Ach ik vond 'm wel ok. Maar volgende week moet het echt knallen worden, toch?! Lastig downloaden trouwens, deze week.quote:
Check je PM.quote:Op maandag 27 mei 2013 06:45 schreef ThaTim het volgende:
Kak, kan de episode niet vinden. Kan iemand me even een goede torrent sturen per DM?
Alvast bedankt.
quote:Op maandag 27 mei 2013 03:48 schreef ems. het volgende:
Gewoon wat bloed van wimlex in het vuur gooien en "Putin, Obama, Bieber, China" zeggen.
Oh ja? Hij was vrij makkelijk te vinden.quote:Op maandag 27 mei 2013 06:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ach ik vond 'm wel ok. Maar volgende week moet het echt knallen worden, toch?! Lastig downloaden trouwens, deze week.
Je hebt DM.quote:Op maandag 27 mei 2013 06:45 schreef ThaTim het volgende:
Kak, kan de episode niet vinden. Kan iemand me even een goede torrent sturen per DM?
Alvast bedankt.
De hommos willen het juist NIETquote:Op maandag 27 mei 2013 02:50 schreef RickoKun het volgende:
Hommos die stannis als opvolger willen ziendie loser wordt geleid door religie
(Al is religie best wel handig in die wereld aangezien er daadwerkelijk Goden bestaan)
En dit natuurlijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:23 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vond dit nog de beste aflevering van Catelyn tot nu toe. Eindelijk loopt ze eens een keer niet zo te zeiken.
Ik weiger dit nog te geloven zolang we geen lijk hebben gezien.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:40 schreef Kirov het volgende:
dit was wel een vermakelijke aflevering. had niet verwacht dat 1 van danys draken zou sterven.
ik vond het anders wel over duidelijk. Dat kan dat beest nooit overleeft hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik weiger dit nog te geloven zolang we geen lijk hebben gezien.
Is daar geen gifje van?quote:Op maandag 27 mei 2013 08:42 schreef Khaleesi het volgende:
Ik vond het het leukste toen Tywin ging dansen.
Goeie ep.
volgens mij heb jij een andere aflevering gezien :pquote:Op maandag 27 mei 2013 08:42 schreef Khaleesi het volgende:
Ik vond het het leukste toen Tywin ging dansen.
Goeie ep.
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 27 mei 2013 08:43 schreef Luigi het volgende:
Iemand screencaps van Sansa d'r tetten? Tijdens die lesbo-scene dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op maandag 27 mei 2013 08:53 schreef Khaleesi het volgende:
Nieuwe film met Emilia Clarke erin!![]()
![]()
[ afbeelding ]Kekke tuinbroek hoor. Is dat Bran op de eerste foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.and then...
Lolquote:Op maandag 27 mei 2013 08:57 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Kekke tuinbroek hoor. Is dat Bran op de eerste foto?
Perks was gewoon een goede film, heeft niet voor niets een 8.1 op imdb...quote:Op maandag 27 mei 2013 08:59 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Lol![]()
Volgens mij is dit weer zo'n gevalletje als Perks of Being a Wallflower, waar de vrouwelijke bijrol de helft van de kijkers de bios in loodst.![]()
IMDB rating is iig niet best, 5,6 ofzo...
Scratch that, Emma Watson was gewoon verantwoordelijk voor 100% van de kijkers van Perks...
Ik ga hier geen hele discussie ontketenen maar m.i. was Perks absoluut geen goeie film en die 8,1 onwaardig.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:01 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Perks was gewoon een goede film, heeft niet voor niets een 8.1 op imdb...
En dat mag, maar weet dat je in de minderheid bent.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:03 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik ga hier geen hele discussie ontketenen maar m.i. was Perks absoluut geen goeie film en die 8,1 onwaardig.
IMDB ratings kunnen nogal eens een vertekend beeld geven. Kijk over een paar jaar nog maar eens en ik garandeer je dat ie de 7 niet meer haalt.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:04 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
En dat mag, maar weet dat je in de minderheid bent.
Dan nog heeft Perks op RT een rating van 82% onder de top critics met een 7.3. En 90% met een 4.3 onder de 'normale' kijkers.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:07 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
IMDB ratings kunnen nogal eens een vertekend beeld geven. Kijk over een paar jaar nog maar eens en ik garandeer je dat ie de 7 niet meer haalt.
Ik denk dat je onderschat hoe populair het boek is.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:59 schreef Khaleesi het volgende:
Scratch that, Emma Watson was gewoon verantwoordelijk voor 100% van de kijkers van Perks...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |