SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 1% gewijzigd door Onama op 23-05-2013 17:56:50 ]The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Fuck, per ongeluk het topic sluiten en dan geen leuke titel kunnen verzinnen...
EDIT: En volgens mij is het nog Lessen Nederlands ook nog
The sun in your Eyes
Running on the Sun is een aanrader. Over de Badwater Ultramarathon. 217 kilometer door Death Valley in Amerika. In juli van 86 meter onder zeeniveau naar ruim 2500 meter. Temperaturen van 45 graden tijdens de wedstrijd zijn niks. Het is misschien geen trail, maar nog altijd interessant om te zien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:20 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Goeie tip! Bedankt, ik zal het proberen te onthouden, dan zal ik hem morgen even opzoeken. Wel erg gaaf om te zien. Ik dacht dat er van andere grote ultra-trails ook nog wel documentaires waren, maar nog niet echt iets goed gevonden, ga ik dan ook meteen even doen. Voor als ik me volgende week verveel tijdens een rustdag.
Hier helemaal te bekijken:
![]()
Dankje, komt zeker goed!quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
hahhah, boeiend! enne typisch nederlands he?! klagen over het weer
veel plezier daarThe sun in your Eyes
Klopt ja, maar laten we het er nu maar op houden dat het over hardlooplessen gaat in het Nederlandsquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:28 schreef Onama het volgende:
Fuck, per ongeluk het topic sluiten en dan geen leuke titel kunnen verzinnen...
EDIT: En volgens mij is het nog Lessen Nederlands ook nog![]()
.
En GotC, dit had ik net al getypt, maar kon niet meer wijzigen en jou quoten op mobiel vanaf een gesloten topic:
Net even gezocht op James Cracknell, maar volgens mij heb ik al een keer een documentaire van hem gezien, over dat hij Amerika wou doorkruisen op de fiets en rennend en daarbij geraakt werd door die truck, van achteren. Weet nog dat ik dat wel heel erg vond, nog niet eens zolang geleden gezien. Maar dat zal hij waarschijnlijk allemaal niet meer kunnen nu.
Maar hij had dus nog meer gedaan, misschien had ik dat stuk van de Marathon des Sables dan ook wel gezien trouwens, of misschien viel ik middenin de documentaire. Maar zal hem in ieder geval nog een keer gaan kijken!![]()
Ook een goede tip! Staat erbij voor morgenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:33 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Running on the Sun is een aanrader. Over de Badwater Ultramarathon. 217 kilometer door Death Valley in Amerika. In juli van 86 meter onder zeeniveau naar ruim 2500 meter. Temperaturen van 45 graden tijdens de wedstrijd zijn niks. Het is misschien geen trail, maar nog altijd interessant om te zien.
Hier helemaal te bekijken:.
Nu eerst hard trainen, trusten allemaal!
![]()
Hell als ik door 2 maand heuvel training sneller wordt dan jou Jero dan pak ik zsm het vliegtuig naar IerlandMisschien zoeken ze nog wel tijdelijk een collega bij Onama
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Pffff... lange dagen momenteel, je moet er wat voor over hebben om drie weken op vakantie te kunnen (nog een weekje!). Dat is dan het nadeel van een eigen bedrijf hebben. Maar de voordelen zijn er gelukkig veel meer hoor.
Maar wel tijd om elke dag een uurtje te lopen of te paardrijden.
Maar niet veel om te lezen hier. Heb ik iets gemist? Is er nog wat spannends gebeurd?
Nu eerst een tukkie doen!![]()
5 uur wakker worden, als ik had kunnen lopen was het geen probleem geweest, maar nu echt niet.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
heb het boek van Lisa Tamati gelezen met onder andere een verslag over haar ervaringen tijdens Badwater.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:33 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Running on the Sun is een aanrader. Over de Badwater Ultramarathon. 217 kilometer door Death Valley in Amerika. In juli van 86 meter onder zeeniveau naar ruim 2500 meter. Temperaturen van 45 graden tijdens de wedstrijd zijn niks. Het is misschien geen trail, maar nog altijd interessant om te zien.
Hier helemaal te bekijken:
Op een gegeven moment was ze in een staat van hallucinatie en durfde ze niet meer verder omdat er een takje op de weg lag waar ze niet overheen durfde te stappen.
Verder vallen deze ultra's gewoon lopend in slaap...
Sommigen zullen dit waanzin en onverantwoord vinden, voor mij is het het hoogste wat je in de loopsport kunt bereiken.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 23-05-2013 07:07:12 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
het heeft haar buddy (er loopt bijna altijd iemand met ze mee) een half uur geduurd om haar te overtuigen dat dat takje niet gevaarlijk was om over heen te stappen...quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:09 schreef Nirak het volgende:
Dan ven je dieper dan diep gegaan, als je slapend kan lopen of hallicunaties hebt..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Geen wekker gezet, maar toch op tijd wakkerpfiew!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
hier hebben we het al eens vaker over gehad maar kwam het vandaag toevallig tegen op een NZ'se nieuws website.
dames, dames toch....
http://www.nzherald.co.nz(...)=6&objectid=10885662
laatste zin is een geruststelling...
hier zo maar even de werkdag afsluiten en een rondje van een km of 15 hobbelen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
23 mei en het is 4 graden buiten![]()
Persoonlijk denk ik dat het onverantwoord is wanneer je slapend loopt.
In mijn ogen is dat echt een teken dat je lichaam op is maar dat je geest door wilt blijven gaan.
En dat dit een compromie is tussen beiden.
Buiten het feit dat het gevaarlijk is als je niet bewust bent van je omgeving.
Maar dit is mijn mening.
PS hobbel ze.![]()
je hebt natuurlijk wel een buddy bij je en het is niet zo dat je echt in diepe slaap vallen maar wel weg dommelen..quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:33 schreef streamnl het volgende:
23 mei en het is 4 graden buiten![]()
Persoonlijk denk ik dat het onverantwoord is wanneer je slapend loopt.
In mijn ogen is dat echt een tegen dat je lichaam op is maar dat je geest door wilt blijven gaan.
En dat dit een compromie is tussen beiden.
Buiten het feit dat het gevaarlijk is als je niet bewust bent van je omgeving.
Maar dit is mijn mening.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik vind zulke mensen rijp voor een gesticht.quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb het boek van Lisa Tamati gelezen met onder andere een verslag over haar ervaringen tijdens Badwater.
Op een gegeven moment was ze in een staat van hallucinatie en durfde ze niet meer verder omdat er een takje op de weg lag waar ze niet overheen durfde te stappen.
Sommigen zullen dit waanzin en onverantwoord vinden, voor mij is het het hoogste wat je in de loopsport kunt bereiken.
Mogge trouwens! Vandaag weer niet lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Bewijst maar weer dat ik af en toe net een vent ben. Broek gaat heel af en toe voor een tweede keer aan, maar een shirt echechtecht niet. Windjack dan weer wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier hebben we het al eens vaker over gehad maar kwam het vandaag toevallig tegen op een NZ'se nieuws website.
dames, dames toch....
http://www.nzherald.co.nz(...)=6&objectid=10885662
laatste zin is een geruststelling...
hier zo maar even de werkdag afsluiten en een rondje van een km of 15 hobbelen.![]()
ik denk dat ik daarintegen een sterke vrouwelijke kant heb....quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Bewijst maar weer dat ik af en toe net een vent ben. Broek gaat heel af en toe voor een tweede keer aan, maar een shirt echechtecht niet. Windjack dan weer wel.
Maar ja, ik draag dan ook alleen wol en dat is van nature "anti stink"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb zat (en ik denk jij ook) oefeningen meegemaakt waarbij een persoon op is en dat ie dan slaapdronken aan het marsen was.quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je hebt natuurlijk wel een buddy bij je en het is niet zo dat je echt in diepe slaap vallen maar wel weg dommelen..
Ondanks dat er genoeg buddy's erbij waren was het niet verantwoord.
Constant in de gaten houden of hij niet inzakt. Constant in de gaten houden waar hij loopt. En waarom?
Niet omdat hij dan kan zeggen dat hij hem toch uitgelopen heeft.
Want daar ben ik (en mijn oude peloton) niet mee eens.
Nogmaals, waarschijnlijk hebben wij hier over een ander mening![]()
![]()
Het stinkt dan niet eens echt, maar het is meer het idee dat er nog allemaal oud en opgedroogd zweet in zit en dat is bah. "Nadeel" is wel dat je met 4 keer per week lopen best veel hardloopkleding nodig hebtquote:Op donderdag 23 mei 2013 07:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat ik daarintegen een sterke vrouwelijke kant heb....
Maar ja, ik draag dan ook alleen wol en dat is van nature "anti stink"Nog vaker een was draaien is nie echt een optie voor een eenpersoonshuishouden (en nee, met de hand wassen ook niet).
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:46 schreef streamnl het volgende:
[..]
Nogmaals, waarschijnlijk hebben wij hier over een ander meningdenk het ook
Ik ga er vanuit dat deze mensen zo goed getraind zijn (het is imo niet eens training meer maar een manier van leven voor ze) en zo goed hun lichaam kennen dat ze dondersgoed weten waar ze mee bezig zijn.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik moet bekennen dat ik ook regelmatig m'n sportbh uit de wasmand vis als ik wil lopen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dure hobby dat lopen. Ik doe hier 1x/week een was met alleen sportkleding (vanavond zelfs).quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het stinkt dan niet eens echt, maar het is meer het idee dat er nog allemaal oud en opgedroogd zweet in zit en dat is bah. "Nadeel" is wel dat je met 4 keer per week lopen best veel hardloopkleding nodig hebtNog vaker een was draaien is nie echt een optie voor een eenpersoonshuishouden (en nee, met de hand wassen ook niet).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat vraag ik me af....quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
denk het ook
Ik ga er vanuit dat deze mensen zo goed getraind zijn (het is imo niet eens training meer maar een manier van leven voor ze) en zo goed hun lichaam kennen dat ze dondersgoed weten waar ze mee bezig zijn.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik trek ook vaak zat al een gebruikt setje met hardloopkleren... zweten doe ik toch wel en ik loop er vaak toch maar een uurtje in en ga daarna douchen...quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moet bekennen dat ik ook regelmatig m'n sportbh uit de wasmand vis als ik wil lopen<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Shirt, sokken en broek gaan hier direct de wasmand in. De was wordt hier dagelijks gedraaid, dus dat is altijd wel weer klaar bij de volgende keer lopen. Mocht het onverhoopt niet zo zijn, dan doe ik gewoon het volgende paar aan. Heb vrijwel alles dubbel, behalve de lange en halflange tights.![]()
Wat zijn jullie ervaringen met Saucony?
Loop al jaren op Asics, maar ik vind de Saucony's erg mooi!
Ook al gepast natuurlijk. Maar zou er qua lopen veel verschil in zitten?![]()
Gezien de kosten van sportbh's ga ik daar ook niet meerdere van kopen nu. Pas als ik op gewicht ben. Een schoon shirt trek ik altijd wel aan, broek vind ik minder boeiend. Dat climalite spul neemt nauwelijks iets op en het stinkt echt niet. Bovendien loop ik buiten en niet zo ver/lang. Het liefst was ik het meteen, maar soms vergeet ik dat (wasmachine naast slaapkamer, dus als ik 's ochtends loop kan ik hem niet gelijk aanzetten). Ga ik dan niet moeilijk over doen voor dat max. half uurtje van mij.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Dat is dus ook een beetje mijn redenatie... En zoveel wassen doe ik nou ook weer niet. Meestal is het werkkleding van Mr Guppy en daar wil ik m'n sportkleding niet bij in hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik trek ook vaak zat al een gebruikt setje met hardloopkleren... zweten doe ik toch wel en ik loop er vaak toch maar een uurtje in en ga daarna douchen...
Je hebt ze wel gepast maar niet op gelopen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:10 schreef MvN_Rdam het volgende:
Ook al gepast natuurlijk. Maar zou er qua lopen veel verschil in zitten?
Saucony is volgens mij verder wel een prima merk. Ik heb dinsdag ook Saucony's gepast, maar ik liep beter op Asics.![]()
Ik moet eigenlijk nog een paar korte sokken en een sportbh erbij kopen...
Mijn broek was ik gewoon 1 keer per week, dus meestal na 2 of 3 keer lopenShirtjes heb ik wat meer van dus die wissel ik vaker.
![]()
Ook een stukje op gelopen natuurlijk. Maar die paar meter is natuurlijk anders dan kilometers lang er op lopen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je hebt ze wel gepast maar niet op gelopen?
Saucony is volgens mij verder wel een prima merk. Ik heb dinsdag ook Saucony's gepast, maar ik liep beter op Asics.
Zag dat je de GT-1000 hebt gekocht?
Fijne sloffen he![]()
![]()
In het boek van Jurek staat er ook nog wel wat over geschreven. Dat hij ongeveer op de helft van de race bijna half-dood hallucinerend langs de kant van de weg lag, maar even later wel gewoon de race uitliep en won, met een parkoersrecord. Wel echt gekkenhuis maar ook echt een goede prestatie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb het boek van Lisa Tamati gelezen met onder andere een verslag over haar ervaringen tijdens Badwater.
Ik wil wel ooit toewerken naar ultra-trails, misschien ooit een 100km ofzo maar ik denk niet dat ik het ooit zover wil laten komen.![]()
![]()
Ja, dat is waar, maar die paar meter was voor mij voldoende om te merken dat Saucony het niet helemaal voor mij was.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:26 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Ook een stukje op gelopen natuurlijk. Maar die paar meter is natuurlijk anders dan kilometers lang er op lopen.
Zag dat je de GT-1000 hebt gekocht?
Fijne sloffen he
Ik ga ze zo uitproberenEr staat 5x1000 met 600m rust op het programma, lijkt me een leuk teststukje.
![]()
Ben benieuwd wat je er van vind. succes!quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar die paar meter was voor mij voldoende om te merken dat Saucony het niet helemaal voor mij was.
Ik ga ze zo uitproberenEr staat 5x1000 met 600m rust op het programma, lijkt me een leuk teststukje.
![]()
En als ze bij Onama niets hebben kan je misschien wel bij RD aan de slag als je het lief vraagtquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Hell als ik door 2 maand heuvel training sneller wordt dan jou Jero dan pak ik zsm het vliegtuig naar IerlandMisschien zoeken ze nog wel tijdelijk een collega bij Onama
. Dan heb je denk ik nog meer bergen. Kan je meteen meetrainen voor de Kepler!
![]()
![]()
Hier gaat meestal ook alles meteen de wasmand in. In uiterste nood wil ik wel een shirtje 2 dagen aantrekken.![]()
Jij hebt ze ook?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:32 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van vind. succes!![]()
Na een duurloop van 16 km waarna ik de zoutkristallen uit mn stoppelbaard pluk is het meestal ook tijd voor de was
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
broek wil ik nog wel een 2e x aantrekken maar bijna alles wordt hier meteen gewassen.
Heb een voetballende zoon, dus kan genoeg wassen draaien met alleen sportkleding.![]()
Begin feb begonnen met hardlopen mbt Start2Run olv Evy. Op naar de 5km aan ééngesloten na 30 aflevering binnen 10 weken.
Begin wel redelijk het schema gevolgt, netjes 3x per week. 1x ergens een aflv 2x gedaan omdat ik toen bijna 3 wkn niet gelopen had. Klad kwam er wel iets in, 3x per week, werd eigenlijk maar 1x in de week, maar we bleven lopen.
Merkte de laatste tijd dat ik de "wandelmomenten" steeds vervelender vond worden, wilde gewoon doorrennen.
Dus van de week stoute schoen aangetrokken en gekeken hoe ver we konden komen. Toen 4,7 km aan 1 stuk, en gisteren bij aflv 20 (want daar zit ik nu) ook besloten alles te blijven rennen.
Resultaat:
5,90 km met een tijd van 34:08 (gemiddelde van 10,47 km/u)
http://runkeeper.com/user/RemkoLvB/activity/184294410
En dat voor iemand die echt altijd heeft geroepen dat rennen de meest onzinnige manier van voortbewegen was op kruipen na.= What else do you have to do on a saterdaynight =![]()
Vanavond mag ik nog een kort stukje doen. Zondag een 5 K wedstrijd, wat zouden jullie vandaag maximaal doen? Is het nog even snel een interval doen, of eerder een duurloopje, en op welke capaciteit? Liever kort maar op wedstrijdtempo of lang op 60% ?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Sokken, ik merk dat sokken hier de beperkende factor zijn. Binnenkort maar weer eens naar de Decathlon.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:22 schreef Miezziej het volgende:
Ik moet eigenlijk nog een paar korte sokken en een sportbh erbij kopen...
Mijn broek was ik gewoon 1 keer per week, dus meestal na 2 of 3 keer lopenShirtjes heb ik wat meer van dus die wissel ik vaker.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik vind het super gedaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:04 schreef RedScorpion het volgende:
Resultaat:
En dat voor iemand die echt altijd heeft geroepen dat rennen de meest onzinnige manier van voortbewegen was op kruipen na.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik zou even heel kort wedstrijdtempo lopen, om te kijken hoe dat voelt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:05 schreef De_kluizenaar het volgende:
Vanavond mag ik nog een kort stukje doen. Zondag een 5 K wedstrijd, wat zouden jullie vandaag maximaal doen? Is het nog even snel een interval doen, of eerder een duurloopje, en op welke capaciteit? Liever kort maar op wedstrijdtempo of lang op 60% ?The sun in your Eyes
Dat staat hier voor vanmiddag op het programma.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Sokken, ik merk dat sokken hier de beperkende factor zijn. Binnenkort maar weer eens naar de Decathlon.![]()
Met mijn loop van vanochtend in totaal meer dan 300 kilometer op Endomondo gelogd! En in Mei al 110km gelopen, waar dat in April nog 90km was.
Gaat de goede kant op
The sun in your Eyes
Jaloers. Ik moet ook wat meer kms maken. Deze maand ga ik sowieso niet ovet april heen met al die feestdagen enzulks.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:12 schreef Onama het volgende:
Met mijn loop van vanochtend in totaal meer dan 300 kilometer op Endomondo gelogd! En in Mei al 110km gelopen, waar dat in April nog 90km was.
Gaat de goede kant opJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
topquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:04 schreef RedScorpion het volgende:
Begin feb begonnen met hardlopen mbt Start2Run olv Evy. Op naar de 5km aan ééngesloten na 30 aflevering binnen 10 weken.
Begin wel redelijk het schema gevolgt, netjes 3x per week. 1x ergens een aflv 2x gedaan omdat ik toen bijna 3 wkn niet gelopen had. Klad kwam er wel iets in, 3x per week, werd eigenlijk maar 1x in de week, maar we bleven lopen.
Merkte de laatste tijd dat ik de "wandelmomenten" steeds vervelender vond worden, wilde gewoon doorrennen.
Dus van de week stoute schoen aangetrokken en gekeken hoe ver we konden komen. Toen 4,7 km aan 1 stuk, en gisteren bij aflv 20 (want daar zit ik nu) ook besloten alles te blijven rennen.
Resultaat:
En dat voor iemand die echt altijd heeft geroepen dat rennen de meest onzinnige manier van voortbewegen was op kruipen na.
Ecosia
Thanks, bevestigd mijn idee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:07 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik zou even heel kort wedstrijdtempo lopen, om te kijken hoe dat voelt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wat is je beoogde pace?quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb er gefascineerd naar zitten kijken. Het is voorlopig nog niet aan besteed, maar ooit een ultra lijkt me geweldig om te voltooien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Maar eerst deze oktober mijn eerste halve marathon. Al veel 10km gelopen afgelopen jaren en al eens een halve marathonprogramma doorlopen, maar knieoperatie gooide roet in het eten. Nu gaan we in oktober voor de herkansing![]()
![]()
Ik zou graag 6min/km lopen. (30 min)quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ok! Mooi streven. Gaat je vast lukken, je bent goed bezig de laatste tijd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik zou graag 6min/km lopen. (30 min)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Netjes hoor zal nog wel even duren voor ik daar bij in de buurt komquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:12 schreef Onama het volgende:
Gaat de goede kant opPas begin Feb 2013 begonnen met lopen. Aan de hand van jou post eens gekeken hoeveel ik er op heb zitten voor de gein. Nu totaal 83,5, waarvan in de laatste maand 21,3 km.
= What else do you have to do on a saterdaynight =![]()
Thanks.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ok! Mooi streven. Gaat je vast lukken, je bent goed bezig de laatste tijd.
5.15 m/km afgelopen week gelopen over 1 km, het zit er dus wel in.
Het moet er nu alleen nog wel even uitkomen op het moment dat ik het nodig heb!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
![]()
dit was gewoon een lekker hobbelrondje waarbij je van het eerste moment al een goed gevoel heb,gewoon lekker lopen om het lopen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En over de 1000km heen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat, dit jaar?quote:?
Mja, op zich lopen m'n schoenen wel prima, wel nog even wennen, maar ik moet echt langere veters gaan scoren. Beetje stom dat ik dat dinsdag niet meteen heb gedaan. Deze zijn te kort waardoor ik ze niet m.b.v het laatste gaatje kan strikken. Ik dacht dat het wel zou gaan, maar bij de 3e interval zaten ze al echt veel te los waardoor m'n hiel ging schuiven.
En ik had m'n intervalletjes in m'n Garmin gezet, maar blijkbaar betekent daar "repeat 4 times" dat je het 4x in totaal doet ipv 4x herhalen. En ik had ook nog per ongeluk 4 - 5 km/h ipv 4 - 5 min/km gedaan, dus hij was de hele tijd aan het piepen. Succesverhaal dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even weer posten hoor, ze is nu bij Fort William, op 3/4 van de tocht, zo'n 1450km dus. http://jolandalinschooten.blogspot.nl/2013_05_01_archive.html
![]()
![]()
Wat tof!quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Even weer posten hoor, ze is nu bij Fort William, op 3/4 van de tocht, zo'n 1450km dus. http://jolandalinschooten.blogspot.nl/2013_05_01_archive.html
![]()
Ja doei.![]()
challenge bijgewerkt... 441 km al weer
Ecosia
Hoppa! Netjes hoor! Ben benieuwd met hoeveel kms je dit jaar eindigt.. Pfff.quote:Ga je de 3k redden?
![]()
Ik liep eerst op de Saucony Echelon 2 en nu op de Saucony Triumph 10. Ik loop er zelf erg lekker op, maar ja, ik heb dan weer geen vergelijking met andere merkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:10 schreef MvN_Rdam het volgende:
Ook al gepast natuurlijk. Maar zou er qua lopen veel verschil in zitten?![]()
![]()
Goed man. En je hebt nog aardig wat evenementen in de planning staan toch? Zal nog aardig oplopen danquote:![]()
![]()
ja, maar kwam er net achter dat er waarschijnlijk eentje van het lijstje af moet ivm werkverplichtingen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:49 schreef Arquero het volgende:
[..]
Goed man. En je hebt nog aardig wat evenementen in de planning staan toch? Zal nog aardig oplopen dan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben trouwens dit jaar over de 500 heen, nu 520km gelogd op strava. Op endomondo staat nog niet alles van dit jaar. Hoop dit jaar misschien wel de 1500 te halen, 2e helft van het jaar moet het wel wat meer worden, vooral ook met de voorbereiding voor de hoge Veluwe Trail .
En over Saucony, ik vind het een heel goed merk. Ik kom van de Asics Cumulus en ben overgestapt op de Saucony Kinvara. Die schoenen zijn alleen totaal niet te vergelijken. Omdat de kinvara veel minimalistischer zijn, maar vind ze zelf wel veel fijner lopen dan de asics. Mja, dat is dus appels en peren.. Maar ja, het is dan ook per persoon weer verschillend wat je fijn vind lopen.![]()
Niet de Kepler toch!?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, maar kwam er net achter dat er waarschijnlijk eentje van het lijstje af moet ivm werkverplichtingen.![]()
![]()
nee!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
prima doel toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is m'n doel voor 't hele jaar
*kras*!
Ecosia
heb ook naar de Kinvara zitten kijken, ben nog steeds op zoek naar mijn minimalistische hybride schoen waarbij ik op diverse ondergrond uit te voeten kan en Kinvara lijkt me net iets meer demping te hebben dan de Brooks Flow (heb van de importeur van Salomon niets meer gehoord)quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ben trouwens dit jaar over de 500 heen, nu 520km gelogd op strava. Op endomondo staat nog niet alles van dit jaar. Hoop dit jaar misschien wel de 1500 te halen, 2e helft van het jaar moet het wel wat meer worden, vooral ook met de voorbereiding voor de hoge Veluwe Trail .
En over Saucony, ik vind het een heel goed merk. Ik kom van de Asics Cumulus en ben overgestapt op de Saucony Kinvara. Die schoenen zijn alleen totaal niet te vergelijken. Omdat de kinvara veel minimalistischer zijn, maar vind ze zelf wel veel fijner lopen dan de asics. Mja, dat is dus appels en peren.. Maar ja, het is dan ook per persoon weer verschillend wat je fijn vind lopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je hebt nu ook de Kinvara TR, een speciale trailversie ervan. Schijnt alleen wel wat smaller te zijn. Viratta lijkt me ook een mooi model, die is 0-drop. Wel nog veel demping, dus dat is wel lekker.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb ook naar de Kinvara zitten kijken, ben nog steeds op zoek naar mijn minimalistische hybride schoen waarbij ik op diverse ondergrond uit te voeten kan en Kinvara lijkt me net iets meer demping te hebben dan de Brooks Flow (heb van de importeur van Salomon niets meer gehoord)![]()
morgen moet ik toch naar de big city dus her en der maar even rond neuzen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Je hebt nu ook de Kinvara TR, een speciale trailversie ervan. Schijnt alleen wel wat smaller te zijn. Viratta lijkt me ook een mooi model, die is 0-drop. Wel nog veel demping, dus dat is wel lekker.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb Saucony. De Omni 11 ivm steun etc. Voorheen Asics, maar die waren a. versleten, en b. te klein, dus niet echt te vergelijken. Tot nu toe tevreden met de Saucony's, Hoop alleen dat de pijn in m'n knieën tijdens het lopen niet aan de schoenen te wijten is (heb ze wel aan laten meten, dus zal ongetwijfeld aan mezelf liggen).quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:10 schreef MvN_Rdam het volgende:
Ook al gepast natuurlijk. Maar zou er qua lopen veel verschil in zitten?
Ik gooi de kleding na het lopen in de wasmachine en druk op de knop 'snelwas/spoelen'. Na 15 minuten klaar.De volgende keer gaan ze dan wel gewoon in de was. Maar heb ook nog maar twee setjes.
![]()
Vandaag geen pijn aan mijn knieën meer.Is dus alleen tijdens het lopen en de uren erna (de laatste twee keer dan). Nu kijken of ik ook daadwerkelijk kan wachten tot zaterdag om ze rust te gunnen.
![]()
![]()
kwam dit net tegen voor Lady Oracle, 42km door Rotterdam zonder roetdeeltjes etc.
http://www.degroenemarathon.nl/het-plan/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Liep vandaag echt vreselijk. Stond maar 3.2km op het programma, dus dacht dat dit een makkie werd aangezien ik dinsdag 6.5 makkelijk vol hield. Maar het ging gewoon echt niet. Op de helft was ik nog steeds niet warm en begonnen m'n benen al behoorlijk te verzuren. Laatste kilometer super onregelmatig gelopen, kwam echt met een rotgevoel thuis.
Uiteindelijk net boven 7min/km gelopen.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Hmm cool, bedankt voor het delenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
kwam dit net tegen voor Lady Oracle, 42km door Rotterdam zonder roetdeeltjes etc.
http://www.degroenemarathon.nl/het-plan/![]()
![]()
hier maar even een paar uurtjes trainen
voor iedereen die nog de loopschoenen aan gaat trekken vandaaag, veel plezier and give it heaps!!
en voor alle rustdagers...take it easy!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
volgende keer gewoon weer beter, no worries!quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:15 schreef Maariindaa het volgende:
Liep vandaag echt vreselijk. Stond maar 3.2km op het programma, dus dacht dat dit een makkie werd aangezien ik dinsdag 6.5 makkelijk vol hield. Maar het ging gewoon echt niet. Op de helft was ik nog steeds niet warm en begonnen m'n benen al behoorlijk te verzuren. Laatste kilometer super onregelmatig gelopen, kwam echt met een rotgevoel thuis.
Uiteindelijk net boven 7min/km gelopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Net als De_Kluizenaar ga ik zondag lekker lopen in Leiden. Ik ben wel een beetje het weerbericht in de gaten aan het houden en elke dag wordt dat minder positief. Voor zondag staat er nu in Leiden gepland ... temperatuurtje van 9 graden (temp is niet belangrijk zolang het niet -15 of +34 ofzo is), regenachtig (meh) .. en windkracht 5 (dat is dus naadje). Nu ben ik wel gewend om met wat wind te lopen (wie niet in Nederland), maar ik wilde mijn PR toch wel gaan verbeteren en met meer wind is dat een stuk lastiger omdat het indelen van de race dan zo'n probleem wordt voor mij.![]()
Eindelijk!!!! Nou hopelijk is de post vlot en kan je snel beginnen. Niets zo erg als dat Post.NL ineens de status met een dag verlengtquote:
Dus in principe morgen kan je hem al gebruiken?
Ik net pas uit bed. Heb tot half drie vannacht de serie "Lost" met zoon gekeken. Hij wilde maar doorgaan maar toen ging echt het lichtje uit. Gave serie. Gelukkig rustdag vandaag, ook omdat ik voor het eerst wat last van mijn knie heb. Als ik opsta is het bij lopen wat gevoelig en dat trekt dan wel weer weg. Hopelijk kan ik morgen gewoon lopen
Mijn zus loopt ook de marathon in Leiden, jammer dat het weer zo slecht gaat worden. In ieder geval niet te warm, dat is ook wel weer fijnThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Nice!quote:
Ik ga mezelf ook trakteren op zo'n ding als ik op mijn verjaardag nog net zoveel plezier (of meer) aan het hardlopen beleef als nu..![]()
Hij komt morgen als het goed is ja, maar morgen ga ik niet lopen. Zaterdag mag ie mee. En zondag weer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:45 schreef Lula het volgende:
[..]
Eindelijk!!!! Nou hopelijk is de post vlot en kan je snel beginnen. Niets zo erg als dat Post.NL ineens de status met een dag verlengt
Dus in principe morgen kan je hem al gebruiken?
Ik net pas uit bed. Heb tot half drie vannacht de serie "Lost" met zoon gekeken. Hij wilde maar doorgaan maar toen ging echt het lichtje uit. Gave serie. Gelukkig rustdag vandaag, ook omdat ik voor het eerst wat last van mijn knie heb. Als ik opsta is het bij lopen wat gevoelig en dat trekt dan wel weer weg. Hopelijk kan ik morgen gewoon lopen
Mijn zus loopt ook de marathon in Leiden, jammer dat het weer zo slecht gaat worden. In ieder geval niet te warm, dat is ook wel weer fijnHoe lang loop je nu? Ik heb in december de 410 gekocht toen ik ongeveer zeker wist dat ik hardlopen leuk zou blijven vinden en nu er geen weg meer terug is vind ik de 610 wel gerechtvaardigd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:55 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Nice!
Ik ga mezelf ook trakteren op zo'n ding als ik op mijn verjaardag nog net zoveel plezier (of meer) aan het hardlopen beleef als nu..
En nu snel naar Bruna om de 410 op te sturen, zodat ik hopelijk nog op tijd terug ben om m'n nieuwe shirtje in ontvangst te nemen.![]()
Ik loop nog niet zo lang (maandje), maar ben dan ook pas eind augustus jarigquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hij komt morgen als het goed is ja, maar morgen ga ik niet lopen. Zaterdag mag ie mee. En zondag weer.
[..]
Hoe lang loop je nu? Ik heb in december de 410 gekocht toen ik ongeveer zeker wist dat ik hardlopen leuk zou blijven vinden en nu er geen weg meer terug is vind ik de 610 wel gerechtvaardigd.
En nu snel naar Bruna om de 410 op te sturen, zodat ik hopelijk nog op tijd terug ben om m'n nieuwe shirtje in ontvangst te nemen.
Heb nu de telefoon met runkeeper nog bij voor het tracken van de loopsessies.![]()
ik ben nog erg tevreden met mn 210Voorzie ook niet in de nabije toekomst een upgrade naar een luxer model
Ecosia
Ik vind de Forerunner 10 ook helemaal perfect. Maar ik hoef dan ook geen hartslagmeter en wil tijdens mijn loopje weten hoever ik ben en hoe snel ik loop (gelopen heb)
Endomondo werkt wel goed trouwens, heb de grafieken van Garmin en Endomondo naast elkaar gelegd en er zit zo goed als geen verschil in. Runkeeper die ik er nu ook nog naast gebruik kan nog wel eens anders zijn. Runkeeper ga ik niet meer gebruiken nu ik de Garmin heb en ik zeker weet dat mijn loopje opgeslagen wordt of via Endomondo en mocht die eens een keer er helemaal naast zitten dan via mijn horloge. Kan me voorstellen dat de gadgetfreaks de Forerunner 10 misschien wat te eenvoudig vindenThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ik heb ook een Forerunner10 .. ik gebruik Endomondo nu alleen maar om de runs uit de Forerunner 10 direct te importeren. Je mist wel de hoogte wisselingen (vergeleken met uploaden bij Garmin en dan GPX exporteren/importeren), maar in Nederland zijn de hoogtewisselingen toch vaak nihil![]()
![]()
Ik gebruik endomondo nog omdat ik het fijn vind om muziek te luisteren, dan laat ik endomondo lekker meelopen
Even vraagje, hebben andere speciale oortjes voor het hardlopen? De oortjes van mijn mobiel vliegen er tijdens het rennen nog wel eens uit, best irritant! Ben constant dat oortje (alleen rechterkant, waarom de linker wel blijft zitten....) goed in mijn oor aan het duwenThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ik heb van die in-ear dingen van Sennheiser. Komen met 3 maten dopjes, dus past altijd. Maar er zijn ook speciale oordopjes voor het sporten, met zo'n ring om je oor. Geen idee of dat iets is?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:22 schreef Lula het volgende:
Ik gebruik endomondo nog omdat ik het fijn vind om muziek te luisteren, dan laat ik endomondo lekker meelopen
Even vraagje, hebben andere speciale oortjes voor het hardlopen? De oortjes van mijn mobiel vliegen er tijdens het rennen nog wel eens uit, best irritant! Ben constant dat oortje (alleen rechterkant, waarom de linker wel blijft zitten....) goed in mijn oor aan het duwen![]()
Ja die heb ik ook bij mijn iPod, maar dan vind ik toch minder fijn zitten als de oortjes die ik bij de Samsung S3 kreeg, misschien inderdaad een ander dopje proberen. Mijn rechteroor is zeker groter dan mijn linkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:23 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik heb van die in-ear dingen van Sennheiser. Komen met 3 maten dopjes, dus past altijd. Maar er zijn ook speciale oordopjes voor het sporten, met zo'n ring om je oor. Geen idee of dat iets is?
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
http://www.bol.com/nl/p/p(...)on/9000000010918139/quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:25 schreef Lula het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook bij mijn iPod, maar dan vind ik toch minder fijn zitten als de oortjes die ik bij de Samsung S3 kreeg, misschien inderdaad een ander dopje proberen. Mijn rechteroor is zeker groter dan mijn linker
Heb deze veel gebruikt toen ik nog met muziek liep. Koord onder je shirt doen en ze vallen nooit uit. Geluidskwaliteit is verrassend goed voor die prijs.
Er zijn ook duurdere "sport" varianten te vinden, maar dat vindt ik een beetje overdreven, deze werken prima.The sun in your Eyes
Ik loop met mijn oude oordopjes van Sony, helaas heeft 1 kant het begeven, dus loop altijd alleen met links in. Maarja, wil toch maar 1 in zodat ik ook nog goed kan horen wat er om me heen gebeurt. Vraag me wel af of ik zo niet 1 oor sneller beschadig dan het andere, misschien zou afwisseling beter zijn.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Vraagje voor de mensen met garmin forerunner 10; zie je je gemiddelde pace over de vorige kilometer of je real time pace??![]()
Vanochted weereven de deur uit gegaan voor een rondje. Elke kilometer weer een stukje harder dan de kilometer daarvoor. Totdat ik veroedelijk niet veel harder kan zonder meteen daarna dood neer te vallen. Was ik net bezig met wat mijn snelste kilometer zou zijn begon het te hagelen. Dat is niet fijn. Doet au en erg koud. Ook meteen zeiknat. Gelukkig duurde het niet zo lang.
http://connect.garmin.com/activity/316840278![]()
Bedankt voor de oordopjes tips! Bij mij past het ook nooit helemaal lekker helaas.
Hier gaat het goed. Het gaat elke training ietsjes beter. De 5 kilometer op 9 juni wordt een gigantische uitdaging maar ik zie wel hoe ver ik kom.
Heb me meteen maar ingeschreven voor een klein loopje in mijn geboorteplaats in november. Stok achter de deur enzo.
A grand adventure has begun.![]()
610 kan je je intervallen wel beter inplannen volgens mij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:09 schreef Jumparound het volgende:
ik ben nog erg tevreden met mn 210Voorzie ook niet in de nabije toekomst een upgrade naar een luxer model
![]()
![]()
610 kan je perfect intervallen op in plannen, heerlijke feature.
En daar ga ik nu ook maar even gebruik van maken buiten.
Jack does it in real time...![]()
Na iedere ronde (kilometer) krijg je te zien hoelang je over de ronde gedaan hebt. Verder kan je twee basisschermpjes instellen. Ik heb tijd en afstand en snelheid en calorieën. Dus je kan ook zien hoe hard je op dat moment gaatquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:49 schreef appelfan het volgende:
Vraagje voor de mensen met garmin forerunner 10; zie je je gemiddelde pace over de vorige kilometer of je real time pace??This whole world is wild at heart and weird on top![]()
thanks voor tip, kan het voor die prijs altijd proberenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:36 schreef Onama het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/p(...)on/9000000010918139/
Heb deze veel gebruikt toen ik nog met muziek liep. Koord onder je shirt doen en ze vallen nooit uit. Geluidskwaliteit is verrassend goed voor die prijs.
Er zijn ook duurdere "sport" varianten te vinden, maar dat vindt ik een beetje overdreven, deze werken prima.This whole world is wild at heart and weird on top![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
610 kan je je intervallen wel beter inplannen volgens mij.
gister bij de fysio trouwens goed gegaan TWC
Ecosia
Merendeel van de loop is in de stad, het zal wel meevallen met de wind denk ik dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:29 schreef AlexN het volgende:
Net als De_Kluizenaar ga ik zondag lekker lopen in Leiden. Ik ben wel een beetje het weerbericht in de gaten aan het houden en elke dag wordt dat minder positief. Voor zondag staat er nu in Leiden gepland ... temperatuurtje van 9 graden (temp is niet belangrijk zolang het niet -15 of +34 ofzo is), regenachtig (meh) .. en windkracht 5 (dat is dus naadje). Nu ben ik wel gewend om met wat wind te lopen (wie niet in Nederland), maar ik wilde mijn PR toch wel gaan verbeteren en met meer wind is dat een stuk lastiger omdat het indelen van de race dan zo'n probleem wordt voor mij.
Ik ben zelf eerder bang dat al die bochtjes (en bruggetjes over de grachten) een eventuele PR in de weg gaan zitten.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hee dat is goed nieuwsquote:![]()
Vandaag de nieuwe runner's world, met kleurtjes!
Mijn loon+vakantiegeld zijn binnen! Vanavond meteen maar even kijken voor schoentjes, maar waarschijnlijk worden het de FiveFingers Spyridon LS. Maakt niet uit hoe lelijk ze zijn, gister nog wat positieve reviews erover gelezen.
![]()
het 10k parkours ziet er snel uit hoor, alleen bij loevestein loop je in een val...quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:09 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Merendeel van de loop is in de stad, het zal wel meevallen met de wind denk ik dan?
Ik ben zelf eerder bang dat al die bochtjes (en bruggetjes over de grachten) een eventuele PR in de weg gaan zitten.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Gaaf! Erg mooi horloge! Stiekem vind ik het jammer dat ik net een nieuwe 405 heb gekregenquote:. Veel plezier ermee!
![]()
Ik loop mijn laatste 5 dit jaarquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
het 10k parkours ziet er snel uit hoor, alleen bij loevestein loop je in een val...
Zo, wie is dat op de cover??quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:10 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn loon+vakantiegeld zijn binnen! Vanavond meteen maar even kijken voor schoentjes, maar waarschijnlijk worden het de FiveFingers Spyridon LS. Maakt niet uit hoe lelijk ze zijn, gister nog wat positieve reviews erover gelezen.
Ik ga straks kijken of de TopShelf nog de bh's in de aanbieding heeft (en zo ja, of mijn maat er nog is). Zag vorige week een rek met Shock-absorbers voor ¤ 25 per stuk! Volgens mij had ik daar hier positieve ervaringen over gelezen. Heb nu twee goede van hunkemöller maar die zijn alweer bijna een jaar oud en doordat ik wat ben afgevallen worden ze helaas ook wat ruim![]()
Hier ook de RW in de bus bij thuiskomstvanavond lekker lezen!
Zaterdag ga ik naar utrecht met schoonmoeder en -zusje dus dan toch even bij run2day kijken voor een spibelt.![]()
Hahaha!! GotC zit in het vliegtuig, deze Schot is voor mijquote:om nom nom!!
Oe, die kan mooi mee in de treinquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:10 schreef Jero_nimo het volgende:
Die meneer ook wel.
![]()
Ik zag m t eerstquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:20 schreef hatsaflats het volgende:
Oe, die kan mooi mee in de treinDie meneer ook wel.
Dat kleuren ; (Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:06 schreef Jumparound het volgende:
[..]
gister bij de fysio trouwens goed gegaan TWC![]()
![]()
Ik snap de lol van dat hardlopen ook niet zo. Je zal maar vallen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ik snap de fun van die colourruns ook niet zo. 't Zal maar in je ogen komen.
Ik snap de lol van dat badminton ook niet zo. Je zal die shuttle maar in je oog krijgen.
Ik snap de lol van de Efteling ook niet zo. Je zal maar...
ik snap...
Gewoon dingen voor de gein, omdat het grappig is.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Twee weken geleden dacht ik nog 'gaat het ooit makkelijker worden?' maar zonet was hij er 'even een 5km gelopen'.![]()
![]()
Tijd is niet super, gem 6.30 met 154bpm, maar gewoon lekker gelopen zonder moe of niks!
***![]()
In mijn longen lijkt me ook niet erg prettig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ik snap de fun van die colourruns ook niet zo. 't Zal maar in je ogen komen.![]()
Tja, Het gaat om verplicht plezier hebben. Niet om de eindtijd.
Ideaal voor de rosé zuipende mutsen!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Laat je gerust met 7 potten verf overgieten als je dat leuk vindt. Ik doe 't niet, omdat ik de toegevoegde waarde van die verf niet snap. Maar ga je gang als je 't leuk vindt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik snap de lol van dat hardlopen ook niet zo. Je zal maar vallen.
Ik snap de lol van dat badminton ook niet zo. Je zal die shuttle maar in je oog krijgen.
ik snap...
Gewoon dingen voor de gein, omdat het grappig is.Ja doei.![]()
Het had mij wel leuk geleken eigenlijk
Alleen jammer dat het niet op tijd is.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
fijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Twee weken geleden dacht ik nog 'gaat het ooit makkelijker worden?' maar zonet was hij er 'even een 5km gelopen'.![]()
![]()
Tijd is niet super, gem 6.30 met 154kcal, maar gewoon lekker gelopen zonder moe of niks!
Ecosia
Ah, shuttle in je oog, dan heb je best een probleem. Maar inderdaad, meestal moet je dingen gewoon doen. Zo vond mijn oma het onverantwoord dat ik een auto kocht met mijn vriend, want je weet maar nooit.. Nee, als ik zo ga denken kan ik niks meer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik snap de lol van dat hardlopen ook niet zo. Je zal maar vallen.
ik snap...
Gewoon dingen voor de gein, omdat het grappig is.
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Goed bezig!quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Tijd is niet super, gem 6.30 met 154bpm, maar gewoon lekker gelopen zonder moe of niks!![]()
![]()
Dat is idd waar ik aan dacht, het ziet er best leuk uit met al die kleuren, maar je wil dat toch niet inademen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:31 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
In mijn longen lijkt me ook niet erg prettig.
***![]()
Ik heb niets speciaals, heb de goedkoopste in-ear dingen die er zijn ooit besteld:quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:22 schreef Lula het volgende:
Even vraagje, hebben andere speciale oortjes voor het hardlopen? De oortjes van mijn mobiel vliegen er tijdens het rennen nog wel eens uit, best irritant! Ben constant dat oortje (alleen rechterkant, waarom de linker wel blijft zitten....) goed in mijn oor aan het duwen
http://dx.com/p/in-ear-stereo-earbuds-3-5mm-metallic-orange-4319
Werken prima, meerdere dopjes erbij om passend te maken. En goedkoop. Geluidskwaliteit is prima wat mij betreft.![]()
Ik denk dat ik knetterdol zou worden van al die poedertroep. Waar ik ben opgegroeid wordt met de kermis met meel gegooid en dat is echt hel. Ik verwacht niet dat dit beter te doen is.Ik heb er idd een hoop goeds over gehoordquote:Hij komt morgen tussen 8 en 11
Dat wordt vast een nuttige werkdag...
![]()
Ah gelukkig! Ik dacht al dat je zo licht als een veertje was!quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm, die 154kcal moet mijn hartslag zijn.![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:35 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ah gelukkig! Ik dacht al dat je zo licht als een veertje was!I wish!
Verbruikte kcals is vlgs de garmin 485.
Dat is beter toch?
***![]()
Oh ja, 't was kleurpoeder. Dat maakt 't bijna nog erger imho, ivm inademen. Gets. Nee, niets voor mij.Ja doei.![]()
Ik heb een sportkoptelefoon van de lidl, dat is met zo'n boog achter je hoofd langs. Zo vallen ze ook nooit meer uit, want ik had dat probleem idd ook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:22 schreef Lula het volgende:
Even vraagje, hebben andere speciale oortjes voor het hardlopen? De oortjes van mijn mobiel vliegen er tijdens het rennen nog wel eens uit, best irritant! Ben constant dat oortje (alleen rechterkant, waarom de linker wel blijft zitten....) goed in mijn oor aan het duwen
***![]()
Ja.. dat Loevestein stukje lijkt me vervelend, voor de rest was het inderdaad vrij recht toe recht aan. Ook wel grappig dat ik langs mijn oude werk loopquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
het 10k parkours ziet er snel uit hoor, alleen bij loevestein loop je in een val...
Qua oordoppen: ik heb dezelfde als hierboven... geluidskwaliteit is meh, maar dat maakt me toch niet zoveel uit. Daarnaast zitten ze prima en irriteren ze niet.![]()
Heb gewoon van die simpele in-ear dopjes van de HEMA (tientje ofzo) en dan een zweethoofdband om zodat ze niet uit m'n oor glijden.Ja doei.![]()
Spul vergaat na een dag of twee, wordt gewoon afgevoerd door je lichaam.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, 't was kleurpoeder. Dat maakt 't bijna nog erger imho, ivm inademen. Gets. Nee, niets voor mij.
Ikzelf loop liever een echte wedstrijd, maar voor ieder wat wils zullen we maar zeggen.The sun in your Eyes
Ik loop ook liever een normaal evenement hoor. Maar dit is gewoon een keer geinig. Puur voor de lol. Gewone evenementen zijn er zo veel. En ik vind al die urban- of modderdingen weer niet cool.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:48 schreef Onama het volgende:
[..]
Spul vergaat na een dag of twee, wordt gewoon afgevoerd door je lichaam.
Ikzelf loop liever een echte wedstrijd, maar voor ieder wat wils zullen we maar zeggen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja daarom, gewoon lekker doen wat jij leuk vindt! Was geen aanval op de Color Run hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik loop ook liever een normaal evenement hoor. Maar dit is gewoon een keer geinig. Puur voor de lol. Gewone evenementen zijn er zo veel. En ik vind al die urban- of modderdingen weer niet cool.
Volgens mij worden ze ook niet getimed, wat voor veel mensen het alleen maar aantrekkelijker maakt.The sun in your Eyes
Als ik veel tijd over heb (sinds mijn studie al bijna 3 jaar niet meer) fotografeer ik graag.
Zo'n evenement lijkt mij een uitstekend locatie om machtige mooie foto's te maken.
Als hardloper en lenzen drager lijkt mij zo'n evenement niets![]()
![]()
Zou ik toch niet doen...quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:56 schreef streamnl het volgende:
Als ik veel tijd over heb (sinds mijn studie al bijna 3 jaar niet meer) fotografeer ik graag.
Zo'n evenement lijkt mij een uitstekend locatie om machtige mooie foto's te maken.
Als hardloper en lenzen drager lijkt mij zo'n evenement niets
http://www.lensrentals.co(...)inutes-without-waterThe sun in your Eyes
Ik zeg ook niet dat ik denk dat je er dood aan gaat, het lijkt me vooral intens vervelendquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:48 schreef Onama het volgende:
[..]
Spul vergaat na een dag of twee, wordt gewoon afgevoerd door je lichaam.
Ikzelf loop liever een echte wedstrijd, maar voor ieder wat wils zullen we maar zeggen.![]()
Ja doei.![]()
Nou, vrij simpel. Ik kijk wat ik de volgende dag te doen heb (school, werk, andere afspraken) en bekijk dan mijn reistijden enzo. Dan bepaald ik wanneer ik de volgende dag ga lopen. Dan weet ik als de dag begint "eerst school, dan lopen, dan werken", bijvoorbeeld. Is dat zo gek?quote:![]()
Ik heb daarvoor ook niet de juiste spullen. Dus ik zou het met mijn camera ook niet doen. Maar de foto's lijken mij wel erg mooi.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:57 schreef Onama het volgende:
[..]
Zou ik toch niet doen...
http://www.lensrentals.co(...)inutes-without-water![]()
Onderwater cover er omheen, daar zou het toch niet meer in moeten kunnen komen..quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:02 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor ook niet de juiste spullen. Dus ik zou het met mijn camera ook niet doen. Maar de foto's lijken mij wel erg mooi.![]()
Ja dat zou prima moeten gaan, maar zo'n cover is duur om alleen maar zo'n color run te fotograferen. Of je moest het natuurlijk al hebben liggen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:09 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Onderwater cover er omheen, daar zou het toch niet meer in moeten kunnen komen..The sun in your Eyes
Dus je bent klaar voor de ekidenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Tijd is niet super, gem 6.30 met 154bpm, maar gewoon lekker gelopen zonder moe of niks!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Een vriendin van mij gaat zondag een colorrun doen, en had mij ook gevraagd foto's te maken (ook hier de andere hobby) maar durf het ook niet aan met m'n camera.
Mij lijkt zo'n color run juist wel leuk om te doen (met mooi weer dan) gewoon voor de fun, desnoods met een rosé 'tje in de hand, omdat het toch niet om tijd gaat![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Tijd is niet super, gem 6.30 met 154bpm, maar gewoon lekker gelopen zonder moe of niks!![]()
![]()
quote:![]()
Weet je dat ik daar nog wel even aan gedacht heb idd tijdens mijn rondje, een 5 kan makkelijk, maar de 7 zou ook moeten kunnen.
![]()
***![]()
De eerste massa pm voor de Ekiden is eruit. Alleen E.T., mosselmossel en steamnl konden geen pm's ontvangen.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ow ja, die had ik uitgezet toen er zo gespamd werd. Ik zet het nu meteen aan.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hier ook langzaamaan afscheid aan het nemen van Runkeeper. Voornamelijk ook inderdaad omdat Runkeeper de data van m`n horloge heel anders interpreteert dan dat Endomondo dat bijvoorbeeld doet. Bij Runkeeper heb ik altijd een paar honderd meter meer gelopen, met exact hetzelfde bestand uit m`n horloge, terwijl het bij Endomondo overeen komt met de gegevens op het horloge.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:18 schreef Lula het volgende:
Runkeeper die ik er nu ook nog naast gebruik kan nog wel eens anders zijn. Runkeeper ga ik niet meer gebruiken![]()
En wanneer is voor jou de deadline om gegevens te ontvangen? Ik wil er nog heeeel even over nadenkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:24 schreef MaleDuck het volgende:
De eerste massa pm voor de Ekiden is eruit. Alleen E.T., mosselmossel en steamnl konden geen pm's ontvangen.![]()
![]()
grappig bij mij snoept runkeeper er juist altijd wat vanaf.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hier ook langzaamaan afscheid aan het nemen van Runkeeper. Voornamelijk ook inderdaad omdat Runkeeper de data van m`n horloge heel anders interpreteert dan dat Endomondo dat bijvoorbeeld doet. Bij Runkeeper heb ik altijd een paar honderd meter meer gelopen, met exact hetzelfde bestand uit m`n horloge, terwijl het bij Endomondo overeen komt met de gegevens op het horloge.![]()
Ik bemoei gewoon per pm terugquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm, negeer mijn bemoeiopmerking dan maar.![]()
En heb wel even mijn pm box opgeschoond, hij stond op 96% vol...
Bedankt voor het organiseren!quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:24 schreef MaleDuck het volgende:
De eerste massa pm voor de Ekiden is eruit. Alleen E.T., mosselmossel en steamnl konden geen pm's ontvangen.
Zoals al in de mail gezet, als ik diegene ben die bepalend gaat zijn om een team vol te krijgen of niet dan ga ik mijn uiterste best doen vrij te krijgen en gewoon te komen.
Mocht het een twijfelgeval worden en ik "over" zijn dan ga ik niet overvliegen. Wil dan wel ook zeker meelopen.The sun in your Eyes
En voor de mensen die niet hadden aangeven dat ze mee wilden doen met de Ekiden, jullie kunnen je nog steeds bij me aanmelden, voor het hardloophoogtepunt van het jaar in dit topic!
Ik ga in elk geval proberen om te komen aanmoedigen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
En voor de mensen die niet hadden aangeven dat ze mee wilden doen met de Ekiden, jullie kunnen je nog steeds bij me aanmelden, voor het hardloophoogtepunt van het jaar in dit topic!![]()
Waarom doe je niet mee? Je loopt toch allang meer dan 5 km aan een stuk? Het gaat hier niet om snelheid maar juist om gezelligheid!quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:42 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik ga in elk geval proberen om te komen aanmoedigen.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Weet niet wanneer het is, maar ik verwacht niet 7km te kunnen hardlopen in een fatsoenlijk tempo op korte termijn.. volgend jaar beterquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
En voor de mensen die niet hadden aangeven dat ze mee wilden doen met de Ekiden, jullie kunnen je nog steeds bij me aanmelden, voor het hardloophoogtepunt van het jaar in dit topic!![]()
![]()
Als je 5 km kan lopen, dan is het goed, de ekiden loopt de marathon in 6 stukken:quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:46 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Weet niet wanneer het is, maar ik verwacht niet 7km te kunnen hardlopen in een fatsoenlijk tempo op korte termijn.. volgend jaar beter
5 km - 10 km - 5 km - 10 km - 5 km - 7,195 km
Dus de meeste mensen lopen 5 km.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Omdat ik eigenlijk nog nooit een loopje gedaan heb, en dat is voor mij ook niet echt een doel, word daar maar zenuwachtig van, en jullie meeten vind ik al eng zatquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Waarom doe je niet mee? Je loopt toch allang meer dan 5 km aan een stuk? Het gaat hier niet om snelheid maar juist om gezelligheid!![]()
![]()
Is voor mij ook mijn allereerste officiele loopje hoor!quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:48 schreef Shravani het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk nog nooit een loopje gedaan heb, en dat is voor mij ook niet echt een doel, word daar maar zenuwachtig van, en jullie meeten vind ik al eng zatEn ik vind het retespannend!
***![]()
OK, maar mochten we net nog iemand tekort komen om een team te vullen, mag je ik je dan vragen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:48 schreef Shravani het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk nog nooit een loopje gedaan heb, en dat is voor mij ook niet echt een doel, word daar maar zenuwachtig van, en jullie meeten vind ik al eng zat<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
De colorruns hebben naar mijn mening inderdaad ook geen ene moer met hardlopen te maken, wat een onzin... Maar als mensen het als een dagje vermaak zien en lekker een mooie gekleurd t-shirtje en dito haar enzo willen, have fun, maar noem het geen hardloopwedstrijd, please...
Het weer viel mij vandaag alles mee.Waaide wel flink op de terugweg, maar op zich ging het verder wel (met lange tight en thermoshirt eind mei...
).
4 x 2000 meter gedaan met 1000 meter rust ertussen (en 20 sec. wandelen aan het begin / einde van die rust), wel lekker uurtje weggeweest op die manier.
Jack does it in real time...![]()
Ah thx, dat verduidelijkt het wat. Ff over denken, zou 1e keer zijn voor zoiets, en ik kan tegen die tijd pas net de 5km comfortabel lopen vrees ik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je 5 km kan lopen, dan is het goed, de ekiden loopt de marathon in 6 stukken:
Dus de meeste mensen lopen 5 km.![]()
ich bin dabei!
Met bbq
zin in
Ecosia
Euuuhhhhmmm ja dat mag, zou lullig zijn als er net iemand tekort komt, en ik zit daar alleen te kijken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
OK, maar mochten we net nog iemand tekort komen om een team te vullen, mag je ik je dan vragen?![]()
Awww het komt echt wel goed! Het gaat ook niet om tijd he. Desnoods wandel je stukjes, maakt allemaal geen moer uit, als je er maar een beetje plezier in hebtquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:55 schreef Shravani het volgende:
[..]
Euuuhhhhmmm ja dat mag, zou lullig zijn als er net iemand tekort komt, en ik zit daar alleen te kijken.![]()
![]()
Dat geeft niets, vorig jaar liep ook iemand net de 5 km omdat ze net Evy had afgerondquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:52 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Ah thx, dat verduidelijkt het wat. Ff over denken, zou 1e keer zijn voor zoiets, en ik kan tegen die tijd pas net de 5km comfortabel lopen vrees ik.Super, dan sta je op de reservelijstquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:55 schreef Shravani het volgende:
[..]
Euuuhhhhmmm ja dat mag, zou lullig zijn als er net iemand tekort komt, en ik zit daar alleen te kijken.
Bij de Koninginnenach Run in Amersfoort was ook geen tijdmeting, dat was ook alleen voor de lol. De naam die ze er daar aan gaven was 'social run'. Die vond ik wel toepasselijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:51 schreef DeeBee het volgende:
De colorruns hebben naar mijn mening inderdaad ook geen ene moer met hardlopen te maken, wat een onzin... Maar als mensen het als een dagje vermaak zien en lekker een mooie gekleurd t-shirtje en dito haar enzo willen, have fun, maar noem het geen hardloopwedstrijd, please...![]()
Ben er toch liever gewoon bij om foto's te maken enzo hoor haha.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Awww het komt echt wel goed! Het gaat ook niet om tijd he. Desnoods wandel je stukjes, maakt allemaal geen moer uit, als je er maar een beetje plezier in hebt
Nu even de Decathlon spekken![]()
![]()
Nice, maar blijft het vaak bij zo'n voornemen? Of heb je al langere tijd achter elkaar hardgelopen voorheen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:05 schreef Catnip het volgende:
Ik ga denk vandaag of morgen weer beginnen met hardlopen.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ekiden lijkt mij ook wel leuk, maar het is 6 dagen na een andere loop (10KM meidenloop in Utrecht) en dan moet ik 2 keer vrij vragen van werk.
En ik ben niet echt supersnel ofzo. Dus dan ben ik bang dat het mijn schuld is als we als laatste eindigen ofzo![]()
(En jullie zijn eng)
![]()
Snelheid (of het gebrek eraan naar jouw idee) is geen excuusquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:09 schreef Miezziej het volgende:
Ekiden lijkt mij ook wel leuk, maar het is 6 dagen na een andere loop (10KM meidenloop in Utrecht) en dan moet ik 2 keer vrij vragen van werk.
En ik ben niet echt supersnel ofzo. Dus dan ben ik bang dat het mijn schuld is als we als laatste eindigen ofzo![]()
(En jullie zijn eng)
![]()
En 6 dagen is geen probleem, dan ben je wel hersteld en kan je best een 5 km lopenDus als je de gezelligheid van de Ekiden niet wil missen, dan moet je er maar eens over nadenken, mijn dm/pm staat open
Zal er over nadenken! Moet natuurlijk ook kijken of werk niet te moeilijk gaat doen (vast niet, ze willen toch alleen maar besparen op personeel)quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Snelheid (of het gebrek eraan naar jouw idee) is geen excuus![]()
En 6 dagen is geen probleem, dan ben je wel hersteld en kan je best een 5 km lopenDus als je de gezelligheid van de Ekiden niet wil missen, dan moet je er maar eens over nadenken, mijn dm/pm staat open
Het lijkt me wel heel leuk, ik ken niet veel hardlopers dus kan er met niemand echt over praten. Op zo'n dag zit je alleen maar tussen de lopers![]()
![]()
Zolang het maar niet in de benen is, die hebben we nog nodig...quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:19 schreef Arquero het volgende:
[..]
We bijten wel, maar niet zo hard hoor![]()
![]()
Ik heb zelf vorige week deze binnen gekregen. Besteld via Ebay.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:23 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik heb van die in-ear dingen van Sennheiser. Komen met 3 maten dopjes, dus past altijd. Maar er zijn ook speciale oordopjes voor het sporten, met zo'n ring om je oor. Geen idee of dat iets is?
MEElectronics M6 Sports In-Ear Headphones (Clear)
Zijn er in diverse kleuren.
Wat een heerlijke koptelefoon, gebruik em voor hardlopen en wielrennen. Blijven erg goed zitten en kunnen tegen wat water, dus in de regen lopen geen probleem.= What else do you have to do on a saterdaynight =![]()
Aangezien Evy erop blijft hameren om je rustdagen te nemen en maar 3x per week te lopen, komt er een moment dat je vaker kan gaan lopen dan nu? Ik verveel me op de dagen dat ik moet "rusten", heb echt zin om te gaan lopen...![]()
Wat is dat Ekiden gebeuren precies? Ik kan het niet vinden in de openingspost (ik lees er wellicht overheen). Daarnaast zag ik en passant ook dat de Facebook link in de openingspost het niet doet.![]()
ooit wel ja, zie RD, maar dan heb je al aardig wat kms in de benen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:25 schreef CRX_master het volgende:
Aangezien Evy erop blijft hameren om je rustdagen te nemen en maar 3x per week te lopen, komt er een moment dat je vaker kan gaan lopen dan nu? Ik verveel me op de dagen dat ik moet "rusten", heb echt zin om te gaan lopen...To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.![]()
Ik ben er nog niet over uit of ik mee doe aan de Ekiden hoor, ben nog aan het kijken of ik mn kinderen kwijt kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Lijkt me heel erg leuk, maar misschien volgend jaar? Dit jaar red ik dat echt nog niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
Voor veel mensen is het wel praktisch om je lichaam toch even tijd te geven om te rusten. Ik loop niet volgens een schema, maar ik loop 2 a 3x per week. De dagen ertussen krijgt je lichaam dan wat tijd om te herstellen. Je kan gewoon elke dag gaan lopen natuurlijk, maar dat is een recept voor kleine irritaties die uitgroeien tot grotere irritaties.. tot blessures.. tot stoppen met hardlopenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:25 schreef CRX_master het volgende:
Aangezien Evy erop blijft hameren om je rustdagen te nemen en maar 3x per week te lopen, komt er een moment dat je vaker kan gaan lopen dan nu? Ik verveel me op de dagen dat ik moet "rusten", heb echt zin om te gaan lopen...![]()
![]()
Vermoedelijk zie je alleen iets als je lid wordt van de groep.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:29 schreef AlexN het volgende:
Wat is dat Ekiden gebeuren precies? Ik kan het niet vinden in de openingspost (ik lees er wellicht overheen). Daarnaast zag ik en passant ook dat de Facebook link in de openingspost het niet doet.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
5km moet makkelijk lukken toch!?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:30 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Lijkt me heel erg leuk, maar misschien volgend jaar? Dit jaar red ik dat echt nog niet.The sun in your Eyes
De ekiden is een wedstrijd waar je met een team van 6 personen een marathon loopt. De ekiden loopt de marathon in 6 stukken:quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:29 schreef AlexN het volgende:
Wat is dat Ekiden gebeuren precies? Ik kan het niet vinden in de openingspost (ik lees er wellicht overheen). Daarnaast zag ik en passant ook dat de Facebook link in de openingspost het niet doet.
En we hebben nu al 3 teams vol, maar een 4e team zou tof zijn!
Welke groep? Ik zit bij de Endomondo groep of zijn er nog andere geheime genootschappen waar ik geen deel van uitmaakquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:30 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Vermoedelijk zie je alleen iets als je lid wordt van de groep.![]()
![]()
Ik weet niet wanneer je Evy verwacht af te ronden? Want als je voor 6 juli klaar bent met Evy, dan kan je meedoenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:30 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Lijkt me heel erg leuk, maar misschien volgend jaar? Dit jaar red ik dat echt nog niet.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:30 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ben er nog niet over uit of ik mee doe aan de Ekiden hoor, ben nog aan het kijken of ik mn kinderen kwijt kan.Nogmaals, neem je kinderen gewoon meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij zijn er ook.
![]()
De geheime genootschap van de Anonieme Lopers op de Facebookquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:32 schreef AlexN het volgende:
[..]
Welke groep? Ik zit bij de Endomondo groep of zijn er nog andere geheime genootschappen waar ik geen deel van uitmaak
Ekidendit jaar kan ik geen roet in het eten gooien
To see a world in a grain of sand
Hoeveel mensen nog voor een 4e team dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De ekiden is een wedstrijd waar je met een team van 6 personen een marathon loopt. De ekiden loopt de marathon in 6 stukken:
En we hebben nu al 3 teams vol, maar een 4e team zou tof zijn!![]()
![]()
Ik weet het kerel, maar als ik ze onder kan brengen dan graag. Het zijn 3 loose cannons, helemaal die zoon van mij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nogmaals, neem je kinderen gewoon meeDie van mij zijn er ook.
Geheim en Anoniem.. ik snap al waarom ik er niets van kon vinden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:33 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
De geheime genootschap van de Anonieme Lopers op de Facebook![]()
Ik heb dan ook geen idee hoe je toe te voegen bent aan de de groep hoor.. ik meen dat Daywalker een admin daar is en je wellicht wel kan helpen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:34 schreef AlexN het volgende:
[..]
Geheim en Anoniem.. ik snap al waarom ik er niets van kon vinden.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
In principe 1, als alle ovb-tjes meegaan...quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:33 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Hoeveel mensen nog voor een 4e team dan?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hmm...quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
In principe 1, als alle ovb-tjes meegaan...![]()
![]()
Jammer dat het voor jou nog te vroeg komt, maar je bent welkom om aan te moedigen hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:33 schreef _Dido_ het volgende:
Ekidendit jaar kan ik geen roet in het eten gooien
kan die geen 5 km lopen? Is ie daarna meteen stilquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:33 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik weet het kerel, maar als ik ze onder kan brengen dan graag. Het zijn 3 loose cannons, helemaal die zoon van mij.
To see a world in a grain of sand
Je staat op de ovb lijst bij dezequote:SPOILER: foto roparunOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je staat op de ovb lijst bij dezeHeheheSPOILER: foto roparunOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is een lach!Positive thinking en alles
![]()
![]()
[..]
Je staat op de ovb lijst bij dezeOok een onwijs coole fotoSPOILER: foto roparunOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Argh. Runnersworld voor iPad heeft een nieuw inlogsysteem ofzo, waardoor ik opeens een account nodig heb wil ik het op iPad kunnen lezen. Allemaal prima, maar ik weet m'n abonneenummer niet en postbode is laat en ik moet zo weg en nu kan ik niet Runnersworld in de trein lezen
Dan Eat&Run maar..
Toffe foto MD!![]()
[..]
Je staat op de ovb lijst bij dezeGoede foto! Denk een grote lach inderdaad! Top!SPOILER: foto roparunOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou volgens het schema wat ik in de planning heb (ma, wo en za) zou ik op zaterdag 6 juli de laatste les hebben.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je Evy verwacht af te ronden? Want als je voor 6 juli klaar bent met Evy, dan kan je meedoenNiet zo'n goed idee dus.
![]()
![]()
de laatste les is toch 5 km?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:45 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Nou volgens het schema wat ik in de planning heb (ma, wo en za) zou ik op zaterdag 6 juli de laatste les hebben.Niet zo'n goed idee dus.
Ecosia
Juist wel!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:45 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Nou volgens het schema wat ik in de planning heb (ma, wo en za) zou ik op zaterdag 6 juli de laatste les hebben.Niet zo'n goed idee dus.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:42 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Hehehe
En dat is een lach!Positive thinking en alles
Zeker gezien de lach op het gezicht van mijn collega, die naast me fietst hou ik het op een lachquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Goede foto! Denk een grote lach inderdaad! Top!
Meer vertrouwen in eigen kunnen! Je haalt dat dan makkelijk en lachend en met 20 man om je de laatste meters door te helpen mocht het toch niet helemaal volgens planning gaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:48 schreef Muis84 het volgende:
Ja zeg, maar dan zit er zo'n druk achter... En ik ben er dan vast nog niet klaar voor.![]()
Ik ga me inhoudenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:30 schreef AlexN het volgende:
[..]
Voor veel mensen is het wel praktisch om je lichaam toch even tijd te geven om te rusten. Ik loop niet volgens een schema, maar ik loop 2 a 3x per week. De dagen ertussen krijgt je lichaam dan wat tijd om te herstellen. Je kan gewoon elke dag gaan lopen natuurlijk, maar dat is een recept voor kleine irritaties die uitgroeien tot grotere irritaties.. tot blessures.. tot stoppen met hardlopen![]()
![]()
MD, Toffe foto.
Juist wel!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:45 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dat doet Renate ook in haar 10km schema, je kan met haar lopen of je zoekt een leuk loopje uit voor die laatste les (en dus de eerste keer 10).
(Maar ik kan me goed voorstellen dat je twijfelt hoor.)
***![]()
Als ik thuisben zal ik mijn pm box ff legen voor de ekiden-post
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Och, het ergste wat je kan overkomen is dat je een stukje moet wandelen. Als ik een slechte dag heb moet ik misschien ook wel een stukje wandelen in mijn 10KM. Ondanks dat ik regelmatig meer dan 10 loop![]()
![]()
Ik ben weer terug van evy 5. Mijn sport bh en nike shirt zijn echt geweldig. Zit zo fijn en niks kruipt omhooghulde.
Lopen ging goed, mijn benen voelde tijdens het wandelen minder lekker dan tijdens het rennen maar na wat stretchen voelt alles goed. Ik ben goed natgeregend en gehageld. Dat was tijdens het rennen niet zo erg maar tijdens het wandelen voelde ik me heel snel afkoelen en dat was niet zo prettig.
Nu weer lekker warm binnen en zo onder een warme douche springen
http://www.endomondo.com/workouts/193640023/5291547
intervallen die wel kloppen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Je staat op de ovb lijst bij dezeMooi zo met die gele veldenSPOILER: foto roparunOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben weer terug van evy 5. Mijn sport bh en nike shirt zijn echt geweldig. Zit zo fijn en niks kruipt omhooghulde.
Lopen ging goed, mijn benen voelde tijdens het wandelen minder lekker dan tijdens het rennen maar na wat stretchen voelt alles goed. Ik ben goed natgeregend en gehageld. Dat was tijdens het rennen niet zo erg maar tijdens het wandelen voelde ik me heel snel afkoelen en dat was niet zo prettig.
intervallen die wel kloppen:Verdiende douche!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
intervallen die wel kloppen:Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Je staat op de ovb lijst bij dezeEen lach natuurlijk! Nogmaals respectSPOILER: foto roparunOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
intervallen die wel kloppen:Goed gedaan, zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Onama, mag ik in de op?
1
2[b]30 juni 2013 - [url=http://www.meidenloop.nl/pg-26687-7-63868/pagina/home.html]Meidenloop (Utrecht)[/url]
Miezziej - 10km
En bij de Ekiden mag ook wel, ovb...![]()
![]()
Ik heb jou toegevoegd aan beide lopen en heb de code die bovenaan "Wie loopt waar" staat aangepast. De /b en * ontbraken dus de OP moest het nog altijd aanpassen. Zou goed moeten zij nu.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef Miezziej het volgende:
Onama, mag ik in de op?
[ code verwijderd ]
En bij de Ekiden mag ook wel, ovb...The sun in your Eyes
Als je dan toch bezig bent, wil je dan ovb bij Ekiden bij mij weghalen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:31 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik heb jou toegevoegd aan beide lopen en heb de code die bovenaan "Wie loopt waar" staat aangepast. De /b en * ontbraken dus de OP moest het nog altijd aanpassen. Zou goed moeten zij nu.![]()
Twijfel twijfel...quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
MD, Toffe foto.
[..]
Juist wel!Dat doet Renate ook in haar 10km schema, je kan met haar lopen of je zoekt een leuk loopje uit voor die laatste les (en dus de eerste keer 10).
(Maar ik kan me goed voorstellen dat je twijfelt hoor.)
![]()
Done.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent, wil je dan ovb bij Ekiden bij mij weghalen?The sun in your Eyes
Bedanktquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:31 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik heb jou toegevoegd aan beide lopen en heb de code die bovenaan "Wie loopt waar" staat aangepast. De /b en * ontbraken dus de OP moest het nog altijd aanpassen. Zou goed moeten zij nu.![]()
![]()
ik wil misschien ook nog wel meedoen met de ekiden, als dat mag.
heb net ook nog een klein rondje gedaan, maar het was koud (ent ging ruk). en nu drama over wat ik aanmoet zondag![]()
![]()
![]()
Ik gok op kort/kort en iemand die na de finish een warme trainingsbroek en trui voor me heeftquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik wil misschien ook nog wel meedoen met de ekiden, als dat mag.
heb net ook nog een klein rondje gedaan, maar het was koud (ent ging ruk). en nu drama over wat ik aanmoet zondag![]()
![]()
Twijfel alleen nog over hele korte broek of net over de knie![]()
![]()
Ik zet door. Ik wil graag wat afvallen, voorheen deed ik dat met Evy. Nu ook weer/quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nice, maar blijft het vaak bij zo'n voornemen? Of heb je al langere tijd achter elkaar hardgelopen voorheen?![]()
Op naar 5 teams
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ik hou het op een lange broek met t-shirt. maar ben dus aant kijken dat ik het van te voren niet te koud krijg. moet mssn alleen gaan en dus mijn spullen in een kluisje stoppen. dan kan ik niet al om half 1 int startvak staan want dan krijg ik het echt koud.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:24 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik gok op kort/kort en iemand die na de finish een warme trainingsbroek en trui voor me heeft![]()
Twijfel alleen nog over hele korte broek of net over de knie
maar ik kijk nog wel...vriend moet gewoon mee dan krijg ik het niet koud![]()
![]()
Onama, zou je mij in de OP willen zetten:
1
2[b]16 juni 2013 - [url=http://zuidersterloop.nl]Zuidersterloop (Capelle aan den IJssel)[/url][/b]
[*] Arquero - 10 EM
Ik denk dat je Swetsenegger er ook wel bij kunt zetten, we lopen deze samen, maar hij zal misschien zelf nog posten.![]()
Done & Done!quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:50 schreef Arquero het volgende:
Onama, zou je mij in de OP willen zetten:
[ code verwijderd ]
Ik denk dat je Swetsenegger er ook wel bij kunt zetten, we lopen deze samen, maar hij zal misschien zelf nog posten.
The sun in your Eyes
Done!quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:56 schreef Arquero het volgende:
[..]
Top!
En 5 EM voor E.T. krijg ik net door
Zou je die er ook nog bij willen zetten?
WOG
The sun in your Eyes
Zo, ruimte in m'n pmbox voor de Ekiden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Wat gaan jullie allemaal snel... zowel qua lopen als qua posten!
Net even bijgelezen over de Roparun en ik ben onder de indruk van de verslagen.
Zowel van school als van mijn werk deed een team mee, tof om te lezen hoe iedereen dit evenement ervaren heeft.
En alle andere verslagen van wedstrijden, loopjes en trainingen.
Maandag ging het niet al te best. Ik moest 3 keer 4 minuten lopen, met 2 minuten wandelen tussendoor. Bij de tweede keer 4 minuten dacht ik spontaan astma-patiënt te zijn geworden. Het lopen ging lekker, geen pijntjes of steken, maar het leek wel alsof ik gewoon geen lucht kreeg.
Gisteren na een lange schooldag [inclusief een dik uur OV-vertraging] met flinke keel- en koppijn thuisgekomen. Na het eten met twee paracetamol op de bank gelegen en mezelf na twee uur alsnog naar buiten geschopt. Het doel was 4 keer 5 minuten lopen [weer 2 minuten wandelen tussendoor].
Mijn viervoeterig loopmaatje was 's middags nog met meneer Sjeekie_Beekie wezen fietsen en was dus al een hoop energie kwijt. We hebben een ander rondje gelopen [inclusief alle mogelijke afleidingen die voor een jachthond interessant kunnen zijn, maar ze volgde netjes] en we hielden het zowaar samen vol!
Bij thuiskomst zweette ik als een paard [een shirt met lange mouwen was een inschattingsfout], maar ik was trots op mezelf dat ik toch was geweest... ondanks dat ik me superberoerd voelde. Meneer Sjeekie_Beekie stond bij thuiskomst klaar met een groot glas roosvicee en na een warme douche was het heerlijk om op de bank neer te ploffen.
Ik kon 6 weken geleden amper 5 keer een minuut lopen, en had de 3 minuten wandelen tussendoor echt nodig om bij te komen. Nu liep ik gewoon 5 minuten achter elkaar... en zelfs 4 keer... WHoooooo: gewoon 20 minuten dus. Tof om te zien hoe snel dat het beter gaat.
Het hardloopvirus heeft mij wel te pakken nu... ook omdat het zienderogen steeds beter gaat. Maar ik heb mijn rustdagen ook wel echt nodig. Afgezien van het schoolwerk, probeer ik hier een beetje bij te lezen en blijf ik lekker rondjes wandelen met de hond. Dadelijk nog een rondje Efteling als ons eten een beetje is gezakt... mijn doel is om dit jaar nog hardlopend een rondje Efteling te doen.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.![]()
Welkom!quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik kon 6 weken geleden amper 5 keer een minuut lopen, en had de 3 minuten wandelen tussendoor echt nodig om bij te komen. Nu liep ik gewoon 5 minuten achter elkaar... en zelfs 4 keer... WHoooooo: gewoon 20 minuten dus. Tof om te zien hoe snel dat het beter gaat.
Machtig is dat he! Eerste keer dat ik 20 minuten liep heb ik staan dansen op straat! Goed bezig in ieder geval!
Hopelijk mogen we nog veel posts van je lezen. Resultaten worden alleen maar beter, als je maar volhoudt!
The sun in your Eyes
Quoi, je mag een klein beetjedoen, want ik heb vandaag gedeadlift en ik voelde niks aan m'n voet.. niks.. Normaal reageert ie na de deadlift en nu heb ik 60kgx5x2 gedaan en dat ging goed! Geen reactie. Nouja, dat zal morgen wel komen.
Laatste keer lopen voor de 5K race gedaan, viel vies tegen dus dat tempert de verwachtingen voor zondag vast.
Zo kun je het ook bekijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
Laatste keer lopen voor de 5K race gedaan, viel vies tegen dus dat tempert de verwachtingen voor zondag vast.
Hebben jullie dat ook, dat als je nog moet koken nadat je gesport hebt dat je echt zoiets hebt van.. "Ik kan ook halen".In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
@ Sjeekie_Beekie,
Goed te lezen en zo herkenbaar. Gedachte van 100 mrt hardlopen maakte mij al moe in het begin. Regelmaat erin houden, en je zal zien dat je met flinke stappen vooruit gaat. Voor je het weet wil je op de wandelmomenten ook gewoon doorrennen
= What else do you have to do on a saterdaynight =![]()
Ik moet hopen op het krijgen van een racetempo, ergens een extra pk of 2 vandaan toveren.quote:
alleen als ik zin in pizza hebquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:01 schreef slacker_nl het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat als je nog moet koken nadat je gesport hebt dat je echt zoiets hebt van.. "Ik kan ook halen".![]()
![]()
Neem een paar volle ballonnen lachgas mee. Welicht werkt datquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:03 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik moet hopen op het krijgen van een racetempo, ergens een extra pk of 2 vandaan toveren.en anders heb je lol en zwabberbenen als het niet werk, ook leuk.
Thanx allemaal! Fijn om alle complimentjes te lezen en hier zo verwelkomt worden.
Tot een half jaar geleden vond ik hardlopen maar een raar iets... van huis weglopen om uiteindelijk weer op hetzelfde punt uit te komen.
Maar nu ben ik helemaal om... omdat het zo lekker gaat... omdat onze hond het zo leuk vind [en ik ook om samen te gaan]... en omdat het goed te combineren is met mijn diensten [in de zorg].
Ik kan gewoon gaan wanneer het mij uitkomt en ben van niets of niemand afhankelijk.
Morgen weer een rondje hobbelen... ik heb er nu al zin in!Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:09 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Thanx allemaal! Fijn om alle complimentjes te lezen en hier zo verwelkomt worden.
Tot een half jaar geleden vond ik hardlopen maar een raar iets... van huis weglopen om uiteindelijk weer op hetzelfde punt uit te komen.
Maar nu ben ik helemaal om... omdat het zo lekker gaat... omdat onze hond het zo leuk vind [en ik ook om samen te gaan]... en omdat het goed te combineren is met mijn diensten [in de zorg].
Ik kan gewoon gaan wanneer het mij uitkomt en ben van niets of niemand afhankelijk.
Morgen weer een rondje hobbelen... ik heb er nu al zin in!
Sjeekie ik loop ook echt elke keer met een grijns terug naar huis na een les. Morgenochtend staat 2x8 minuten op het programma. Het klinkt te zot voor woorden dat ik dat ga lopen
.
![]()
Zojuist mezelf weer verwend met een 3de paar schoenen! Zijn toch weer asics geworden. Dit keer de 2170
Morgen weer lekker 12 KM lopen. Hopelijk met wat droog weer.
Laat de zomer maar komen.![]()
Altijd leuk nieuwe schoenen veel plezier ermeequote:Op donderdag 23 mei 2013 20:20 schreef MvN_Rdam het volgende:
Zojuist mezelf weer verwend met een 3de paar schoenen! Zijn toch weer asics geworden. Dit keer de 2170
Morgen weer lekker 12 KM lopen. Hopelijk met wat droog weer.
Laat de zomer maar komen.![]()
Zooo klaar met werken. Nu lekker naar huis in de hoop dat de nieuwe runnersworld er is
[..]
Je staat op de ovb lijst bij dezeprachtige foto!SPOILER: foto roparunOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De kans dat ik ook mee ga doen met Ekiden wordt steeds groter. Begin er eigenlijk wel heel veel zin in te krijgen. Enige wat me op dit moment tegen houdt is het volgende:
1) Ik weet nog niet wanneer ik naar Australië vertrek. Hoewel de kans minimaal is dat dit vóór 15 juli is.
2) Ik werk normaal op zaterdag. Weet niet of ik vrij kan krijgen
Dus: Ik ga vrij vragen. Krijg ik vrij van m`n werk, dan kun je mij meetellen
En, nu omkleden en een stukje rennen. Net klaar met werken, maar wel zon!
![]()
![]()
Lekker he die zon. Hoop dat we het even houden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:43 schreef Levitas het volgende:
De kans dat ik ook mee ga doen met Ekiden wordt steeds groter. Begin er eigenlijk wel heel veel zin in te krijgen. Enige wat me op dit moment tegen houdt is het volgende:
1) Ik weet nog niet wanneer ik naar Australië vertrek. Hoewel de kans minimaal is dat dit vóór 15 juli is.
![]()
![]()
Zo, de laatste training voor de marathon zit erop.
Kort loopje en even 1k gas geven.
Nu 2 dagen met de benen omhoog en pasta en bami stouwen. En bietensap.
En bijlezen
Feyenoord!!! * Barça![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef Bonobo11 het volgende:
En bijlezen
Respect! En succes alvast!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Succes!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef Bonobo11 het volgende:
En bijlezenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Yeah, doe mee!quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:43 schreef Levitas het volgende:
![]()
Ik hoop dat je vrij kan krijgen! Gezellig!
Bietensapquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef Bonobo11 het volgende:
En bijlezen, en enorm veel succes!!!
Zag je loop al op endomondo, mooie snelle km! Aan de voorbereiding zal het in ieder geval niet liggen! Zet hem op!
![]()
Zelf even een lekker temporondje gedaan, had er weer zin in. Paar sprintjes tussendoor, beetje hangen in de bocht enzo, leuke paadjes opzoeken. Kortom, lekker spelen. Ging best lekker, maar nu toch even lekker rustig aan. Zaterdag een LDL nog even en dan in de rest van de (vrije
) week nog 2 of 3 korte loopjes voor de stuwwaltrail. Zin in!
http://www.endomondo.com/workouts/193816713/2368823![]()
Dank Uquote:Dank Uquote:Van snelle vlakke 1k tot trage heuvelachtige 35kquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Bietensap, en enorm veel succes!!!
Zag je loop al op endomondo, mooie snelle km! Aan de voorbereiding zal het in ieder geval niet liggen! Zet hem op!
quote:Zelf even een lekker temporondje gedaan, had er weer zin in. Paar sprintjes tussendoor, beetje hangen in de bochtIk wist dat je snel was, maar bij hangen in de bocht moet ik toch aan Valentino Rossi denken. kweetwel wat je bedoelt hoor, maar klinkt zo....... rap Vroemvroem
Feyenoord!!! * Barça![]()
Beetje dit idee, maar dit was een HM, ging nog niet heel snelquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]Ik wist dat je snel was, maar bij hangen in de bocht moet ik toch aan Valentino Rossi denken. kweetwel wat je bedoelt hoor, maar klinkt zo....... rap Vroemvroem
.
Maar op die kleine bochtige paadjes in het bos en dan op hoog tempo er doorheen rennen, dan wil je wel hangen hoor, anders vlieg je er echt uit. Ook nog eens hopen dat je genoeg grip hebt, gelukkig kan ik nu trailschoenen halen.
![]()
Cool! Heel veel succesquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef Bonobo11 het volgende:
En bijlezen
Ik ben net terug van mijn laatste loopje voor mijn eerste 10km wedstrijd. Ongeveer 5km op een rustig tempo gedaan. Horloge kreeg geen GPS gevonden de eerste kilometer (ook niet nadat 'ie al 10 minuten zoekend in de vensterbank lag), fijn is dat
http://www.endomondo.com/workouts/193826027/8850231![]()
Eet zequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef Bonobo11 het volgende:
En bijlezen![]()
En succes alvast![]()
![]()
Nice! Veel plezier!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef Bonobo11 het volgende:
En bijlezenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mooie foto!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Beetje dit idee, maar dit was een HM, ging nog niet heel snel.
Maar op die kleine bochtige paadjes in het bos en dan op hoog tempo er doorheen rennen, dan wil je wel hangen hoor, anders vlieg je er echt uit. Ook nog eens hopen dat je genoeg grip hebt, gelukkig kan ik nu trailschoenen halen.
![]()
Spannend!! Zet m opquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef Bonobo11 het volgende:
En bijlezen
Net koopavond gehad, vrij gevraagd voor 6 juli... Veel mensen hebben die dag al vrij gevraagd dus ze zei dat ik misschien geen vrij krijgMaar de meeste mensen die vrij hebben gevraagd waren van doordeweeks, dus ze zou haar best doen voor me.
Als ik vrij krijg doe ik mee aan de ekiden, deal?![]()
![]()
Houden we je aan!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:48 schreef Miezziej het volgende:
Net koopavond gehad, vrij gevraagd voor 6 juli... Veel mensen hebben die dag al vrij gevraagd dus ze zei dat ik misschien geen vrij krijgMaar de meeste mensen die vrij hebben gevraagd waren van doordeweeks, dus ze zou haar best doen voor me.
Als ik vrij krijg doe ik mee aan de ekiden, deal?![]()
![]()
![]()
Ekiden PM verstuurd
Coolquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:48 schreef Miezziej het volgende:
Als ik vrij krijg doe ik mee aan de ekiden, deal?
Trouwens, ik vind jullie allemaal heel lief enzo, maar ik krijg een schijthekel aan alle "Persoon X is vrienden geworden met persoon Y" posts op Endomondo. Is er een manier om die uit te zetten. Ik volg Endomondo omdat ik wil zien wat voor trainingen jullie doen, niet omdat ik wil zien wie vriendjes is met wie...The sun in your Eyes
Het is afentoe inderdaad wel wat veel, maar soms vind ik het ook wel weer makkelijk want dan kom ik weer nieuwe mensen tegen uit dit topic en dan voeg ik die ook meteen even toequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:17 schreef Onama het volgende:
Trouwens, ik vind jullie allemaal heel lief enzo, maar ik krijg een schijthekel aan alle "Persoon X is vrienden geworden met persoon Y" posts op Endomondo. Is er een manier om die uit te zetten. Ik volg Endomondo omdat ik wil zien wat voor trainingen jullie doen, niet omdat ik wil zien wie vriendjes is met wie.... Maar zou makkelijker zijn als dat een apart gedeelte was ja.
![]()
Trouwens kom net dit tegen:
http://www.parkrun.ie/marlay/
Gratis 5km wedstrijd iedere zaterdagochtend!The sun in your Eyes
Zit de marathon te kijken. Wat een foute film. ..Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ziet er goed uit, leuk ook dat je PR wordt bijgehouden enzo. En GRATIS!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:25 schreef Onama het volgende:
Trouwens kom net dit tegen:
http://www.parkrun.ie/marlay/
Gratis 5km wedstrijd iedere zaterdagochtend!![]()
Je bent nederlander of niet hè![]()
![]()
Gelukkig, ik ben niet meer de enige.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:31 schreef Jumparound het volgende:
Zit de marathon te kijken. Wat een foute film. ..Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: