Het was een uur geleden nog best grappig, maar de laatste posts die dan weer oversext zijn niet nee.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het was vanochtend om half zeven al niet grappig, dat is het nog steeds niet.
Dit. Het gaat een lange week worden denk ik.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het was vanochtend om half zeven al niet grappig, dat is het nog steeds niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
idd...quote:Op maandag 27 mei 2013 16:09 schreef ooble het volgende:
echt crap zo
geen game of thronesje zo op de maandag
''Jun sneu thu cruw''quote:Op maandag 27 mei 2013 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog even over de vorige uitzending (die heb ik echt pas vanochtend gezien, geen troll), dat vond ik echt een topshow. Zo zonder al die flopverhaallijntjes van Robb en 'Jun Sneu' (zoals dat meisje het zegt).
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:47 schreef Altron het volgende:
Damn , kijk echt uit naar de laatste episode ''Mhysa''Dat vetgedrukte kijk ik inderdaad ook wel naar uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Had ik even met opzet gedaanquote:Op maandag 27 mei 2013 16:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat vetgedrukte kijk ik inderdaad ook wel naar uit.
Ik was er inderdaad niet vanuit gegaan dat je iets per ongeluk vetgedrukt had.quote:
Dit komt zeker niet overtuigend over of wel soms?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik was er inderdaad niet vanuit gegaan dat je iets per ongeluk vetgedrukt had.
Paar duizend KM overbruggen in 2 ep's? I don't think soquote:Op maandag 27 mei 2013 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Euh... jongens, de finale..wat gaat het worden.. euhh Lannister - Targaryen.. ??
Pffff, Dany zou Joffrey al na vijf minuten zat zijn en aan een van haar draken voeren. Dat jochie heeft haar niks te bieden.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:07 schreef epicbeardman het volgende:
Joffrey en Dany zou een leuk stel zijn, passen goed bij elkaar lijkt me.
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:12 schreef Poemgirl het volgende:
WACHT WACHT WACHT
is the rains of castamere nou al uit? nee toch!? (waar heeft iedereen het over)
edit: verdomme, trolls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |