Dat vraag ik me af....quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
denk het ook
Ik ga er vanuit dat deze mensen zo goed getraind zijn (het is imo niet eens training meer maar een manier van leven voor ze) en zo goed hun lichaam kennen dat ze dondersgoed weten waar ze mee bezig zijn.
Ik trek ook vaak zat al een gebruikt setje met hardloopkleren... zweten doe ik toch wel en ik loop er vaak toch maar een uurtje in en ga daarna douchen...quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moet bekennen dat ik ook regelmatig m'n sportbh uit de wasmand vis als ik wil lopen
Dat is dus ook een beetje mijn redenatie... En zoveel wassen doe ik nou ook weer niet. Meestal is het werkkleding van Mr Guppy en daar wil ik m'n sportkleding niet bij in hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik trek ook vaak zat al een gebruikt setje met hardloopkleren... zweten doe ik toch wel en ik loop er vaak toch maar een uurtje in en ga daarna douchen...
Je hebt ze wel gepast maar niet op gelopen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:10 schreef MvN_Rdam het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met Saucony?
Loop al jaren op Asics, maar ik vind de Saucony's erg mooi!
Ook al gepast natuurlijk. Maar zou er qua lopen veel verschil in zitten?
Ook een stukje op gelopen natuurlijk. Maar die paar meter is natuurlijk anders dan kilometers lang er op lopen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je hebt ze wel gepast maar niet op gelopen?
Saucony is volgens mij verder wel een prima merk. Ik heb dinsdag ook Saucony's gepast, maar ik liep beter op Asics.
In het boek van Jurek staat er ook nog wel wat over geschreven. Dat hij ongeveer op de helft van de race bijna half-dood hallucinerend langs de kant van de weg lag, maar even later wel gewoon de race uitliep en won, met een parkoersrecord. Wel echt gekkenhuis maar ook echt een goede prestatie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb het boek van Lisa Tamati gelezen met onder andere een verslag over haar ervaringen tijdens Badwater.
Op een gegeven moment was ze in een staat van hallucinatie en durfde ze niet meer verder omdat er een takje op de weg lag waar ze niet overheen durfde te stappen.
Verder vallen deze ultra's gewoon lopend in slaap...
Sommigen zullen dit waanzin en onverantwoord vinden, voor mij is het het hoogste wat je in de loopsport kunt bereiken.
Ja, dat is waar, maar die paar meter was voor mij voldoende om te merken dat Saucony het niet helemaal voor mij was.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:26 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Ook een stukje op gelopen natuurlijk. Maar die paar meter is natuurlijk anders dan kilometers lang er op lopen.
Zag dat je de GT-1000 hebt gekocht?
Fijne sloffen he
Ben benieuwd wat je er van vind. succes!quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar die paar meter was voor mij voldoende om te merken dat Saucony het niet helemaal voor mij was.
Ik ga ze zo uitproberenEr staat 5x1000 met 600m rust op het programma, lijkt me een leuk teststukje.
En als ze bij Onama niets hebben kan je misschien wel bij RD aan de slag als je het lief vraagtquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Hell als ik door 2 maand heuvel training sneller wordt dan jou Jero dan pak ik zsm het vliegtuig naar IerlandMisschien zoeken ze nog wel tijdelijk een collega bij Onama
Jij hebt ze ook?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:32 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van vind. succes!
Sokken, ik merk dat sokken hier de beperkende factor zijn. Binnenkort maar weer eens naar de Decathlon.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:22 schreef Miezziej het volgende:
Ik moet eigenlijk nog een paar korte sokken en een sportbh erbij kopen...
Mijn broek was ik gewoon 1 keer per week, dus meestal na 2 of 3 keer lopenShirtjes heb ik wat meer van dus die wissel ik vaker.
Ik vind het super gedaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:04 schreef RedScorpion het volgende:
Resultaat:
5,90 km met een tijd van 34:08 (gemiddelde van 10,47 km/u)
http://runkeeper.com/user/RemkoLvB/activity/184294410
En dat voor iemand die echt altijd heeft geroepen dat rennen de meest onzinnige manier van voortbewegen was op kruipen na.
Ik zou even heel kort wedstrijdtempo lopen, om te kijken hoe dat voelt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:05 schreef De_kluizenaar het volgende:
Vanavond mag ik nog een kort stukje doen. Zondag een 5 K wedstrijd, wat zouden jullie vandaag maximaal doen? Is het nog even snel een interval doen, of eerder een duurloopje, en op welke capaciteit? Liever kort maar op wedstrijdtempo of lang op 60% ?
Dat staat hier voor vanmiddag op het programma.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Sokken, ik merk dat sokken hier de beperkende factor zijn. Binnenkort maar weer eens naar de Decathlon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |