Jaloers. Ik moet ook wat meer kms maken. Deze maand ga ik sowieso niet ovet april heen met al die feestdagen enzulks.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:12 schreef Onama het volgende:
Met mijn loop van vanochtend in totaal meer dan 300 kilometer op Endomondo gelogd! En in Mei al 110km gelopen, waar dat in April nog 90km was.
Gaat de goede kant op
topquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:04 schreef RedScorpion het volgende:
Begin feb begonnen met hardlopen mbt Start2Run olv Evy. Op naar de 5km aan ééngesloten na 30 aflevering binnen 10 weken.
Begin wel redelijk het schema gevolgt, netjes 3x per week. 1x ergens een aflv 2x gedaan omdat ik toen bijna 3 wkn niet gelopen had. Klad kwam er wel iets in, 3x per week, werd eigenlijk maar 1x in de week, maar we bleven lopen.
Merkte de laatste tijd dat ik de "wandelmomenten" steeds vervelender vond worden, wilde gewoon doorrennen.
Dus van de week stoute schoen aangetrokken en gekeken hoe ver we konden komen. Toen 4,7 km aan 1 stuk, en gisteren bij aflv 20 (want daar zit ik nu) ook besloten alles te blijven rennen.
Resultaat:
5,90 km met een tijd van 34:08 (gemiddelde van 10,47 km/u)
http://runkeeper.com/user/RemkoLvB/activity/184294410
En dat voor iemand die echt altijd heeft geroepen dat rennen de meest onzinnige manier van voortbewegen was op kruipen na.
Thanks, bevestigd mijn idee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:07 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik zou even heel kort wedstrijdtempo lopen, om te kijken hoe dat voelt.
Wat is je beoogde pace?quote:
Ik heb er gefascineerd naar zitten kijken. Het is voorlopig nog niet aan besteed, maar ooit een ultra lijkt me geweldig om te voltooien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb het boek van Lisa Tamati gelezen met onder andere een verslag over haar ervaringen tijdens Badwater.
Op een gegeven moment was ze in een staat van hallucinatie en durfde ze niet meer verder omdat er een takje op de weg lag waar ze niet overheen durfde te stappen.
Verder vallen deze ultra's gewoon lopend in slaap...
Sommigen zullen dit waanzin en onverantwoord vinden, voor mij is het het hoogste wat je in de loopsport kunt bereiken.
Ik zou graag 6min/km lopen. (30 min)quote:
Ok! Mooi streven. Gaat je vast lukken, je bent goed bezig de laatste tijd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik zou graag 6min/km lopen. (30 min)
Netjes hoor zal nog wel even duren voor ik daar bij in de buurt komquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:12 schreef Onama het volgende:
Met mijn loop van vanochtend in totaal meer dan 300 kilometer op Endomondo gelogd! En in Mei al 110km gelopen, waar dat in April nog 90km was.
Gaat de goede kant op
Thanks.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ok! Mooi streven. Gaat je vast lukken, je bent goed bezig de laatste tijd.
Wat, dit jaar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat tof!quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Even weer posten hoor, ze is nu bij Fort William, op 3/4 van de tocht, zo'n 1450km dus. http://jolandalinschooten.blogspot.nl/2013_05_01_archive.html
Hoppa! Netjes hoor! Ben benieuwd met hoeveel kms je dit jaar eindigt.. Pfff.quote:
Ik liep eerst op de Saucony Echelon 2 en nu op de Saucony Triumph 10. Ik loop er zelf erg lekker op, maar ja, ik heb dan weer geen vergelijking met andere merkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:10 schreef MvN_Rdam het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met Saucony?
Loop al jaren op Asics, maar ik vind de Saucony's erg mooi!
Ook al gepast natuurlijk. Maar zou er qua lopen veel verschil in zitten?
Goed man. En je hebt nog aardig wat evenementen in de planning staan toch? Zal nog aardig oplopen danquote:
ja, maar kwam er net achter dat er waarschijnlijk eentje van het lijstje af moet ivm werkverplichtingen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:49 schreef Arquero het volgende:
[..]
Goed man. En je hebt nog aardig wat evenementen in de planning staan toch? Zal nog aardig oplopen dan
Niet de Kepler toch!?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, maar kwam er net achter dat er waarschijnlijk eentje van het lijstje af moet ivm werkverplichtingen.
nee!!quote:
prima doel toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is m'n doel voor 't hele jaar
*kras*!
heb ook naar de Kinvara zitten kijken, ben nog steeds op zoek naar mijn minimalistische hybride schoen waarbij ik op diverse ondergrond uit te voeten kan en Kinvara lijkt me net iets meer demping te hebben dan de Brooks Flow (heb van de importeur van Salomon niets meer gehoord)quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ben trouwens dit jaar over de 500 heen, nu 520km gelogd op strava. Op endomondo staat nog niet alles van dit jaar. Hoop dit jaar misschien wel de 1500 te halen, 2e helft van het jaar moet het wel wat meer worden, vooral ook met de voorbereiding voor de hoge Veluwe Trail .
En over Saucony, ik vind het een heel goed merk. Ik kom van de Asics Cumulus en ben overgestapt op de Saucony Kinvara. Die schoenen zijn alleen totaal niet te vergelijken. Omdat de kinvara veel minimalistischer zijn, maar vind ze zelf wel veel fijner lopen dan de asics. Mja, dat is dus appels en peren.. Maar ja, het is dan ook per persoon weer verschillend wat je fijn vind lopen.
Je hebt nu ook de Kinvara TR, een speciale trailversie ervan. Schijnt alleen wel wat smaller te zijn. Viratta lijkt me ook een mooi model, die is 0-drop. Wel nog veel demping, dus dat is wel lekker.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb ook naar de Kinvara zitten kijken, ben nog steeds op zoek naar mijn minimalistische hybride schoen waarbij ik op diverse ondergrond uit te voeten kan en Kinvara lijkt me net iets meer demping te hebben dan de Brooks Flow (heb van de importeur van Salomon niets meer gehoord)
morgen moet ik toch naar de big city dus her en der maar even rond neuzen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Je hebt nu ook de Kinvara TR, een speciale trailversie ervan. Schijnt alleen wel wat smaller te zijn. Viratta lijkt me ook een mooi model, die is 0-drop. Wel nog veel demping, dus dat is wel lekker.
Ik heb Saucony. De Omni 11 ivm steun etc. Voorheen Asics, maar die waren a. versleten, en b. te klein, dus niet echt te vergelijken. Tot nu toe tevreden met de Saucony's, Hoop alleen dat de pijn in m'n knieën tijdens het lopen niet aan de schoenen te wijten is (heb ze wel aan laten meten, dus zal ongetwijfeld aan mezelf liggen).quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:10 schreef MvN_Rdam het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met Saucony?
Loop al jaren op Asics, maar ik vind de Saucony's erg mooi!
Ook al gepast natuurlijk. Maar zou er qua lopen veel verschil in zitten?
Hmm cool, bedankt voor het delenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
kwam dit net tegen voor Lady Oracle, 42km door Rotterdam zonder roetdeeltjes etc.
http://www.degroenemarathon.nl/het-plan/
volgende keer gewoon weer beter, no worries!quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:15 schreef Maariindaa het volgende:
Liep vandaag echt vreselijk. Stond maar 3.2km op het programma, dus dacht dat dit een makkie werd aangezien ik dinsdag 6.5 makkelijk vol hield. Maar het ging gewoon echt niet. Op de helft was ik nog steeds niet warm en begonnen m'n benen al behoorlijk te verzuren. Laatste kilometer super onregelmatig gelopen, kwam echt met een rotgevoel thuis.
Uiteindelijk net boven 7min/km gelopen.
Eindelijk!!!! Nou hopelijk is de post vlot en kan je snel beginnen. Niets zo erg als dat Post.NL ineens de status met een dag verlengtquote:
Nice!quote:
Hij komt morgen als het goed is ja, maar morgen ga ik niet lopen. Zaterdag mag ie mee. En zondag weer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:45 schreef Lula het volgende:
[..]
Eindelijk!!!! Nou hopelijk is de post vlot en kan je snel beginnen. Niets zo erg als dat Post.NL ineens de status met een dag verlengt
Dus in principe morgen kan je hem al gebruiken?
Ik net pas uit bed. Heb tot half drie vannacht de serie "Lost" met zoon gekeken. Hij wilde maar doorgaan maar toen ging echt het lichtje uit. Gave serie. Gelukkig rustdag vandaag, ook omdat ik voor het eerst wat last van mijn knie heb. Als ik opsta is het bij lopen wat gevoelig en dat trekt dan wel weer weg. Hopelijk kan ik morgen gewoon lopen
Mijn zus loopt ook de marathon in Leiden, jammer dat het weer zo slecht gaat worden. In ieder geval niet te warm, dat is ook wel weer fijn
Hoe lang loop je nu? Ik heb in december de 410 gekocht toen ik ongeveer zeker wist dat ik hardlopen leuk zou blijven vinden en nu er geen weg meer terug is vind ik de 610 wel gerechtvaardigd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:55 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Nice!
Ik ga mezelf ook trakteren op zo'n ding als ik op mijn verjaardag nog net zoveel plezier (of meer) aan het hardlopen beleef als nu..
Ik loop nog niet zo lang (maandje), maar ben dan ook pas eind augustus jarigquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hij komt morgen als het goed is ja, maar morgen ga ik niet lopen. Zaterdag mag ie mee. En zondag weer.
[..]
Hoe lang loop je nu? Ik heb in december de 410 gekocht toen ik ongeveer zeker wist dat ik hardlopen leuk zou blijven vinden en nu er geen weg meer terug is vind ik de 610 wel gerechtvaardigd.
En nu snel naar Bruna om de 410 op te sturen, zodat ik hopelijk nog op tijd terug ben om m'n nieuwe shirtje in ontvangst te nemen.
Ik heb van die in-ear dingen van Sennheiser. Komen met 3 maten dopjes, dus past altijd. Maar er zijn ook speciale oordopjes voor het sporten, met zo'n ring om je oor. Geen idee of dat iets is?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:22 schreef Lula het volgende:
Ik gebruik endomondo nog omdat ik het fijn vind om muziek te luisteren, dan laat ik endomondo lekker meelopen
Even vraagje, hebben andere speciale oortjes voor het hardlopen? De oortjes van mijn mobiel vliegen er tijdens het rennen nog wel eens uit, best irritant! Ben constant dat oortje (alleen rechterkant, waarom de linker wel blijft zitten....) goed in mijn oor aan het duwen
Ja die heb ik ook bij mijn iPod, maar dan vind ik toch minder fijn zitten als de oortjes die ik bij de Samsung S3 kreeg, misschien inderdaad een ander dopje proberen. Mijn rechteroor is zeker groter dan mijn linkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:23 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik heb van die in-ear dingen van Sennheiser. Komen met 3 maten dopjes, dus past altijd. Maar er zijn ook speciale oordopjes voor het sporten, met zo'n ring om je oor. Geen idee of dat iets is?
http://www.bol.com/nl/p/p(...)on/9000000010918139/quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:25 schreef Lula het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook bij mijn iPod, maar dan vind ik toch minder fijn zitten als de oortjes die ik bij de Samsung S3 kreeg, misschien inderdaad een ander dopje proberen. Mijn rechteroor is zeker groter dan mijn linker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |