De ekiden is een wedstrijd waar je met een team van 6 personen een marathon loopt. De ekiden loopt de marathon in 6 stukken:quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:29 schreef AlexN het volgende:
Wat is dat Ekiden gebeuren precies? Ik kan het niet vinden in de openingspost (ik lees er wellicht overheen). Daarnaast zag ik en passant ook dat de Facebook link in de openingspost het niet doet.
Welke groep? Ik zit bij de Endomondo groep of zijn er nog andere geheime genootschappen waar ik geen deel van uitmaakquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:30 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Vermoedelijk zie je alleen iets als je lid wordt van de groep.
Ik weet niet wanneer je Evy verwacht af te ronden? Want als je voor 6 juli klaar bent met Evy, dan kan je meedoenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:30 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Lijkt me heel erg leuk, maar misschien volgend jaar? Dit jaar red ik dat echt nog niet.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:30 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ben er nog niet over uit of ik mee doe aan de Ekiden hoor, ben nog aan het kijken of ik mn kinderen kwijt kan.Nogmaals, neem je kinderen gewoon meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij zijn er ook.
De geheime genootschap van de Anonieme Lopers op de Facebookquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:32 schreef AlexN het volgende:
[..]
Welke groep? Ik zit bij de Endomondo groep of zijn er nog andere geheime genootschappen waar ik geen deel van uitmaak
Hoeveel mensen nog voor een 4e team dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De ekiden is een wedstrijd waar je met een team van 6 personen een marathon loopt. De ekiden loopt de marathon in 6 stukken:
5 km - 10 km - 5 km - 10 km - 5 km - 7,195 km
En we hebben nu al 3 teams vol, maar een 4e team zou tof zijn!
Ik weet het kerel, maar als ik ze onder kan brengen dan graag. Het zijn 3 loose cannons, helemaal die zoon van mij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nogmaals, neem je kinderen gewoon meeDie van mij zijn er ook.
Geheim en Anoniem.. ik snap al waarom ik er niets van kon vinden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:33 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
De geheime genootschap van de Anonieme Lopers op de Facebook
Ik heb dan ook geen idee hoe je toe te voegen bent aan de de groep hoor.. ik meen dat Daywalker een admin daar is en je wellicht wel kan helpen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:34 schreef AlexN het volgende:
[..]
Geheim en Anoniem.. ik snap al waarom ik er niets van kon vinden.
In principe 1, als alle ovb-tjes meegaan...quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:33 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Hoeveel mensen nog voor een 4e team dan?
Hmm...quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
In principe 1, als alle ovb-tjes meegaan...
Jammer dat het voor jou nog te vroeg komt, maar je bent welkom om aan te moedigen hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:33 schreef _Dido_ het volgende:
Ekidendit jaar kan ik geen roet in het eten gooien
kan die geen 5 km lopen? Is ie daarna meteen stilquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:33 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik weet het kerel, maar als ik ze onder kan brengen dan graag. Het zijn 3 loose cannons, helemaal die zoon van mij.
Je staat op de ovb lijst bij dezequote:
SPOILER: foto roparunOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je staat op de ovb lijst bij dezeHeheheSPOILER: foto roparunOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is een lach!Positive thinking en alles
![]()
[..]
Je staat op de ovb lijst bij dezeOok een onwijs coole fotoSPOILER: foto roparunOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
[..]
Je staat op de ovb lijst bij dezeGoede foto! Denk een grote lach inderdaad! Top!SPOILER: foto roparunOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou volgens het schema wat ik in de planning heb (ma, wo en za) zou ik op zaterdag 6 juli de laatste les hebben.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je Evy verwacht af te ronden? Want als je voor 6 juli klaar bent met Evy, dan kan je meedoen
de laatste les is toch 5 km?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:45 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Nou volgens het schema wat ik in de planning heb (ma, wo en za) zou ik op zaterdag 6 juli de laatste les hebben.Niet zo'n goed idee dus.
Juist wel!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:45 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Nou volgens het schema wat ik in de planning heb (ma, wo en za) zou ik op zaterdag 6 juli de laatste les hebben.Niet zo'n goed idee dus.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:42 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Hehehe
En dat is een lach!Positive thinking en alles
Zeker gezien de lach op het gezicht van mijn collega, die naast me fietst hou ik het op een lachquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Goede foto! Denk een grote lach inderdaad! Top!
Meer vertrouwen in eigen kunnen! Je haalt dat dan makkelijk en lachend en met 20 man om je de laatste meters door te helpen mocht het toch niet helemaal volgens planning gaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:48 schreef Muis84 het volgende:
Ja zeg, maar dan zit er zo'n druk achter... En ik ben er dan vast nog niet klaar voor.
Ik ga me inhoudenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:30 schreef AlexN het volgende:
[..]
Voor veel mensen is het wel praktisch om je lichaam toch even tijd te geven om te rusten. Ik loop niet volgens een schema, maar ik loop 2 a 3x per week. De dagen ertussen krijgt je lichaam dan wat tijd om te herstellen. Je kan gewoon elke dag gaan lopen natuurlijk, maar dat is een recept voor kleine irritaties die uitgroeien tot grotere irritaties.. tot blessures.. tot stoppen met hardlopen
Juist wel!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:45 schreef Muis84 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Je staat op de ovb lijst bij dezeMooi zo met die gele veldenSPOILER: foto roparunOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben weer terug van evy 5. Mijn sport bh en nike shirt zijn echt geweldig. Zit zo fijn en niks kruipt omhooghulde.
Lopen ging goed, mijn benen voelde tijdens het wandelen minder lekker dan tijdens het rennen maar na wat stretchen voelt alles goed. Ik ben goed natgeregend en gehageld. Dat was tijdens het rennen niet zo erg maar tijdens het wandelen voelde ik me heel snel afkoelen en dat was niet zo prettig.
Nu weer lekker warm binnen en zo onder een warme douche springen
http://www.endomondo.com/workouts/193640023/5291547
intervallen die wel kloppen:Verdiende douche!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben weer terug van evy 5. Mijn sport bh en nike shirt zijn echt geweldig. Zit zo fijn en niks kruipt omhooghulde.
Lopen ging goed, mijn benen voelde tijdens het wandelen minder lekker dan tijdens het rennen maar na wat stretchen voelt alles goed. Ik ben goed natgeregend en gehageld. Dat was tijdens het rennen niet zo erg maar tijdens het wandelen voelde ik me heel snel afkoelen en dat was niet zo prettig.
intervallen die wel kloppen:Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Je staat op de ovb lijst bij dezeEen lach natuurlijk! Nogmaals respectSPOILER: foto roparunOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
intervallen die wel kloppen:Goed gedaan, zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| 1 2 | [b]30 juni 2013 - [url=http://www.meidenloop.nl/pg-26687-7-63868/pagina/home.html]Meidenloop (Utrecht)[/url] Miezziej - 10km |
Ik heb jou toegevoegd aan beide lopen en heb de code die bovenaan "Wie loopt waar" staat aangepast. De /b en * ontbraken dus de OP moest het nog altijd aanpassen. Zou goed moeten zij nu.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef Miezziej het volgende:
Onama, mag ik in de op?
[ code verwijderd ]
En bij de Ekiden mag ook wel, ovb...
Als je dan toch bezig bent, wil je dan ovb bij Ekiden bij mij weghalen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:31 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik heb jou toegevoegd aan beide lopen en heb de code die bovenaan "Wie loopt waar" staat aangepast. De /b en * ontbraken dus de OP moest het nog altijd aanpassen. Zou goed moeten zij nu.
Twijfel twijfel...quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
MD, Toffe foto.
[..]
Juist wel!Dat doet Renate ook in haar 10km schema, je kan met haar lopen of je zoekt een leuk loopje uit voor die laatste les (en dus de eerste keer 10).
(Maar ik kan me goed voorstellen dat je twijfelt hoor.)
Done.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent, wil je dan ovb bij Ekiden bij mij weghalen?
Bedanktquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:31 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik heb jou toegevoegd aan beide lopen en heb de code die bovenaan "Wie loopt waar" staat aangepast. De /b en * ontbraken dus de OP moest het nog altijd aanpassen. Zou goed moeten zij nu.
Ik gok op kort/kort en iemand die na de finish een warme trainingsbroek en trui voor me heeftquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik wil misschien ook nog wel meedoen met de ekiden, als dat mag.
heb net ook nog een klein rondje gedaan, maar het was koud (ent ging ruk). en nu drama over wat ik aanmoet zondag![]()
Ik zet door. Ik wil graag wat afvallen, voorheen deed ik dat met Evy. Nu ook weer/quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nice, maar blijft het vaak bij zo'n voornemen? Of heb je al langere tijd achter elkaar hardgelopen voorheen?
ik hou het op een lange broek met t-shirt. maar ben dus aant kijken dat ik het van te voren niet te koud krijg. moet mssn alleen gaan en dus mijn spullen in een kluisje stoppen. dan kan ik niet al om half 1 int startvak staan want dan krijg ik het echt koud.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:24 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik gok op kort/kort en iemand die na de finish een warme trainingsbroek en trui voor me heeft![]()
Twijfel alleen nog over hele korte broek of net over de knie
| 1 2 | [b]16 juni 2013 - [url=http://zuidersterloop.nl]Zuidersterloop (Capelle aan den IJssel)[/url][/b] [*] Arquero - 10 EM |
Done & Done!quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:50 schreef Arquero het volgende:
Onama, zou je mij in de OP willen zetten:
[ code verwijderd ]
Ik denk dat je Swetsenegger er ook wel bij kunt zetten, we lopen deze samen, maar hij zal misschien zelf nog posten.
Done!quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:56 schreef Arquero het volgende:
[..]
Top!
En 5 EM voor E.T. krijg ik net door
Zou je die er ook nog bij willen zetten?
Welkom!quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik kon 6 weken geleden amper 5 keer een minuut lopen, en had de 3 minuten wandelen tussendoor echt nodig om bij te komen. Nu liep ik gewoon 5 minuten achter elkaar... en zelfs 4 keer... WHoooooo: gewoon 20 minuten dus. Tof om te zien hoe snel dat het beter gaat.
Zo kun je het ook bekijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
Laatste keer lopen voor de 5K race gedaan, viel vies tegen dus dat tempert de verwachtingen voor zondag vast.
Ik moet hopen op het krijgen van een racetempo, ergens een extra pk of 2 vandaan toveren.quote:
alleen als ik zin in pizza hebquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:01 schreef slacker_nl het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat als je nog moet koken nadat je gesport hebt dat je echt zoiets hebt van.. "Ik kan ook halen".
Neem een paar volle ballonnen lachgas mee. Welicht werkt datquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:03 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik moet hopen op het krijgen van een racetempo, ergens een extra pk of 2 vandaan toveren.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:09 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Thanx allemaal! Fijn om alle complimentjes te lezen en hier zo verwelkomt worden.
Tot een half jaar geleden vond ik hardlopen maar een raar iets... van huis weglopen om uiteindelijk weer op hetzelfde punt uit te komen.
Maar nu ben ik helemaal om... omdat het zo lekker gaat... omdat onze hond het zo leuk vind [en ik ook om samen te gaan]... en omdat het goed te combineren is met mijn diensten [in de zorg].
Ik kan gewoon gaan wanneer het mij uitkomt en ben van niets of niemand afhankelijk.
Morgen weer een rondje hobbelen... ik heb er nu al zin in!
Altijd leuk nieuwe schoenen veel plezier ermeequote:Op donderdag 23 mei 2013 20:20 schreef MvN_Rdam het volgende:
Zojuist mezelf weer verwend met een 3de paar schoenen! Zijn toch weer asics geworden. Dit keer de 2170
Morgen weer lekker 12 KM lopen. Hopelijk met wat droog weer.
Laat de zomer maar komen.
[..]
Je staat op de ovb lijst bij dezeprachtige foto!SPOILER: foto roparunOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Lekker he die zon. Hoop dat we het even houden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:43 schreef Levitas het volgende:
De kans dat ik ook mee ga doen met Ekiden wordt steeds groter. Begin er eigenlijk wel heel veel zin in te krijgen. Enige wat me op dit moment tegen houdt is het volgende:
1) Ik weet nog niet wanneer ik naar Australië vertrek. Hoewel de kans minimaal is dat dit vóór 15 juli is.
2) Ik werk normaal op zaterdag. Weet niet of ik vrij kan krijgen
Dus: Ik ga vrij vragen. Krijg ik vrij van m`n werk, dan kun je mij meetellen
En, nu omkleden en een stukje rennen. Net klaar met werken, maar wel zon!
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef Bonobo11 het volgende:
Zo, de laatste training voor de marathon zit erop.
Kort loopje en even 1k gas geven.
Nu 2 dagen met de benen omhoog en pasta en bami stouwen. En bietensap.
En bijlezen
Succes!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef Bonobo11 het volgende:
En bijlezen
Yeah, doe mee!quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:43 schreef Levitas het volgende:
De kans dat ik ook mee ga doen met Ekiden wordt steeds groter. Begin er eigenlijk wel heel veel zin in te krijgen. Enige wat me op dit moment tegen houdt is het volgende:
1) Ik weet nog niet wanneer ik naar Australië vertrek. Hoewel de kans minimaal is dat dit vóór 15 juli is.
2) Ik werk normaal op zaterdag. Weet niet of ik vrij kan krijgen
Dus: Ik ga vrij vragen. Krijg ik vrij van m`n werk, dan kun je mij meetellen
En, nu omkleden en een stukje rennen. Net klaar met werken, maar wel zon!
![]()
Bietensapquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef Bonobo11 het volgende:
En bijlezen
Dank Uquote:
Dank Uquote:
Van snelle vlakke 1k tot trage heuvelachtige 35kquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Bietensap, en enorm veel succes!!!
Zag je loop al op endomondo, mooie snelle km! Aan de voorbereiding zal het in ieder geval niet liggen! Zet hem op!
![]()
quote:Zelf even een lekker temporondje gedaan, had er weer zin in. Paar sprintjes tussendoor, beetje hangen in de bocht
Beetje dit idee, maar dit was een HM, ging nog niet heel snelquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]Ik wist dat je snel was, maar bij hangen in de bocht moet ik toch aan Valentino Rossi denken. kweetwel wat je bedoelt hoor, maar klinkt zo....... rap Vroemvroem
Cool! Heel veel succesquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef Bonobo11 het volgende:
En bijlezen
Eet zequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef Bonobo11 het volgende:
En bijlezen
Nice! Veel plezier!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef Bonobo11 het volgende:
En bijlezen
Mooie foto!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Beetje dit idee, maar dit was een HM, ging nog niet heel snel.
Maar op die kleine bochtige paadjes in het bos en dan op hoog tempo er doorheen rennen, dan wil je wel hangen hoor, anders vlieg je er echt uit. Ook nog eens hopen dat je genoeg grip hebt, gelukkig kan ik nu trailschoenen halen.
Spannend!! Zet m opquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef Bonobo11 het volgende:
En bijlezen
Houden we je aan!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:48 schreef Miezziej het volgende:
Net koopavond gehad, vrij gevraagd voor 6 juli... Veel mensen hebben die dag al vrij gevraagd dus ze zei dat ik misschien geen vrij krijgMaar de meeste mensen die vrij hebben gevraagd waren van doordeweeks, dus ze zou haar best doen voor me.
Als ik vrij krijg doe ik mee aan de ekiden, deal?
Coolquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:48 schreef Miezziej het volgende:
Net koopavond gehad, vrij gevraagd voor 6 juli... Veel mensen hebben die dag al vrij gevraagd dus ze zei dat ik misschien geen vrij krijgMaar de meeste mensen die vrij hebben gevraagd waren van doordeweeks, dus ze zou haar best doen voor me.
Als ik vrij krijg doe ik mee aan de ekiden, deal?
Het is afentoe inderdaad wel wat veel, maar soms vind ik het ook wel weer makkelijk want dan kom ik weer nieuwe mensen tegen uit dit topic en dan voeg ik die ook meteen even toequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:17 schreef Onama het volgende:
Trouwens, ik vind jullie allemaal heel lief enzo, maar ik krijg een schijthekel aan alle "Persoon X is vrienden geworden met persoon Y" posts op Endomondo. Is er een manier om die uit te zetten. Ik volg Endomondo omdat ik wil zien wat voor trainingen jullie doen, niet omdat ik wil zien wie vriendjes is met wie...
Ziet er goed uit, leuk ook dat je PR wordt bijgehouden enzo. En GRATIS!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:25 schreef Onama het volgende:
Trouwens kom net dit tegen:
http://www.parkrun.ie/marlay/
Gratis 5km wedstrijd iedere zaterdagochtend!
Gelukkig, ik ben niet meer de enige.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:31 schreef Jumparound het volgende:
Zit de marathon te kijken. Wat een foute film. ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |