abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 mei 2013 @ 08:00:28 #26
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126890952
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 07:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
:Y denk het ook
Ik ga er vanuit dat deze mensen zo goed getraind zijn (het is imo niet eens training meer maar een manier van leven voor ze) en zo goed hun lichaam kennen dat ze dondersgoed weten waar ze mee bezig zijn.
Dat vraag ik me af....
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 23 mei 2013 @ 08:03:11 #27
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_126890977
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 07:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moet bekennen dat ik ook regelmatig m'n sportbh uit de wasmand vis als ik wil lopen :@
Ik trek ook vaak zat al een gebruikt setje met hardloopkleren... zweten doe ik toch wel en ik loop er vaak toch maar een uurtje in en ga daarna douchen...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  donderdag 23 mei 2013 @ 08:07:11 #28
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_126891010
Shirt, sokken en broek gaan hier direct de wasmand in. De was wordt hier dagelijks gedraaid, dus dat is altijd wel weer klaar bij de volgende keer lopen. Mocht het onverhoopt niet zo zijn, dan doe ik gewoon het volgende paar aan. Heb vrijwel alles dubbel, behalve de lange en halflange tights.
pi_126891053
Wat zijn jullie ervaringen met Saucony? :)
Loop al jaren op Asics, maar ik vind de Saucony's erg mooi!

Ook al gepast natuurlijk. Maar zou er qua lopen veel verschil in zitten?
pi_126891097
Gezien de kosten van sportbh's ga ik daar ook niet meerdere van kopen nu. Pas als ik op gewicht ben. Een schoon shirt trek ik altijd wel aan, broek vind ik minder boeiend. Dat climalite spul neemt nauwelijks iets op en het stinkt echt niet. Bovendien loop ik buiten en niet zo ver/lang. Het liefst was ik het meteen, maar soms vergeet ik dat (wasmachine naast slaapkamer, dus als ik 's ochtends loop kan ik hem niet gelijk aanzetten). Ga ik dan niet moeilijk over doen voor dat max. half uurtje van mij.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  Moderator donderdag 23 mei 2013 @ 08:13:43 #31
155227 crew  Guppy
dus
pi_126891101
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:03 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik trek ook vaak zat al een gebruikt setje met hardloopkleren... zweten doe ik toch wel en ik loop er vaak toch maar een uurtje in en ga daarna douchen...
Dat is dus ook een beetje mijn redenatie... En zoveel wassen doe ik nou ook weer niet. Meestal is het werkkleding van Mr Guppy en daar wil ik m'n sportkleding niet bij in hebben :X
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126891187
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:10 schreef MvN_Rdam het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met Saucony? :)
Loop al jaren op Asics, maar ik vind de Saucony's erg mooi!

Ook al gepast natuurlijk. Maar zou er qua lopen veel verschil in zitten?
Je hebt ze wel gepast maar niet op gelopen?

Saucony is volgens mij verder wel een prima merk. Ik heb dinsdag ook Saucony's gepast, maar ik liep beter op Asics.
pi_126891194
Ik moet eigenlijk nog een paar korte sokken en een sportbh erbij kopen...
Mijn broek was ik gewoon 1 keer per week, dus meestal na 2 of 3 keer lopen :@ Shirtjes heb ik wat meer van dus die wissel ik vaker.
pi_126891241
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:22 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Je hebt ze wel gepast maar niet op gelopen?

Saucony is volgens mij verder wel een prima merk. Ik heb dinsdag ook Saucony's gepast, maar ik liep beter op Asics.
Ook een stukje op gelopen natuurlijk. Maar die paar meter is natuurlijk anders dan kilometers lang er op lopen.

Zag dat je de GT-1000 hebt gekocht?
Fijne sloffen he :)
pi_126891244
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 07:00 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

heb het boek van Lisa Tamati gelezen met onder andere een verslag over haar ervaringen tijdens Badwater.
Op een gegeven moment was ze in een staat van hallucinatie en durfde ze niet meer verder omdat er een takje op de weg lag waar ze niet overheen durfde te stappen.
Verder vallen deze ultra's gewoon lopend in slaap...
Sommigen zullen dit waanzin en onverantwoord vinden, voor mij is het het hoogste wat je in de loopsport kunt bereiken.
In het boek van Jurek staat er ook nog wel wat over geschreven. Dat hij ongeveer op de helft van de race bijna half-dood hallucinerend langs de kant van de weg lag, maar even later wel gewoon de race uitliep en won, met een parkoersrecord. Wel echt gekkenhuis maar ook echt een goede prestatie.
Ik wil wel ooit toewerken naar ultra-trails, misschien ooit een 100km ofzo maar ik denk niet dat ik het ooit zover wil laten komen. ;)
pi_126891271
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:26 schreef MvN_Rdam het volgende:

[..]

Ook een stukje op gelopen natuurlijk. Maar die paar meter is natuurlijk anders dan kilometers lang er op lopen.

Zag dat je de GT-1000 hebt gekocht?
Fijne sloffen he :)
Ja, dat is waar, maar die paar meter was voor mij voldoende om te merken dat Saucony het niet helemaal voor mij was.

Ik ga ze zo uitproberen ;) Er staat 5x1000 met 600m rust op het programma, lijkt me een leuk teststukje.
pi_126891322
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:28 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ja, dat is waar, maar die paar meter was voor mij voldoende om te merken dat Saucony het niet helemaal voor mij was.

Ik ga ze zo uitproberen ;) Er staat 5x1000 met 600m rust op het programma, lijkt me een leuk teststukje.
Ben benieuwd wat je er van vind. succes!
pi_126891340
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Hell als ik door 2 maand heuvel training sneller wordt dan jou Jero dan pak ik zsm het vliegtuig naar Ierland :) Misschien zoeken ze nog wel tijdelijk een collega bij Onama
En als ze bij Onama niets hebben kan je misschien wel bij RD aan de slag als je het lief vraagt :P. Dan heb je denk ik nog meer bergen. Kan je meteen meetrainen voor de Kepler! ;)
pi_126891366
Hier gaat meestal ook alles meteen de wasmand in. In uiterste nood wil ik wel een shirtje 2 dagen aantrekken.
pi_126891380
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:32 schreef MvN_Rdam het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat je er van vind. succes!
Jij hebt ze ook?
pi_126891427
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:34 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Jij hebt ze ook?
Jep. Sinds een weekje of 3.
Heb ze ook vrijwel niet hoeven in te lopen. Perfecte pasvorm.
  donderdag 23 mei 2013 @ 08:43:52 #42
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_126891530
Na een duurloop van 16 km waarna ik de zoutkristallen uit mn stoppelbaard pluk is het meestal ook tijd voor de was ;)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_126891862
broek wil ik nog wel een 2e x aantrekken maar bijna alles wordt hier meteen gewassen.
Heb een voetballende zoon, dus kan genoeg wassen draaien met alleen sportkleding.
pi_126891927
Begin feb begonnen met hardlopen mbt Start2Run olv Evy. Op naar de 5km aan ééngesloten na 30 aflevering binnen 10 weken.

Begin wel redelijk het schema gevolgt, netjes 3x per week. 1x ergens een aflv 2x gedaan omdat ik toen bijna 3 wkn niet gelopen had. Klad kwam er wel iets in, 3x per week, werd eigenlijk maar 1x in de week, maar we bleven lopen.

Merkte de laatste tijd dat ik de "wandelmomenten" steeds vervelender vond worden, wilde gewoon doorrennen.

Dus van de week stoute schoen aangetrokken en gekeken hoe ver we konden komen. Toen 4,7 km aan 1 stuk, en gisteren bij aflv 20 (want daar zit ik nu) ook besloten alles te blijven rennen.

Resultaat:

5,90 km met een tijd van 34:08 (gemiddelde van 10,47 km/u)

http://runkeeper.com/user/RemkoLvB/activity/184294410

En dat voor iemand die echt altijd heeft geroepen dat rennen de meest onzinnige manier van voortbewegen was op kruipen na.
= What else do you have to do on a saterdaynight =
pi_126891948
Vanavond mag ik nog een kort stukje doen. Zondag een 5 K wedstrijd, wat zouden jullie vandaag maximaal doen? Is het nog even snel een interval doen, of eerder een duurloopje, en op welke capaciteit? Liever kort maar op wedstrijdtempo of lang op 60% ?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 23 mei 2013 @ 09:06:52 #46
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126891984
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:22 schreef Miezziej het volgende:
Ik moet eigenlijk nog een paar korte sokken en een sportbh erbij kopen...
Mijn broek was ik gewoon 1 keer per week, dus meestal na 2 of 3 keer lopen :@ Shirtjes heb ik wat meer van dus die wissel ik vaker.
Sokken, ik merk dat sokken hier de beperkende factor zijn. Binnenkort maar weer eens naar de Decathlon.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_126891985
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:04 schreef RedScorpion het volgende:

Resultaat:

5,90 km met een tijd van 34:08 (gemiddelde van 10,47 km/u)

http://runkeeper.com/user/RemkoLvB/activity/184294410

En dat voor iemand die echt altijd heeft geroepen dat rennen de meest onzinnige manier van voortbewegen was op kruipen na.
Ik vind het super gedaan :D
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_126892003
quote:
5s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:05 schreef De_kluizenaar het volgende:
Vanavond mag ik nog een kort stukje doen. Zondag een 5 K wedstrijd, wat zouden jullie vandaag maximaal doen? Is het nog even snel een interval doen, of eerder een duurloopje, en op welke capaciteit? Liever kort maar op wedstrijdtempo of lang op 60% ?
Ik zou even heel kort wedstrijdtempo lopen, om te kijken hoe dat voelt.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_126892030
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:06 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Sokken, ik merk dat sokken hier de beperkende factor zijn. Binnenkort maar weer eens naar de Decathlon.
Dat staat hier voor vanmiddag op het programma.
pi_126892091
Met mijn loop van vanochtend in totaal meer dan 300 kilometer op Endomondo gelogd! En in Mei al 110km gelopen, waar dat in April nog 90km was.

Gaat de goede kant op *O*
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')