610 kan je je intervallen wel beter inplannen volgens mij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:09 schreef Jumparound het volgende:
ik ben nog erg tevreden met mn 210Voorzie ook niet in de nabije toekomst een upgrade naar een luxer model
Na iedere ronde (kilometer) krijg je te zien hoelang je over de ronde gedaan hebt. Verder kan je twee basisschermpjes instellen. Ik heb tijd en afstand en snelheid en calorieën. Dus je kan ook zien hoe hard je op dat moment gaatquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:49 schreef appelfan het volgende:
Vraagje voor de mensen met garmin forerunner 10; zie je je gemiddelde pace over de vorige kilometer of je real time pace??
thanks voor tip, kan het voor die prijs altijd proberenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:36 schreef Onama het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/p(...)on/9000000010918139/
Heb deze veel gebruikt toen ik nog met muziek liep. Koord onder je shirt doen en ze vallen nooit uit. Geluidskwaliteit is verrassend goed voor die prijs.
Er zijn ook duurdere "sport" varianten te vinden, maar dat vindt ik een beetje overdreven, deze werken prima.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
610 kan je je intervallen wel beter inplannen volgens mij.
Merendeel van de loop is in de stad, het zal wel meevallen met de wind denk ik dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:29 schreef AlexN het volgende:
Net als De_Kluizenaar ga ik zondag lekker lopen in Leiden. Ik ben wel een beetje het weerbericht in de gaten aan het houden en elke dag wordt dat minder positief. Voor zondag staat er nu in Leiden gepland ... temperatuurtje van 9 graden (temp is niet belangrijk zolang het niet -15 of +34 ofzo is), regenachtig (meh) .. en windkracht 5 (dat is dus naadje). Nu ben ik wel gewend om met wat wind te lopen (wie niet in Nederland), maar ik wilde mijn PR toch wel gaan verbeteren en met meer wind is dat een stuk lastiger omdat het indelen van de race dan zo'n probleem wordt voor mij.
Hee dat is goed nieuwsquote:
het 10k parkours ziet er snel uit hoor, alleen bij loevestein loop je in een val...quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:09 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Merendeel van de loop is in de stad, het zal wel meevallen met de wind denk ik dan?
Ik ben zelf eerder bang dat al die bochtjes (en bruggetjes over de grachten) een eventuele PR in de weg gaan zitten.
Gaaf! Erg mooi horloge! Stiekem vind ik het jammer dat ik net een nieuwe 405 heb gekregenquote:
Ik loop mijn laatste 5 dit jaarquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
het 10k parkours ziet er snel uit hoor, alleen bij loevestein loop je in een val...
Zo, wie is dat op de cover??quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:10 schreef Jero_nimo het volgende:
Vandaag de nieuwe runner's world, met kleurtjes!
Mijn loon+vakantiegeld zijn binnen! Vanavond meteen maar even kijken voor schoentjes, maar waarschijnlijk worden het de FiveFingers Spyridon LS. Maakt niet uit hoe lelijk ze zijn, gister nog wat positieve reviews erover gelezen.
Hahaha!! GotC zit in het vliegtuig, deze Schot is voor mijquote:
Oe, die kan mooi mee in de treinquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:10 schreef Jero_nimo het volgende:
Vandaag de nieuwe runner's world, met kleurtjes!
Mijn loon+vakantiegeld zijn binnen! Vanavond meteen maar even kijken voor schoentjes, maar waarschijnlijk worden het de FiveFingers Spyridon LS. Maakt niet uit hoe lelijk ze zijn, gister nog wat positieve reviews erover gelezen.
Ik zag m t eerstquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:20 schreef hatsaflats het volgende:
Oe, die kan mooi mee in de treinDie meneer ook wel.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:06 schreef Jumparound het volgende:
[..]
gister bij de fysio trouwens goed gegaan TWC
Ik snap de lol van dat hardlopen ook niet zo. Je zal maar vallen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ik snap de fun van die colourruns ook niet zo. 't Zal maar in je ogen komen.
In mijn longen lijkt me ook niet erg prettig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ik snap de fun van die colourruns ook niet zo. 't Zal maar in je ogen komen.
Laat je gerust met 7 potten verf overgieten als je dat leuk vindt. Ik doe 't niet, omdat ik de toegevoegde waarde van die verf niet snap. Maar ga je gang als je 't leuk vindt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik snap de lol van dat hardlopen ook niet zo. Je zal maar vallen.
Ik snap de lol van dat badminton ook niet zo. Je zal die shuttle maar in je oog krijgen.
Ik snap de lol van de Efteling ook niet zo. Je zal maar...
ik snap...
Gewoon dingen voor de gein, omdat het grappig is.
fijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Twee weken geleden dacht ik nog 'gaat het ooit makkelijker worden?' maar zonet was hij er 'even een 5km gelopen'.![]()
![]()
Tijd is niet super, gem 6.30 met 154kcal, maar gewoon lekker gelopen zonder moe of niks!
Ah, shuttle in je oog, dan heb je best een probleem. Maar inderdaad, meestal moet je dingen gewoon doen. Zo vond mijn oma het onverantwoord dat ik een auto kocht met mijn vriend, want je weet maar nooit.. Nee, als ik zo ga denken kan ik niks meer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik snap de lol van dat hardlopen ook niet zo. Je zal maar vallen.
Ik snap de lol van dat badminton ook niet zo. Je zal die shuttle maar in je oog krijgen.
Ik snap de lol van de Efteling ook niet zo. Je zal maar...
ik snap...
Gewoon dingen voor de gein, omdat het grappig is.
Goed bezig!quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Twee weken geleden dacht ik nog 'gaat het ooit makkelijker worden?' maar zonet was hij er 'even een 5km gelopen'.![]()
![]()
Tijd is niet super, gem 6.30 met 154bpm, maar gewoon lekker gelopen zonder moe of niks!
Dat is idd waar ik aan dacht, het ziet er best leuk uit met al die kleuren, maar je wil dat toch niet inademen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:31 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
In mijn longen lijkt me ook niet erg prettig.
Ik heb niets speciaals, heb de goedkoopste in-ear dingen die er zijn ooit besteld:quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:22 schreef Lula het volgende:
Ik gebruik endomondo nog omdat ik het fijn vind om muziek te luisteren, dan laat ik endomondo lekker meelopen
Even vraagje, hebben andere speciale oortjes voor het hardlopen? De oortjes van mijn mobiel vliegen er tijdens het rennen nog wel eens uit, best irritant! Ben constant dat oortje (alleen rechterkant, waarom de linker wel blijft zitten....) goed in mijn oor aan het duwen
Ik heb er idd een hoop goeds over gehoordquote:
Ah gelukkig! Ik dacht al dat je zo licht als een veertje was!quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm, die 154kcal moet mijn hartslag zijn.![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:35 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ah gelukkig! Ik dacht al dat je zo licht als een veertje was!
Ik heb een sportkoptelefoon van de lidl, dat is met zo'n boog achter je hoofd langs. Zo vallen ze ook nooit meer uit, want ik had dat probleem idd ook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:22 schreef Lula het volgende:
Ik gebruik endomondo nog omdat ik het fijn vind om muziek te luisteren, dan laat ik endomondo lekker meelopen
Even vraagje, hebben andere speciale oortjes voor het hardlopen? De oortjes van mijn mobiel vliegen er tijdens het rennen nog wel eens uit, best irritant! Ben constant dat oortje (alleen rechterkant, waarom de linker wel blijft zitten....) goed in mijn oor aan het duwen
Ja.. dat Loevestein stukje lijkt me vervelend, voor de rest was het inderdaad vrij recht toe recht aan. Ook wel grappig dat ik langs mijn oude werk loopquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
het 10k parkours ziet er snel uit hoor, alleen bij loevestein loop je in een val...
Spul vergaat na een dag of twee, wordt gewoon afgevoerd door je lichaam.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, 't was kleurpoeder. Dat maakt 't bijna nog erger imho, ivm inademen. Gets. Nee, niets voor mij.
Ik loop ook liever een normaal evenement hoor. Maar dit is gewoon een keer geinig. Puur voor de lol. Gewone evenementen zijn er zo veel. En ik vind al die urban- of modderdingen weer niet cool.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:48 schreef Onama het volgende:
[..]
Spul vergaat na een dag of twee, wordt gewoon afgevoerd door je lichaam.
Ikzelf loop liever een echte wedstrijd, maar voor ieder wat wils zullen we maar zeggen.
Ja daarom, gewoon lekker doen wat jij leuk vindt! Was geen aanval op de Color Run hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik loop ook liever een normaal evenement hoor. Maar dit is gewoon een keer geinig. Puur voor de lol. Gewone evenementen zijn er zo veel. En ik vind al die urban- of modderdingen weer niet cool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |