SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op maandag 27 mei 2013 08:53 schreef Khaleesi het volgende:
Nieuwe film met Emilia Clarke erin!![]()
![]()
[ afbeelding ]Kekke tuinbroek hoor. Is dat Bran op de eerste foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.and then...
Lolquote:Op maandag 27 mei 2013 08:57 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Kekke tuinbroek hoor. Is dat Bran op de eerste foto?
Perks was gewoon een goede film, heeft niet voor niets een 8.1 op imdb...quote:Op maandag 27 mei 2013 08:59 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Lol![]()
Volgens mij is dit weer zo'n gevalletje als Perks of Being a Wallflower, waar de vrouwelijke bijrol de helft van de kijkers de bios in loodst.![]()
IMDB rating is iig niet best, 5,6 ofzo...
Scratch that, Emma Watson was gewoon verantwoordelijk voor 100% van de kijkers van Perks...
Ik ga hier geen hele discussie ontketenen maar m.i. was Perks absoluut geen goeie film en die 8,1 onwaardig.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:01 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Perks was gewoon een goede film, heeft niet voor niets een 8.1 op imdb...
En dat mag, maar weet dat je in de minderheid bent.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:03 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik ga hier geen hele discussie ontketenen maar m.i. was Perks absoluut geen goeie film en die 8,1 onwaardig.
IMDB ratings kunnen nogal eens een vertekend beeld geven. Kijk over een paar jaar nog maar eens en ik garandeer je dat ie de 7 niet meer haalt.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:04 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
En dat mag, maar weet dat je in de minderheid bent.
Dan nog heeft Perks op RT een rating van 82% onder de top critics met een 7.3. En 90% met een 4.3 onder de 'normale' kijkers.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:07 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
IMDB ratings kunnen nogal eens een vertekend beeld geven. Kijk over een paar jaar nog maar eens en ik garandeer je dat ie de 7 niet meer haalt.
Ik denk dat je onderschat hoe populair het boek is.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:59 schreef Khaleesi het volgende:
Scratch that, Emma Watson was gewoon verantwoordelijk voor 100% van de kijkers van Perks...
Dat speelt ergens ook wel mee maar ik blijf erbij dat de film onopgemerkt was gebleven als Emma niet meegespeeld had.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe populair het boek is.
quote:Op maandag 27 mei 2013 09:18 schreef Exentric90 het volgende:
Iets over een draken lijk? Huh welke episode hebben jullie t over? S03E08?
En dat is gewoon niet waar, het is één van de populairdere boeken onder tieners in de VS, het wordt op dezelfde hoogte gewaardeerd als Catcher in the Rye, het staat consequent als één van de verbannen boeken in het nieuws, een film van dat boek, zeker als de schrijver zelf het regisseert, zal worden opgemerkt. Ongeacht wie erin acteert.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dat speelt ergens ook wel mee maar ik blijf erbij dat de film onopgemerkt was gebleven als Emma niet meegespeeld had.
Very well. I stand corrected. Dat zijn je USA viewers. En de rest van de wereld?quote:Op maandag 27 mei 2013 09:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat is gewoon niet waar, het is één van de populairdere boeken onder tieners in de VS, het wordt op dezelfde hoogte gewaardeerd als Catcher in the Rye, het staat consequent als één van de verbannen boeken in het nieuws, een film van dat boek, zeker als de schrijver zelf het regisseert, zal worden opgemerkt. Ongeacht wie erin acteert.
Een film die in de VS populair is is dat negen van de tien keer ook in de rest van de wereld, in dit geval omdat het een goede film is. En niet omdat Emma Watson er toevallig in speelt. Hoe graag je dat ook wil.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:35 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Very well. I stand corrected. Dat zijn je USA viewers. En de rest van de wereld?
Als jij wil beweren dat de film dezelfde populariteit vergaard had zonder Emma Watson, dan zijn we gewoon echt klaar met discussiëren.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een film die in de VS populair is is dat negen van de tien keer ook in de rest van de wereld, in dit geval omdat het een goede film is. En niet omdat Emma Watson er toevallig in speelt. Hoe graag je dat ook wil.
S03E09quote:Op maandag 27 mei 2013 09:18 schreef Exentric90 het volgende:
Iets over een draken lijk? Huh welke episode hebben jullie t over? S03E08?
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:05 schreef daeh het volgende:
Kan iemand me even een helpen? Is er nou wel of geen nieuwe episode uitgekomen? Want de site waar ik normaal gesproken kijk heeft er nog geen nieuwe EP op staan en ik dacht dat ik hier gelezen had dat er geen nieuwe EP kwam deze week? Ik durf niet terug te lezen in het topic ivm spoilers. Kan iemand anders een torrent linkje oid PMen, want daar heb ik verder weinig ervaring mee.
Mijn dank is groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Er is geen nieuwe ep. jonguh!quote:Op maandag 27 mei 2013 10:05 schreef daeh het volgende:
Kan iemand me even een helpen? Is er nou wel of geen nieuwe episode uitgekomen? Want de site waar ik normaal gesproken kijk heeft er nog geen nieuwe EP op staan en ik dacht dat ik hier gelezen had dat er geen nieuwe EP kwam deze week? Ik durf niet terug te lezen in het topic ivm spoilers. Kan iemand anders een torrent linkje oid PMen, want daar heb ik verder weinig ervaring mee.
Mijn dank is groot
Zeker!quote:Op maandag 27 mei 2013 09:01 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Perks was gewoon een goede film, heeft niet voor niets een 8.1 op imdb...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dat was inderdaad een mooi moment, beter dan die nieuwe incestrelatie tussen Joffrey en Cersei. De dood van Tyrion heb ik trouwens helemaal niet zien aankomen en zeker niet op deze manier.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik was trouwens wel blij dat in de aflevering van gisteren John Snow eindelijk zijn liefde voor Loras bekende. BAM! Natuurlijk blijft Renly de grote liefde van Loras, maar ik hoop dat Snow 't gat kan vullen (pun intended).
gvd kun je dat nie ff in spoilers zetten??????????????????quote:Op maandag 27 mei 2013 11:07 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een mooi moment, beter dan die nieuwe incestrelatie tussen Joffrey en Cersei. De dood van Tyrion heb ik trouwens helemaal niet zien aankomen en zeker niet op deze manier.
Al met al een goede aflevering.
Die orgie met Dany, Melisandre en Margaery zag ik ook niet aankomen.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:07 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een mooi moment, beter dan die nieuwe incestrelatie tussen Joffrey en Cersei. De dood van Tyrion heb ik trouwens helemaal niet zien aankomen en zeker niet op deze manier.
Alleen die bloedzuiger op die clit... *ril*quote:Op maandag 27 mei 2013 11:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die orgie met Dany, Melisandre en Margaery zag ik ook niet aankomen.
Ja was wel sneu inderdaad dat dwergwerpen toch z'n weg naar Westeros heeft gevonden! En die Hound kan dus ECHT niet gooien...quote:Op maandag 27 mei 2013 11:07 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen die bloedzuiger op die clit... *ril*
Die melissandre is one kinky bitch!
[..]
Ja was wel sneu inderdaad dat dwergwerpen toch z'n weg naar Westeros heeft gevonden! En die Hound kan dus ECHT niet gooien...
[..]
[..]
Ja was wel sneu inderdaad dat dwergwerpen toch z'n weg naar Westeros heeft gevonden! En die Hound kan dus ECHT niet gooien...
[..]
[..]
Die is er nog niet ivm. Memorial day dus helaasquote:
Wtf! Wat heb ik dan net zitten kijken!quote:Op maandag 27 mei 2013 11:58 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Die is er nog niet ivm. Memorial day dus helaas
Had Dexter ook een tijdje gevolgd en dan is de overstap ineens niet zo drastisch meer.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ook een geweldige serie idd (maar wel heeeeeeeeel iets anders).
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:19 schreef RickoKun het volgende:
Vond die tepels wel erg kleinmaarja zal er wel bij horen aangezien ze 14 is
Dan zou ik toch gaan heroverwegen om de serie verder af te kijken.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:28 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat nou als door al dat gegrap Tyrion echt dood gaat.
Het was vanochtend om half zeven al niet grappig, dat is het nog steeds niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:57 schreef dz5b604 het volgende:
Als ik alles hierboven zo lees was er wel flink wat naakt in deze aflevering, viel me eigenlijk geeneens zo op tijdens het kijken en dan heb ik ook nog niemand gehoord over die sexscene van Arya met the Hound nadat die Tyrion weggeworpen had.
Het was een uur geleden nog best grappig, maar de laatste posts die dan weer oversext zijn niet nee.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het was vanochtend om half zeven al niet grappig, dat is het nog steeds niet.
Dit. Het gaat een lange week worden denk ik.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het was vanochtend om half zeven al niet grappig, dat is het nog steeds niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
idd...quote:Op maandag 27 mei 2013 16:09 schreef ooble het volgende:
echt crap zo
geen game of thronesje zo op de maandag
''Jun sneu thu cruw''quote:Op maandag 27 mei 2013 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog even over de vorige uitzending (die heb ik echt pas vanochtend gezien, geen troll), dat vond ik echt een topshow. Zo zonder al die flopverhaallijntjes van Robb en 'Jun Sneu' (zoals dat meisje het zegt).
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:47 schreef Altron het volgende:
Damn , kijk echt uit naar de laatste episode ''Mhysa''Dat vetgedrukte kijk ik inderdaad ook wel naar uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Had ik even met opzet gedaanquote:Op maandag 27 mei 2013 16:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat vetgedrukte kijk ik inderdaad ook wel naar uit.
Ik was er inderdaad niet vanuit gegaan dat je iets per ongeluk vetgedrukt had.quote:
Dit komt zeker niet overtuigend over of wel soms?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik was er inderdaad niet vanuit gegaan dat je iets per ongeluk vetgedrukt had.
Paar duizend KM overbruggen in 2 ep's? I don't think soquote:Op maandag 27 mei 2013 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Euh... jongens, de finale..wat gaat het worden.. euhh Lannister - Targaryen.. ??
Pffff, Dany zou Joffrey al na vijf minuten zat zijn en aan een van haar draken voeren. Dat jochie heeft haar niks te bieden.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:07 schreef epicbeardman het volgende:
Joffrey en Dany zou een leuk stel zijn, passen goed bij elkaar lijkt me.
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:12 schreef Poemgirl het volgende:
WACHT WACHT WACHT
is the rains of castamere nou al uit? nee toch!? (waar heeft iedereen het over)
edit: verdomme, trolls
lolquote:Op maandag 27 mei 2013 19:12 schreef Poemgirl het volgende:
WACHT WACHT WACHT
is the rains of castamere nou al uit? nee toch!? (waar heeft iedereen het over)
edit: verdomme, trolls
Lol...wat een kutcombo zou dat zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:07 schreef epicbeardman het volgende:
Joffrey en Dany zou een leuk stel zijn, passen goed bij elkaar lijkt me.
Dit dus.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Pffff, Dany zou Joffrey al na vijf minuten zat zijn en aan een van haar draken voeren. Dat jochie heeft haar niks te bieden.
Jah maar dat is allemaal omdat het extra openingsdagen waren en omdat het op een maandag is ipv in het weekend. Je hebt dus gewoon geluk!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Yay, vandaag eindelijk naar de exhibition geweest in Amsterdam! Na alle horrorverhalen over lange wachtrijen en maar een kwartiertje binnen mogen viel het vandaag ontzettend mee allemaal. Tegen half twaalf kwamen we aan en na een klein half uurtje heerlijk in het zonnetje staan wachten mochten we binnen. Binnen moesten we nog een minuutje of tien wachten en toen konden we rond gaan kijken.
Op advies van anderen hebben we eerst tien minuten rondgekeken en daarna zijn we in de rij voor de troon gaan staan voor een foto. In plaats van dat je 1 foto kon knippen en de troon afgebonjourd werd (wat ons verteld was door anderen) konden we rustig een paar foto's maken en weer door. Laat nu net de volgende groep binnenlopen waar wij ons weer mee mengden en daardoor nog een ronde extra rond konden kijken.
Het ging allemaal heel relaxed, beetje rondkijken, foto's maken, helemaal niet het gestreste beeld dat me door anderen geschetst was. In totaal zijn we zeker een minuut of 40 binnen geweest.
Dit was geen extra dag geloof ik, we hadden namelijk expres op deze dag gepland te gaan om de weekenddrukte te ontwijken. Maar wel geluk dat het allemaal zo meezat.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:00 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jah maar dat is allemaal omdat het extra openingsdagen waren en omdat het op een maandag is ipv in het weekend. Je hebt dus gewoon geluk!Maar ben wel blij voor je hoor
Nee, deze week komt er niet 1, volgende week pas weer.quote:
Je begint je af te vragen wanneer die Keep Calm zooi nou eindelijk eens een keer ophoudt. Het is al lang niet leuk meer...quote:
Dan heb ik zaterdag geloof ik nog geluk gehad... de uitgang haalde de rij absoluut niet toen ik er was. Duurde zo'n 1,5 uur voor ik binnen was, en omdat ik gelijk door kon lopen naar de Troon (ik stond vooraan), heb ik eigenlijk alles ook prima kunnen zien. Geen spijt van gehad dat ik ondanks veel twijfels (lang staan kan ik eigenlijk niet goed, en dat heb ik zondag ook moeten bekopen) toch gegaan ben.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:19 schreef drakin het volgende:
Ik was zaterdag in Amsterdam, maar omdat ik een blessure heb kon ik echt 3 uur wachten niet volhouden. Ik had dus pech dat er net een belachelijk lange rij stond (eind van de rij was bij de uitgang)
Gelukkig niet alleen hiervoor in Amsterdam geweest.
Zodat hij meer tijd met zijn vriendin kan doorbrengen, bedoel je?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:24 schreef Ugjerke het volgende:
Kom ik er net achter dat Robb Stark een relatie heeft me Clara Oswin Oswald. Ik hoop dat hij in de volgende aflevering genadeloos hard afgeslacht wordt.
We zouden het als een soort auto-reply moeten instellen onderhandquote:
Oh shit, zo had ik er nog niet over nagedacht.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zodat hij meer tijd met zijn vriendin kan doorbrengen, bedoel je?
Joepie. Ik ben ongeveer even lang als Richard Madden Robb Stark en hooguit 2 centimeter langer.
Hij ziet er lekker klein uit vanaf jouw camerastandpunt. Natuurlijk ziet hij er in de serie zo groot uit omdat hij altijd zo hoog staat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[ afbeelding ]
De Iron Throne, die overigens van hout bleek te zijn.
Zucht. Ik moet echt ff een SD kaart lezer fiksen. We zijn nl met 5 man op die troon geklommenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[ afbeelding ]
De Iron Throne, die overigens van hout bleek te zijn.
gewoon een vraag hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zouden het als een soort auto-reply moeten instellen onderhand
Zo moeilijk moet die toch niet te vinden zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zucht. Ik moet echt ff een SD kaart lezer fiksen. We zijn nl met 5 man op die troon geklommen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |