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:28 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat nou als door al dat gegrap Tyrion echt dood gaat.
Het was vanochtend om half zeven al niet grappig, dat is het nog steeds niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:57 schreef dz5b604 het volgende:
Als ik alles hierboven zo lees was er wel flink wat naakt in deze aflevering, viel me eigenlijk geeneens zo op tijdens het kijken en dan heb ik ook nog niemand gehoord over die sexscene van Arya met the Hound nadat die Tyrion weggeworpen had.
Het was een uur geleden nog best grappig, maar de laatste posts die dan weer oversext zijn niet nee.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het was vanochtend om half zeven al niet grappig, dat is het nog steeds niet.
Dit. Het gaat een lange week worden denk ik.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het was vanochtend om half zeven al niet grappig, dat is het nog steeds niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
idd...quote:Op maandag 27 mei 2013 16:09 schreef ooble het volgende:
echt crap zo
geen game of thronesje zo op de maandag
''Jun sneu thu cruw''quote:Op maandag 27 mei 2013 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog even over de vorige uitzending (die heb ik echt pas vanochtend gezien, geen troll), dat vond ik echt een topshow. Zo zonder al die flopverhaallijntjes van Robb en 'Jun Sneu' (zoals dat meisje het zegt).
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:47 schreef Altron het volgende:
Damn , kijk echt uit naar de laatste episode ''Mhysa''Dat vetgedrukte kijk ik inderdaad ook wel naar uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Had ik even met opzet gedaanquote:Op maandag 27 mei 2013 16:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat vetgedrukte kijk ik inderdaad ook wel naar uit.
Ik was er inderdaad niet vanuit gegaan dat je iets per ongeluk vetgedrukt had.quote:
Dit komt zeker niet overtuigend over of wel soms?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik was er inderdaad niet vanuit gegaan dat je iets per ongeluk vetgedrukt had.
Paar duizend KM overbruggen in 2 ep's? I don't think soquote:Op maandag 27 mei 2013 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Euh... jongens, de finale..wat gaat het worden.. euhh Lannister - Targaryen.. ??
Pffff, Dany zou Joffrey al na vijf minuten zat zijn en aan een van haar draken voeren. Dat jochie heeft haar niks te bieden.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:07 schreef epicbeardman het volgende:
Joffrey en Dany zou een leuk stel zijn, passen goed bij elkaar lijkt me.
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:12 schreef Poemgirl het volgende:
WACHT WACHT WACHT
is the rains of castamere nou al uit? nee toch!? (waar heeft iedereen het over)
edit: verdomme, trolls
lolquote:Op maandag 27 mei 2013 19:12 schreef Poemgirl het volgende:
WACHT WACHT WACHT
is the rains of castamere nou al uit? nee toch!? (waar heeft iedereen het over)
edit: verdomme, trolls
Lol...wat een kutcombo zou dat zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:07 schreef epicbeardman het volgende:
Joffrey en Dany zou een leuk stel zijn, passen goed bij elkaar lijkt me.
Dit dus.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Pffff, Dany zou Joffrey al na vijf minuten zat zijn en aan een van haar draken voeren. Dat jochie heeft haar niks te bieden.
Jah maar dat is allemaal omdat het extra openingsdagen waren en omdat het op een maandag is ipv in het weekend. Je hebt dus gewoon geluk!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Yay, vandaag eindelijk naar de exhibition geweest in Amsterdam! Na alle horrorverhalen over lange wachtrijen en maar een kwartiertje binnen mogen viel het vandaag ontzettend mee allemaal. Tegen half twaalf kwamen we aan en na een klein half uurtje heerlijk in het zonnetje staan wachten mochten we binnen. Binnen moesten we nog een minuutje of tien wachten en toen konden we rond gaan kijken.
Op advies van anderen hebben we eerst tien minuten rondgekeken en daarna zijn we in de rij voor de troon gaan staan voor een foto. In plaats van dat je 1 foto kon knippen en de troon afgebonjourd werd (wat ons verteld was door anderen) konden we rustig een paar foto's maken en weer door. Laat nu net de volgende groep binnenlopen waar wij ons weer mee mengden en daardoor nog een ronde extra rond konden kijken.
Het ging allemaal heel relaxed, beetje rondkijken, foto's maken, helemaal niet het gestreste beeld dat me door anderen geschetst was. In totaal zijn we zeker een minuut of 40 binnen geweest.
Dit was geen extra dag geloof ik, we hadden namelijk expres op deze dag gepland te gaan om de weekenddrukte te ontwijken. Maar wel geluk dat het allemaal zo meezat.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:00 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jah maar dat is allemaal omdat het extra openingsdagen waren en omdat het op een maandag is ipv in het weekend. Je hebt dus gewoon geluk!Maar ben wel blij voor je hoor
Nee, deze week komt er niet 1, volgende week pas weer.quote:
Je begint je af te vragen wanneer die Keep Calm zooi nou eindelijk eens een keer ophoudt. Het is al lang niet leuk meer...quote:
Dan heb ik zaterdag geloof ik nog geluk gehad... de uitgang haalde de rij absoluut niet toen ik er was. Duurde zo'n 1,5 uur voor ik binnen was, en omdat ik gelijk door kon lopen naar de Troon (ik stond vooraan), heb ik eigenlijk alles ook prima kunnen zien. Geen spijt van gehad dat ik ondanks veel twijfels (lang staan kan ik eigenlijk niet goed, en dat heb ik zondag ook moeten bekopen) toch gegaan ben.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:19 schreef drakin het volgende:
Ik was zaterdag in Amsterdam, maar omdat ik een blessure heb kon ik echt 3 uur wachten niet volhouden. Ik had dus pech dat er net een belachelijk lange rij stond (eind van de rij was bij de uitgang)
Gelukkig niet alleen hiervoor in Amsterdam geweest.
Zodat hij meer tijd met zijn vriendin kan doorbrengen, bedoel je?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:24 schreef Ugjerke het volgende:
Kom ik er net achter dat Robb Stark een relatie heeft me Clara Oswin Oswald. Ik hoop dat hij in de volgende aflevering genadeloos hard afgeslacht wordt.
We zouden het als een soort auto-reply moeten instellen onderhandquote:
Oh shit, zo had ik er nog niet over nagedacht.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zodat hij meer tijd met zijn vriendin kan doorbrengen, bedoel je?
Joepie. Ik ben ongeveer even lang als Richard Madden Robb Stark en hooguit 2 centimeter langer.
Hij ziet er lekker klein uit vanaf jouw camerastandpunt. Natuurlijk ziet hij er in de serie zo groot uit omdat hij altijd zo hoog staat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[ afbeelding ]
De Iron Throne, die overigens van hout bleek te zijn.
Zucht. Ik moet echt ff een SD kaart lezer fiksen. We zijn nl met 5 man op die troon geklommenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[ afbeelding ]
De Iron Throne, die overigens van hout bleek te zijn.
gewoon een vraag hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zouden het als een soort auto-reply moeten instellen onderhand
Zo moeilijk moet die toch niet te vinden zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zucht. Ik moet echt ff een SD kaart lezer fiksen. We zijn nl met 5 man op die troon geklommen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |