lolquote:Op maandag 27 mei 2013 19:12 schreef Poemgirl het volgende:
WACHT WACHT WACHT
is the rains of castamere nou al uit? nee toch!? (waar heeft iedereen het over)
edit: verdomme, trolls
Lol...wat een kutcombo zou dat zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:07 schreef epicbeardman het volgende:
Joffrey en Dany zou een leuk stel zijn, passen goed bij elkaar lijkt me.
Dit dus.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Pffff, Dany zou Joffrey al na vijf minuten zat zijn en aan een van haar draken voeren. Dat jochie heeft haar niks te bieden.
Jah maar dat is allemaal omdat het extra openingsdagen waren en omdat het op een maandag is ipv in het weekend. Je hebt dus gewoon geluk!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Yay, vandaag eindelijk naar de exhibition geweest in Amsterdam! Na alle horrorverhalen over lange wachtrijen en maar een kwartiertje binnen mogen viel het vandaag ontzettend mee allemaal. Tegen half twaalf kwamen we aan en na een klein half uurtje heerlijk in het zonnetje staan wachten mochten we binnen. Binnen moesten we nog een minuutje of tien wachten en toen konden we rond gaan kijken.
Op advies van anderen hebben we eerst tien minuten rondgekeken en daarna zijn we in de rij voor de troon gaan staan voor een foto. In plaats van dat je 1 foto kon knippen en de troon afgebonjourd werd (wat ons verteld was door anderen) konden we rustig een paar foto's maken en weer door. Laat nu net de volgende groep binnenlopen waar wij ons weer mee mengden en daardoor nog een ronde extra rond konden kijken.
Het ging allemaal heel relaxed, beetje rondkijken, foto's maken, helemaal niet het gestreste beeld dat me door anderen geschetst was. In totaal zijn we zeker een minuut of 40 binnen geweest.
Dit was geen extra dag geloof ik, we hadden namelijk expres op deze dag gepland te gaan om de weekenddrukte te ontwijken. Maar wel geluk dat het allemaal zo meezat.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:00 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jah maar dat is allemaal omdat het extra openingsdagen waren en omdat het op een maandag is ipv in het weekend. Je hebt dus gewoon geluk!Maar ben wel blij voor je hoor
Nee, deze week komt er niet 1, volgende week pas weer.quote:
Je begint je af te vragen wanneer die Keep Calm zooi nou eindelijk eens een keer ophoudt. Het is al lang niet leuk meer...quote:
Dan heb ik zaterdag geloof ik nog geluk gehad... de uitgang haalde de rij absoluut niet toen ik er was. Duurde zo'n 1,5 uur voor ik binnen was, en omdat ik gelijk door kon lopen naar de Troon (ik stond vooraan), heb ik eigenlijk alles ook prima kunnen zien. Geen spijt van gehad dat ik ondanks veel twijfels (lang staan kan ik eigenlijk niet goed, en dat heb ik zondag ook moeten bekopen) toch gegaan ben.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:19 schreef drakin het volgende:
Ik was zaterdag in Amsterdam, maar omdat ik een blessure heb kon ik echt 3 uur wachten niet volhouden. Ik had dus pech dat er net een belachelijk lange rij stond (eind van de rij was bij de uitgang)
Gelukkig niet alleen hiervoor in Amsterdam geweest.
Zodat hij meer tijd met zijn vriendin kan doorbrengen, bedoel je?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:24 schreef Ugjerke het volgende:
Kom ik er net achter dat Robb Stark een relatie heeft me Clara Oswin Oswald. Ik hoop dat hij in de volgende aflevering genadeloos hard afgeslacht wordt.
We zouden het als een soort auto-reply moeten instellen onderhandquote:
Oh shit, zo had ik er nog niet over nagedacht.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zodat hij meer tijd met zijn vriendin kan doorbrengen, bedoel je?
Joepie. Ik ben ongeveer even lang als Richard Madden Robb Stark en hooguit 2 centimeter langer.
Hij ziet er lekker klein uit vanaf jouw camerastandpunt. Natuurlijk ziet hij er in de serie zo groot uit omdat hij altijd zo hoog staat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[ afbeelding ]
De Iron Throne, die overigens van hout bleek te zijn.
Zucht. Ik moet echt ff een SD kaart lezer fiksen. We zijn nl met 5 man op die troon geklommenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[ afbeelding ]
De Iron Throne, die overigens van hout bleek te zijn.
gewoon een vraag hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zouden het als een soort auto-reply moeten instellen onderhand
Zo moeilijk moet die toch niet te vinden zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zucht. Ik moet echt ff een SD kaart lezer fiksen. We zijn nl met 5 man op die troon geklommen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |