Zou ik toch niet doen...quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:56 schreef streamnl het volgende:
Als ik veel tijd over heb (sinds mijn studie al bijna 3 jaar niet meer) fotografeer ik graag.
Zo'n evenement lijkt mij een uitstekend locatie om machtige mooie foto's te maken.
Als hardloper en lenzen drager lijkt mij zo'n evenement niets
Ik zeg ook niet dat ik denk dat je er dood aan gaat, het lijkt me vooral intens vervelendquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:48 schreef Onama het volgende:
[..]
Spul vergaat na een dag of twee, wordt gewoon afgevoerd door je lichaam.
Ikzelf loop liever een echte wedstrijd, maar voor ieder wat wils zullen we maar zeggen.
Nou, vrij simpel. Ik kijk wat ik de volgende dag te doen heb (school, werk, andere afspraken) en bekijk dan mijn reistijden enzo. Dan bepaald ik wanneer ik de volgende dag ga lopen. Dan weet ik als de dag begint "eerst school, dan lopen, dan werken", bijvoorbeeld. Is dat zo gek?quote:
Ik heb daarvoor ook niet de juiste spullen. Dus ik zou het met mijn camera ook niet doen. Maar de foto's lijken mij wel erg mooi.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:57 schreef Onama het volgende:
[..]
Zou ik toch niet doen...
http://www.lensrentals.co(...)inutes-without-water
Onderwater cover er omheen, daar zou het toch niet meer in moeten kunnen komen..quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:02 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor ook niet de juiste spullen. Dus ik zou het met mijn camera ook niet doen. Maar de foto's lijken mij wel erg mooi.
Ja dat zou prima moeten gaan, maar zo'n cover is duur om alleen maar zo'n color run te fotograferen. Of je moest het natuurlijk al hebben liggen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:09 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Onderwater cover er omheen, daar zou het toch niet meer in moeten kunnen komen..
Dus je bent klaar voor de ekidenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Twee weken geleden dacht ik nog 'gaat het ooit makkelijker worden?' maar zonet was hij er 'even een 5km gelopen'.![]()
![]()
Tijd is niet super, gem 6.30 met 154bpm, maar gewoon lekker gelopen zonder moe of niks!
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Twee weken geleden dacht ik nog 'gaat het ooit makkelijker worden?' maar zonet was hij er 'even een 5km gelopen'.![]()
![]()
Tijd is niet super, gem 6.30 met 154bpm, maar gewoon lekker gelopen zonder moe of niks!
quote:
Hier ook langzaamaan afscheid aan het nemen van Runkeeper. Voornamelijk ook inderdaad omdat Runkeeper de data van m`n horloge heel anders interpreteert dan dat Endomondo dat bijvoorbeeld doet. Bij Runkeeper heb ik altijd een paar honderd meter meer gelopen, met exact hetzelfde bestand uit m`n horloge, terwijl het bij Endomondo overeen komt met de gegevens op het horloge.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:18 schreef Lula het volgende:
Runkeeper die ik er nu ook nog naast gebruik kan nog wel eens anders zijn. Runkeeper ga ik niet meer gebruiken
En wanneer is voor jou de deadline om gegevens te ontvangen? Ik wil er nog heeeel even over nadenkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:24 schreef MaleDuck het volgende:
De eerste massa pm voor de Ekiden is eruit. Alleen E.T., mosselmossel en steamnl konden geen pm's ontvangen.
grappig bij mij snoept runkeeper er juist altijd wat vanaf.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hier ook langzaamaan afscheid aan het nemen van Runkeeper. Voornamelijk ook inderdaad omdat Runkeeper de data van m`n horloge heel anders interpreteert dan dat Endomondo dat bijvoorbeeld doet. Bij Runkeeper heb ik altijd een paar honderd meter meer gelopen, met exact hetzelfde bestand uit m`n horloge, terwijl het bij Endomondo overeen komt met de gegevens op het horloge.
Ik bemoei gewoon per pm terugquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm, negeer mijn bemoeiopmerking dan maar.![]()
Bedankt voor het organiseren!quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:24 schreef MaleDuck het volgende:
De eerste massa pm voor de Ekiden is eruit. Alleen E.T., mosselmossel en steamnl konden geen pm's ontvangen.
Ik ga in elk geval proberen om te komen aanmoedigen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
En voor de mensen die niet hadden aangeven dat ze mee wilden doen met de Ekiden, jullie kunnen je nog steeds bij me aanmelden, voor het hardloophoogtepunt van het jaar in dit topic!
Waarom doe je niet mee? Je loopt toch allang meer dan 5 km aan een stuk? Het gaat hier niet om snelheid maar juist om gezelligheid!quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:42 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik ga in elk geval proberen om te komen aanmoedigen.
Weet niet wanneer het is, maar ik verwacht niet 7km te kunnen hardlopen in een fatsoenlijk tempo op korte termijn.. volgend jaar beterquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
En voor de mensen die niet hadden aangeven dat ze mee wilden doen met de Ekiden, jullie kunnen je nog steeds bij me aanmelden, voor het hardloophoogtepunt van het jaar in dit topic!
Als je 5 km kan lopen, dan is het goed, de ekiden loopt de marathon in 6 stukken:quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:46 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Weet niet wanneer het is, maar ik verwacht niet 7km te kunnen hardlopen in een fatsoenlijk tempo op korte termijn.. volgend jaar beter
Omdat ik eigenlijk nog nooit een loopje gedaan heb, en dat is voor mij ook niet echt een doel, word daar maar zenuwachtig van, en jullie meeten vind ik al eng zatquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Waarom doe je niet mee? Je loopt toch allang meer dan 5 km aan een stuk? Het gaat hier niet om snelheid maar juist om gezelligheid!
Is voor mij ook mijn allereerste officiele loopje hoor!quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:48 schreef Shravani het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk nog nooit een loopje gedaan heb, en dat is voor mij ook niet echt een doel, word daar maar zenuwachtig van, en jullie meeten vind ik al eng zat
OK, maar mochten we net nog iemand tekort komen om een team te vullen, mag je ik je dan vragen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:48 schreef Shravani het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk nog nooit een loopje gedaan heb, en dat is voor mij ook niet echt een doel, word daar maar zenuwachtig van, en jullie meeten vind ik al eng zat
Ah thx, dat verduidelijkt het wat. Ff over denken, zou 1e keer zijn voor zoiets, en ik kan tegen die tijd pas net de 5km comfortabel lopen vrees ik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je 5 km kan lopen, dan is het goed, de ekiden loopt de marathon in 6 stukken:
5 km - 10 km - 5 km - 10 km - 5 km - 7,195 km
Dus de meeste mensen lopen 5 km.
Euuuhhhhmmm ja dat mag, zou lullig zijn als er net iemand tekort komt, en ik zit daar alleen te kijken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
OK, maar mochten we net nog iemand tekort komen om een team te vullen, mag je ik je dan vragen?
Awww het komt echt wel goed! Het gaat ook niet om tijd he. Desnoods wandel je stukjes, maakt allemaal geen moer uit, als je er maar een beetje plezier in hebtquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:55 schreef Shravani het volgende:
[..]
Euuuhhhhmmm ja dat mag, zou lullig zijn als er net iemand tekort komt, en ik zit daar alleen te kijken.
Dat geeft niets, vorig jaar liep ook iemand net de 5 km omdat ze net Evy had afgerondquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:52 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Ah thx, dat verduidelijkt het wat. Ff over denken, zou 1e keer zijn voor zoiets, en ik kan tegen die tijd pas net de 5km comfortabel lopen vrees ik.
Super, dan sta je op de reservelijstquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:55 schreef Shravani het volgende:
[..]
Euuuhhhhmmm ja dat mag, zou lullig zijn als er net iemand tekort komt, en ik zit daar alleen te kijken.
Bij de Koninginnenach Run in Amersfoort was ook geen tijdmeting, dat was ook alleen voor de lol. De naam die ze er daar aan gaven was 'social run'. Die vond ik wel toepasselijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:51 schreef DeeBee het volgende:
De colorruns hebben naar mijn mening inderdaad ook geen ene moer met hardlopen te maken, wat een onzin... Maar als mensen het als een dagje vermaak zien en lekker een mooie gekleurd t-shirtje en dito haar enzo willen, have fun, maar noem het geen hardloopwedstrijd, please...
Ben er toch liever gewoon bij om foto's te maken enzo hoor haha.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Awww het komt echt wel goed! Het gaat ook niet om tijd he. Desnoods wandel je stukjes, maakt allemaal geen moer uit, als je er maar een beetje plezier in hebt
Nice, maar blijft het vaak bij zo'n voornemen? Of heb je al langere tijd achter elkaar hardgelopen voorheen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:05 schreef Catnip het volgende:
Ik ga denk vandaag of morgen weer beginnen met hardlopen.
Snelheid (of het gebrek eraan naar jouw idee) is geen excuusquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:09 schreef Miezziej het volgende:
Ekiden lijkt mij ook wel leuk, maar het is 6 dagen na een andere loop (10KM meidenloop in Utrecht) en dan moet ik 2 keer vrij vragen van werk.
En ik ben niet echt supersnel ofzo. Dus dan ben ik bang dat het mijn schuld is als we als laatste eindigen ofzo![]()
(En jullie zijn eng)
Zal er over nadenken! Moet natuurlijk ook kijken of werk niet te moeilijk gaat doen (vast niet, ze willen toch alleen maar besparen op personeel)quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Snelheid (of het gebrek eraan naar jouw idee) is geen excuus![]()
En 6 dagen is geen probleem, dan ben je wel hersteld en kan je best een 5 km lopenDus als je de gezelligheid van de Ekiden niet wil missen, dan moet je er maar eens over nadenken, mijn dm/pm staat open
Zolang het maar niet in de benen is, die hebben we nog nodig...quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:19 schreef Arquero het volgende:
[..]
We bijten wel, maar niet zo hard hoor
Ik heb zelf vorige week deze binnen gekregen. Besteld via Ebay.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:23 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik heb van die in-ear dingen van Sennheiser. Komen met 3 maten dopjes, dus past altijd. Maar er zijn ook speciale oordopjes voor het sporten, met zo'n ring om je oor. Geen idee of dat iets is?
ooit wel ja, zie RD, maar dan heb je al aardig wat kms in de benen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:25 schreef CRX_master het volgende:
Aangezien Evy erop blijft hameren om je rustdagen te nemen en maar 3x per week te lopen, komt er een moment dat je vaker kan gaan lopen dan nu? Ik verveel me op de dagen dat ik moet "rusten", heb echt zin om te gaan lopen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Lijkt me heel erg leuk, maar misschien volgend jaar? Dit jaar red ik dat echt nog niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
Voor veel mensen is het wel praktisch om je lichaam toch even tijd te geven om te rusten. Ik loop niet volgens een schema, maar ik loop 2 a 3x per week. De dagen ertussen krijgt je lichaam dan wat tijd om te herstellen. Je kan gewoon elke dag gaan lopen natuurlijk, maar dat is een recept voor kleine irritaties die uitgroeien tot grotere irritaties.. tot blessures.. tot stoppen met hardlopenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:25 schreef CRX_master het volgende:
Aangezien Evy erop blijft hameren om je rustdagen te nemen en maar 3x per week te lopen, komt er een moment dat je vaker kan gaan lopen dan nu? Ik verveel me op de dagen dat ik moet "rusten", heb echt zin om te gaan lopen...
Vermoedelijk zie je alleen iets als je lid wordt van de groep.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:29 schreef AlexN het volgende:
Wat is dat Ekiden gebeuren precies? Ik kan het niet vinden in de openingspost (ik lees er wellicht overheen). Daarnaast zag ik en passant ook dat de Facebook link in de openingspost het niet doet.
5km moet makkelijk lukken toch!?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:30 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Lijkt me heel erg leuk, maar misschien volgend jaar? Dit jaar red ik dat echt nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |