610 kan je je intervallen wel beter inplannen volgens mij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:09 schreef Jumparound het volgende:
ik ben nog erg tevreden met mn 210Voorzie ook niet in de nabije toekomst een upgrade naar een luxer model
Na iedere ronde (kilometer) krijg je te zien hoelang je over de ronde gedaan hebt. Verder kan je twee basisschermpjes instellen. Ik heb tijd en afstand en snelheid en calorieën. Dus je kan ook zien hoe hard je op dat moment gaatquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:49 schreef appelfan het volgende:
Vraagje voor de mensen met garmin forerunner 10; zie je je gemiddelde pace over de vorige kilometer of je real time pace??
thanks voor tip, kan het voor die prijs altijd proberenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:36 schreef Onama het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/p(...)on/9000000010918139/
Heb deze veel gebruikt toen ik nog met muziek liep. Koord onder je shirt doen en ze vallen nooit uit. Geluidskwaliteit is verrassend goed voor die prijs.
Er zijn ook duurdere "sport" varianten te vinden, maar dat vindt ik een beetje overdreven, deze werken prima.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
610 kan je je intervallen wel beter inplannen volgens mij.
Merendeel van de loop is in de stad, het zal wel meevallen met de wind denk ik dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:29 schreef AlexN het volgende:
Net als De_Kluizenaar ga ik zondag lekker lopen in Leiden. Ik ben wel een beetje het weerbericht in de gaten aan het houden en elke dag wordt dat minder positief. Voor zondag staat er nu in Leiden gepland ... temperatuurtje van 9 graden (temp is niet belangrijk zolang het niet -15 of +34 ofzo is), regenachtig (meh) .. en windkracht 5 (dat is dus naadje). Nu ben ik wel gewend om met wat wind te lopen (wie niet in Nederland), maar ik wilde mijn PR toch wel gaan verbeteren en met meer wind is dat een stuk lastiger omdat het indelen van de race dan zo'n probleem wordt voor mij.
Hee dat is goed nieuwsquote:
het 10k parkours ziet er snel uit hoor, alleen bij loevestein loop je in een val...quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:09 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Merendeel van de loop is in de stad, het zal wel meevallen met de wind denk ik dan?
Ik ben zelf eerder bang dat al die bochtjes (en bruggetjes over de grachten) een eventuele PR in de weg gaan zitten.
Gaaf! Erg mooi horloge! Stiekem vind ik het jammer dat ik net een nieuwe 405 heb gekregenquote:
Ik loop mijn laatste 5 dit jaarquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
het 10k parkours ziet er snel uit hoor, alleen bij loevestein loop je in een val...
Zo, wie is dat op de cover??quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:10 schreef Jero_nimo het volgende:
Vandaag de nieuwe runner's world, met kleurtjes!
Mijn loon+vakantiegeld zijn binnen! Vanavond meteen maar even kijken voor schoentjes, maar waarschijnlijk worden het de FiveFingers Spyridon LS. Maakt niet uit hoe lelijk ze zijn, gister nog wat positieve reviews erover gelezen.
Hahaha!! GotC zit in het vliegtuig, deze Schot is voor mijquote:
Oe, die kan mooi mee in de treinquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:10 schreef Jero_nimo het volgende:
Vandaag de nieuwe runner's world, met kleurtjes!
Mijn loon+vakantiegeld zijn binnen! Vanavond meteen maar even kijken voor schoentjes, maar waarschijnlijk worden het de FiveFingers Spyridon LS. Maakt niet uit hoe lelijk ze zijn, gister nog wat positieve reviews erover gelezen.
Ik zag m t eerstquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:20 schreef hatsaflats het volgende:
Oe, die kan mooi mee in de treinDie meneer ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |